You are not logged in.
Jep, terveisiä 6. Linjalle myös täältä. Noita arkipäivien soittoaikoja vois vähän miettiä. Tietty, jos touhu kannattaa niin kannattakoon sit keskenään, mä oon ulkona tosta leikistä. Varsinkin nykyään ku mielenkiintoisia keikkoja on useampia viikossa, aika helposti jää väliin semmoset, joilta tietää olevansa kotona joskus 01:30. Nimim. herätys 06:30.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Olipas yeasayer hyvä. Tosi erilaisia ja hyviä versioita biiseistä
roskildessa oli kans hyvä paviljonkilavalla joskus yhenkahen aikaan yöllä, ihan sympaattinen bändi ja svengas tunnelmallisesti... levy on silti jääny kuuntelematta.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:a7fd0f03c1="Ylitarkastaja Tolonen"]Ihme mesta.
Olin vähän suunnitellut meneväni, mutta ei kyllä onnistu, josa eka bändi kolmesta soittaa klo 22...
On tuota duuniakin ja aamulla aikaien herätys päivän sekoiluja varten.[/quote:a7fd0f03c1]
Smaa, vaikka ei edes ole duunia, mutta silti suht aikainen herätys juttujen takia Jää väliin. Tosin olisi kyllä jäänyt väliin muutenkin. Ai vaan nyt just kiinnosta käydä keikoilla, vaikka bändit nyt kiinnostaiski aika kovasti.
Joo, tää Kutosen klo. 22 ovet-systeemi on kai nyt kesäkaudella edelleen voimassa, eli kun terassi hautautuu mätänevien lehtien ja myöhemmin kusesta keltaisen lumen alle niin sitten taas ovetkin aukee (toivottavasti) aikaisemmin...
Keskisormet pystyyn, huomisesta tulee mahtia!!! Liputkin vaan 12 egee.
KE 13.8. Kuudes Linja
MAGIK MARKERS (USA)
Klo. 00.00->
BORIS MORGANA
Klo. 23.15-23.45
PASILIAN SAVUT
Klo. 22.30-23.00
Tyrone DC skulaa levyt!!!
Eilinen Yeasayer oli tosi hyvä! Olin kuullut, että on livenä erilaista kuin levyltä, ja sitä se olikin. Animal Collective tuli mieleen... Kuuntelukokemusta kyllä häiritsi koko päivän vainonnut mahakipu.
Niin ja Magik Markers jää kyllä väliin mm. noiden kakkojen soittoaikojen takia. Säästellään voimia viikonloppuun
Niin ja Magik Markers jää kyllä väliin mm. noiden kakkojen soittoaikojen takia. Säästellään voimia viikonloppuun
smaa, eri. viikonloppun LUETAAN TENTTIIN
sanotaan että magik markers jäis todellakin väliin jos ei olis ennakkojippua tullu lomarahapäissään hommattua. onnex skulaavat tossa naapurissa ni ei oo pitkä kotimatka mut eipä niin minkäänlaisia odotuksia itse asiassa. miksi ihmeessä edes ostin lipun?
jos tämän jälkeen ilta on pettymys niin
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Kyllä ihminen pärjää 4-5tunnin yöunilla, joten toi soittoaikahomma ei olis mulle mikään ongelma.
Oisin kyllä tulossa melko homona tonne keikalle jos en vaan asuis täällä vitun lapissa. Ei vaan raaski kuluttaa 70-100 yhden illan helsinginreissuun.
Kyllä ihminen pärjää 4-5tunnin yöunilla
PASKAA
"A repo man's always intense"
[quote:0c84b58767="Phlegm"]Kyllä ihminen pärjää 4-5tunnin yöunilla, joten toi soittoaikahomma ei olis mulle mikään ongelma.
Oisin kyllä tulossa melko homona tonne keikalle jos en vaan asuis täällä vitun lapissa. Ei vaan raaski kuluttaa 70-100 yhden illan helsinginreissuun.[/quote:0c84b58767]
Juu, kyllähän sitä pärjää 4h unilla, mutta koska tässä on muutenkin joka illalle jotakin menoa ja tekemistä, ja mä en oikeasti jaksa olla duunissa väsyneenä - noi 01:30 kotiintulemiset viikolla on vähän nihkeitä.
Vai tarkottaaks tää, että alan lähestymään pappaosastoa :?
Ehkä ei.
Tänään Mother Goose ja Veljeni Valas! Eka bändi 21:00, Goose varmaan sit vimppa 22:00! Edit: siis Libertessä.
Oho oho! Vois tulla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kyllä ihminen pärjää 4-5tunnin yöunilla
ihmiset on tietysti erilaisia mut veikkaisinpa, että pitemmän päälle noin vähillä unilla ei normi työssäkävijä pärjää.
