1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » The Who

#1 07.04.2006 19:56

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

The Who

Muutaman hienon levyn tämäkin bändi on julkaissut. Who's Next ja The Who Ultimate Collection ovat vierailleet soittimessa aina silloin tällöin ja olen ne hyviksi todennut. Rock-ooppera Tommy on minusta ehkä hiemankin yliarvostettu. Nyt The Who Sell Out on ensimmäistä kertaa soittimessa ja hyvältähän tämäkin kuulostaa. Muistelisinkin että ainakin DBGene taisi rankata tämän parhaaksi The Who-levyksi? Live at Leedskin löytyy jostain vinyylinä ja voisihan senkin kaivaa taas esille.

Niin ja eikös nämä aloittaneet sen soittimien hajoittamisen keikoilla? Muistelisin kuulleeni sellaisin jutun, että Townshendin kitara juuttui jollain keikalla vahingossa kattolautojen väliin sillä seurauksella että kaula katkesi. Yleisö alkoi hurraamaan ja siitä lähtien niitä soittimia on sitten pistetty keikoilla paskaksi.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#2 07.04.2006 23:21

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,526
Website

Re: The Who

the who sell out on paras mitä mä oon kuullu (pitäis joskus hankkia ihan virallisesti), hittikokoelma on ihan jees myöskin.

spåm!


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#3 09.04.2006 16:16

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: The Who

Alxity wrote:

Nyt The Who Sell Out on ensimmäistä kertaa soittimessa ja hyvältähän tämäkin kuulostaa. Muistelisinkin että ainakin DBGene taisi rankata tämän parhaaksi The Who-levyksi?

Oikein muisteltu. Emmä tosin kovin montaa levyä ole kokonaan kuullut, mutta irtobiisien sun muiden perusteella voisin ounastella, että Sell Outia on vaikea ylittää. Onhan jo pelkkä Our Love Was - I Can See for Miles - I Can't Reach You -kolmikko yksi parhaista koskaan missään.


This must be what jail / I will scratch

Offline

#4 10.04.2006 19:53

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,119

Re: The Who

Woodstock -dvd:n Summertime Blues on erittäin jees.


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#5 11.04.2006 00:06

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: The Who

Tuolla pelaa muuten vanhempikin (aito ja alkuperäinen?) the Who -otsikko.

Edit: panen tämän lukkoon, eihän tähän montaa viestiä kerennyt tulla. Avatkoon joku jos tahtoo ja voihan nämä tekstit siirtää vaikka tuonne vanhempaan topikkiin.

Offline

  1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » The Who

Board footer

Powered by FluxBB