You are not logged in.
yhden mun kaverin serkku ostaa aina the exterminator-dvd:n kun näkee sellaisen. sillä on käsittääkseni niitä jotain pari-kolmesataa
tomskin cd-sinkku-fetissin ohella yksi oudoimpia AV-harrastuksia...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:5983b77d38="ydinaukio"]yhden mun kaverin serkku ostaa aina the exterminator-dvd:n kun näkee sellaisen. sillä on käsittääkseni niitä jotain pari-kolmesataa
tomskin cd-sinkku-fetissin ohella yksi oudoimpia AV-harrastuksia... [/quote:5983b77d38]
CD-sinkkujen hamstraukseen törmää muuallakin, mutta toi Exterminator-fetissi meni kyllä jonkun ymmärryksen rajan toiselle puolelle
(hyvä leffa kyl!)
organizing the boy scouts for murder is wrong
Tropic Thunder. VITTU MITEN NEROO!!
TODELLA!
Jos Ledger saa Oscarin, eikä Robert Downey Jr., niin se on vuosituhannen OIKEUSMURHA!!!
---
Katsoin tänään toista kertaa Hot Rodin. Yhäkin loistava.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:b4dd0924f4="kri"]Tropic Thunder. VITTU MITEN NEROO!!
TODELLA!
Jos Ledger saa Oscarin, eikä Robert Downey Jr., niin se on vuosituhannen OIKEUSMURHA!!!
---
Katsoin tänään toista kertaa Hot Rodin. Yhäkin loistava.[/quote:b4dd0924f4]
Otetaanpa uudelle sivulle tämä ettei vammaa.
Kelasin kans katsoa Hot Rodin kunhan saan eka pakattua kamat valmiiksi huomista varten.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:684988adb5="kri"]Tropic Thunder. VITTU MITEN NEROO!!
TODELLA!
[/quote:684988adb5]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:28725449a4="forssto"][quote:28725449a4="kri"]Tropic Thunder. VITTU MITEN NEROO!!
TODELLA!
---
Katsoin tänään toista kertaa Hot Rodin. Yhäkin loistava.[/quote:28725449a4]
Otetaanpa uudelle sivulle tämä ettei vammaa.
Kelasin kans katsoa Hot Rodin kunhan saan eka pakattua kamat valmiiksi huomista varten.[/quote:28725449a4]
Katsottu toistamiseen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Zodiac (director's cut)
Ei vittu että jotenkin hävettää myöntää, mutta en oo aikuisiällä pelännyt mitään leffaa niin paljon kuin tota. Vieläkin toimii, vaikka jo kolmas kerta kun näin. Se on jotenkin psykologisesti pelottava. Ehkä osittain sen takia, että noita murhia ei ole koskaan ratkaistu. Ilman mitään motiivia, mutta täysin harkittuja. Ja se 70-luvun kuvaus on jotenkin niin uskottava. Todella kuumottava filmi.
Ja myönnetään, että oon rakastanut ihan jokaista Fincherin elokuvaa ehkä alien^3:sta lukuunottamatta. Niin harvat ohjaajat tekee tarpeeksi pimeitä elokuvia. Aina liikaa valoa. Ja tässä oli käytetty efektejä niin hyvin, etten ees tajunnut suurimpaa osaa niistä. Ja muutenkin ton leffan tarina, hahmot ja se käsitteellinen puoli.
en ole kolmekybänen emoboy
Mikä tossa Director's Cutissa on erilaista normiversioon?
Mikä tossa Director's Cutissa on erilaista normiversioon?
Se on vaan vähän pidempi. Ehkä muutama keskustelukohtaus lisää.
[quote:b708697778="shanks"]Mikä tossa Director's Cutissa on erilaista normiversioon?
Se on vaan vähän pidempi. Ehkä muutama seksustelukohtaus lisää.[/quote:b708697778]
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Uninvited, aivan käsittämättömän parasta huonoilua, söpö kissa sylkee suustaan jonkun tappajamutanttikissan, joka aluksi tappaa vaan ilkiöitä, mutta innostuu loppua kohti murhaamaan kaikkia muitakin. Mukana myös George Kennedy.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Syriana
Jooh-äääh, tota. Paljon oli asiaa tai sitä liippaavaa (ei siis mitenkään painavaa asiaa), mutta ei tosta leffaa saa tekemälläkään. Oli vaan jotain tyyppejä ja juttuja tapahtui ja ne liittyi toisiinsa ja yäh. Ei siis ollut edes ns. episodielokuva, jossa eri stoorit nivoutuu toisiinsa - tai löyhästi joo.
