You are not logged in.
Satun tietämään, että TPS vahvistuu(?) lähipäivinä.
Satun tietämään, että TPS vahvistuu(?) lähipäivinä.
Rivaldo, Caniggia, Kopteff vai Batigol?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Varikset komentavat
Kuningas
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kuningas
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Sotken
Kuningas
L. Jari
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Huh huh. Perseraiskaus keskellä päivää.
Mestaruusjuna puksuttaa. Interin alamäki alkakoon sunnuntaina. Pakkohan niidenki on joskus hävitä.
Mestaruusjuna puksuttaa. Interin alamäki alkakoon sunnuntaina. Pakkohan niidenki on joskus hävitä.
Hitti-Litti
"A repo man's always intense"
Pakkohan niidenki on joskus hävitä.
Eikä oo
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kattelin pikaisesti noita kausiveikkauksia ja aika vaikeahan noista on suoraan nähdä kuka on menossa voittoon. Hrmiksen veikkauksissa näyttää ainakin muutama osuvan paremmin kuin muilla (Inter veikattuna mestariks ja TamU keskikastissa, RoPS tosin veikattu vikaks mut niin on muutamalla muullakin). Omasta veikkauksesta on eniten päin vittua menossa TamU:n, MIFK:n ja Interin sijoitukset. Maalitykeistä sentään 3 osumassa tällä hetkellä. Vielähän tässä ehtii tapahtua.
edit: enpä tiijä onko tässä ketjussa jo tehty jotain välikatsauksia ku en kovin tarkasti oo lueskellu.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
edit: enpä tiijä onko tässä ketjussa jo tehty jotain välikatsauksia ku en kovin tarkasti oo lueskellu.
Ei muistaakseni.
[quote:c8c52ce3b9="ginipoika"]1. TPS
2. TamU
3. Haka
4. Honka
5. HJK
6. IFK Mariehamn
7. Mypa
8. Inter
9. Lahti
10. Jaro
11. RoPS
12. KuPS
13. VPS
14. KooTeePee
One
Vuorinen
Niemi
Rafael
Popovits[/quote:c8c52ce3b9]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
OMG KUNINGAS
ja täälta siis liput!! https://ticket.fcinter.fi/default.asp
en oo kyl testannu miten toimii, jotku ainakin valitellu.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Testaappa ja osta mulle kans
jep
[quote:84d5e230d6="risto_m"]ja täälta siis liput!! https://ticket.fcinter.fi/default.asp
en oo kyl testannu miten toimii, jotku ainakin valitellu.[/quote:84d5e230d6]
Toimii todella huonosti, jos ollenkaan. Itselläni meni monta tuntia, että sain tuolta derbyyn lipun.
Inter
Håkans
Patelle vielä erikseen
Ei ketää tsadilaista kiinnostais lähtee kattomaa sunnuntaina Inter-Lahti matsia? Bussikuljetusta ollaa järkkäämässä ja porukkaa kaivataan jotta kustannuksia sais vähän hilattua alemmas.
Mä kyllä tulossa katsomaan. Kerro toki kustannuksista. Olin suunnitellut jotain kimppakyytipalvelun käyttämistä tai vaihtoehtoisesti liftaamista.
Tosin kelasin jäädä päiväksi-kahdeksi Turkuun ton matsin jälkeen.
oon ehkä tulossa jo lauantaina takas turkuun helsingistä (ja toki jään asumaan hehe) että ehkä bussikyyti ei osu ihan kohille.
hrmis niin tervetuloo vaan jos majapaikkaa tarvit!
[quote:4bb80b0411="risto_m"]oon ehkä tulossa jo lauantaina takas turkuun helsingistä (ja toki jään asumaan hehe) että ehkä bussikyyti ei osu ihan kohille.
hrmis niin tervetuloo vaan jos majapaikkaa tarvit![/quote:4bb80b0411]
Jpp!
PES valmiiksi
GINTSU JA LEFA WADAP YOOO!? Ootteko tulossa matsiin tänään mtähä?!"+
Ni me mennään nyt ostaan lippuja
GINTSU JA LEFA WADAP YOOO!? Ootteko tulossa matsiin tänään mtähä?!"+
En.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mursun puppelilauman hävitessä Kupsille on öykkäri-Stefun ja kokkeli-Paten Inter aika lähellä mestaruutta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Inter oli kyllä sunnuntain suuri voittaja.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:fd81812421="risto_m"]GINTSU JA LEFA WADAP YOOO!? Ootteko tulossa matsiin tänään mtähä?!"+
En. [/quote:fd81812421]
Sama. Kattelin kyllä telkusta samalla kun kuuntelen Tepsin peliä radiosta. Litin viimeistelytaidolle
TPS olisi kyllä tarvinnut voiton Hongasta. Hongan tasoitushan kimposi luonnollisesti jonkun perseestä, eiq jalasta.
"A repo man's always intense"