You are not logged in.
kiimakierron avulla noustii mukavasti taisteluun neljännestä sijasta. Siitä ylöspäin nouseminen vaatii kyl jo kovaa suoritustasoa jatkossakin.
harmittaa kyl kun ois se sata pojoa menny rikki jos oisin vaihtanu Owenin sijasta Defoen pois niinku aikasemmin suunnittelin.
Lisätietoja shanksin kiimakierrosta
en ole kolmekybänen emoboy
Lisätietoja shanksin kiimakierrosta
huomenna saunavuoro
Bolton-peli taisi olla Ronaldon viimeinen peli joukkueessani. Liian kallis nykykunnossaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Oho jesjes - Konchesky tehnyt maalin
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
ihan hyvät pisteet taas tulossa ja nousua tulis kerralla ties kuinka monta sijaa kerralla neloseks.
En huomannut tätä kierrosta.
Kattelin taas, että onpa melkosen samoja jamppoja tiimeissään aika monella. Ronaldoa ei kovin monella enää näkynyt mutta eiköhän se sit heti tehny kaks eilen.
Ronaldoa ei kovin monella enää näkynyt mutta eiköhän se sit heti tehny kaks eilen.
Mulla kapteenina 60 pistettä eilisistä peleistä. Vielä jos Fulham olisi pitänyt nollat. huh. Mutta ei mikään mene ikinä täydellisesti.
Saa nähä oliko riskiveto ottaa Cahill nyt mukaan kun pelaavat Arsenalia ja ManUa vastaan ja lisäks samasta tiimitä on Arteta mukana. Everton toki kärsii hyökkääjäpulasta ja Aussi kärjessä viilettää mutta.. no tänäänhän se nähään mutta hyvin alkaneelle vuodelle ois mukava saada jatketta ja tehä vähän pesäeroa muihin ja ottaa kärkikolmikkoa pikkuhiljaa kiinni.
Tulee annettua vähän tasoitusta, kun jätin näköjään vahingossa van Persien ja Irelandin vaihtoon. Kannattais muistaa painaa sitä "confirm team changes" tms nappia. Noiden tilalla olleet veti luonnollisesti minimipisteet. Ja tosiaan heti kun Ronaldon vaihtoi pois, alkoi verkko taas heilua... No, ehkä Fat Frank kapteenina vielä pelastaa sen mitä pelastettavissa on.
Tietty jos esim. Djourou ei pääse tänään kentälle, niin van Persie tulee vaihdosta tilalle. Taitaa olla aika nihkeetä molemmilla Evertonia vastaan.
Sijalta 23000 kahdeksassa viikossa sijalle 700000. Hyvin se menee.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:50d1b941be="shanks"]Ronaldoa ei kovin monella enää näkynyt mutta eiköhän se sit heti tehny kaks eilen.
Mulla kapteenina 60 pistettä eilisistä peleistä. [/quote:50d1b941be]
Smaa. Pitkään mietin, pidänkö Chrisun vielä joukkueessa vai heitänkö pihalle. Eilen se kannatti.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Lopputuloksia kun kauden lopussa ynnätään niin Crisun pisteitä ei oteta huomioon.
Ihan hyvä saldo jälleen vaikka tällä kertaa kolmosena oleva gintsu vähän karkaskin. Vankistelin asemaani kuitenkin nelosena.
Ihan hyvä saldo jälleen vaikka tällä kertaa kolmosena oleva gintsu vähän karkaskin. Vankistelin asemaani kuitenkin nelosena.
Kolme pistettä karkasin. Toivottavasti Crisun huima pisteputki alkoi taas.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Åhå åhå, nousin Head to Headissa toiseksi pisteen päähän johtajasta.
Uefa cup jatkuu taas tänään, joten muistakaapa laittaa kokoonpanot.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Uefa cup jatkuu taas tänään, joten muistakaapa laittaa kokoonpanot.
Eilen panin kuntoon. Oli kyllä hankalaa. Menee aikasta arvalla tämä eka kiekka. Seuraavalla voi sitten vähän tsempata. Mutta toivotaan parasta! Piikkipaikka pysynee hallussa.
