You are not logged in.
Onpas tiukkaa vääntöä leposin kanssa juuri nyt.
O!
Shanks alkaa jäämään jo taakse.
Miten teillä muilla menee Head to Head? Olen omassani viidentenä neljä pistettä kärjestä takana.
Miten teillä muilla menee Head to Head? Olen omassani viidentenä neljä pistettä kärjestä takana.
Oon 13., mutta tosi kovassa noussussa. Mun se pisteERO on 768-736 (+32). Vasta jollain 7. sijalla olevalla on lähelle tuota. Ollu vähän huonoa tuuria, kun on tullut parin pisteen tappioita. Kärjellä on 40 pistettä, mulla 22.
Nythän muuten alkaa se Fantasy Cup taas ens kiekalla.
[quote:50d6348b16]Qualified for the first round with a Gameweek 18 ranking of 283,197.[/quote:50d6348b16]
Jotain kai miljoona viime kiekan parasta pääsi mukaan Eli aika puppeli piti olla jos ei päässy. Vastustaja ei ole vielä tiedossa.
Sit sämppärin Head to Headissa jäin lohkon viimeiseksi yhdellä voitolla. Mutta pääsin johonkin lohdutussarjaan vielä.
Uefa Cupin samassa voitin oman lohkoni yhden pisteen erolla. Ei siis piste pisteen vaan piste-eropisteen erolla. Tasoissa oltiin. Molemmilla oli 12 pistettä, mutta mun piste-ero oli yhden parempi. Nekin meni niin tasan sen kakkosen kanssa, että molemmat oli saanut yhtä monta pistettä, mutta "päästetyt" pisteet oli mulle yhden paremmat.
Mulla on aika tiukkaa vääntöä Prakkin kanssa. Tai no tää viikko meni penkin alle molemmilla, mutta tasasta on.
en ole kolmekybänen emoboy
En oikee tajuu miten noi tosta sit jatkuu mut ei kai sen väliä.
Siellä näkyy jo sun pudotuspelivastustaja kun klikkailet sitä ja skrollaat alaspäin.
head-to-headissa taidan olla lähes vikana mikä sinällään erikoista kun kuitenkin samoissa pisteissä olevat tapna ja lepso on noinkin korkeella omissaan.. cupissa mukana mut eiköhän siitäkin tiputa tällä menolla heti.
Olen "päästänyt" kaikista vähiten pisteitä omassa liigassani. Kaksi voittoa on ainakin tullut ihan haista paska -kierroksilla, kun vastustaja on vaihtanut monta pelaajaa kerralla ja ottanut miinuspisteitä.
[quote:82a9bcd5f9="leposi"][quote:82a9bcd5f9="shanks"]En oikee tajuu miten noi tosta sit jatkuu mut ei kai sen väliä.
Siellä näkyy jo sun pudotuspelivastustaja kun klikkailet sitä ja skrollaat alaspäin.[/quote:82a9bcd5f9]
Aa nyt tajusinki, että ei tos UEFA Cup-jutussa taida olla mitään pudotuspelejä vaan näyttää siltä, että pelataan noissa 8 jengin lohkoissa vaan kaksinkertainen sarja eli 14 peliä.[/quote:82a9bcd5f9]
Niinpä onki. First leg hämäs...
En päässyt cupiin mukaan. Eipä haittaa, koska keskityn scudettoon.
Harkitsin tekeväni Irelandista kapteenin, mutta onneksi Ronaldolla mentiin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ja Rio Ferdinand loukkaa tietysti aluverryttelyssä perseensä heti, kun hankin hänet ryhmääni.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ja Rio Ferdinand loukkaa tietysti aluverryttelyssä perseensä heti, kun hankin hänet ryhmääni.
![]()
sama ja vaihoin tietty Irelandin heti pois kun rupes taas tekemään maaleja ja Oweninkin maalihanat sulkeutu kun otin tiimiin.
Tipuin cupista yhden pisteen marginaalilla, peeveli.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tipuin cupista yhden pisteen marginaalilla, peeveli.
tänään ja huomenna on vielä peli kumpaisenakin päivänä jotka kuuluvat tälle kierrokselle joten tulokset vielä ei cupin tuloksia voida lopullisiksi julstaa.. itehän vaikka toisin väitin, en kyl päässy ees koko paskaan mukaan.
