You are not logged in.
[quote:f4d3d8a4ab="silvawhale"]kaikilla muilla hipihopi-keikoilla meininki sit lienee täysin toisenlainen?
Parhaimmilla toki. Afrojannu toi tietty vähän jotain lisämaustetta, seki lähinnä tunki kyl levarin äänirasiaa suuhunsa, mitäs filiaa tuo onkaan? Siihe yhdistettynä sit sopivan musertava volyymi (levyn MBV-soundista tulee jotain KK Nullia livetilanteessa) ja räbbärin sellanen sopivan psykoottinen tyyli niin emmä mitää valitettavaa löytäs. Mut ehkä viimeaikoina on sit menny ihan reginaks tms[/quote:f4d3d8a4ab]
No ei kyl ole. En mä tiedä milä keikalla ILR on käynyt tai mitä moppitukkakitaristeja se odotti sinne improilemaan, mutta intensiteettiä ja etukenoa sekä kaikkea muuta herkka ei ole puuttunut.
Se, että odottaa kaiken oelvan erilaista kuin levyllä on aivan yhtä läävä asenne kuin se, että odottaa kaiken olevan juuri samanlaista kuin levyllä. Oli se plus- tai miinus-merkkistä, niin aina päädyt kuitenkin samaan headspaceen Mathis Jabsin kanssa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:a1398232ff="Ylitarkastaja Tolonen"]No ei kyl ole. En mä tiedä milä keikalla ILR on käynyt tai mitä moppitukkakitaristeja se odotti sinne improilemaan, mutta intensiteettiä ja etukenoa sekä kaikkea muuta herkka ei ole puuttunut.
Se, että odottaa kaiken oelvan erilaista kuin levyllä on aivan yhtä läävä asenne kuin se, että odottaa kaiken olevan juuri samanlaista kuin levyllä. Oli se plus- tai miinus-merkkistä, niin aina päädyt kuitenkin samaan headspaceen Mathis Jabsin kanssa.[/quote:a1398232ff]
No emmätiä, Venetian Snares riemastutti ihan riittävästi Ilosaaressa vaikkei siinä muuta tehtykään ku hassuteltu sliderien ja dekkien ääressä siinä missä Interpoli vitutti aikoinaan just samoista syistä kun mitä tossa taannoisessa Dälekkikeikassa nostin esille. Pääsääntöisesti saan kyl kitarapändeistä muutamaa kertaluokkaa enemmän iloa irti.
Toki jos hipitihopitia menee kattoon niin se oletettava esiintyminen on vähän erilaista ku kaiken maailman humppapitti-kyrpäcoresessioissa ja sen takia mä pääsääntöisesti en räppiä käy kattomassakaan. Absence on edelleen mun mielestä 2004 paras levy ja se lähinnä tonne veti sekä vetää uudelleen varmaan vielä kuudennelle linjalle.
Älä päästä painiks sitä
nyt on varmaan sen amenen paikka ja
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Nyt vasta heräsin et Dälekin lämppärinä LAINEEN KASPERI!!! Täähän humahti päähän saman tien -> odotukset todella - kenties liiankin - korkealla.. :tähän semmonen hipitihop emoticon:
Rundi alkaa ensi maanantaina Jyväskylästä! Kuudes Linja vuorossa torstaina 6. marraskuuta. Kutosella levyt soittaa DJ 1-vituhailé.
Joo lippu varattu, vaikka kylhän OM kiinnostais enemmän, mutta eipä vaan jaksa reissata ja törsätä. Lutakkoon siis maanantaina.
Sain tänään Absencen takaisin kaverilta puolentoista vuoden lainan jälkeen. Toimiihan tää edelleen kovasti.
Ketäs kaikkia on tulossa Jyväskylästä? Missä pelaa etkot?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Meitsi on tulos, mut en oo etkoilemas. Tästä on muute Facebook-eventti!
Etkot Facebookissa?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Etkot Facebookissa?
naamakirja?
Muopon luona kai, pelaa.
Kuulostaa kohtalokkaalta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Missä ne etkot on? Voiko siellä tulla käväseen? Meillä on kyllä "tyttöjen ilta", mihin meinasin raahata tuon hirmiksenkin mukana.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
olihan se vitun hyvä. ei kyl läheskään samanlaista kiimaa kuin viimeks, mut onhan tää vaan niin loistava pändi.
