You are not logged in.
Voitin aliaksen, trivialin, mölkyn ja aliaksen.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Voitin aliaksen, trivialin, mölkyn ja aliaksen.
En usko.
[quote:792625838a="ex-kolja"]Voitin aliaksen, trivialin, mölkyn ja aliaksen.
En usko.[/quote:792625838a]
Voitin!
Join myös, kaikesta päätellen.
Shakki on älyttömän hieno peli. Anyone?
Shakkia tuli pelattua pääsiäisenä (viive?) urakalla äidin ja veljen kanssa. Pelattiin lähinnä 10 minuutin pikapelejä samalla konjakkia nautiskellen. Which was nice.
spüm
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
[quote:85f90f0bb4="ZapMan"]Shakki on älyttömän hieno peli. Anyone?
Shakkia tuli pelattua pääsiäisenä (viive?) urakalla äidin ja veljen kanssa. Pelattiin lähinnä 10 minuutin pikapelejä samalla konjakkia nautiskellen. Which was nice.
spüm[/quote:85f90f0bb4]
Shakki on hienoa. Olen siinä käsittämättömän paska, niin kuin olettaa saattaa, mutta siitä huolimatta en voi sietää pikapelejä.
Hemmetin vaikeata shakki ainakin on
Varikset komentavat
[quote:ca9f9d9167="ZapMan"]Shakki on älyttömän hieno peli. Anyone?
spüm[/quote:ca9f9d9167]
Shakki on todellakin hienoa! Mutta pikapeleihin en suostu. Hiljaa hyvä tulee.
[quote:855b577727="leposi"][quote:855b577727="ZapMan"]Shakki on älyttömän hieno peli. Anyone?
spüm[/quote:855b577727]
Shakki on todellakin hienoa! Mutta pikapeleihin en suostu. Hiljaa hyvä tulee.[/quote:855b577727]
Oikein!
Hemmetin vaikeata shakki ainakin on
niin ku ne nappulat liikkuu aina kuka mitenkin...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Indiebingoa. Kaksi ilmasta tuoppia ja 20 euron levylahjakortti.
Mites olisi turkele, Laatu ja lejoncio (ja Leif, totta kai!!
), pelattaisko Trebassa tänään kaikkea mahdollista? Kolmannen kiven jälkeen ysiltä.
Tuommoista touhua vois muuten harrastaa täsäs josus.
I love you and dream about the Führer
[quote:db8bf96ac0="ex-kolja"]Mites olisi turkele, Laatu ja lejoncio (ja Leif, totta kai!!
), pelattaisko Trebassa tänään kaikkea mahdollista? Kolmannen kiven jälkeen ysiltä.
Tuommoista touhua vois muuten harrastaa täsäs josus.[/quote:db8bf96ac0]
En pane vastaan.
[quote:541ad0008f="turkele"][quote:541ad0008f="ex-kolja"]Mites olisi turkele, Laatu ja lejoncio (ja Leif, totta kai!!
Tuommoista touhua vois muuten harrastaa täsäs josus.[/quote:541ad0008f]
En pane vastaan.[/quote:541ad0008f]
Sama, sama. Nyt nuo opiskelukiireetkin (mitkä kiireet?) ovat jo helpottaneet.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:c458305165="lejoncio"][quote:c458305165="turkele"][quote:c458305165="ex-kolja"]Mites olisi turkele, Laatu ja lejoncio (ja Leif, totta kai!!
Tuommoista touhua vois muuten harrastaa täsäs josus.[/quote:c458305165]
En pane vastaan.[/quote:c458305165]
Sama, sama. Nyt nuo opiskelukiireetkin (mitkä kiireet?) ovat jo helpottaneet.[/quote:c458305165]
Minulle käy vasta perjantaina. Opiskelukiireet? Neljä tenttiä tällä viikolla, tuhansia sivuja odottaa lukemista.
, minulle. Kantsii aina hankkia tarvittavat opintoviikot toukokuun aikana.
emt kyl toi perjantaikin kai kävis.
Jos en o liian väsy, niin miksei. Otetaan tuo leposi mukaan keimeihin, koska jonkun täytyy aina hävitä eikä se ole reilua jos tuo joku on aina Laatu.
Perjantaina sitten pitää ehtiä Pia Frausia kuuntelemaan ajoissa.
[quote:07d77bbdf2="turkele"]emt kyl toi perjantaikin kai kävis.
