You are not logged in.
RE 4 Wiille työn alla mulla myös. Onhan tuo viihdyttävä peli, ja paljon samaa vielä jos vertaa ykköseen (ainoa sarjan toinen peli mitä oon pelannu), tosin zombeja tulee päälle monin verroin enemmän, mikä on tietysti vain plussaa (varsinkin se mökkikohtaus, mistä niitä tunkee sisään ovista ja ikkunoista oli niin hauska että piti pelata parikin kertaa uusiksi)
SOSDO MASSA KOMOROSSA
hyppäisin pleikkarin kelkkaan. multiformaattipelit (just nää änärit ja pessit) tulee sille kuitenki ja saat hyvätasoisen bluray-soittimen kaupan päälle.
Aika selvästi kalliimpi toi pleikkari kyllä on. Grafiikka ei oo se tärkein kriteeri mulle, lähinnä kiinnostaa pelattavuus ja ohjaimet. Jotain sellaista luin, että ohjaimetkin ois pleikkareilla paremmat? Onko kokemusta esim. änärin tai pessin versioiden eroista pleikkarissa ja xboxissa? Kiintolevytilaa ei varmaan kahden pelin pyörittämiseen hirveästi tarvi?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:a33d56aa15="shanks"]Must kyl pleikkarin ohjaimet voittaa xboxin vastaavat ainaki 6-0. En o kyl noita uusia (PS3 sen siis) testannu kun ne taitaa olla langattomia ja vähän paremmiks hiottuja mut ainakin kakkosen ohjaimet on mukavan pieniä ja kevyitä ja vaikka ny parit ohjaimet on käytön aikana muutamasta nappulasta meinannu jumittaa niin suht kestäviä myös.
Periatteessa konsolien välilla ei pitäs ton saman pelin pelattavuuden kas olla mitään eroja? Tai siis oikeasti varmaan on mut mulla ei o vertailupohjaa niin paljon, että voisin sanoa. PESsin joku vanha xbox-versio kuitenkin näytti pelinä ihan samalta kuin pleikkarin vastaava.[/quote:a33d56aa15]
Makuasioita ja tottumiskysymyksiä nämä toki, mut ite diggailen boxin ohjaimia enemmän, varsinkin pessikäytössä. L2 ja R2 on siinä muiden nappien vieressä etupuolella, niin niitä on helpompi käyttää näppäinyhdistelmissä nopeesti.
xboxia suosin muutenkin noista kahesta, pleikka kakkonenhan ei ois vaikka haloo, half-lifee, ninja gaidenia ja strangers wrathia pystyny ees pyörittään ja esmes noi EA:n urkkipelit tuntui kyl olleen vanhalla boxilla pääsääntöisesti kakkospleikkaria parempia.
Kolmospleikkari varmasti jyrää kyllä, mut hinnan vuoksi ois 360 selkeesti mun valinta, ja on tolla edelleen joitain aika kovia yksinoikeuspelejäkin. Lähinnä Wii vai 360 on ollu tää pähkäilyn aihe täs vuoden päivät, mut kun ei osaa päättää ja kaikki rahat menee muutenkin levyihin, kaljaan ja keikkoihin, niin enpä oo ostanu vieläkään kumpaakaan
Kolme tai neljä vuotta oon vanhan boxin omistanu ja on kyllä ollu moninkertaisesti hintansa väärti, vaikka aluks tosiaan vain pessiä ja änäriä varten ostin.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:6a182d0a55="stratum"]Ostin, tai siis tilasin X-Boxin + NHL 09:n.
Tilasko turska kans jo? [/quote:6a182d0a55]
Risto Microsoftille myyntiedustajaks 2008, hakemus yllä
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:bbf6ba6f0b="risto_m"][quote:bbf6ba6f0b="stratum"]Ostin, tai siis tilasin X-Boxin + NHL 09:n.
Tilasko turska kans jo? [/quote:bbf6ba6f0b]
Risto Microsoftille myyntiedustajaks 2008, hakemus yllä [/quote:bbf6ba6f0b]
Ehkä tuollakin oli osuutensa mutta turska (Verkkokauppa.comin leivissä jo?) löi eilen pöytään tarjouksen, josta ei voinut kieltäytyä.
