You are not logged in.
FOUNTAIN ON MAAILMANKAIKKEUDEN HUONOIN ELOKUVA CONTROLLIN JÄLKEEN
FOUNTAIN ON MAAILMANKAIKKEUDEN HUONOIN ELOKUVA CONTROLLIN JÄLKEEN
mut sympathy for the devil on kaikkein huonoin. ei mitään kilpailijaa lähimaillakaan.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
silvis muuten omistaa Steel Wheelsin vinyylinä
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
silvis muuten omistaa Steel Wheelsin vinyylinä
mulla on muuten joku toinenkin! just muistin!
[quote:35643d192b="Ylitarkastaja Tolonen"]silvis muuten omistaa Steel Wheelsin vinyylinä
TÄMÄN NOLON PALJASTUKSEN TEILLE SPOTTASI:
MEITSI A.K.A. MÄ[/quote:35643d192b]
on mulla doorsiakin. hähähä.
[quote:27ff9247fe="forssto"][quote:27ff9247fe="Ylitarkastaja Tolonen"]silvis muuten omistaa Steel Wheelsin vinyylinä
MEITSI A.K.A. MÄ[/quote:27ff9247fe]
on mulla doorsiakin. hähähä.[/quote:27ff9247fe]
know your enemy
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
käytiin kattomassa LOL LAUNDRY ROLF BOLD MEN, olipa muuten aikas tuima, tuima oli
[quote:416a9071e1="silvawhale"][quote:416a9071e1="forssto"][quote:416a9071e1="Ylitarkastaja Tolonen"]silvis muuten omistaa Steel Wheelsin vinyylinä
MEITSI A.K.A. MÄ[/quote:416a9071e1]
on mulla doorsiakin. hähähä.[/quote:416a9071e1]
know your enemy [/quote:416a9071e1]
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:4e7cd5c7f7="risto_m"][quote:4e7cd5c7f7="silvawhale"][quote:4e7cd5c7f7="forssto"][quote:4e7cd5c7f7="Ylitarkastaja Tolonen"]silvis muuten omistaa Steel Wheelsin vinyylinä
MEITSI A.K.A. MÄ[/quote:4e7cd5c7f7]
on mulla doorsiakin. hähähä.[/quote:4e7cd5c7f7]
know your enemy [/quote:4e7cd5c7f7]
[/quote:4e7cd5c7f7]
Oikeesti, toi Steel Wheels törrötti sieltä vinyylilaatikosta sen näköisenä, että sitä kuunneltaisiin about joka päivä. VITTU SILVIO MITEN SÄ ELÄT ITTES KANSSA?!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:5c48bb2d43="janne m."][quote:5c48bb2d43="risto_m"][quote:5c48bb2d43="silvawhale"][quote:5c48bb2d43="forssto"][quote:5c48bb2d43="Ylitarkastaja Tolonen"]silvis muuten omistaa Steel Wheelsin vinyylinä
MEITSI A.K.A. MÄ[/quote:5c48bb2d43]
on mulla doorsiakin. hähähä.[/quote:5c48bb2d43]
know your enemy [/quote:5c48bb2d43]
[/quote:5c48bb2d43]
Oikeesti, toi Steel Wheels törrötti sieltä vinyylilaatikosta sen näköisenä, että sitä kuunneltaisiin about joka päivä. VITTU SILVIO MITEN SÄ ELÄT ITTES KANSSA?![/quote:5c48bb2d43]
kuinkahan kauan menee että sä tajuat että MÄ OON KUSETTANU TEITÄ KAIKKI NÄÄ VUODET! LOLLERS!
ns. like a hurricane (kukkopilleillä säestetty unplugged)
the descent
ihan ok, tosin jotkut puhuivat että tosi pelottava, ei nyt sentään
to live and die in L.A.
todella huippu meno, kyl friedkin osaa tällasen hikoilu/sekoilu-osaston vaan
niin saatanan hyvin!!! laitetaas vaikka neljä tähtee
huumorin puolelle mentiin vaan vähän kun tää pääpahis dafoe oli ikäänkuin "taiteilija" ja muutamassa kohtauksessa se kävi sitten katsomassa naisensa tanssiesitystä, sellaista angstista futuristista kokeellista tanssia, valkoset kasvomaalit ja mustahuulet yms. heheee
let me fall out of the window
with confetti in my hair
[quote:9d5708e93d="ydinaukio"]the descent
ihan ok, tosin jotkut puhuivat että tosi pelottava, ei nyt sentään [/quote:9d5708e93d]
En ole koskaan nähnyt pelottavaa elokuvaa dvd:ltä. Eli katseluympäristö vaikuttanee
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:33b9b33eeb="börjeslandet"][quote:33b9b33eeb="ydinaukio"]the descent
ihan ok, tosin jotkut puhuivat että tosi pelottava, ei nyt sentään [/quote:33b9b33eeb]
En ole koskaan nähnyt pelottavaa elokuvaa dvd:ltä. Eli katseluympäristö vaikuttanee [/quote:33b9b33eeb]sama mut leffateatterissa en o nähny koskaa pelottavaa leffaa
[quote:6d2263a714="artsy"]to live and die in L.A.