Jos en o liian väsy, niin miksei. Otetaan tuo leposi mukaan keimeihin, koska jonkun täytyy aina hävitä eikä se ole reilua jos tuo joku on aina Laatu.[/quote:07d77bbdf2]
Mites olis joskus kuuden maissa jossain? Itselle sopisi vaikka ihan privaateissa sisätiloissa jne.
Trebari tai koljan privaattikoppi.
Siellä on ihan äärettömän epäsiistiä. Ehdotan lejoncion privaattilukaalia, tai Laatun vastaavaa, jos herroille sopii. Lejonciolla on muistaakseni pelejäkin...
Pitäiskö tuo leposi kalastella mukaan?
Mieluummin lähempänä seitsemää kahdeksaa voisi mennä vaikka treebearsiin, ja sieltä ehkä jatkaa suoraan Dynamoon Frausin Piaan.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mieluummin lähempänä seitsemää kahdeksaa voisi mennä vaikka treebearsiin, ja sieltä ehkä jatkaa suoraan Dynamoon Frausin Piaan.
Menee aika tiukaksi. Kymmenen pintaan pitäisi jo mennä. Ei oikein ehdi. Etkö muista miten viimeksi kävi.
Mulla ei o varaa ryypätä trebassa, ja leposikin ilmoitteli että rahat on aika vähissä/loppu.
Miten olis kroketti?
Mulle käy kuuden jälkeen mikä vaan, jotain peliä (ulko/sisä ihasama) mieluusti kun vähemmän dokailen tänään.
Samaa, kaiketi. Tosin onko sillä väliä onko huomenna pari ropoa vai juoko ne tänään? :?
En uskalla tänne päästää ketään kysymättä ihmiseltä, joka kanssani asunnon jakaa .
Joku ulkoiluaktiviteetti kyllä kelpaisi minulle myös. Säävarauksella tietenkin.
[quote:32f5240588="lejoncio"]En uskalla tänne päästää ketään kysymättä ihmiseltä, joka kanssani asunnon jakaa .
Joku ulkoiluaktiviteetti kyllä kelpaisi minulle myös. Säävarauksella tietenkin.[/quote:32f5240588]
Pannaanko sopien, että kuudelta jotain, niin voin lähteä ja ilmoittaa leposille? Krokettia voisi vaikka missä, jos Laatun piha ei käy.
Soitelkaa tai lähetelkää viestejä ennen neljää, jos ei sovi. Ón mentävä ihan just.
[quote:fd6491f6ec="ex-kolja"][quote:fd6491f6ec="lejoncio"]En uskalla tänne päästää ketään kysymättä ihmiseltä, joka kanssani asunnon jakaa .
Joku ulkoiluaktiviteetti kyllä kelpaisi minulle myös. Säävarauksella tietenkin.[/quote:fd6491f6ec]
Pannaanko sopien, että kuudelta jotain, niin voin lähteä ja ilmoittaa leposille? Krokettia voisi vaikka missä, jos Laatun piha ei käy.
Soitelkaa tai lähetelkää viestejä ennen neljää, jos ei sovi. Ón mentävä ihan just.[/quote:fd6491f6ec]
Minulle sopii tälläinen järjestely.
[quote:70c2663937="lejoncio"][quote:70c2663937="ex-kolja"][quote:70c2663937="lejoncio"]En uskalla tänne päästää ketään kysymättä ihmiseltä, joka kanssani asunnon jakaa .
Joku ulkoiluaktiviteetti kyllä kelpaisi minulle myös. Säävarauksella tietenkin.[/quote:70c2663937]
Soitelkaa tai lähetelkää viestejä ennen neljää, jos ei sovi. Ón mentävä ihan just.[/quote:70c2663937]
Minulle sopii tälläinen järjestely.[/quote:70c2663937]
Tavataan vaikka siinä posankan paikkeilla, niin kaikki tulee toisiaan vastaan, ja jos leposi tulee, niin osaa suunnistaa. Kuuelta.
...ja se tyyppi joka norkoilee noilla tienoilla tuohon aikaan, kuin vahingossa, on sitten Leif. Otetaan peliin mukaan, kysymättä.
...ja se tyyppi joka norkoilee noilla tienoilla tuohon aikaan, kuin vahingossa, on sitten Leif. Otetaan peliin mukaan, kysymättä.
Smaa.