[quote:f3455d5849="stratum"][quote:f3455d5849="risto_m"][quote:f3455d5849="stratum"]Ostin, tai siis tilasin X-Boxin + NHL 09:n.
Tilasko turska kans jo? [/quote:f3455d5849]
Risto Microsoftille myyntiedustajaks 2008, hakemus yllä [/quote:f3455d5849]
Ehkä tuollakin oli osuutensa mutta turska (Verkkokauppa.comin leivissä jo?) löi eilen pöytään tarjouksen, josta ei voinut kieltäytyä. [/quote:f3455d5849]
oolrait no hyvä, en toki mikään microsoftin mainosmies tässä halunnukaan olla
[quote:fd9fcc1029="risto_m"][quote:fd9fcc1029="stratum"][quote:fd9fcc1029="risto_m"][quote:fd9fcc1029="stratum"]Ostin, tai siis tilasin X-Boxin + NHL 09:n.
Tilasko turska kans jo? [/quote:fd9fcc1029]
Risto Microsoftille myyntiedustajaks 2008, hakemus yllä [/quote:fd9fcc1029]
Ehkä tuollakin oli osuutensa mutta turska (Verkkokauppa.comin leivissä jo?) löi eilen pöytään tarjouksen, josta ei voinut kieltäytyä. [/quote:fd9fcc1029]
oolrait no hyvä, en toki mikään microsoftin mainosmies tässä halunnukaan olla [/quote:fd9fcc1029]
toisaalta
tekis mieli ostaa pleikkakolmonen mut en oikein tykkää ohjaimesta
360:ssa mietityttää huhutut rikkoontumiset ja se ettei näy sit bluray
ja pleikalle ois kivoi pelei mut nekin maksaa liikaa ja pelaisin kuitenki vaa tietokoneella manageria.
Varikset komentavat
mut eiks noi rikkoontumisherkkydet ollu vaan ekoissa painoksissa? hope so...
meillähän on tääl foorumilla PELILEHTEEN KIRJOITTAVA ASIANTUNTIJAHENKILÖ, TUUS NYT KERTOON MITEN TÄÄ ASIA ON!!
[quote:a1bb66ee23="stratum"]Ostin, tai siis tilasin X-Boxin + NHL 09:n.
Tilasko turska kans jo? [/quote:a1bb66ee23]
jep Talvella on kyllä pakko järjestää jonkinlainen änäriturnaus
[quote:c98c16ff67="shanks"][quote:c98c16ff67="turston"][quote:c98c16ff67="stratum"]Ostin, tai siis tilasin X-Boxin + NHL 09:n.
Tilasko turska kans jo? [/quote:c98c16ff67]
jep Talvella on kyllä pakko järjestää jonkinlainen änäriturnaus
[/quote:c98c16ff67]
mukana mut voihan noita treenipelejä pelailla täs joskus muulloinkin[/quote:c98c16ff67]
jpp ja pessiä kunhan ilmestyy
Laitoin jo nöfnöftöftöfäfäfkakkoselle myynti-ilmotuksen mut jos jotakuta kiinnostaa Playstation 2 -konsoli, kolme suurinpiirtein toimivaa ohjainta, muistikortti, kaukosäädin, sekä PES 2008-peli ja joku vanha rugbypeli vielä kaupan päälle niin tarjouksia otetaan vastaan. Alkuperänen pakettikin löytyy kaikkine ohjeineen jne.
Kyl toi vois kiinnostaa. Pleikka kakkoselle on olemassa muutama semmonen eksklusiivipeli joita ny pitäis ihan yleissivistyksen kannalta koittaa ja mitä nyt aika halvalla taitaa saada.
Emmä oikeen tiiä mitä tommosesta pitää maksaa? Kaheksankymppiä?
Oliks toi muuten niitä uudempia slim-malleja vai niitä vanhempia massiivimötköjä?