Vai tarkottaaks tää, että alan lähestymään pappaosastoa :?
Tule tule vaan...;)
Tänään Mother Goose ja Veljeni Valas! Eka bändi 21:00, Goose varmaan sit vimppa 22:00! Edit: siis Libertessä.
Täytyypä pistää harkintaan, vaikka duunia onkin tiedossa heti aamutuimaan... Toisaalta, Goosenhan näkee lauantaina Vastavirralla, joten enpä taida sittenkään.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:0696b421e4="janne m."]Vai tarkottaaks tää, että alan lähestymään pappaosastoa :?
Tule tule vaan...;) [/quote:0696b421e4]
Vääjäämättä
[quote:0696b421e4="janne m."]Tänään Mother Goose ja Veljeni Valas! Eka bändi 21:00, Goose varmaan sit vimppa 22:00! Edit: siis Libertessä.
Täytyypä pistää harkintaan, vaikka duunia onkin tiedossa heti aamutuimaan... Toisaalta, Goosenhan näkee lauantaina Vastavirralla, joten enpä taida sittenkään.[/quote:0696b421e4]
Jep, mut mä oonkin vähä hätähousu ja tahon nähä jo tänään.
[quote:3ef160edc2="tomitarmo"][quote:3ef160edc2="janne m."]Vai tarkottaaks tää, että alan lähestymään pappaosastoa :?
Tule tule vaan...;) [/quote:3ef160edc2]
Vääjäämättä
[quote:3ef160edc2="janne m."]Tänään Mother Goose ja Veljeni Valas! Eka bändi 21:00, Goose varmaan sit vimppa 22:00! Edit: siis Libertessä.
Täytyypä pistää harkintaan, vaikka duunia onkin tiedossa heti aamutuimaan... Toisaalta, Goosenhan näkee lauantaina Vastavirralla, joten enpä taida sittenkään.[/quote:3ef160edc2]
Jep, mut mä oonkin vähä hätähousu ja tahon nähä jo tänään.[/quote:3ef160edc2]
Paitsi että kuulinkin just, että huominen tuli (palkalliseksi) vapaaksi, eli sittenkin meni vielä harkintaan...
[quote:e3e4d2f421="Phlegm"]Kyllä ihminen pärjää 4-5tunnin yöunilla
PASKAA[/quote:e3e4d2f421]
PASKAANimenomaan. Nukuppa 4-5 tuntia ja hoida sitten lasta 8 tuntia.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:94e5e8d62f="Leif Erikson"][quote:94e5e8d62f="Phlegm"]Kyllä ihminen pärjää 4-5tunnin yöunilla
PASKAA[/quote:94e5e8d62f]
PASKAANimenomaan. Nukuppa 4-5 tuntia ja hoida sitten lasta 8 tuntia.[/quote:94e5e8d62f]joka ei ole nukkunut paivaunia.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Pitäis kyl mennä jollen o liian väsynyt
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:8333928762="Leif Erikson"][quote:8333928762="Phlegm"]Kyllä ihminen pärjää 4-5tunnin yöunilla
PASKAA[/quote:8333928762]
PASKAANimenomaan. Nukuppa 4-5 tuntia ja hoida sitten lasta 8 tuntia.[/quote:8333928762]
mun sisko on tehnyt tota jotain 7 vuotta neljän lapsen äitinä.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:96bb20f107="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:96bb20f107="Leif Erikson"][quote:96bb20f107="Phlegm"]Kyllä ihminen pärjää 4-5tunnin yöunilla
PASKAA[/quote:96bb20f107]
PASKAANimenomaan. Nukuppa 4-5 tuntia ja hoida sitten lasta 8 tuntia.[/quote:96bb20f107]
mun sisko on tehnyt tota jotain 7 vuotta neljän lapsen äitinä.[/quote:96bb20f107]
Siis juossu kuppiloissa kattelemassa bändejä puol kahteen yöllä ja heräilly puol seiskan maissa päivän askareisiin? Eikö ne lapset vaadi muka ollenkaan hoitoa ja huolenpitoa....?
[quote:0462f38b80="kmodig"][quote:0462f38b80="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:0462f38b80="Leif Erikson"][quote:0462f38b80="Phlegm"]Kyllä ihminen pärjää 4-5tunnin yöunilla
PASKAA[/quote:0462f38b80]
PASKAANimenomaan. Nukuppa 4-5 tuntia ja hoida sitten lasta 8 tuntia.[/quote:0462f38b80]
mun sisko on tehnyt tota jotain 7 vuotta neljän lapsen äitinä.[/quote:0462f38b80]
Siis juossu kuppiloissa kattelemassa bändejä puol kahteen yöllä ja heräilly puol seiskan maissa päivän askareisiin? Eikö ne lapset vaadi muka ollenkaan hoitoa ja huolenpitoa....?
