You are not logged in.
[quote:7e0fe49310="börjeslandet"]:sydan: Dogtown and Z-Boys
dokkarille, mutta tosta asetelmastahan tuli parin vuoden perästä se hollywood-versio joka ei niinkään säväyttäny.[/quote:7e0fe49310]
Riding Giants on viä paree
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:ce8faadb8f="maloun"][quote:ce8faadb8f="börjeslandet"]:sydan: Dogtown and Z-Boys
dokkarille, mutta tosta asetelmastahan tuli parin vuoden perästä se hollywood-versio joka ei niinkään säväyttäny.[/quote:ce8faadb8f]
Riding Giants on viä paree [/quote:ce8faadb8f]
J-B:n linjoilla. Musta se näytelmäleffa on kans ihan kelpo teinikamaa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Dogtown and Z-Boys
SMAA. Ei ihan niin vahva elämys kuin ekalla kerralla, sillon olin aivan haltioissani. Ja ku saunträkkikin on niiiiin kova, melkeen joka biisin alussa iha pähkinöinä, vähäx hyvä!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Get Smart
Paskaa.
[quote:cd24dfc172="leposi"]Get Smart
Paskaa.[/quote:cd24dfc172]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Transamerica
Tykkäsin tosi paljon.
Pidän Storytellingiä ehkä Solondzin parhaana.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei vittu
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
En oo kaikkia nähny mutta kyllä Happiness oli paree kuin tuo.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:1284004ffc="ginipoika"]Pidän Storytellingiä ehkä Solondzin parhaana.
En oo kaikkia nähny mutta kyllä Happiness oli paree kuin tuo.[/quote:1284004ffc]
Minä taas en tykännyt siitä yhtään. Palindromes oli ihan ok. Welcome to the Dollhouse on vielä näkemättä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
TV PARTY!!!
kämppiksen kanssa fiilistelyä
Rigetin eka jakso
enpä tiijä, tuntuu ettei tää sarja tuu antamaan mitään lisää edelliseen katsantokertaan nähden, vopite toisaalta hypätä tokaan kauteen niin eiköhän sieltä vielä hulinat saa, nuo peruskuviot ovat lopulta aika tylsää kamaa mikäli vielä muistissa
GG Allin - Hated
enpä ollu nähny aiemmin ja sitähän se, lunasti odotukset täydin
sit jotai youtubeja ja heavy metal parkinglot bonareineen, sekä perinteinen alku the dicks-videosta fun with dicks and jane, eihän tuota koskaan jaksa vaikka pitäs.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Death Proof
Ja sit katottiin joku leffa, missä oli joku jamppa, joka osas kaikki Hectorin biisit ulkoa ja sit kaikki miesopettajat ja suurin osa oppilaista oli homoja. Esakin oli leffassa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:ba267cc400="hrmunoita"]Death Proof
Ja sit katottiin joku leffa, missä oli joku jamppa, joka osas kaikki Hectorin biisit ulkoa ja sit kaikki miesopettajat ja suurin osa oppilaista oli homoja. Esakin oli leffassa.[/quote:ba267cc400]
tälle vahva vaikken jaksanutkaan katsoa loppuun.
Love Actually
Olipa kiva elokuva.
tosi hyvä. nyt ei ehdi mitään leffoja kun pitänee kiirettä twin peaksin kakkoskauhden kanssa, jonka waretin koneelle
Mangojauhe goddamn.
[quote:9b864d7248="HUIG"]TV PARTY!!!
kämppiksen kanssa fiilistelyä
......[/quote:9b864d7248]
Hated ja Riget: Neroutta! Viisasten miesten kerhon sertifikaatilla
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
hotelli ruanda
Menetetty peli
Tähän melko sama. Happiness oli aikamoinen pettymys Palindromesin ja Storytellingin jälkeen, tuli sellanen varman päälle olo, eikä niistä hahmoista irronnut mulle muuta ku irtonaurut.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Yritin katsoa eilen baarista tultuani ja pyykkiä laskostellessani Chuck Norrisin Wlaker-elokuvaa, mutta se oli vaan liian karua.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:163ca03ce9="ginipoika"]Pidän Storytellingiä ehkä Solondzin parhaana.
