You are not logged in.
[quote:934ae5f8b1="forssto"][quote:934ae5f8b1="ginipoika"]Tropic Thunder. Paras elokuva.
Khyl. Vittu jos se Ledgerin jannu vie Oscarin Robert Downey Jr:n kädestä, niin se on OIKEUSMURHA!!![/quote:934ae5f8b1]
Pitäis tsekata toi. Robert [/quote:934ae5f8b1]
Robert kiinnostaa aina, mutta Ben Stiller ei ikinä. Decisions, decisions...
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Robert kiinnostaa aina, mutta Ben Stiller ei ikinä. Decisions, decisions...
Stiller on parhaimmillaan nerokas ja tässä leffassa mies on... Parhaimmillaan!
Tero saatana, s'olet gay!
R&A jatkui osaltani The Man Who Loved Yngvellä. Ihanaakin ihanempi . Loistava kuvaus nuoruudesta 80-luvun lopun Norjassa. Musiikkina kaikkea tuttua ja turvallista 80-luvulta (mm. Just like honey, iih!). Suosittelen!
Heti tuon perään katsomaan Lorna's Silence, mikä oli myös oikein hyvä. Tällä hetkellä ei irtoa syvempää analyysia.
Tänään Tuulen Laakson Nausicaä (ihana nimi, omistettu hrmikselle) ***
Ja tietääkseni hollantilainen pätkä Ben X *** (pääosamies mitä liikkiksin, tosin naurettavaa et joku 30-vee esittää jotain lukiolaista tyyliin Stiiv Sänders, Ian Ziering).
Involuntary on toistaseksi ollut festarin paras elokuva. Menkää ihmeessä huomenna tsekkaamaan.
Sit kävin katsomassa Autumn Ballin, josta ei nyt lopulta jäänyt käteen kuin Kaarel Nurkin valokuvan jäljen fiilistely. Vähän ku ois katsonut jotain Aku Louhimieskamaa hyvin tehtynä ilman Markus Seliniä. Olihan toi tavallaan ihan hyvä, mut kun eihän tossa nyt lopulta ollut oikein muuta omaa kuin tollasen "tribuutin" sijoittaminen Tallinnaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:8c63023d4c="tigrushka"]Robert kiinnostaa aina, mutta Ben Stiller ei ikinä. Decisions, decisions...
Stiller on parhaimmillaan nerokas ja tässä leffassa mies on... Parhaimmillaan![/quote:8c63023d4c]
Vähän samaa ajattelin ennen elokuviin menoa kuin tigrushkakin. Stilleristä en ole koskaan oikein pitänyt, mutta tässä hän oli ihan ok. Näyttelijöistä selvästi heikoin lenkki kuitenkin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:eb07aef02b="forssto"][quote:eb07aef02b="tigrushka"]Robert kiinnostaa aina, mutta Ben Stiller ei ikinä. Decisions, decisions...
Stiller on parhaimmillaan nerokas ja tässä leffassa mies on... Parhaimmillaan![/quote:eb07aef02b]
Vähän samaa ajattelin ennen elokuviin menoa kuin tigrushkakin. Stilleristä en ole koskaan oikein pitänyt, mutta tässä hän oli ihan ok. Näyttelijöistä selvästi heikoin lenkki kuitenkin.[/quote:eb07aef02b]
ZOOLANDER! ZOO FUCKING LANDER!
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:d68984645c="börjeslandet"]ZOOLANDER! ZOO FUCKING LANDER!
Neroin leffa! [/quote:d68984645c]
Freddy Got Fingeredillä nämä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
the savages
Menetetty peli
[quote:69a1cff891="grasskirt"]R&A jatkui osaltani The Man Who Loved Yngvellä. Ihanaakin ihanempi . Loistava kuvaus nuoruudesta 80-luvun lopun Norjassa. Musiikkina kaikkea tuttua ja turvallista 80-luvulta (mm. Just like honey, iih!). Suosittelen!
