You are not logged in.
Jees, tää mun näyttis alkaa olla vähän vanha (7600GS 512) joten tarvii varmaan tsekkiä eka. Jostain luin että noi miettimistauot johtuis pelin aitoustarkistuksesta mut en nyt mitään tarkempaa infoa ole löytänyt.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Ei kait se nyt koko ajan sitä aitoutta tarkistele? Siinä asentaessahan se kyllä soittelee kotiin. Jonkun Windows Live-hässäkänhän tuo vaatii vaikka pelaiskin vaan itsekseen. Nettipelimahis kyllä kiinnostaa, 32 tyyppiä samaan aikaan mylläämässä.
http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/16131.cfm
Tos oli jotain suiitä tarkistusjutusta. En yhtään ihmettele jos alussa vähän bugittaa, varmaan aika kiire ollu saada toi pihalle ennen joulua. Joo ja nettiin on kyl pakko päästä jauhaan.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
ainii siinä oli nettipelikin pitääkin testata tässä joku päivä.
Varikset komentavat
En tiedä oliko jo mainittu, mutta World of Goo
littlebigplanet näyttää kyl tosi hauskalta. ihan pikkasen testasin ennen kauppareissua, illalla tarkempaa raporttia.
Varikset komentavat
muutama tunti pelailua takana littlebigplanetissa ja voi hemmetti kun on hyvä!
ainoa mistä tässä vaiheessa voisi mussuttaa on se, että pelihahmon liikevalikoima on aika suppea (ei osaa laskea pyllymäkeä ), mutta taitaa olla tarkoituksella: pelin pääosassa ovat kentät ja niihin tehdyt erikoisuudet. niin ja ehkä siitä että välillä iskee äkkikuolema aivan huomaamatta, etenki piikkejä on ajoittain todella vaikea havaita räikeistä kentistä.
mutta pelaaminen on niin hauskaa ettei tuollaiset pikkujutut häiritse ollenkaan!
Varikset komentavat
koko päivä pelattu
on tää kyl paras konsolipeli mitä oon ikinä pelannu
Varikset komentavat
[quote:b234930777="kraakku"]koko päivä pelattu
on tää kyl paras konsolipeli mitä oon ikinä pelannu [/quote:b234930777]
Meneekö pc:llä top sataseen? :oopio:
Älä päästä painiks sitä
http://www.ninjakiwi.com/templates/game … onstd3.swf
tosi addiktoivaa, en jaksanut mennä ruokiksen jälkeen kouluun tän takia
GTA toimii minimiasetuksilla aika jouheasti muuten mutta vähän liikaa tulee näitä metrin päästä ilmestyviä betoniporsaita kun kovaa ajelee. En kyllä viitsi uutta näyttistä ostella, täytyy jättää.
tänään fallout kolmosta. vaikuttaa tosi hyvältä mutta perkele kun en pärjää ees noita rottia vastaan taistelussa
Varikset komentavat
GTA toimii minimiasetuksilla aika jouheasti muuten mutta vähän liikaa tulee näitä metrin päästä ilmestyviä betoniporsaita kun kovaa ajelee. En kyllä viitsi uutta näyttistä ostella, täytyy jättää.
Kyllä niitä tulee paremmallakin. Bugaa. Missä pätsi oi Patsy?
tänään fallout kolmosta. vaikuttaa tosi hyvältä mutta perkele kun en pärjää ees noita rottia vastaan taistelussa
Mä alotin tän kans eilen. En oo kyl ikinä osannut tällasia pelejä yhtään
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
En tiedä oliko jo mainittu, mutta World of Goo
On se kyllä komia väännös. Onko kellään muulla tullut ongelmia sinne WoG corporationiin (tai sen teemapuistoon) kerättävien ylimääräisten limapallojen kanssa? Mulla ei tuu ku 300 käyttöön vaikka noita aiempia kenttiä kuinka hioisi.
Joskus reilu kuukaus sitten noillakin pääsi kolkuttelemaan top satasen rajaa, nykyään näytän olevan jossain 3000-4000 välillä
Älä päästä painiks sitä
[quote:88905560ca="Kenkä"]GTA toimii minimiasetuksilla aika jouheasti muuten mutta vähän liikaa tulee näitä metrin päästä ilmestyviä betoniporsaita kun kovaa ajelee. En kyllä viitsi uutta näyttistä ostella, täytyy jättää.
