You are not logged in.
kk
Last edited by shanks (14.09.2019 21:55)
Ala-asteiden välisessä fudiksessa joku Etelä-Suomen mestaruus lukukaudella 96-97.
Judossa joku Etelä-Suomea vastaava aluemestaruus vuosina 93, 94, 95 ja 96. En muista missä sarjassa.
Talvella 2001 potkaisin Kotkassa Ruonalan Jalkapallohallissa Pasi Rautiaista pallolla päähän.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Telkun kattominen Kari Männyn kanssa Nurmijärvellä ku Nigel Mansell ohitti JJ Lehdon kierroksella Monacossa 1992.
Älä päästä painiks sitä
Salibandyssa A-nuorten Suomen mestaruus.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Viisi maalia nykyisen salibandyjengin ekassa matsissa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Asuinpaikkakunnastani ja lehmistä johtuen en oo päässyt kilpailemaan koulukisojen lisäksi muussa kuin yleisurheilussa ja hiihdossa, vaikka lähes kaikkea tuli harrastettua. Parhaaksi saavutukseksi jää kai sitten joku pika-aitaviestin PM-pronssi, tämä taisi tapahtua kahdestikin tai sitten joku koulujenvälisten hiihtokilpailun voitto. Toisaalta, emmä kuitenkaan mitään ois missään saavuttanu.
NHL-haaveetkin alan pikku hiljaa haudata
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Yksi penkillä istuttu ottelu Salibandyliigassa
Varikset komentavat
Olen pelannut kirjeshakkimaaottelussa Ruotsia vastaan. Urheilua sekin kai on, tietyllä tavalla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Yksi penkillä istuttu ottelu Salibandyliigassa
Tälle kyllä Toisaalta valmentajalle
kun ei päästänyt kentälle.
Onko petsari pelannut kans liigassa?
[quote:2ba915ba15="kraakku"]Yksi penkillä istuttu ottelu Salibandyliigassa
Tälle kyllä Toisaalta valmentajalle
kun ei päästänyt kentälle.
Onko petsari pelannut kans liigassa?[/quote:2ba915ba15]
Liigassa pelanneet näkee jostain salibandyliiton sivuilta. Valmentajana oli muuten hieman tämän jälkeen otsikoihin päätynyt Toni Järveläinen. Läiskäytti maalia juhlinutta pelaajaa fläppitaululla päähän
Varikset komentavat
Onko petsari pelannut kans liigassa?
En sentään. Pelasin muinoin pari kautta kakkosdivarissa ja osallistuttiin saman jengin kanssa myös menestyksellä tuohon A-nuorten SM:ään. Tämä kaikki tapahtui ennen lajin räjähdysmäistä kasvua, mitä kuvannee se että tittelistä kisasi muistini mukaan kuusi joukkuetta. Juuso Kangaskorpea vastaan tuli noissa matseissa väännettyä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Koulujen välisten yleisurheilukilpailujen 60 metrin juoksun jaettu pronssitila syksyllä 1987 ja korkeushypyn neljäs sija sykyllä 1989. Osuuspankin Hippo-Hiihdoissa myös noustu palkintokorokkeelle.
Olin myös talvella 2001 KTP:n organisaation toiseksi nopein ja toiseksi ketterin. Hävisin vain jonkun sadasosan molemmissa testeissä yhdelle kaikkien aikojen Veikkausliigassa tahkoneelle keskikenttämiehelle, Toni Pullille.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kuvolan paralympialaisissa sijoituin varmaan ihan hyvin. Ainakin voitin pituushypyn.
Yks kovimmista on varmaan FC Kuvolan enpä muista missä junnuissa Hesa Cupissa tekemäni 3-2 ratkasumaali ekassa matsissa.
Toinen kova temppu oli Kookoon ikäluokan kakkosjunnujoukkueessa tehty maali 4-1 tappiossa Purhaa vastaan. Lunta satoi vitusti eikä mistään tullu mitään. Sitten sain yhen irtokiekon punaviivalta, luistelin karkuun, pystyin pitämään kiekon lavassa, ja harhautusliikkeen jälkeen kilautin sen ylähirren kautta verkon perukoille. Kai me tuona kautena joku piirimestaruus voitettiin, ja ihan hyvät tehotkin tuli kakkosketjun sentterinä, jotain 15 pinnaa.
