You are not logged in.
[quote:d5151fccff="Jean-Babtiste"][quote:d5151fccff="nordenstam"][quote:d5151fccff="Joe Caligula"][quote:d5151fccff="nordenstam"]Corpse Bride.
Löysin sisäisen 16-vee goottityttöni ja pidin.[/quote:d5151fccff]
Mulla olis tossa myytävänä Suruaika-orkesterin levy, jos myös kotimainen lähestymistapa aiheeseen kiinnostaa [/quote:d5151fccff]
Mähän oon piffiläisten goottien mielestä vitun homo kun en tajunnut että niidne levyllä laulaa joku nevöhööd ulisija. Tai siis gootit tunnistaa, mut menin mokaamaan ja luulin väärin.
Kysymys: Miks vitussa Piffissä on niitä gootteja niin paljon?[/quote:d5151fccff]
Piffin gootit on niin hauskoja. Tai ainakin ne on ronskeja [/quote:d5151fccff]
Tää on vähän niin kuin internet keskustelisi itsensä kanssa.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:f0d0e43da2="nordenstam"][quote:f0d0e43da2="Joe Caligula"][quote:f0d0e43da2="nordenstam"]Corpse Bride.
Löysin sisäisen 16-vee goottityttöni ja pidin.[/quote:f0d0e43da2]
Mulla olis tossa myytävänä Suruaika-orkesterin levy, jos myös kotimainen lähestymistapa aiheeseen kiinnostaa [/quote:f0d0e43da2]
Mähän oon piffiläisten goottien mielestä vitun homo kun en tajunnut että niidne levyllä laulaa joku nevöhööd ulisija. Tai siis gootit tunnistaa, mut menin mokaamaan ja luulin väärin.
Kysymys: Miks vitussa Piffissä on niitä gootteja niin paljon?[/quote:f0d0e43da2]
"A repo man's always intense"
[quote:6c870e3959="Leif Erikson"][quote:6c870e3959="nordenstam"][quote:6c870e3959="Joe Caligula"][quote:6c870e3959="nordenstam"]Corpse Bride.
Löysin sisäisen 16-vee goottityttöni ja pidin.[/quote:6c870e3959]
Mulla olis tossa myytävänä Suruaika-orkesterin levy, jos myös kotimainen lähestymistapa aiheeseen kiinnostaa [/quote:6c870e3959]
Kysymys: Miks vitussa Piffissä on niitä gootteja niin paljon?[/quote:6c870e3959]
[/quote:6c870e3959]
tokassa rivissä kolmas vasemmalta!
I love you and dream about the Führer
Saw
Aika hyvä piinari. Tänään vois kattoo kakkosen.
Paskoin tiiliä kun huomasin mainitsemasi henkiolennon!
:twisted:
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:64a738eca7="Moronica"][quote:64a738eca7="leposi"]Sex And The City
Keskinkertaista paskaa.[/quote:64a738eca7] En bongannut oikein mitään product placementeja, joista kaikki valitti. Olen kai tyhmä tai sitten en tunnista brändejä.[/quote:64a738eca7]
koko ajan siinä tungettiin naamalle sitä yhtä perhanan laukkumerkkiä, mut toki kokonaisuudessaan toi oli jo niin product placement placementtiä itsessään ja kuin yhteisestä sopimuksesta.
[quote:004af49ea2="turkele"]Ja jatketaanpas nyt eri mielipiteiden sarjassa.
Tropical Thunder
:x
[/quote:004af49ea2]
Entäpä Tropic Thunder?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:cccad6d51e="ginipoika"][quote:cccad6d51e="turkele"]Ja jatketaanpas nyt eri mielipiteiden sarjassa.
Tropical Thunder
:x
[/quote:cccad6d51e]
Entäpä Tropic Thunder? [/quote:cccad6d51e]
No se
eiq mitäs
Saw II
Vähän mentiin jo alaspäin ykkösestä, mutta kyllähän ton katto. Tänään kolmonen.
Baader Meinhof Komplex eilen.