.[/quote:69a1cff891]
Oho. Näitkö viime vuonna Reprisen?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Possession
- Erikoinen fiilis tässä on. Mahtavia otoksia päähenkilöitä lukuunottamatta tyhjästä kaupungista. Ei kyllä hirveän kevyitä tunnelmia tarjoile ja toimii leffassa oikeissa olosuhteissa varmaan paljon paljon paremmin..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:77b9304cd4="Joe Caligula"][quote:77b9304cd4="grasskirt"]R&A jatkui osaltani The Man Who Loved Yngvellä. Ihanaakin ihanempi . Loistava kuvaus nuoruudesta 80-luvun lopun Norjassa. Musiikkina kaikkea tuttua ja turvallista 80-luvulta (mm. Just like honey, iih!). Suosittelen!
.[/quote:77b9304cd4]
Oho. Näitkö viime vuonna Reprisen?[/quote:77b9304cd4]
Enpäs oo nähnyt. Viime vuoden r&a:n skippasin melkein kokonaan muutamaa leffaa lukuunottamatta. Pitääkin yrittää muistaa etsiä tuo leffa käsiin jostakin.
[quote:dfd75fe235="grasskirt"][quote:dfd75fe235="Joe Caligula"][quote:dfd75fe235="grasskirt"]R&A jatkui osaltani The Man Who Loved Yngvellä. Ihanaakin ihanempi . Loistava kuvaus nuoruudesta 80-luvun lopun Norjassa. Musiikkina kaikkea tuttua ja turvallista 80-luvulta (mm. Just like honey, iih!). Suosittelen!
.[/quote:dfd75fe235]
Oho. Näitkö viime vuonna Reprisen?[/quote:dfd75fe235]
Enpäs oo nähnyt. Viime vuoden r&a:n skippasin melkein kokonaan muutamaa leffaa lukuunottamatta. Pitääkin yrittää muistaa etsiä tuo leffa käsiin jostakin.[/quote:dfd75fe235]
Okei. Siksi mieleen, että on kanssa norjalainen ja jollain lailla tuli tosta kuvauksestakin mieleen. Oli myös eräiden mielestä viime vuoden festareiden parhaimmistoa, myös mun Löytys digiboxilla, mutta sitä on vähän vaikee lainata
[quote:7321ccf70c="Joe Caligula"][quote:7321ccf70c="grasskirt"][quote:7321ccf70c="Joe Caligula"][quote:7321ccf70c="grasskirt"]R&A jatkui osaltani The Man Who Loved Yngvellä. Ihanaakin ihanempi . Loistava kuvaus nuoruudesta 80-luvun lopun Norjassa. Musiikkina kaikkea tuttua ja turvallista 80-luvulta (mm. Just like honey, iih!). Suosittelen!
.[/quote:7321ccf70c]
Oho. Näitkö viime vuonna Reprisen?[/quote:7321ccf70c]
Enpäs oo nähnyt. Viime vuoden r&a:n skippasin melkein kokonaan muutamaa leffaa lukuunottamatta. Pitääkin yrittää muistaa etsiä tuo leffa käsiin jostakin.[/quote:7321ccf70c]
Okei. Siksi mieleen, että on kanssa norjalainen ja jollain lailla tuli tosta kuvauksestakin mieleen. Oli myös eräiden mielestä viime vuoden festareiden parhaimmistoa, myös mun Löytys digiboxilla, mutta sitä on vähän vaikee lainata
[/quote:7321ccf70c]
Toi on kyllä hyvä leffa!
[quote:9d658697a3="hrmunoita"][quote:9d658697a3="Joe Caligula"][quote:9d658697a3="grasskirt"][quote:9d658697a3="Joe Caligula"][quote:9d658697a3="grasskirt"]R&A jatkui osaltani The Man Who Loved Yngvellä. Ihanaakin ihanempi . Loistava kuvaus nuoruudesta 80-luvun lopun Norjassa. Musiikkina kaikkea tuttua ja turvallista 80-luvulta (mm. Just like honey, iih!). Suosittelen!
.[/quote:9d658697a3]
Oho. Näitkö viime vuonna Reprisen?[/quote:9d658697a3]
Enpäs oo nähnyt. Viime vuoden r&a:n skippasin melkein kokonaan muutamaa leffaa lukuunottamatta. Pitääkin yrittää muistaa etsiä tuo leffa käsiin jostakin.[/quote:9d658697a3]
[/quote:9d658697a3]
Toi on kyllä hyvä leffa![/quote:9d658697a3]
Meil on toi Reprise dvd:llä, oho, lainaus ei onnaa nyt
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Lake Tahoe
Fernando Eimbecke on kyllä parhus. Duck Seasonin ohjaajan uus tämä siis! Jatkettiin vahvasti samalla jarmuschmaisella linjalla. Visuaalinen tyyli oli kuitenkin selkeästi omansa ja tarinatkin enemmän Eimbeckeä kuin ketään muuta. Eli ei haittaa toi kerrontatyylin samanlaisuus. Kai tätä vois Tsaihinkin verrata, mutta sen elokuvat on paljon epätoivosempia ja hahmot apeampia.
heavy metal in baghdad : :hmm::twisted::peuk:
not quite hollywood : :rokrok::rokrok::rokrok:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:ecd0dcba1b="börjeslandet"]Lake Tahoe
Fernando Eimbecke on kyllä parhus. Duck Seasonin ohjaajan uus tämä siis! Jatkettiin vahvasti samalla jarmuschmaisella linjalla. Visuaalinen tyyli oli kuitenkin selkeästi omansa ja tarinatkin enemmän Eimbeckeä kuin ketään muuta. Eli ei haittaa toi kerrontatyylin samanlaisuus. Kai tätä vois Tsaihinkin verrata, mutta sen elokuvat on paljon epätoivosempia ja hahmot apeampia.[/quote:ecd0dcba1b]
Kiinnostaa! Hyvä kuvaus. Duck Season on mainio.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:307be4a8be="börjeslandet"]ZOOLANDER! ZOO FUCKING LANDER!
Neroin leffa! [/quote:307be4a8be]
Trailerikin oli liikaa.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Zoolander, mun ja mun siskojen hassutteluleffa. etenkin kun niiden kanssa on usein vähe vaikeeta, niin tolla leffalla on vielä suurempi merkitys mun sydämessä.
Zoolanderin aikana kaikki on hyvin
Silent Light
Pitäis nähdä Ordet mut en tiiä olikse loppu lopulta niin hyvä ratkaisu. Pääosin pidin leffasta tosi paljon.
öljyinen raivohullu
[quote:0664a85fc4="ydinaukio"]öljyinen raivohullu
[/quote:0664a85fc4]
Täähän oli , sekä
ja
The Love Guru
Repeilin yllättävän paljon. Silti jäi paskan maku suuhun. Hauskaa paskaa siis. Ehkä sellaista, jota ei tartte pyyhkiä juuri ollenkaan, vaikka kuinka suuret klöntit tippuu.
Octagon äsken Neloselta. Oli suhteellisen kovaa tavaraa. Chuck Norrisin viikset ja päänsisäiset äänet repsäyttivät jatkuvasti. Erityismaininta vielä Chuckin ja kaapupäisen veitsimestarin taistelulle, joka oli ehkä surkeinta äksönkoreografiikkaa, mitä olen vähään aikaan nähnyt.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Octagon äsken Neloselta. Oli suhteellisen kovaa tavaraa. Chuck Norrisin viikset ja päänsisäiset äänet repsäyttivät jatkuvasti. Erityismaininta vielä Chuckin ja kaapupäisen veitsimestarin taistelulle, joka oli ehkä surkeinta äksönkoreografiikkaa, mitä olen vähään aikaan nähnyt.
Leffan "finaali"
Päänsisäiset äänet
On tää sen verran kova leffa vaan, että kerran kymmenessä vuodessa pitää kattoo
Semi-Pro
-Ei nerointa Ferreliä, mutta voittaa toki melkein kaikki muut vuokraamojen komediat. Pari vitsiä on rytmitetty niin omituisesti ja ne kestää ihan liian pitkään, että vaikutelma on todella todella kummallinen
[quote:7d870b14ae="Joe Caligula"]Semi-Pro
-Ei nerointa Ferreliä, mutta voittaa toki melkein kaikki muut vuokraamojen komediat. Pari vitsiä on rytmitetty niin omituisesti ja ne kestää ihan liian pitkään, että vaikutelma on todella todella kummallinen [/quote:7d870b14ae]
Perjantaina tää sama. Olin kuullu haukkuja mut kyllähän sen ihan ilokseen
katsoi. Love Me Sexy on mahtibiisi!
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"