EYES TO FORM SHADOWS
nyt nuqq
edit: mielestäni ois voinu kyllä tulla vielä paljon kovempaa. varsinkin alussa. loppua kohti kyl parani
Olihan tämä taas helvetin hyvä . Nyt kyllä tuntui tulevan huomattavasti kovempaa kuin viimeksi, joten siitäpä vielä erikseen
En mä tiedä oliko tää nyt ihan yhtä hyvä kuin viimeksi, mutta kylhän setti parani loppua kohden. Samoin keikan volyymi; aluksi tuli ihmeteltyä, että eikai ne näin voi soittaa, mutta kyllä se meluvalli kasvoi siitä ihan hyväksyttäviin lukemiin. ei tullu opiate teh massesiä. oivoi. Täytyy vaan todeta se että kyllähän tällä bändillä se tietty karisma on, joka lähtee.
Vähän jengiä, mutta minkäs teet maanantai-iltana.
Lämppäri ei hirveästi sytyttäny, mutta olosuhteisiin nähden ihan jees veto siltäkin.
Joo voi vittu mikä keikka! Vaikka olikin ehkä vähän turhan tasapaksu, mutta viimeistään siinä vaiheessa kun Ever Somber alkoi, niin mun päässä räjähti :rockhands:
Mulle alkaa tulla olo, että tänne pitäisi sittenkin mennä (vaikka petyn varmaan taas keikkaan) ihan vaan nörtähtävän tunnelman, iltaohjelman ja kaljanjuonnin vuoksi.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mulle alkaa tulla olo, että tänne pitäisi sittenkin mennä (vaikka petyn varmaan taas keikkaan) ihan vaan nörtähtävän tunnelman, iltaohjelman ja kaljanjuonnin vuoksi.
Onko sulla mustaa vetoketjuhupparia?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:35205ed4a9="Moronica"]Mulle alkaa tulla olo, että tänne pitäisi sittenkin mennä (vaikka petyn varmaan taas keikkaan) ihan vaan nörtähtävän tunnelman, iltaohjelman ja kaljanjuonnin vuoksi.
Onko sulla mustaa vetoketjuhupparia?[/quote:35205ed4a9]
Vetskariton löytyy.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:69e2d12041="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:69e2d12041="Moronica"]Mulle alkaa tulla olo, että tänne pitäisi sittenkin mennä (vaikka petyn varmaan taas keikkaan) ihan vaan nörtähtävän tunnelman, iltaohjelman ja kaljanjuonnin vuoksi.
Onko sulla mustaa vetoketjuhupparia?[/quote:69e2d12041]
Vetskariton löytyy.[/quote:69e2d12041]
Ehkä sillä pääsee sisään...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ai dresscode on musta vetoketjullinen huppari? Entä housut?
mielellään.
[quote:c9ec384434="Moronica"][quote:c9ec384434="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:c9ec384434="Moronica"]Mulle alkaa tulla olo, että tänne pitäisi sittenkin mennä (vaikka petyn varmaan taas keikkaan) ihan vaan nörtähtävän tunnelman, iltaohjelman ja kaljanjuonnin vuoksi.
Onko sulla mustaa vetoketjuhupparia?[/quote:c9ec384434]
Vetskariton löytyy.[/quote:c9ec384434]
Ehkä sillä pääsee sisään...[/quote:c9ec384434]
Onko sulla joku +1 vippi vai mitä tämä vihjailu merkitsee? Onko se keikka myynyt loppuun?
vai mitä tämä vihjailu merkitsee?
äärimmäisen likainen pappaosasto edustaa...
[quote:593ffe34fa="shanks"]Ai dresscode on musta vetoketjullinen huppari? Entä housut?
mielellään.[/quote:593ffe34fa]
Nimimerkki Ulvis antaa mielellään vinkkejä yökerhoon soveltuvien housujen suhteen.
[quote:8bc07761ed="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:8bc07761ed="Moronica"][quote:8bc07761ed="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:8bc07761ed="Moronica"]Mulle alkaa tulla olo, että tänne pitäisi sittenkin mennä (vaikka petyn varmaan taas keikkaan) ihan vaan nörtähtävän tunnelman, iltaohjelman ja kaljanjuonnin vuoksi.
Onko sulla mustaa vetoketjuhupparia?[/quote:8bc07761ed]
Vetskariton löytyy.[/quote:8bc07761ed]
Ehkä sillä pääsee sisään...[/quote:8bc07761ed]
Onko sulla joku +1 vippi vai mitä tämä vihjailu merkitsee? Onko se keikka myynyt loppuun?[/quote:8bc07761ed]
Ei ku kunhan piruilen eräiden sosiaalisten viitekehysten yhtenevällä pukeutumisella...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ja mulla on todennäköisesti päällä musta huppari
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ja mulla on todennäköisesti päällä musta huppari
oon hukannu mun mustan hupparin. :sadsludgemies:
Mikä oli se encorebiisi eilen?