You are not logged in.
[quote:22e05ea8b1="leposi"]The Love Guru
Repeilin yllättävän paljon. Silti jäi paskan maku suuhun. Hauskaa paskaa siis. Ehkä sellaista, jota ei tartte pyyhkiä juuri ollenkaan, vaikka kuinka suuret klöntit tippuu.[/quote:22e05ea8b1]
Eli kyseessä ei ollut hauskaa vaan kuivaa paskaa...? :?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:5bc0f433a4="ex-kolja"][quote:5bc0f433a4="leposi"]The Love Guru
Repeilin yllättävän paljon. Silti jäi paskan maku suuhun. Hauskaa paskaa siis. Ehkä sellaista, jota ei tartte pyyhkiä juuri ollenkaan, vaikka kuinka suuret klöntit tippuu.[/quote:5bc0f433a4]
Eli kyseessä ei ollut hauskaa vaan kuivaa paskaa...? :?[/quote:5bc0f433a4]
Sellaista, että kuitenkin tuli tyytyväinen olo kun sen oli katsonut, vaikka välillä tuntuikin ahtaalta.
[quote:1c3c30d78d="ex-kolja"][quote:1c3c30d78d="leposi"]The Love Guru
Repeilin yllättävän paljon. Silti jäi paskan maku suuhun. Hauskaa paskaa siis. Ehkä sellaista, jota ei tartte pyyhkiä juuri ollenkaan, vaikka kuinka suuret klöntit tippuu.[/quote:1c3c30d78d]
Eli kyseessä ei ollut hauskaa vaan kuivaa paskaa...? :?[/quote:1c3c30d78d]
Juurikin näin.
I love you and dream about the Führer
mansikkamesta
alun muistin jostain lapsuudesta mut sillon tais loppuu kärsivällisyys siihen
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tuo elokuva
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:61dcfd06d8="HUIG"]mansikkamesta
alun muistin jostain lapsuudesta mut sillon tais loppuu kärsivällisyys siihen[/quote:61dcfd06d8]
Tuo elokuva
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oho tuplaspämmäsin
[quote:6cfc17256b="hrmunoita"][quote:6cfc17256b="HUIG"]mansikkamesta
alun muistin jostain lapsuudesta mut sillon tais loppuu kärsivällisyys siihen[/quote:6cfc17256b]
Tuo elokuva [/quote:6cfc17256b]
jes! nyt lähti lataukseen lisää Bergmania..oon aina ihan :kamut::sadbanana::nerd: sen leffojen jälkeen mut silti oon nähny vasta suhteellisen vähän. ehkä just sen takia että oon aina noin sit tai enpä tiijä hehe
[quote:6f6167eaae="HUIG"][quote:6f6167eaae="hrmunoita"][quote:6f6167eaae="HUIG"]mansikkamesta
alun muistin jostain lapsuudesta mut sillon tais loppuu kärsivällisyys siihen[/quote:6f6167eaae]
Tuo elokuva [/quote:6f6167eaae]
jes! nyt lähti lataukseen lisää Bergmania..oon aina ihan :kamut::sadbanana::nerd: sen leffojen jälkeen mut silti oon nähny vasta suhteellisen vähän. ehkä just sen takia että oon aina noin sit tai enpä tiijä hehe[/quote:6f6167eaae]
Kai lataat En Lektion I Kärlekin ja Ansiktetin ainakin?
[quote:f5bb95eebd="hrmunoita"][quote:f5bb95eebd="HUIG"][quote:f5bb95eebd="hrmunoita"][quote:f5bb95eebd="HUIG"]mansikkamesta
alun muistin jostain lapsuudesta mut sillon tais loppuu kärsivällisyys siihen[/quote:f5bb95eebd]
Tuo elokuva [/quote:f5bb95eebd]
jes! nyt lähti lataukseen lisää Bergmania..oon aina ihan :kamut::sadbanana::nerd: sen leffojen jälkeen mut silti oon nähny vasta suhteellisen vähän. ehkä just sen takia että oon aina noin sit tai enpä tiijä hehe[/quote:f5bb95eebd]
Kai lataat En Lektion I Kärlekin ja Ansiktetin ainakin?[/quote:f5bb95eebd]
LATAA LATAA LATAA LATAA LATAA
sommartiden hej hej, faannyyy siitää ei voi ohittaa, tysst nyy!, monika sillalta alas, ansiktet of being ansiktet tulosa
Persona on Bergman, joka kantsii nähdä jos on jäänyt väliin. Tystnaden också bra ja sillee.
