You are not logged in.
Viime vuonna megalomaanisella jyrinällä suurten turnausten maailmankartalle vyörynyt NHL95-turnaus on täällä taas! 25.10. aikamme gladiaattorit kohtaavat toisensa tässä suuressa taistossa jossa kaikkien päämääränä on nousta suurimmaksi pelaajaksi NHL95-universumissa!
Viime vuonna 16 pelaaja taistelivat kahdella areenalla seitsentuntisen väännön täynnä suuria tunteita ja nyt pyritään samanlaiseen lopputurnaukseen. Hallit ovat uudistuneet ja puitteet eivät enää ole niin massiiviset, mutta turnauksesta on odotettavissa jälleen koko syksyn huippuhetki.
Viime vuoden turnaukseen osallistujilla on etuoikeus omaan joukkueeseensa myös tänä vuonna - ainoastaan erikoistapauksissa edellisvuonna käytetty joukkue annetaan eteenpäin (erikoistapauksia on tällä hetkellä tiedossa yksi: obi-wan saa juhon detroitin, juho ei osallistu tänä vuonna). Joukkueet jotka on jo varattu:
hooky: calgary
aqzu: devils
obi-wan: detroit
eppu: pittsburgh
fieldi: buffalo
bedderi: toronto
kraakku: quebec (?)
laurkhi: san jose (?)
laatu: ny rangers
paskis: montreal
ilr: hartford
hrmunoita: winnipeg
graafikkoantti: anaheim
fassu: washington das kapitals (?)
aekaekaneakenae: st louis blues (?)
Prakk: canucks
kikikaikai: dallas stars
stratum: edmonton
tapna: tapna bay
jäntti: ny islanders
ei varattavissa: chicago
Vahvistakaahan kaikki tulemisenne mahdollisimman pian niin saadaan turnaus nakuteltua.
Niin ja tietoja joukkueista löytyy täältä:
http://www.segathon.com/NHL95_teams.html
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tulen ja olen tietysti Tapna Bay.
Tulossa tottakai! Härjät nousee ja sapelit kalisee!
Tulossa tottakai! Härjät nousee ja sapelit kalisee!
Ei nouse mikäli se on Teppo Winnipegistä kiinni
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:c490dcef73="fieldfuck"]Tulossa tottakai! Härjät nousee ja sapelit kalisee!
Ei nouse mikäli se on Teppo Winnipegistä kiinni
[/quote:c490dcef73]
Tässä ko. herra oikeassa paidassa. Teppo on meidän soluttautuja
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Tulossa.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mulla riippuu vähän aikatauluista tuleminen. Pääsen la-aamuna kymmenen jälkeen töistä ja olisin Tampereella varmaan reilusti iltapäivän puolella.
Joo siis viimeksikin aloitettiin kuuden jälkeen. Pelit on sopivan lyhyitä ja kaksi areenaa niin kyllä tää 6-7 tuntiin saadaan taas paukutettua.
Ei tää mikään PES-turnaus oo.
esa! ootko tulossa pelaamaan?
en tiiä, pitäis päästä vähä harjoittelemaan
Varikset komentavat
[quote:fdb43af34a="kraakku"]en tiiä, pitäis päästä vähä harjoittelemaan
[/quote:fdb43af34a]
Hehe, Pusiiiiiii
Ei kai täs nym muukkaan harjottele.
eiPÅ
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
no jotain esiturnauksen tynkää täällä voi joku ilta järjestää jotta pokaali jää varmasti tampereelle. Simppeli pelihän se on, viime vuonnakin osasit ainakin vähä alusta.
Lähinnähän kysymys on nyt siitä lyödäänkö ilmoittautumisovet lukkoon väliaikaisesti vai saalistetaanko vielä lisää. Pitää sit viä samalla viikolla varmistella toki.
lähinnä pitäis kai opetella joku maalintekokikka, viimeks pidin ottelussaini kiekkoa aika paljon mutta maalit jäivät tekemättä
Varikset komentavat
Kai täs ois hyvä saada lähinnä joku tasaluku. Jos on taas toi 16 henkeä ni ei muuta ku homma lukkoon vaan.
Älä päästä painiks sitä
Kai täs ois hyvä saada lähinnä joku tasaluku. Jos on taas toi 16 henkeä ni ei muuta ku homma lukkoon vaan.
jpp, 16 tai 18 - 16 on huomattavasti parempi, jopa paras.
Ilmoittautuminen on siis nyt sit lukossa, kyseisellä viikolla (43) vielä varmistetaan kaikkien saapuminen.
Reilu viikko enää
Niinpå