Kyllä niitä tulee paremmallakin. Bugaa. Missä pätsi oi Patsy?[/quote:88905560ca]
Kylhän toi vähän bätsiäkin huutaa. Aikoinaan GTA III pleikalla jumitti paskalla lukupäällä niin paljon että tietä ei nähnyt oikein koskaan ja tuli vähän väkisin pelattua läpi. Tää IV on kuitenkin sellanen peli josta haluais vähän nauttia ilman että tarvis ennakoida kolmea mutkaa etukäteen.
Innoistuin Kid Icarusta pelaamaan, jos sitä hakkais jotain puoli-ilmaista näyttistä kattellessa.
Innoistuin Kid Icarusta pelaamaan
Kid Icarus
Ensimmäinen kasibittisellä Nintendolla koskaan pelaamani peli. Vieläpä ellei just niin ainakin melkein päivälleen 20 vuotta sitten tämä
This must be what jail / I will scratch
[quote:6c880b006f="Kenkä"]Innoistuin Kid Icarusta pelaamaan
Kid Icarus
Ensimmäinen kasibittisellä Nintendolla koskaan pelaamani peli. Vieläpä ellei just niin ainakin melkein päivälleen 20 vuotta sitten tämä [/quote:6c880b006f]
Mut missä jatko-osa?
Munakoisukoille 20 vuoden jälkeenkin
:x:center:
Bioshock läpi. Erittäin hyvä peli. Muutamissa kohdissa toiston makua ja loppu jätti hieman kylmäksi, mutta muuten ensiluokkaista tavaraa Tunnelmassa meni ehkä Half-life 2:n ohi. Seuraavaksi Fallout 3:n ja Farcry 2:n kimppuun. Mass effectin pahasti kesken. :?
Tota Ulviksen vaihto/myynti/lainaus ideaa vois kyllä hyödyntää.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Tilasin huuto.netistä Worms World Partyn playstationille, eli vanhan kunnon kaksulotteisen Wormsin. Matosotia odotellessa.
"A repo man's always intense"
Tilasin huuto.netistä Worms World Partyn playstationille, eli vanhan kunnon kaksulotteisen Wormsin. Matosotia odotellessa.
Parhaat muistot Heliasta jäi tämän pelin tiimoilta. Voi sitä tunteen paloa ja huutoa toimistolla
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:c0d7a2334d="Leif Erikson"]Tilasin huuto.netistä Worms World Partyn playstationille, eli vanhan kunnon kaksulotteisen Wormsin. Matosotia odotellessa.
Parhaat muistot Heliasta jäi tämän pelin tiimoilta. Voi sitä tunteen paloa ja huutoa toimistolla [/quote:c0d7a2334d]
Saako Worms ykkösen toimimaan XP:llä/Vistalla? Joskus jostain latasin mutten saanut käyntiin, loppui nörttitaidot...
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:34965ce6ce="asleep"][quote:34965ce6ce="Leif Erikson"]Tilasin huuto.netistä Worms World Partyn playstationille, eli vanhan kunnon kaksulotteisen Wormsin. Matosotia odotellessa.
Parhaat muistot Heliasta jäi tämän pelin tiimoilta. Voi sitä tunteen paloa ja huutoa toimistolla [/quote:34965ce6ce]
Saako Worms ykkösen toimimaan XP:llä/Vistalla? Joskus jostain latasin mutten saanut käyntiin, loppui nörttitaidot...[/quote:34965ce6ce]
Veikkaan, että sulta loppui kräkki
"A repo man's always intense"
Eilen kusi sukass pelasin broidin koneella survival-horror peliä Dead Space. Oi sitä silmien silkkiä kun leijuvalla sirkkelillä avaa örmelön mahan ja sitten siltä valuu "se" maahan!!! GTAV4 oli myös aikas mukava, pc-versio tosin vaatii paljon koneelta
Hjoo nyt tuli GTA neloseen pätsi. Funkkii paremmin.
pelasin muut fallout3 läpi vähä aikaa sitten ja olihan se ihan kelpo, mutta jotain jäi uupumaan että sanoisin klassikoksi, mutta olispa kivaa jos toi mun ps2 toimis... kahdella kaverillani meni omat samaan aikaan sököks kun mulla. olis tosi halvalla kaikkia japsi-ropeja, mitä vois hakkaa.
PS3 tuli joulunpyhinä hankittua Amzonista, pelejä ei tosin vielä ole muiat kuin Little Big Planet. Jonkun nikinkin tein mutta emmä tajua koko systeemistä mitään, vähän liian hieno vehje.
osta shopista ainakin locoroco cocoreccho, hämmentävin peli ikinä. maksaa muistaakseni 2,95.
mulla on assassin's creed, fallout 3, gta iv ja nhl 2k9 jos haluat lainaan, tosin gta:ta en ehkä lainaa
Varikset komentavat