Korkealle arvostan myös kesän 2004 (?) jaetun maalikuninkuuden (7) Komson parhaalla kaudella Helsingin harrastesarjoissa. Myös seuraavalla kaudella tuli kuninkuus (4 maalia) ekalla kaudella kilpasarjassa.
Ja toki viime kesänä eka maali vitosessa Hekulan riveissä 1-0 voitossa Tavastiasta. Oli vielä ns. jäähyväismatsi ennen tänne lähtöä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Aijoo. Olihan meidän jengi Hesa Cupissa kesällä 2002 jaetulla kolmannella sijalla, tosin itse en ollut mukana pelaavassa kokoonpanossa, sillä mun polvi hädintuskin kävelykunnossa.
Sain leposin kerran tie-breakkiin asti.
Älä päästä painiks sitä
Sain leposin kerran tie-breakkiin asti.
:peuk:
Kuvolan paralympialaisissa sijoituin varmaan ihan hyvin. Ainakin voitin pituushypyn.
Oon ottanut osaa kerran, taisi olla viimeiset paraolympialaiset tähän mennessä. Voitin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:412af73ef0="Jean-Babtiste"]Kuvolan paralympialaisissa sijoituin varmaan ihan hyvin. Ainakin voitin pituushypyn.
Oon ottanut osaa kerran, taisi olla viimeiset paraolympialaiset tähän mennessä. Voitin.[/quote:412af73ef0]
Eiköhän ne ollu ainoot tolla nimellä. Muistan, että satasessa ainakin voitit meitsin, oisko Riikosen Miquel menny ohi kanssa. Ekat 50 metrii olin ihan ylivoimanen, sit loppu kunto Juoksun jälkeen tuntu vähän aikaa että verisuoni katkee päästä
:x Mut pituuden salettiin voitin, siinä oon aina ollu hyvä.
Ton jälkeenhän mentiin Korhosille vielä dokaamaan. Se oli yks parhaista päivistä koskaan.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Näitähän löytyy!
- Alkeisuintimerkki
- 2. sija yläasteella koriksen vapaaheittokisassa
- Sählymatsi ruandalaista kansanmurhaajaa vastaan
- Bilisvoitto tiptoota vastaan
- Isäni oli piirimestari vauhdittomassa pituushypyssä
SOSDO MASSA KOMOROSSA
[quote:028509fc43="Prakk"]Näitähän löytyy!
- Alkeisuintimerkki
- 2. sija yläasteella koriksen vapaaheittokisassa
- Sählymatsi ruandalaista kansanmurhaajaa vastaan
- Bilisvoitto tiptoota vastaan
- Isäni oli piirimestari vauhdittomassa pituushypyssä[/quote:028509fc43]Voittaja löytyi
Tuo legendaarinen Prakkin voitto tiptoosta jo yksinään nostaa voittajaksi.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Kiekkomestaruus Ilveksen kivenkovassa kaupparisarjassa. Taso oli just sopiva eli ratkaisu nähtiin vasta viimeisessä pelissä. Taitoa ei joukkueessa ollut mutta me taisteltiin, revittiin ja raavittiin.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Osuuspankin Hippo-Hiihdoissa myös noustu palkintokorokkeelle.
Hippo-hiihdot. Parasta!
Olikohan kesällä sitten vain Hippo-kisat vai milläköhän nimellä ne kulki? Sieltä kuitenkin sain joskus mitaleja ainakin juoksussa ja pituushypyssä. Helsingin koulusarjan salibandyn hopeamitali löytyy myös jostakin porukoilta. Niin ja oonhan mä joskus voittanut kouludiskon tanssikisankin
Tampereen krokettimestaruus 2008
Sitä ennen kolmanneksi viimeinen sija jossain ala-asteen hiihtokilpailussa
This must be what jail / I will scratch
Helsingin koulusarjan salibandyn hopeamitali
Seuraavaan rotsisählyyn mukaan siis.
[quote:df3dc3ca57="grasskirt"]
Olikohan kesällä sitten vain Hippo-kisat vai milläköhän nimellä ne kulki? [/quote:df3dc3ca57]
Joo nehän ne.
TIPS-turnauksen voitto Kopsen riveissä vuonna 1991. En tainnut maalata edes kertaakaan.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
subbuteon sm-hopeaa kolmesti kasarilla.
Diplomi muumihiihtokoulusta
Jo vuosikausia kestänyt tappioton Alfapet-putki
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!