You are not logged in.
:peuk::peuk::peuk:
Steve Wiebe
Billy Mitchell
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kuva ei näy mutta nimet soittavat kaikkia kelloja
miten ihmeessä sen nimikirjaimet ovat muka USA?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:9d33bfa3fa="grasskirt"]
Aloitin myös katsomaan Maa on syntinen laulua, mutta oli pakko jättää kesken kaiken sen eläinrääkkäyksen takia. Mollberg [/quote:9d33bfa3fa]
olikos siinä muuta kuin se lehmän poijitus? sitä vasikan pilkkomistahan siinä ei kuulemma oikeasti sillä tavoin tehdä, vaikka itse menetelmä on ihan normaali käytäntö vielä tänäkin päivänä.
en ole elokuvaa tosin nähnyt, kirjan joskus lukenut.
Menetetty peli
Just Like Heaven
Eipä mitään kehuttavaa.
Station Agent. BOOORING
Station Agent. BOOORING
eri!!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Station Agent. BOOORING
Kusipää!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:a573e1993c="PrivateJoy"][quote:a573e1993c="grasskirt"]
Aloitin myös katsomaan Maa on syntinen laulua, mutta oli pakko jättää kesken kaiken sen eläinrääkkäyksen takia. Mollberg [/quote:a573e1993c]
olikos siinä muuta kuin se lehmän poijitus? sitä vasikan pilkkomistahan siinä ei kuulemma oikeasti sillä tavoin tehdä, vaikka itse menetelmä on ihan normaali käytäntö vielä tänäkin päivänä.
en ole elokuvaa tosin nähnyt, kirjan joskus lukenut.[/quote:a573e1993c]
Nettilähteiden mukaan ainakin juuri tuo vasikka paloitellaan oikeasti. Myös koiria kohdellaan aika rajulla tavalla. Viimeinen silaus oli poron tappo, oli se sitten oikea poro tai ei, mutta mulle riitti siinä vaiheessa. Varoitustekstit tällaisiin elokuviin!
[quote:519c5b7be7="schlagobers"]Station Agent. BOOORING
Kusipää![/quote:519c5b7be7]
Oliko tuo kovin kohteliasta? :?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Trains are cool - So Are Horses
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:c006957e5b="Jean-Babtiste"][quote:c006957e5b="schlagobers"]Station Agent. BOOORING
Kusipää![/quote:c006957e5b]
Oliko tuo kovin kohteliasta? :?[/quote:c006957e5b]
Ei tietenkään
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:868e710344="schlagobers"]Station Agent. BOOORING
Kusipää![/quote:868e710344]
Jos oisin kääpiö et sanoisi noin!
Mä katsoin tv:stä tulleen The Notebookin. Tosi symppis ja lässy Oikeastaan ihan hyvä, vaikka oisin tehnyt muutaman jutun toisin.
[quote:0965da66eb="Jean-Babtiste"][quote:0965da66eb="schlagobers"]Station Agent. BOOORING
Kusipää![/quote:0965da66eb]
Jos oisin kääpiö et sanoisi noin![/quote:0965da66eb]
Mut oonki vähe politically incorrect ceepee
[quote:bb58d0706a="schlagobers"][quote:bb58d0706a="Jean-Babtiste"][quote:bb58d0706a="schlagobers"]Station Agent. BOOORING
Kusipää![/quote:bb58d0706a]
Jos oisin kääpiö et sanoisi noin![/quote:bb58d0706a]
Mut oonki vähe politically incorrect 3-ceepeeoo [/quote:bb58d0706a]
vitun larppi.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:1b1d12368e="forssto"]Katoin vihdoinkin Junon.
Oli super-ihq!!![/quote:1b1d12368e]
6, 60 vai 106? merkki ja malli näihin, saatana.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:3b98c82264="grasskirt"][quote:3b98c82264="PrivateJoy"][quote:3b98c82264="grasskirt"]
Aloitin myös katsomaan Maa on syntinen laulua, mutta oli pakko jättää kesken kaiken sen eläinrääkkäyksen takia. Mollberg [/quote:3b98c82264]
en ole elokuvaa tosin nähnyt, kirjan joskus lukenut.[/quote:3b98c82264]
Nettilähteiden mukaan ainakin juuri tuo vasikka paloitellaan oikeasti. Myös koiria kohdellaan aika rajulla tavalla. Viimeinen silaus oli poron tappo, oli se sitten oikea poro tai ei, mutta mulle riitti siinä vaiheessa. Varoitustekstit tällaisiin elokuviin![/quote:3b98c82264]
se oli kuulemma valmiiksi kuollut vasikka josta osa on vain laitettu "sinne", mutta se poron tappaminen on ilmeisesti aika laitonta, ainakin nykyään.
mutta joo, ymmärrän, ja ei mulla mitään asiaa ollut, pitäisi kai katsoa joskus tuokin..
Menetetty peli
Letter from an Unknown Woman (1948)
Ei oo tullut mitään näin vaikuttavaa (ennen näkemätöntä) elokuvaa katsottua muutamiin kuukausiin.
Tuliko "ne" housuun?
Daisies
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Paths of Glory ei kyl näin ekalla näkökerralla lukeudu omiin Kubrick-suosikeihin.
[quote:8d2924460e="hrmunoita"]
Tuliko "ne" housuun? [/quote:8d2924460e]
Leffahan on aika göggö, mutta tietty skenekuvauksena kiinnostava!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Once
-Jälleen esimerkki siitä, että ei pitäisi antaa naisen valita vuokraelokuvaa. Miespääosan esittäjällä oli muuten aika kuumottavat ammo silmät. Hui!
Se hyvä tässä oli että seuraavalla kerralla sitten Ramboa ja Harold&Kumaria.
Michael Clayton
-Ookoo. Ostin just samanlaisen takin joka tolla Clooneyllä on tässä. Aikamoista!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
ts. Hsiao-Hsien Hou:n A Summer At Grandpa's