Tähän melko sama. Happiness oli aikamoinen pettymys Palindromesin ja Storytellingin jälkeen, tuli sellanen varman päälle olo, eikä niistä hahmoista irronnut mulle muuta ku irtonaurut.[/quote:163ca03ce9]
Suunnilleen SMAAA. Perustetaanko kerho? Ulviskin taitaa tulla mukaan, muistelisin
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:32bd040089="kmodig"][quote:32bd040089="ginipoika"]Pidän Storytellingiä ehkä Solondzin parhaana.
Tähän melko sama. Happiness oli aikamoinen pettymys Palindromesin ja Storytellingin jälkeen, tuli sellanen varman päälle olo, eikä niistä hahmoista irronnut mulle muuta ku irtonaurut.[/quote:32bd040089]
Suunnilleen SMAAA. Perustetaanko kerho? Ulviskin taitaa tulla mukaan, muistelisin [/quote:32bd040089]
mä voisin perustaa sellaisen väärän maun ja huonon elokuvasivistyksen kerhon. Kaikki klassikot näkemättä, en pidä Lost in Translationista, itken Jim Carreyn komedioita katsoessani, kaikki Vegasissa tapahtuvat veijarikomediat uppoavat ja ylipäätään amerikkalaiset leffat hakkaavat eurooppalaiset 100-0. Toisaalta pidän jostain Godardista ja muista taidelukiolaisten uskottavuusriipuksista enkä mistään "oikeesti" erikoisista eurofilkoista.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Happiness teki muhun joskus älyttömän kovan vaikutuksen. Taisin katsoa sen lukion ekalla, jolloin oli paras ikä kaikelle.
Eilen Crash. Tosi hyvä. Paras kohtaus pitkään aikaan oli kyl se, missä latinoisä sitoi tyttärensä kaulaan keijulta saamansa näkymättömän viitan. Hitto se tuli ihan puskista. Tajusin samalla, miten turtunut sitä onkaan stereotyyppisiin latinorooleihin.
Muutama päivä sitten katoin Baabelin. Sekin oli tosi hyvä, ehkä jopa parempi vielä ku Crash. Baabelissa toisistaan irrotetut juonilangat menivät ihan eri suuntiin kuin Crashissa, jossa ne sidottiin lopulta yhteen. Molemmissa oli oma viehätyksensä. Crashissa se, että miljoonakaupungissa syntyvä tragedia niputtaa yhteen tyystin erilaisia ihmisisiä. Baabelissa se, että eri mantereilla kohdataan tragediaa, joka kumpuaa samasta teemasta, yhteisen kielen puuttumisesta. Späm, späm ja vielä kerran späm.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:8f8a1fce75="Laatu"]
Eilen Crash. Tosi hyvä. Paras kohtaus pitkään aikaan oli kyl se, missä latinoisä sitoi tyttärensä kaulaan keijulta saamansa näkymättömän viitan. Hitto se tuli ihan puskista. Tajusin samalla, miten turtunut sitä onkaan stereotyyppisiin latinorooleihin.
[/quote:8f8a1fce75]
luulin pitkään, että puhut Cronenbergin Crashista ja olin todella
...joka on muuten aika mahtis "ahistaa, mites tää parisuhde pitäs hoitaa spåm" -leffoja
chinatown
en muistanu et siinä on tollanen loppu
[quote:c0218263c2="ydinaukio"]chinatown
en muistanu et siinä on tollanen loppu [/quote:c0218263c2]
oli muuten hyvä leffapäivä eilen tv:ssä, kun kerrankin satuin sukuloinnin ohessa sellaisen välineen eteen istumaan.
Tosin Gangs of New York ei iskenyt, vaikka genre oli tavallaan juuri oikea kotona yksin vietetylle lauantai-illalle.
Office Space eli Konttorirotat
[quote:3311f7fef0="kri"]Office Space eli Konttorirotat
[/quote:3311f7fef0]
Soundtrackille
Rubin & Ed
- Mieletöntä. Crispin Hellion Glover juo kuolleen kissan mehuja tämän sultua aavikolla ja kaikenmoista ranttalipuuhaa. Repsämään!
King of Kong
- olin ainoa joka ei ollu nähny tätä, mitä vittuu. mieletöntä
http://www.imdb.com/title/tt0923752/
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!