You are not logged in.
VÄhän sellanen olo, että kallistusin kyl kroketin kannalle tällä viikolla vaikka kyllä pitäs ens viikolla alkavien firmasarjan matsien takia kenties höntsätäkin. Tai sit vois olla fiksumpi käydä pari kertaa lenkillä jottei heti pienestä pyrähdyksestä ole hapoilla. Tosin viikossa ei kaiketi enää ihmeitä tehä.
VÄhän sellanen olo, että kallistusin kyl kroketin kannalle tällä viikolla vaikka kyllä pitäs ens viikolla alkavien firmasarjan matsien takia kenties höntsätäkin. Tai sit vois olla fiksumpi käydä pari kertaa lenkillä jottei heti pienestä pyrähdyksestä ole hapoilla. Tosin viikossa ei kaiketi enää ihmeitä tehä.
Sitä siis.
Meikä ei kyllä ennen torstaita höntsää yhtään. Saa nähdä jaksaako silloinkaan kun keskiviikkona pitää pelata varmaan ysikymppinen LoPan a-junnuja vastaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tänään höntsää, anyone?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Missä pelaa
Ens maanantai tai tiistai?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:50d70f0ae9="Joe Caligula"]Missä pelaa
Ens maanantai tai tiistai?[/quote:50d70f0ae9]
Ehkä ehkä. Riippuu mahdollisesta tennisvuorosta, mutta muuten mukana ollaan.
Ti pitäs olla jotai duunisarjaa joten maanantai sopis paremmin.. tai sit tietty seksiviikosta eteenpäin.
Mulle ei käy ens viikolla ku vasta torstaina.
Mulle ei käy ens viikolla ku vasta torstaina.
Torstaina toista futista, joten ei taas täällä natsaa toi aika..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Huomenna kävis mulle!!
Huomenna istun Orionissa.
Mulle ei natsaa tällä viikolla. Tänään peli, keskiviikkona treenit ja perjantaina peli.
"Raastoin, kipparoin, räyhäsin, vittuilin vastustajan itsekkäille pelaajille ja omille jotka rupesivat spedeilemään, tein kolme (+ yhen kahden vastustajan pelaajan kautta) sekä syötin muutaman, rakensin, puolustin ja ohjastin"
Tänään?
[quote:a44281a866="Ulvis"][quote:a44281a866="Joe Caligula"]:peuk:
"Raastoin, kipparoin, räyhäsin, vittuilin vastustajan itsekkäille pelaajille ja omille jotka rupesivat spedeilemään, tein kolme (+ yhen kahden vastustajan pelaajan kautta) sekä syötin muutaman, rakensin, puolustin ja ohjastin"
[/quote:a44281a866]
Street spiritin kesähöntsyjen maalikuningas [/quote:a44281a866]
Mites toi Torrente?
[quote:dc25e72d2f="leposi"]:einay:
Tänään?[/quote:dc25e72d2f]
Mun tän viikon höntsät oli tässä. Kylkeen saattuu aikasta mukavasti vieläkin. Tuli pieni törmäys maalialueella vastustajan hyökkääjän kanssa.
Ens viikolla sitten!
[quote:b6baf25f9c="Joe Caligula"][quote:b6baf25f9c="leposi"]:einay:
Tänään?[/quote:b6baf25f9c]
Mun tän viikon höntsät oli tässä. Kylkeen saattuu aikasta mukavasti vieläkin. Tuli pieni törmäys maalialueella vastustajan hyökkääjän kanssa.
Ens viikolla sitten![/quote:b6baf25f9c]
No voi hitsi, taitaa olla aika heikkoa osanottoa..
Ens viikolla vois olla tiistai ookoo..
Ens viikolla vois olla tiistai ookoo..
Tiistai käy. Oon neljään koulussa, eli aikaisintaan kuudelta ehdin.
tiistaisin meikällä tota duunisarjaa ainakin vielä ens viikolla.
Taidan luovuttaa näiden futishöntsien osalta ku ei vaan koskaan tuu aikataulut sopimaan Kovat oli odotukset keväällä mut kahteen kertaan tais mun pelaamiset jäädät. Säbäkausi alkakoon
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Tiistaina kuuden maissa Braquella????????????????
Mä oon tän viikon loukkaantuneena. Torstain pelikin jää väliin. Mutta toivottavasti ens viikolla on kylki jo vähemmän särki.
[quote:2dd310cb1f="Joe Caligula"]Tiistaina kuuden maissa Braquella????????????????
paikalla, tosin meil on sillo duunisarjan höntsä.[/quote:2dd310cb1f]
Oispa meilläki joku duunisarja.
Mut kaikki pelaa vaan jotain sählyä ja sählyturnaus löytyy.
"A repo man's always intense"
[quote:c897721fb8="Leif Erikson"]Oispa meilläki joku duunisarja.
Mut kaikki pelaa vaan jotain sählyä ja sählyturnaus löytyy.[/quote:c897721fb8]
Niin, pitääkin ensi kesäksi ottaa selvää kaupungin urheilujoukkueista. Olispa niillä tennisjoukkue!!
KIITOS HÖNTSÄT 2008
Jäi kyllä taas paritkin mieleen! Mun suosikkihöntsät tais olla ne yhet Kumpulanlaakson massif hiekalla tai sit ne yhet Bragul mis tuli tehtyy pari ässämaalia. Puntalan yöhöntsät oli hasardiudestaan huolimatta jotain uskomatonta: tuhannen päissään olevat punkkarit pelaa koko päivän surkeeta kebabia turhautuneina vääntäneitä turkkilaisnuorukaisia vastaan. Jalkapallo yhdistää ja suuremmilta loukkaantumisilta vältytään. Kuin ihmeen kaupalla pallo pysyy koukussa mitä älyttömimmissä driblailuissa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
mulle jäi kesän muutamista höntsyistä mieleen ne missä oli iloset neekeripojat mukana. Ei ne syötelly ku toisillee.
Hei miten ois höntsät vaikka torstaina?
mulle jäi kesän muutamista höntsyistä mieleen ne missä oli iloset neekeripojat mukana. Ei ne syötelly ku toisillee.
Kurinalaisuutta puuttuu edelleen noilta luonnonlapsilta, mutta eiköhän ne täällä opi kun kattovat joka viikko Canalilta valjua
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS