You are not logged in.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Glauber Rocha: Terra em Transe (1967)
en ole kolmekybänen emoboy
vauhdilla chicagoon
DEATH NOTE
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
DEATH NOTE
no ainakin parempi kuin fountain
[quote:e429305498="hrmunoita"]DEATH NOTE
no ainakin parempi kuin fountain [/quote:e429305498]
Korjataanpa rikkinäinen sivunvaihto.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:d10db90c17="hrmunoita"]DEATH NOTE
no ainakin parempi kuin fountain [/quote:d10db90c17]
The Fountainista kyl itse pidin kovasti. Ilmeisesti tuo leffa on taiderunkkareille liikaa ja peruskatsojalle liikaa. Nooh. Mä pidin kyl. Hugh Jackman muutenkin fucking rocks.
Sliipattujen kaikkielämästätietävienemotukkakirjallisuuseksistentiaalinyyhnyyholenviisaanpikuin sinä tyyppien kommentit spämmifarmiin.
>:{/
Niin ja DEATH NOTE ROCKS!
>:{/
Astropia
NYT LARPATAAN!
leikkipuistossa jatkot
bzort glorf bööth
sweeney todd
musikaaleista en normaalisti pidä mut täähän oli hyvä
Sideways n:nnen kerran.
:peuk:
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
aika vähiksi jäänyt viime aikoina, mutta into the wildin sain katsottua tiistaina.
oli kyllä yllättävän hyvä, jätti vähän samalla tavalla tyhjän olon kuin se herzogin karhuleffa. en tiennyt ennen loppua, että leffa pohjautui tositapahtumiin.
Menetetty peli
Wonderful Town :peuk::peuk::peuk:
miami vice
no eihän tossa kasaria ollu ku colin farrell mut ihan hyvinhän se kuitenkin viihdytti
http://www.imdb.com/title/tt0367817/
GRIM WEEKEND
ihan vitun hyvä, varmasti parempi ku mikään R&A:ssa. argh urgh hehe wow
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:0321bb7dbd="ydinaukio"]miami vice
no eihän tossa kasaria ollu ku colin farrell mut ihan hyvinhän se kuitenkin viihdytti[/quote:0321bb7dbd]Colin Farrellkaan kasaria nähnykään...
MV:hän on leffana varsin tyylikäs. Ois ollu ankeaa, jos ois ollu joku parodiaversio, eikä tietenkään ku Michael Mann ite asialla. Melkein tavottaa myös niiden parhaiden vanhojen jaksojen syvyyden, mut on ehkä sittenkin hiukka liian nopeatemponen ja l'hyt. Henkilökuvat jää vajaiksi, tosin Crocketin kohdalla onnistutaan kohtuullisesti, ja hahmot ON silti mielenkiintosia.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Emir Kusturican henkilökuva Maradonasta :itku::itku::itku::sydan::peuk:
Ja sit Boy A joka oli ihan pl. What if Joe Cole was a kinda indiii and a pussy? eiq mitäs.
Wall-E
Kävelin sattumalta leffateatterin ohitse, ja se oli menossa puolen tunnin päästä, joten aattelin että mikä ettei. Olihan se viimeisin koko illan pitkä leffa, Ratatouille, tosi mainio.
Wall-E:ssa on kyllä laitettu taas selvästi lisää kierroksia koneeseen. Animaatio on kaunista. Vihdoin ollaan päästy tietokoneanimaatiossa sille tasolle, josta haaveilin penskana nähtyäni Toy Storyn. Realistinen, "kameralla kuvatun" näköinen animaatio on huipputasoa. On kiehtovaa, miten animaattorit voivat nyt alkaa tyylitellä realismia, kun se kerran lähtökohtaisesti on hallussa.
Visuaalisesti hienointa leffassa on pöly ja lika. Sitä onkin paljon. Yltiösöpö robotti on myös semmonen, että siihen kiintyy nopeammin kuin kissanpentuun.
Pixar tekee tällä hetkellä kiinnostavinta uutta elokuvaa, ainakin mun näkökulmasta, jossa elokuvan lopullinen arvo tulee sen viihdearvosta.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Linnunradan käsikirja liftareille oli aika erikoinen kokemus, etenkin tällaiselle aiheeseen vihkiytymättömälle. Viihdyttävä, joo.
Mangojauhe goddamn.
Linnunradan käsikirja liftareille oli aika erikoinen kokemus, etenkin tällaiselle aiheeseen vihkiytymättömälle. Viihdyttävä, joo.
mietin itse tuota katsellessa että mitenköhän mahtaa avautua jutut kirjoja lukemattomille... ilmeisesti ihan jees?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
collateral: väärä aika, väärä paikka
Menetetty peli
collateral: väärä aika, väärä paikka
![]()
![]()
Tapani Maskulalta irtosi tälle neljä tähteä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Laur-I Dall-A Vall-E
Emilia Kuusirekan taiteellinen animaatiolyhytdokumentti joensuulaisesta superjunnusta, nähtävissä rakkautta ja anarkiaa -festivaalilla
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:226fd67f9e="Jean-Babtiste"]Laur-I Dall-A Vall-E
Emilia Kuusirekan taiteellinen animaatiolyhytdokumentti joensuulaisesta superjunnusta, nähtävissä kräkkiä ja monarkiaa -festivaalilla
[/quote:226fd67f9e]
Korjasub
[quote:106447b1a6="Laatu"]Wall-E
Pixar tekee tällä hetkellä kiinnostavinta uutta elokuvaa, ainakin mun näkökulmasta, jossa elokuvan lopullinen arvo tulee sen viihdearvosta.[/quote:106447b1a6]
Tää on jotenkin hyvä lause!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:42955ca3ad="Joe Caligula"][quote:42955ca3ad="Laatu"]Wall-E
Pixar tekee tällä hetkellä kiinnostavinta uutta elokuvaa, ainakin mun näkökulmasta, jossa elokuvan lopullinen arvo tulee sen viihdearvosta.[/quote:42955ca3ad]
Tää on jotenkin hyvä lause![/quote:42955ca3ad]Varmuuskopio
Mä huomasin siirtyneeni ton tyyppiseen kelailuun reilu vuosi sitten, jolloin huomasin että olin katsonu ehkä yhden leffan puoleen vuoteen, ja esitin itelleni kysymyksen, että mitä mä leffoista ylipäätään saan irti.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mä huomasin siirtyneeni ton tyyppiseen kelailuun reilu vuosi sitten, jolloin huomasin että olin katsonu ehkä yhden leffan puoleen vuoteen, ja esitin itelleni kysymyksen, että mitä mä leffoista ylipäätään saan irti.
samoilla linjoilla, itselleni mikä tahansa zucker-abrahams-zucker-tuotanto peittoaa fasspinderit mennen tullen...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto