You are not logged in.
[quote:1baf63400d="Feggy"][quote:1baf63400d="Ylitarkastaja Tolonen"]Sähkömandoliini... Kuuluu biisissä Eyes Wide Open.
No niin aattelinkin. Mun nakkisormet ei kyllä tuohon mahtuisi.[/quote:1baf63400d]
Mulla on älyttömän pienet kädet.[/quote:1baf63400d]
kyl mandoliinia pystyy skulaamaan vähän isommillakin sormilla.. se soittotyyli kun on vähän erilainen. ei oo mitään barré-otteita yms yms...
nm. "nakkisorminen ex-mandolinisti"
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:cf3cb492c7="Ylitarkastaja Tolonen"]Tässä kaikille nikkaroijille vähän mallia:
http://monmonsgadgets.wordpress.com/page/2/[/quote:cf3cb492c7]
tää kilpailee kyllä vakavasti "rumin kitara koskaan missään ikinä"-palkinnosta:
Parasta tuossa on se, että miekka näyttää ihan penikseltä ja tallan takana on pillu johon sen voi työntää.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Korjailinpa taas kerran basson (Fender Jazz Bass vm.1968) mikkien piuhotuksia. Ne tuntuu prakailevan aika usein, kun joudun vaihtamaan EMG-mikkien vaatiman 9V patterin ja ne tilat, jossa patteri on, on ihan sikamaisen ahtaat...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Vaihdoin eilen skebaan kielet. -späm.
äsken korkeimman kielen E vaihoi
[quote:ffd089afcc="silvawhale"][quote:ffd089afcc="Ylitarkastaja Tolonen"]Tässä kaikille nikkaroijille vähän mallia:
http://monmonsgadgets.wordpress.com/page/2/[/quote:ffd089afcc]
tää kilpailee kyllä vakavasti "rumin kitara koskaan missään ikinä"-palkinnosta:
[/quote:ffd089afcc]
Kilpailijoissa löytyy...
vaihdoimpas juuri bassoon geen.
bzort glorf bööth
Jukka vaihtoi pehmeämmästä puusta tehdyn tallan mun nauhattomaan banjoon.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
vaihdoimpas juuri bassoon geen.
gasso?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Nimesin topikin yleisemmäksi kitaraspämmiksi
työhuoneen muuton seurauksena inventaario: omistan 4 rikkinäistä kitaraa ja yhden rikkinäisen basson.
[quote:da5878350b="hiirimattona"]vaihdoimpas juuri bassoon geen.
gasso? [/quote:da5878350b]eikä ku ydinlaskeuma
bzort glorf bööth
Leftynä siis kumpainenkin. Hinta-laatusuhe molemmissa kohillaan, sano
Sähkökitaroista löytyy:
Epiphone Les Paul Custom
Epiphone Noel Gallagher Union Jack Supernova
Wolf S2
Ibanez RG 320
Akustisista:
Peders Standard
Ibanez AEG8E-BK
Landola DC-200
Kuvia voin laitella kunhan jaksan.
>:{/
<-- tuosta pitäisi tehdä kuolaa valuva versio
Jaguar pitäs hankkia ja aika vitun sassiin. Himottaa ihan homona ja olisi myös ylimääräistä rahaa tiedossa joka pitäisi käyttää johonkin "järkevään". Orava Jagmaster on tuntunut mun käteen just parhaalta ja on törkeän hyvä hintaisekseen (mikit poislukien, ne on ihan luokattomat). Lisäksi että se kaula on vähän läski. Käsitinköhän oikein että Jaguareissa pelais vähän helpompi C-tyylinen, ohuempi kaula? Pitänee käydä testaamassa jossain.
Nnnnngggghhhh argh.
Voisi vielä raportoida strato-teleperseilystä sen verran että hankin siihen GFS Mean 90s mikit. Onhan nää aika räkäset ja kaikin puolin päheet P90-tyyliset mikit. Kohtuullisen paskaset eli mitään surffia näillä ei soiteta
Tai miksei vois mutta meikä ei osaa eikä oikeastaan edes kiinnosta.
Paskasuus voi tosin johtua siitäkin että mulla on vanhan kitaran kaula kiinni ja että en ole mitään (hieno)vireitä ehtinyt säätämään. Saati sitten näitä mikkejä. Pelaisi tähän tilalle myös Squier strato pro-tonen kaula mutta pitäisi hankkia virittimet ym. hässäkät että pääsee kokeilemaan. Nyt jo metelikitaran tavoite saavutettu, ehkä 130 menny budjettiin. Vitun hyvä
Jagmaster ei oikein mun silmää miellyttänyt, mutta syynä voi tietty olla puristisuuskin. Ja eikös siinä ole humbuckerit? Tykkään enemmän yksikelaisista.
Jagmaster ei oikein mun silmää miellyttänyt, mutta syynä voi tietty olla puristisuuskin. Ja eikös siinä ole humbuckerit? Tykkään enemmän yksikelaisista.
no eihän tossa paljon muuta yhtäläisyyksiä ole muutenkaan.. eri kampi, eri elektroniikka (tai ne mystiset preset-jutskat puuttuu sitä yläosasta), eri mikit...
kammesta puheenollen.. oliko sulle feggy ongelmia sen assmasterin (vai jaguarin? menee aina sekaisin noi) kammen kanssa? ei pysy "oikeassa" asennossa vaan "valahtaa" alas? jotkut tunkevat sinne kammen ruuvikierteisiin hiukan vanua tai muuta pehmeetä villaa. tuo sopivasti kitkaa lisää.