Odotin enemmän, visuaalisesti hieno mutta vähän yksiulotteinen ja ylipitkä.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
black sheep
sehän oli hassu ja viihdyttävä
parasta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:330000beb0="aqzu"]Baader Meinhof Komplex eilen.
Odotin enemmän, visuaalisesti hieno mutta vähän yksiulotteinen ja ylipitkä.[/quote:330000beb0]
eilen kävin kattomassa ton. en kyllä allekirjoita yhtään kohtaa aqzun väitteestä. tai olihan se aikakausi saatu hyvin esille kuvissa, mut ei tuo visuaalisesti jotenkaan säväyttänyt. hienoa kyllä ettei niitä räjähdyksiä ja ampumista glorifioitu tai paisuteltu liikaa. leffan pituuden tajusin vasta salista poistuessa ja en kehtaisi yksiulotteiseksi mennä sanomaan, kun ei RAFia mielestäni siinä demonisoitu eikä kyllä ihannoitukaan, eikä liikaa psykologisoitu keskeisiä voimahahmoja. virkavaltaankin saatiin inhimillisyyttä sen päällikön kautta. siistiä myös, ettei pelkästään keskitytty siihen ekaan aaltoon ja pahimpiin tekoihin vaan annettiin tilaa myös oikeudenkäynnille ja tokan aallon toheloinnille.
kiinnostaa kyllä kysellä saksan sukulaisilta et oliko todenmukainen ajankuva ja montaako RAFilaista ne on piilotelleet Frankfurtin nukkumalähiöissään ennenmuinoin
Mangojauhe goddamn.
Saw kolmonen ja nelonen.
Kolmonen oli tylsä. Nelonen ihan hirveetä paskaa.
persepolis
olihan se ihan hienosti tehty.
Katoin Deerwomanin puolisilmällä. Vaikutti sen verta hassulta, et pitää kattoo joskus kunnolla.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tai kohta.
smaa, on tää aina vaan yhtä hauska ja taas huomasi uusia yksityiskohtia kuten Nigelin kiltin ja Nigelin & Davidin huuliherpeksen.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mitä spessua tossa special editionissa on?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Nigelin & Davidin huuliherpeksen.
Vanhaa herpespotilasta on jaksanut huvittaa tämä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Katsoin osan The Green Milesta ennen nukkumaanmenoa. Loppu kovalevyllä... En ole kyllä varma halusinko nähdä kuvia Tom Hanksin naamasta kun hän virtsaa orgastisesti... Tuossa voisi olla kyllä seuraava Benway visu.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:50a5fb1d18="Pilke"]Mitä spessua tossa special editionissa on?
*[/quote:50a5fb1d18]
Siitä saa huuliherpeksen.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tuossa voisi olla kyllä seuraava Benway visu.
sä oot ilikeä miäs.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
Booring.
[quote:35cd4192a5="kri"]Tropic Thunder. VITTU MITEN NEROO!!
TODELLA!
Jos Ledger saa Oscarin, eikä Robert Downey Jr., niin se on vuosituhannen OIKEUSMURHA!!!
[/quote:35cd4192a5]
Jep! Ihan loistava rooli
Burn after reading
Joo ihan ok, mut toki No country for old menin jälkeen aika laimea. Clooneyn nikkaroimalle tuolille toki
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
kirjava satama
Menetetty peli
Oikeutettu kosto
Pirun hyviä nämä kakkoselta torstaina päivällä tulevat "b"-luokan (tai b+) film noir -leffat. Helvetin hienoa, että näyttävät noita. Pirun napakoita ja kompakteja, ei hienostelua, alku, keskikohta, loppu ja kesto 90min.
Robert Ryan on pelottava. Ai ei vai? Ei-pä:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pirun hyviä nämä kakkoselta torstaina päivällä tulevat "b"-luokan (tai b+) film noir -leffat. Helvetin hienoa, että näyttävät noita. Pirun napakoita ja kompakteja, ei hienostelua, alku, keskikohta, loppu ja kesto 90min.
Tähän sama. Väistämättä menevät nauhalle.
bzort glorf bööth