Suorastaan järkyttävän paska kierros tulossa, jos Ronaldokaan ei onnistu maaleja tekemään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
eri
Menin ohi Prakkista. Tosin täs on viel pari peliä, joiden tulokset saattavat toki vaikuttaa..
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:808a0a1961="Katkennut petsari"]Tipuin cupista yhden pisteen marginaalilla, peeveli.
tänään ja huomenna on vielä peli kumpaisenakin päivänä jotka kuuluvat tälle kierrokselle joten tulokset vielä ei cupin tuloksia voida lopullisiksi julstaa.. itehän vaikka toisin väitin, en kyl päässy ees koko paskaan mukaan. [/quote:808a0a1961]
Hitto soikoon, nythän johdan 13 pinnam erolla Brasilian poikaa ja jatkopaikka häämöttää ellei Geovanni iske tänään kahta maalia.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Kysyn nyt vielä kerran kuka on toi Antero Matikka joka tuol meiän sarjassa pelaa? En muista, että ois koskaan ilmottanu ittestään.
Meinas tulla täydellinen romahdus peruutettujen otteluiden vuoksi ja Hullin nykypaskuuden takia, mutta onneks MunA pelasti.
Taidan tehä tällä kierroksella ennätyspisteet tän kauden osalta koska kasassa on jo nyt 83 pojoa ja keskiviikkona vielä Manulta kapu-Berballa ja Vidicillä sekä Wiganilta Figueroalta ja Valencialta voi odottaa ees jotain pisteitä.
^Joo kattelin ettö olit repässyt kaulaa meitsiin. Saatanan peruutukset, eiks tuolta pitäis nyt edes penkiltä tulla säälipisteitä?
---
Figueroa penkillä, mutta onneksi Paintsil ei pelannut, joten en kai menettänyt 15 pistettä. Hieman harmittaa, että otin Evran Vidicin sijaan puolustukseen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Figueroa penkillä, mutta onneksi Paintsil ei pelannut, joten en kai menettänyt 15 pistettä.:
Paintsil avauksessa, Figueroa ei jengissä vaikka oli taas harkinnassa. Päädyin kuitenkin treidaamaan ZiDannyn Fulhamista tätä kierrosta varten joukkueeseen ja en huolehtinut pelikiellossa olevista Irelandista ja Fullerista, koska ei voinut tietää että pelejä perutaan.
No, toivottavasti Ronaldo tekee Wigania vastaan pari maalia että ero kakkoseen ei kavene liikaa...
Aiheuttaa kyllä jatkossakin päänvaivaa nämä mahdolliset perumiset ja lisäks sitten pitää ottaa huomioon se, että noi perutut pelit on sitten extrana jollain toisella kierroksella.
[quote:92aaf70bfb="ginipoika"]Figueroa penkillä, mutta onneksi Paintsil ei pelannut, joten en kai menettänyt 15 pistettä.:
No, toivottavasti Ronaldo tekee Wigania vastaan pari maalia että ero kakkoseen ei kavene liikaa... [/quote:92aaf70bfb]
Eri. Krisu hioo stepovereitaan penkillä SAF:in antaessa Nänille mahdollisuuden. Zaki iskee pilkulta yksnolla voitto-osuman.
Mulla on vielä tulessa Wiganin veska, Zaki ja sitten kolme munan pelaajaa, joten eiköhän tässä vielä muutama piste saada. Kolmas sija tässä pelissä on vielä aivan mahdollinen. Nyt pitää vain olla loppukausi erittäin skarppina. Ei saa tehdä yhtään huonoa vaihtoa.
Åhå, olen noussut jo neljänneksi.
Shanks pääsi inhottavan lähelle sadan pisteen haamurajaa. Evran loukkaantumisesta huolimatta ihan ok kierros. Teekkiin on yli sata pistettä matkaa, mutta puolimatkan krouvissa tässä vielä ollaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Neljännestä sijasta tulee kova kamppailu. Kolmanneksi nouseminen vaatii jo gintsun täydellisistä epäonnistumista... Vaikka eihän tossa ole ku reilut 60 pistettä eroa.