You are not logged in.
Wimbledon. Huono, mutta oli siinä sentään Kirsten Dunst
ärsyttävimmät ämmät ikinässä nämä. antasin sille paul bettanylle ennemmin.
äskettäin: du rififi chez les hommes
Menetetty peli
Viimeinen tango Pariisissa
![]()
![]()
ihan parhautta tämä
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Pineapple Express, oli kyl aika paska. Ei toimis varmaan pikku tuhnuissakaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kauas pilvet karkaavat
Aivan mahtava.
[quote:d1d10446fa="hiirimattona"][quote:d1d10446fa="stratum"]Luin "kaunis Julia"
[/quote:d1d10446fa]Tossa kuvassa ei kyllä seikkaile Tukiaisen siskokset
Tässä-späm[/quote:d1d10446fa]
ihmettelinkin jo, näytti enemmän drag queenilta toi yläkuvan tyyppi
[quote:6e670d5768="psykokarkki"][quote:6e670d5768="hiirimattona"][quote:6e670d5768="stratum"]Luin "kaunis Julia"
[/quote:6e670d5768]Tossa kuvassa ei kyllä seikkaile Tukiaisen siskokset
Tässä-späm[/quote:6e670d5768]
ihmettelinkin jo, näytti enemmän drag queenilta toi yläkuvan tyyppi [/quote:6e670d5768]
sama fröökynä se on
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Luulin että alakuvassa on joku ihan muu.
Ajattelin aloittaa ammuskelun kun seuraavan kerran luen lehdestä että Johannakin on ihminen siinä missä muutkin. Yhtä vittumainen jutunaihe, kuin se että Bon Iver meni mökille mököttämään.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
The Wrestler, selkeä neljän tähden perushyvä leffa, Rourke on roolissaan oikeesti ihan helvetin hyvä/vakuuttava. Varauksetta voin ainakin pellepainin ystäville/tuntijoille suositella, ja pienin varauksin muillekin. Necro Butcherin sivuroolista vielä erikseen
SOSDO MASSA KOMOROSSA
:peuk:
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:77c53f19ca="risto_m"][quote:77c53f19ca="Prakk"]Viimeinen tango Pariisissa
![]()
![]()
ihan parhautta tämä [/quote:77c53f19ca]
Nooh... Brandolle, tytön tisseille ja perspanokohtaukselle ainakin [/quote:77c53f19ca]
Kyllä, mutta tykkäsin myös värimaailmasta ja kauniisti asetelluista kuvista muutenkin, silleen hienona konrastina raa'alle seksille. Tai no ei nyt välttämättä ees kontrastina, olihan sekin kaunista
Näin tuon nyt ekaa kertaa ja olin luullut että jotenkin rankempi vielä olisi... On tässä Aistien valtakuntaakin fanitettu, hehe.
Kuulin muuten, että voipakettikohtaus olisi tullut näyttelijättärelle yllätyksenä ja pyytämättä kuin Anneli Jäätteenmäelle konsanaan. Ja tästä hän suuttus ja katkas elokuvan valmistuttua välinsä sekä Bertoluccin että Brandon kanssa. Wikipedia tosin väittää jotain muta, että tiijäpä sitten.
Ylivoimaisesti paras Bertolucci mitä oon nähnyt on kuitenkin Viimeinen keisari, joka onkin ihan lempparielokuvia ehkä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
eilen ylen näyttämä princess-animaatio.
Menetetty peli
[quote:02fc79ff67="Prakk"][quote:02fc79ff67="risto_m"][quote:02fc79ff67="Prakk"]Viimeinen tango Pariisissa
![]()
![]()
ihan parhautta tämä [/quote:02fc79ff67]
Nooh... Brandolle, tytön tisseille ja perspanokohtaukselle ainakin [/quote:02fc79ff67]
Kyllä, mutta tykkäsin myös värimaailmasta ja kauniisti asetelluista kuvista muutenkin, silleen hienona konrastina raa'alle seksille. Tai no ei nyt välttämättä ees kontrastina, olihan sekin kaunista
Näin tuon nyt ekaa kertaa ja olin luullut että jotenkin rankempi vielä olisi... On tässä Aistien valtakuntaakin fanitettu, hehe.
Kuulin muuten, että voipakettikohtaus olisi tullut näyttelijättärelle yllätyksenä ja pyytämättä kuin Anneli Jäätteenmäelle konsanaan. Ja tästä hän suuttus ja katkas elokuvan valmistuttua välinsä sekä Bertoluccin että Brandon kanssa. Wikipedia tosin väittää jotain muta, että tiijäpä sitten.