Paska se oli.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:8235adf160="noiseidea"]Syriana
Jooh-äääh, tota. Paljon oli asiaa tai sitä liippaavaa (ei siis mitenkään painavaa asiaa), mutta ei tosta leffaa saa tekemälläkään. Oli vaan jotain tyyppejä ja juttuja tapahtui ja ne liittyi toisiinsa ja yäh. Ei siis ollut edes ns. episodielokuva, jossa eri stoorit nivoutuu toisiinsa - tai löyhästi joo.
Paska se oli.[/quote:8235adf160]
Välillä kyllä hämmentää suuresti nämä määritelmät siitä mitä elokuvan pitäisi olla. Varmaan tarkotat, että kyseessä ei ollut juonivetoinen elokuva. Musta toi oli ihan hyvä.
[quote:9c2d2d58df="börjeslandet"][quote:9c2d2d58df="noiseidea"]Syriana
Paska se oli.[/quote:9c2d2d58df]
Välillä kyllä hämmentää suuresti nämä määritelmät siitä mitä elokuvan pitäisi olla. Varmaan tarkotat, että kyseessä ei ollut juonivetoinen elokuva. Musta toi oli ihan hyvä.[/quote:9c2d2d58df]
En kyllä tiedä itsekään mitä oikein tarkoitin, mutta toi oli pahimman luokan haahuilua. Enkä nyt ole välttämättä sitä mieltä, että leffan pitäisi olla sellainen ja tällainen, mutta joskus alku, keskikohta ja loppu lämmittää.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:547e68ae6f="noiseidea"][quote:547e68ae6f="börjeslandet"][quote:547e68ae6f="noiseidea"]Syriana
Paska se oli.[/quote:547e68ae6f]
Välillä kyllä hämmentää suuresti nämä määritelmät siitä mitä elokuvan pitäisi olla. Varmaan tarkotat, että kyseessä ei ollut juonivetoinen elokuva. Musta toi oli ihan hyvä.[/quote:547e68ae6f]
En kyllä tiedä itsekään mitä oikein tarkoitin, mutta toi oli pahimman luokan haahuilua. Enkä nyt ole välttämättä sitä mieltä, että leffan pitäisi olla sellainen ja tällainen, mutta joskus alku, keskikohta ja loppu lämmittää.[/quote:547e68ae6f]Oonko mä nähny ton vai en? Sotkenko johonkin? Spy Gamesiin?
Huom! Noisis, sama käsikirjottaja ku Trafficissa kai
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:8519dc3b15="Jean-Babtiste"][quote:8519dc3b15="noiseidea"][quote:8519dc3b15="börjeslandet"][quote:8519dc3b15="noiseidea"]Syriana
Paska se oli.[/quote:8519dc3b15]
Välillä kyllä hämmentää suuresti nämä määritelmät siitä mitä elokuvan pitäisi olla. Varmaan tarkotat, että kyseessä ei ollut juonivetoinen elokuva. Musta toi oli ihan hyvä.[/quote:8519dc3b15]
En kyllä tiedä itsekään mitä oikein tarkoitin, mutta toi oli pahimman luokan haahuilua. Enkä nyt ole välttämättä sitä mieltä, että leffan pitäisi olla sellainen ja tällainen, mutta joskus alku, keskikohta ja loppu lämmittää.[/quote:8519dc3b15]Oonko mä nähny ton vai en? Sotkenko johonkin? Spy Gamesiin?
Huom! Noisis, sama käsikirjottaja ku Trafficissa kai [/quote:8519dc3b15]
Joo, niinpä näyttäis.
Dan´s in real life
No jaa. Ei tässä ollut mikään elämää suurempi elokuva. Alku oli vähän laimea, kun odottelin vaan sitä komedian alkamista mutta äijä oli apea kuin mikä. Huuoh. Juliette Binoche ok. 1 tähti.
eilen poikamiesboksi ja tänään syvä uni. näillä jaksaa taas pitkään.
viimeksi mainitun lauren bacall ja toki edellisen shirley maclaine myös
Menetetty peli
Sex And The City
Keskinkertaista paskaa.
Tropic Thunder
Täyttä neroutta. En ole nauranut pitkään aikaan noin paljon leffaa katsoessa.
[quote:e0018e19ba="leposi"]Sex And The City
Keskinkertaista paskaa.[/quote:e0018e19ba]
Tämäpä oli viihdyttävä. Huippukohtauksia (Samantha ja naapurin uros suihkussa!) ja mahtava draaman kaari. En bongannut oikein mitään product placementeja, joista kaikki valitti. Olen kai tyhmä tai sitten en tunnista brändejä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Corpse Bride.