[/quote:0462f38b80]
Nykyajan nuoret
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:de18cee45e="tomitarmo"][quote:de18cee45e="kmodig"][quote:de18cee45e="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:de18cee45e="Leif Erikson"][quote:de18cee45e="Phlegm"]Kyllä ihminen pärjää 4-5tunnin yöunilla
PASKAA[/quote:de18cee45e]
PASKAANimenomaan. Nukuppa 4-5 tuntia ja hoida sitten lasta 8 tuntia.[/quote:de18cee45e]
mun sisko on tehnyt tota jotain 7 vuotta neljän lapsen äitinä.[/quote:de18cee45e]
[/quote:de18cee45e]
Nykyajan nuoret [/quote:de18cee45e]
kohti heviketjua, sir!
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
PASKAA
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
PASKAA
Wu-Tang Clanin GZA Suomeen
Teksti Ilmari Ivaska
Pe 8.8.2008 09:30
Hiphopin merkittävimpiin kokoonpanoihin kuluvan Wu-Tang Clanin perustajajäsen, yhdysvaltalainen GZA saapuu keikalle Nosturiin lauantaina 8. marraskuuta. Vuonna 1991 ensimmäisen soololevynsä Words from the Genius julkaissut GZA nousi yleisön laajempaan tietoisuuteen Wu-Tang Clanin 1993 julkaistun Enter the Wu-Tang (36 Chambers) -debyytin myötä. Tästä lähin mies onkin työskennellyt soolotuotantonsa, Wu-Tangin ja muiden artistien levyillä vierailemisen parissa. GZA:n seuraava sooloalbumi Pro Tools julkaistaan 19. elokuuta.
Nosturin keikan 25 euroa maksavat liput tulevat myyntiin 11. elokuuta. Tapahtumaan ei ole ikärajaa, mutta konsertissa on rajattu anniskelualue.
en ole kolmekybänen emoboy
tollanenkin näkyy olevan:
La 20.9. Läjä 50v: Terveet Kädet, Kohu-63, Rattus, Kansan Uutiset, The Carnival, Karanteeni
Nosturi, Helsinki
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Tänä iltana Uusi Aalto-klubilla livenä Sonic Youth-kitaristi Thurston Mooren levymerkille levyttävä uuden amerikkalaisen noiserock-sukupolven kirkkain tähti, MAGIK MARKERS.
Kitaristi/vokalisti Elisa Ambrogion ja rumpali Pete Nolanin vuonna 2001 perustama yhtye yhdistelee musiikissaan niin Royal Truxin ja Sonic Youthin kaltaista amerikkalaista noiserock-traditiota, Junior Kimbroughn minimalistista sähköistä juurimusiikkia, Lydia Lunchin ja Marsin no wave-henkeä sekä Faustin motorista krautrockia.
Aiemmin lukuisia cd-r- sekä vinyylilevyjä pienillä levymerkeillä julkaisseen yhtyeen ensimmäinen virallinen studioalbumi BOSS ilmestyi syyskuussa 2007, ja levyn tuottajana sekä miksaajana hääri toinen Sonic Youth -muusikko Lee Ranaldo. Duo siirtyi albumilla astetta popimpaan suuntaan alkuaikojen atonaalisesta ja kokeellisesta noiserockista. Magik Markersin ohella myös Suomessakin vierailleen Six Organs of Admittancen kokoonpanoon kuuluvaa Ambrogiota on jo ehditty vertaamaan Patti Smithiin sekä Cat Poweriin. BOSS-albumi vakiinnutti Magik Markersin aseman yhdeksi amerikkalaisen vaihtoehtorockin kovimmista nimistä ja levy nostettiin vuoden 2007 parhaiden indie-julkaisujen joukkoon.
@ Kuudes Linja, Helsinki
Liput 12 EUR
www.tiketti.fi
Ovet klo. 22.00
Pasilian Savut 22.30-23.00
Boris Morgana 23.15-23.45
Magik Markers 00.00->
MAGIK MARKERS (USA)
One of the very few pop records in recent memory to engage its audience in something profound and challenging, 4.5/5 (Tiny Mix Tapes)
Showcasing a rounded pop sensibility, 8/10 (Drowned In Sound)
Queasy and claustrophobic and unsettling; its also one of the years best (Village Voice)
The Connecticut pair's third album taps into the best qualities of alternative music, circa 1988 (Uncut)
Ambrogio plays Patti Smith priestess, speak-singing facile, apocalyptic poetry in an icy drawl that alternately conjures Hope Sandoval and Karen O, 7/10 (Prefix Mag)