[quote:77b9427e04="Feggy"]Jagmaster ei oikein mun silmää miellyttänyt, mutta syynä voi tietty olla puristisuuskin. Ja eikös siinä ole humbuckerit? Tykkään enemmän yksikelaisista.
no eihän tossa paljon muuta yhtäläisyyksiä ole muutenkaan.. eri kampi, eri elektroniikka (tai ne mystiset preset-jutskat puuttuu sitä yläosasta), eri mikit...
kammesta puheenollen.. oliko sulle feggy ongelmia sen assmasterin (vai jaguarin? menee aina sekaisin noi) kammen kanssa? ei pysy "oikeassa" asennossa vaan "valahtaa" alas? jotkut tunkevat sinne kammen ruuvikierteisiin hiukan vanua tai muuta pehmeetä villaa. tuo sopivasti kitkaa lisää.[/quote:77b9427e04]
Mulla on siis sekä Jaguar että Jazzmaster, joissa on samanlainen kampi. Jazzmaster on CIJ ja siinä kampi on vaan tungettu reikään ja sehän putoaa pois jossei jotain väliin laita. Olen kaikenlaista koklannut, mutta vanue en, sitä voiskin kokeilla. Lähinnä olen pärjännyt sillai että pistää teippia kierroksen tai vähemmän kammmen pään ympärille. tossa ei nimittäin ole mitään kierteitä. Pitäis ostaa oikea jenkkikampikoneisto, satasen verran kustantaa.
Jaguar on nimittäin '63 ja siinä on kampi kiinteästi kiinni tupessa. Pysyy nätisti sopivassa asennossa.
Ja niin, toi kampihan on paras mitä on koskaan keksitty. Nätin hienovarainen eikä vie vireestä.
Mulla on siis sekä Jaguar että Jazzmaster, joissa on samanlainen kampi. Jazzmaster on CIJ ja siinä kampi on vaan tungettu reikään ja sehän putoaa pois jossei jotain väliin laita. Olen kaikenlaista koklannut, mutta vanue en, sitä voiskin kokeilla. Lähinnä olen pärjännyt sillai että pistää teippia kierroksen tai vähemmän kammmen pään ympärille. tossa ei nimittäin ole mitään kierteitä. Pitäis ostaa oikea jenkkikampikoneisto, satasen verran kustantaa.
ahaa. siis kierteetön systeemi.. joo. toi vanu saattaab auttaa. tosta teipistä varmaan jää ikävää liimaskeidaa siihen metalliin..
Ja niin, toi kampihan on paras mitä on koskaan keksitty. Nätin hienovarainen eikä vie vireestä.
jeps. surffihommiin def excellent! steve vailla saattaa tosin olla erilainen mielipide.
On humbuckerit ja aika paskat sellaset. Jotenkin tosi ponnettomat, menee metsään tosi pahasti. Mut aika helppo noi mikit on vaihtaa jos pysyy saha kädessä... ovat siis kiinni pleksissä ja siinä reiässä on liian pyöreet kulmat että mitkään laatikkomikit siihen mahtuisi suoraan.
soitatko helicon jossain bändissä?
[quote:39b921c268="Feggy"]Jagmaster ei oikein mun silmää miellyttänyt, mutta syynä voi tietty olla puristisuuskin. Ja eikös siinä ole humbuckerit? Tykkään enemmän yksikelaisista.
kammesta puheenollen.. oliko sulle feggy ongelmia sen assmasterin (vai jaguarin? menee aina sekaisin noi) kammen kanssa? ei pysy "oikeassa" asennossa vaan "valahtaa" alas? jotkut tunkevat sinne kammen ruuvikierteisiin hiukan vanua tai muuta pehmeetä villaa. tuo sopivasti kitkaa lisää.[/quote:39b921c268]
Ei toi vanu oikein toiminut kun ei se pysy paikallaan. Pari rundia maalarinteippiä on toiminut parhaiten mulle.
Antakaas joku 3500, niin ostan tän heti Muusikoiden.netistä.
Hetikö annan? Eiku hetilainaa.fi
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Yamaha tekee hintalaatusuhteeltaan parhaat kitarat näistä isoimmista valmistajista. Mulla on tommonen Pacifica 412.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:73bb1e14eb="Laatu"]
Yamaha tekee hintalaatusuhteeltaan parhaat kitarat näistä isoimmista valmistajista. Mulla on tommonen Pacifica 412.[/quote:73bb1e14eb]
MONTAKO BITTIÄ NIIDEN KITAROISSA ON EIQ...
Tero saatana, s'olet gay!
En oo vuoteen koskenut mun akustiseen, mutta aattelin vaihtaa kielet siihenkin vihdoin.
No, tajusin, että koko talla on repeytynyt irti kopasta ja koko roska on ollu tallatappien varassa koko ajan. En vaan huomannut tota, koska en jokunen vuosi sitten tiennyt mitään kitaroista, eikä sillä ei ollut kauheasti vaikutusta sointiin. Koppa on myös vähän koholla tallan alapuolelta, syystä tai toisesta, eikä talla oikein istu paikalleen. varmaan siksi myös rävähtänyt paikoiltaan tuo talla.
Aion hioa kopan siitä kohtaa tasaiseksi ja samalla kaikki liima- ja maaliskeidat pois, sitten vaan lämään tallapalan liimalla takasin ja njes! pääsee taas tiluttamaan.
Mutta, minkä sortin liimaa tossa pitäis käyttää? tarttis siis jotain vitun pitävää puuliimaa. mitään puristimia mulla ei ole, jotein ilman pitäis pärjätä.