huumorin puolelle mentiin vaan vähän kun tää pääpahis dafoe oli ikäänkuin "taiteilija" ja muutamassa kohtauksessa se kävi sitten katsomassa naisensa tanssiesitystä, sellaista angstista futuristista kokeellista tanssia, valkoset kasvomaalit ja mustahuulet yms. heheee[/quote:6d2263a714]
Yksi mun lempparileffoista.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
tropic thunder aamupalaksi, parempi kuin fountain
tropic thunder aamupalaksi, parempi kuin fountain
khyy, fountain on helposti yks paskimmista ikinä. pistää heti vihaks kun sitä vaan ajatteleekin
let me fall out of the window
with confetti in my hair
[quote:927b8d4d1b="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:927b8d4d1b="artsy"]to live and die in L.A.
huumorin puolelle mentiin vaan vähän kun tää pääpahis dafoe oli ikäänkuin "taiteilija" ja muutamassa kohtauksessa se kävi sitten katsomassa naisensa tanssiesitystä, sellaista angstista futuristista kokeellista tanssia, valkoset kasvomaalit ja mustahuulet yms. heheee[/quote:927b8d4d1b]
Yksi mun lempparileffoista.[/quote:927b8d4d1b]
Suosikkileffoja & 80-lukua oleellisemmillaan siinä missä esimerkiksi joku Scarface..
Pistetääns Friedkinin "hikoilu-sekoilu" osastolta Crusingille.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Fountain on Aronofskyn paras elokuva
Unelmien sielunmessu täyttä paskaa.
Pi ihan ok.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:1e7f639ab0="armashenrik"]tropic thunder aamupalaksi, parempi kuin fountain
khyy, fountain on helposti yks paskimmista ikinä. pistää heti vihaks kun sitä vaan ajatteleekin[/quote:1e7f639ab0]
Täytyykin tsekata tää Fountain
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:152cd40871="börjeslandet"]Fountain on Aronofskyn paras elokuva
Pi ihan ok.[/quote:152cd40871]
Unelmien sielunmessu vaikutti tosi vahvalta aikoinaan, mutta en tiedä onko sille käynyt "fightclubit" ..
Pi oli mun muistin mukaan mielenkiintoinen, mutta hiukkasen raskassoutuinen..
[quote:d8064e0e86="Joe Caligula"][quote:d8064e0e86="börjeslandet"]Fountain on Aronofskyn paras elokuva
Pi ihan ok.[/quote:d8064e0e86]
Unelmien sielunmessu vaikutti tosi vahvalta aikoinaan, mutta en tiedä onko sille käynyt "fightclubit" ..
[/quote:d8064e0e86]
ei o käyny. hyvä leffa. tai siis molemmat.
[quote:05face1e9c="shanks"][quote:05face1e9c="börjeslandet"][quote:05face1e9c="ydinaukio"]the descent
ihan ok, tosin jotkut puhuivat että tosi pelottava, ei nyt sentään [/quote:05face1e9c]
En ole koskaan nähnyt pelottavaa elokuvaa dvd:ltä. Eli katseluympäristö vaikuttanee [/quote:05face1e9c]sama mut leffateatterissa en o nähny koskaa pelottavaa leffaa
[/quote:05face1e9c]
joo sama kyl
niin ja fountainhan on aronofskyn paskin leffa.
Pannaas piste horinoille eli Pi on Arapfnovskyn paras leffa, Fountain ok kerran vaikka onkin valil aika vaivaannuttava, Unelmien sielunmessu arsyttavin, mut kirjahan on aivan loistava. Oliks sil viel joku?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:415ac6270c="ydinaukio"][quote:415ac6270c="shanks"][quote:415ac6270c="börjeslandet"][quote:415ac6270c="ydinaukio"]the descent
ihan ok, tosin jotkut puhuivat että tosi pelottava, ei nyt sentään [/quote:415ac6270c]
En ole koskaan nähnyt pelottavaa elokuvaa dvd:ltä. Eli katseluympäristö vaikuttanee [/quote:415ac6270c]sama mut leffateatterissa en o nähny koskaa pelottavaa leffaa
[/quote:415ac6270c]
joo sama kyl
[/quote:415ac6270c]
Niin empas juu tiia, onko mikaan leffa ollu mitenkaan koko ajan pelottava teatterissa tai ei, mut kyl joskus teatterista poistuessa on kumma fiilis jaany etenkin parista korealaisesta leffasta.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kaasua, Komisario Palmu
Olipas kyllä, ekan Palmun näin joskus 40 asteen kuumeessa yläasteikäisenä kirjastolainana. Tää oli kyl hyvä, vaik ilmiselviä kökköyksiä olikin joka kulman takana. En suosittele feikkaamaan ulkkisaksenttia, ei se vaan toimi uuh. Ehkä siisteimpinä juttuina kuitenki ku bongas ekana Elina Salon ja sit myöhemmin Esko Salmisen heti ekoista reploista vaikka ulkonäöstä ei mitenkään ois tunnistanu, etenkin Elinan puhetyyli on jäljittelemätön. Ja muutenkin Elina tuossa aikamoinen
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:7945d0305a="börjeslandet"]Fountain on Aronofskyn paras elokuva
Pi ihan ok.[/quote:7945d0305a]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
be kind rewind
gondryn huonoin elokuva mut silti ihan kiva