Joo ei kyl mitään haisua näistä ja otin sit vaan lähinnä syksyn pelien perusteella tiimin täyteen kovia suorittajia ja arvoin kotipelit pelaavia avaukseen.
edit: gintsulle kiitokset muistutuksesta.. ois menny muuten ohi.
Jaa paitsi en sit tainnu keritä tekemään noita vaihtoja ennen deadlinea kun näyttää olevan vanhat äijät kentällä ja pisteitä tullu tietysti sen mukasesti. no ei voi mittää ne vaihot jotka tein tulee sit ens kiekalle.
Leposin ylivoima vie mielenkiinnon Uefa cupin fantasyssä.
Muistakaahan huomenna jatkuva UCL Fantasy. Vaihtoja on näin pudotuspelivaiheen alkaessa käytössä rajaton määrä, joten voi huoletta pistää tiiminsä uusiksi.
Ylös! Muistakaa tosiaan tehdä vaihdot, ettei tarvi sitten nillittää
"A repo man's always intense"
[quote:441f71d00d="shanks"]Muistakaahan huomenna jatkuva UCL Fantasy. Vaihtoja on näin pudotuspelivaiheen alkaessa käytössä rajaton määrä, joten voi huoletta pistää tiiminsä uusiksi.
Ylös! Muistakaa tosiaan tehdä vaihdot, ettei tarvi sitten nillittää [/quote:441f71d00d]
Panin :heeplove:. Kärkeen taitaa olla liian pitkä matka, varsinkin kun kaikilla taitaa olla tästä lähin samoja pelaajia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Viime hetkellä huomasin, nyt hätäset vaihdot kehiin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Joo ei oikeen osunu kohilleen noi pelaajavalinnat kun kaikki vaihtomiehet teki kaikki vähintään kuus pistettä ja kentällä oli sitten tietysti nollillekin jäänyt Sportingin pakki Polga.
No eipä tässä vielä ratkaisevia eroja tullu mutta kyllähän tälläset aina sapettaa.
Riberyllä melkoinen potti. Yksi suosikkipelaajiani, jätin silti ostamatta kun maksoi "liikaa".
"A repo man's always intense"
Lisandroa ja Karagounista toki panttasin penkillä. Samalla taas keskikentän miljoonamiehet (ja kapteeni Messi) pupelsivat. Puolustuslinja toimi ihan mukavasti, vaikka Juninhon vapari puolittain Valdesin piikkiin meneekin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pannan UEFA Cup fantasyn tilanne:
FC Pallomekko leposi 271
shanks wanderers shanks 230
wadein börje 210
Yé-yé boys gintsu 206
Mun head to head näyttää siinä tältä:
1 Затяті 7 6 0 1 277 199 78 18
2 FC Pallomekko 7 6 0 1 271 201 70 18
3 Cİm Bom Forever 7 3 1 3 236 228 8 10
4 Zvijezda 7 3 0 4 257 219 38 9
5 ultrahingax 7 3 0 4 163 191 -28 9
6 FK Spartak Sydney 7 3 0 4 191 238 -47 9
7 potenital skörbö 7 2 0 5 211 260 -49 6
8 Karate-team 7 1 1 5 189 259 -70 4
Jännäks menee.
CL:n lohdutuspudotuspeleissä pelasin tasan "vieraissa" jotain tyyppiä vastaan. Sielläkin jännittää ens kiekalla.
Mullon kans tos omassa UEFAn liigassa kakkossija hallussa huolimatta edelliskierroksen vaihtopupelluksesta. Täytynee nyt vähän miettiä ketkä vaihtaa ens kiekalle kun on aika monta tippunutta kaveria mukana.
CL-fantasyssä vähän syö edelleen toi lähes parinkymmenen pisteen menetys mutta minkäs teet kun väärin valitsee. Siinä sentään olen head to head -liigan pudotuspeleissä vielä asemissa, voitin ekassa matsissa vastustajani 49-47.