Ylivoimaisesti paras Bertolucci mitä oon nähnyt on kuitenkin Viimeinen keisari, joka onkin ihan lempparielokuvia ehkä.[/quote:02fc79ff67]
Conformist on pirun hyvä myös!
Into the Wild - Ongelmakohdistaan huolimatta erittäin helposti katsottava ja ajatuksia herättävä leffa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:f507a76c0a="risto_m"][quote:f507a76c0a="Prakk"][quote:f507a76c0a="risto_m"][quote:f507a76c0a="Prakk"]Viimeinen tango Pariisissa
![]()
![]()
ihan parhautta tämä [/quote:f507a76c0a]
Nooh... Brandolle, tytön tisseille ja perspanokohtaukselle ainakin [/quote:f507a76c0a]
Ylivoimaisesti paras Bertolucci mitä oon nähnyt on kuitenkin Viimeinen keisari, joka onkin ihan lempparielokuvia ehkä.[/quote:f507a76c0a]
Conformist on pirun hyvä myös![/quote:f507a76c0a]
Oolrait, tsekkaanpa tsekkaanpa!
[quote:9d58c75706="huïg"][quote:9d58c75706="risto_m"][quote:9d58c75706="Prakk"][quote:9d58c75706="risto_m"][quote:9d58c75706="Prakk"]Viimeinen tango Pariisissa
![]()
![]()
ihan parhautta tämä [/quote:9d58c75706]
Nooh... Brandolle, tytön tisseille ja perspanokohtaukselle ainakin [/quote:9d58c75706]
Ylivoimaisesti paras Bertolucci mitä oon nähnyt on kuitenkin Viimeinen keisari, joka onkin ihan lempparielokuvia ehkä.[/quote:9d58c75706]
Conformist on pirun hyvä myös![/quote:9d58c75706]
Oolrait, tsekkaanpa tsekkaanpa![/quote:9d58c75706]
Toinen ääni Fasistille / Il Conformista
Vieläkin kauniimmin kuvattu kuin Tango
en ole kolmekybänen emoboy
suklaata pillussa
Saw V
Ei tässä ollut enää mitään järkeä. Ei ollenkaan hyvä.
Happy-Go-Lucky
Sehän oli oikeen hyvä. ****+/*****
days of being wild
nojoo, ihan ok
[quote:1ea4e84ad6="ydinaukio"]days of being wild
nojoo, ihan ok[/quote:1ea4e84ad6]
Jpp, aika smaa. Katso Chungking Express. Yks lempielokuviani 90-luvulta.
en ole kolmekybänen emoboy
Låt den rätte komma in
hellboy 2
ei nyt oikeen jaksanu. hienon näkönen ja silleen mut tarinahan oli ihan soopaa
tä on niitä harvoja kolmen tunnin pätkiä, joita jaksaa alusta loppuun katella ilman tylsistymistä.
TV2:n syksyn film noir -tarjontaa taas:
Kuoleman juna (The Narrow Margin), paluu taas vähän parempaa kamaan edellisen kauhistuksen jälkeen. Ihan sujuva stoori junassa todistajaa roudaavasta poliisista, ja sitten siellä junassa on pahiksia ja sellaista. Ei nyt mikään mullistava kuitenkaan. **½/*****
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Walk Hard
Aika mainio musiikkielokuvaparodia. Vaikka leffan rakenne ei ole jatkuvasti täynnä loistokkuutta, vitsit osuvat maaliinsa, ja musanörtille löytyy hienoja pikku heittoj jotka lämmittävät.
John C. Reilly
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Walk Hard
Aika mainio musiikkielokuvaparodia. Vaikka leffan rakenne ei ole jatkuvasti täynnä loistokkuutta, vitsit osuvat maaliinsa, ja musanörtille löytyy hienoja pikku heittoj jotka lämmittävät.
John C. Reilly
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Paskaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pekka ja Pätkä kesälaitumilla
[pätkä] - Asiahan ei tieysti minulle kuulu, mutta minusta tuntuu , että kampiakselin kondersaattori ei iske tarpeeksi kipinää jarruihin.
[kaunis neito] - se mahtaa olla pahakin vika?
[pätkä] -no jaa sellainen parisataa tuhatta.
[Olavi Virta]- ja minä sanon ettei tässä autossa ole bensaa!
[pätkä] - no sitä mieltähän minä olin alunperinkin!
Paskaa.
Älä ny! Ton soundtrackkikin on ihan rautaa. Elämänkertaelokuvan kliseet listitään hyvin.