Älä päästä painiks sitä
20e tarjottu
Varikset komentavat
Nokitit. Voi vittu.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:98ff864569="shanks"]tilauksesi on noudettavissa!
pitäsköhän hakee jo nyt ja skipata loppupäivän ohjelma... hmm.. hmm...[/quote:98ff864569]Kävin just hakemassa. Olisin ostanut samalla toisen ohjaimen mutta eipä niitä shiellä ollu tällä hetkellä. Ptää jostain ettiä. Pelihaasteita voin siis ottaa vaan niiltä joilta löytyy ohjain. Toisaalta pitäähän tässä ensin vähän opetella sen käyttöä ku on ihan uus väline mulle.
Iski muuten uskomaton nolife-tunne paluumatkalla, ku tuntu että jokainen metroon nousija katteli mun boxia ja sit mua. Teki mieli huutaa että vittu käyn mä töissäkin, opiskelen, liikuntaa harrastan silloin tällöin ja on mulla tyttökaverikin
[quote:97614b90ae="turston"]Iski muuten uskomaton nolife-tunne paluumatkalla, ku tuntu että jokainen metroon nousija katteli mun boxia ja sit mua. Teki mieli huutaa että vittu käyn mä töissäkin, opiskelen, liikuntaa harrastan silloin tällöin ja on mulla tyttökaverikin
[/quote:97614b90ae]
SOSDO MASSA KOMOROSSA
[quote:3e422f7346="shanks"][quote:3e422f7346="turston"]Iski muuten uskomaton nolife-tunne paluumatkalla, ku tuntu että jokainen metroon nousija katteli mun boxia ja sit mua. Teki mieli huutaa että vittu käyn mä töissäkin, opiskelen, liikuntaa harrastan silloin tällöin ja on mulla tyttökaverikin
[/quote:3e422f7346]
[/quote:3e422f7346]
[quote:0b0e4a7949="Prakk"][quote:0b0e4a7949="shanks"][quote:0b0e4a7949="turston"]Iski muuten uskomaton nolife-tunne paluumatkalla, ku tuntu että jokainen metroon nousija katteli mun boxia ja sit mua. Teki mieli huutaa että vittu käyn mä töissäkin, opiskelen, liikuntaa harrastan silloin tällöin ja on mulla tyttökaverikin
[/quote:0b0e4a7949]
[quote:a4273b7c3c="risto_m"][quote:a4273b7c3c="Prakk"][quote:a4273b7c3c="shanks"][quote:a4273b7c3c="turston"]Iski muuten uskomaton nolife-tunne paluumatkalla, ku tuntu että jokainen metroon nousija katteli mun boxia ja sit mua. Teki mieli huutaa että vittu käyn mä töissäkin, opiskelen, liikuntaa harrastan silloin tällöin ja on mulla tyttökaverikin
[/quote:a4273b7c3c]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Yhen matsin oon vasta tänään pelannut. Itsekurille On toi kyllä hieno vehje.
[quote:83cf988b33="turston"]Yhen matsin oon vasta tänään pelannut.
Sama. Otti vähän vaikeasti.
Näytti muuten myös Anttila kauppaavan tuota samaa X-Box-pakettia samaan hintaan.[/quote:83cf988b33]
Tilauksessa on. Nettianttila vielä mainostaa että mahtuu postiluukusta, saas nähä miten käy!
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Ostitteko kovalevyllisen mallin?
Varikset komentavat
nappulat ihan hukassa mut sentää yhe ntappelun sain aikaseks.. joskin siinä vastustaja tipautti heti ekalla ku ööö.. nappulat ihan hakusessa.. kaks matsii takana ja omissa kolisee jatkuvalla syötöllä. tekopaikkoja varmaan ollu mut nappulat niin hukassa ettei vaan mene.. taino yrittäny kyl vetää suoraan syötöstä jos vaikka säkällä menis mut ei oikeen pääse kunnon paikkoihinkaan. alotukset myös ihan täyttä kuraa.. varmaa ainoo kerta voittanu sillai etten ole painanu mitää nappulaa.. mitä vittua tos pitäs tehä, että ees joskus voittas räg gäg
Mä laitoin heti suosiolla aluks tulokas-tason. Menee kyllä varmasti useita kymmeniä matseja, ennen kuin osaa luontevasti ohjainta käyttää.