Löysin sisäisen 16-vee goottityttöni ja pidin.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:f2899df1ca="Jean-Babtiste"][quote:f2899df1ca="noiseidea"][quote:f2899df1ca="börjeslandet"][quote:f2899df1ca="noiseidea"]Syriana
Paska se oli.[/quote:f2899df1ca]
Välillä kyllä hämmentää suuresti nämä määritelmät siitä mitä elokuvan pitäisi olla. Varmaan tarkotat, että kyseessä ei ollut juonivetoinen elokuva. Musta toi oli ihan hyvä.[/quote:f2899df1ca]
En kyllä tiedä itsekään mitä oikein tarkoitin, mutta toi oli pahimman luokan haahuilua. Enkä nyt ole välttämättä sitä mieltä, että leffan pitäisi olla sellainen ja tällainen, mutta joskus alku, keskikohta ja loppu lämmittää.[/quote:f2899df1ca]Oonko mä nähny ton vai en? Sotkenko johonkin? Spy Gamesiin?
Huom! Noisis, sama käsikirjottaja ku Trafficissa kai [/quote:f2899df1ca]
Ei missään nimessä ihan paska, joten toki olet pihalla Noisis
Btw, samoihin aikoihin tuli tosi hyvä poliittinen jännäri oikeaoppisella draaman karrella, eli tämä: http://www.imdb.com/title/tt0387131/
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:d7b37e7335="nordenstam"]Corpse Bride.
Löysin sisäisen 16-vee goottityttöni ja pidin.[/quote:d7b37e7335]
Mulla olis tossa myytävänä Suruaika-orkesterin levy, jos myös kotimainen lähestymistapa aiheeseen kiinnostaa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Ei missään nimessä ihan paska, joten toki olet pihalla Noisis
Tiedetään.
Btw, samoihin aikoihin tuli tosi hyvä poliittinen jännäri oikeaoppisella draaman karrella, eli tämä: http://www.imdb.com/title/tt0387131/
Toi pitäisi katsoa.
[quote:9298b7e3b6="Joe Caligula"]Ei missään nimessä ihan paska, joten toki olet pihalla Noisis
Tiedetään.
Toi pitäisi katsoa.[/quote:9298b7e3b6]
Kuulostaa hiton tutulta toi leffa (varmaan Canalilta tullu äskettäin) mut en nyt saa kyl mieleeni katoinko vai en..
[quote:a790649b71="leposi"]Sex And The City
Keskinkertaista paskaa.[/quote:a790649b71]
Vaikka yleensä yritän muodostaa oman mielipiteeni katsomalla ite, eiköhän tää New Yorkerin arvostelu riitä mulle http://www.newyorker.com/arts/critics/c … ntPage=all
[quote:a790649b71]So thats what drives these people: Aryan real estate.[/quote:a790649b71]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:c9951f933b="Joe Caligula"][quote:c9951f933b="nordenstam"]Corpse Bride.
Löysin sisäisen 16-vee goottityttöni ja pidin.[/quote:c9951f933b]
Mulla olis tossa myytävänä Suruaika-orkesterin levy, jos myös kotimainen lähestymistapa aiheeseen kiinnostaa [/quote:c9951f933b]
Mähän oon piffiläisten goottien mielestä vitun homo kun en tajunnut että niidne levyllä laulaa joku nevöhööd ulisija. Tai siis gootit tunnistaa, mut menin mokaamaan ja luulin väärin.
Kysymys: Miks vitussa Piffissä on niitä gootteja niin paljon?
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:3bc9867dc7="nordenstam"][quote:3bc9867dc7="Joe Caligula"][quote:3bc9867dc7="nordenstam"]Corpse Bride.
Löysin sisäisen 16-vee goottityttöni ja pidin.[/quote:3bc9867dc7]
Mulla olis tossa myytävänä Suruaika-orkesterin levy, jos myös kotimainen lähestymistapa aiheeseen kiinnostaa [/quote:3bc9867dc7]
Mähän oon piffiläisten goottien mielestä vitun homo kun en tajunnut että niidne levyllä laulaa joku nevöhööd ulisija. Tai siis gootit tunnistaa, mut menin mokaamaan ja luulin väärin.
Kysymys: Miks vitussa Piffissä on niitä gootteja niin paljon?[/quote:3bc9867dc7]
Sensuroin. Koin aikaisemman kirjoituksen jälkeen uhkaavaa käytöstä Lepakkomiehessä goottien suunnalta, joten olen seinään ajettuna olen pakotettu vetämään puheeni takaisin. JC gootit.
[quote:3672a16a39="nordenstam"][quote:3672a16a39="Joe Caligula"][quote:3672a16a39="nordenstam"]Corpse Bride.
Löysin sisäisen 16-vee goottityttöni ja pidin.[/quote:3672a16a39]
Mulla olis tossa myytävänä Suruaika-orkesterin levy, jos myös kotimainen lähestymistapa aiheeseen kiinnostaa [/quote:3672a16a39]
Kysymys: Miks vitussa Piffissä on niitä gootteja niin paljon?[/quote:3672a16a39]
Piffin gootit on niin hauskoja. Tai ainakin ne on ronskeja
Piffin gootit on niin hauskoja. Tai ainakin ne on ronskeja