en ole kolmekybänen emoboy
Se on kyllå
[quote:0d03a894e6="Espoon Prinssi"][quote:0d03a894e6="Joe Caligula"]Semi-Pro
-Ei nerointa Ferreliä, mutta voittaa toki melkein kaikki muut vuokraamojen komediat. Pari vitsiä on rytmitetty niin omituisesti ja ne kestää ihan liian pitkään, että vaikutelma on todella todella kummallinen [/quote:0d03a894e6]
Perjantaina tää sama. Olin kuullu haukkuja mut kyllähän sen ihan ilokseen
katsoi. Love Me Sexy on mahtibiisi![/quote:0d03a894e6]
Niin mutta oliko oma biisi ?
Mut kelaa sitä pyssyn pyöritys kohtausta. Häh
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:f702c8a960="Joe Caligula"][quote:f702c8a960="Espoon Prinssi"][quote:f702c8a960="Joe Caligula"]Semi-Pro
-Ei nerointa Ferreliä, mutta voittaa toki melkein kaikki muut vuokraamojen komediat. Pari vitsiä on rytmitetty niin omituisesti ja ne kestää ihan liian pitkään, että vaikutelma on todella todella kummallinen [/quote:f702c8a960]
Perjantaina tää sama. Olin kuullu haukkuja mut kyllähän sen ihan ilokseen
katsoi. Love Me Sexy on mahtibiisi![/quote:f702c8a960]
Niin mutta oliko oma biisi ?
Mut kelaa sitä pyssyn pyöritys kohtausta. Häh [/quote:f702c8a960]
Mun mielestä toi oli ylivoimaisesti paskin Ferrell-leffa vuosiin. Love Me Sexy -musavideo nosti odotukset pilviin ja trailerissa oli ihan törkeen hyviä kohtauksia, mutta kokonaisuutena leffa ei toiminut yhtään. Liian vähän improa ja Willillä ei läheskään tarpeeksi "sparrausvastustajia" vastanäyttelijöissä.
Tero saatana, s'olet gay!
white night wedding. ihan , mutta en nyt komediana ehkä markkinoisi.
Menetetty peli
Korpin Lento
http://www.imdb.com/title/tt0087432/
-Aika hyvä vieläkin, vaikka kloppina toimis tietysti nerokingikovistakoviten.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
SON OF RAMBOW - liikkis, laitetaan 3.5 / 5
EAGLE EYE - 2.5, perusjännäriäksöni, ihan nautin kun en käy ikinä kattoon mitään ton kaltasii.
batman begins
no olihan tuo kaikessa totisuudessaan helvetin koominen
[quote:924bbcd78d="Feggy"]
[/quote:924bbcd78d]
Petyin kans ihan vitusti.
They live
Mitäs vittua
Death race
Joo ihan viihdyttävä rymistely. Statham ja Ian McShane
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Ainiin. Katottiin eilen Wonder Boys
Ainiin. Katottiin eilen Wonder Boys
Jpp. Ehkä yks parhaimpia elokuvia koskaan. Tai ainakin 2000-luvun ygönen!
Tänään katoin Mean Streetsin.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:9b47a88340="hrmunoita"]Ainiin. Katottiin eilen Wonder Boys
Tänään katoin Mean Streetsin. [/quote:9b47a88340]
Mean Streetsistä. Loistava elokuva.
Parasta Wonder boysissa on Dylanin musiikki. Mut joo, on se muutenkin hyvä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:4423c80dd0="hrmunoita"]Ainiin. Katottiin eilen Wonder Boys
[/quote:4423c80dd0]
Sama.
Viimeksi katsoin The Bucket Listin (Nyt tai ei koskaan). Oli suht kliseinen ja loppua kohden väsyvä, mutta ihan jees. Ja pakkokin on olla, kun siinä on Morgan Freeman ja Jack Nicholson.
team america
:peuk:
Naisenkuvia.
Neroudesta puheen ollen, kattelin eilen illalla taas kerran Koeputkiaikuinen ja Simon Enkelit-taidepaukun.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"