You are not logged in.
[quote:35ed0fc1d5="Katkennut petsari"]
Oikein hyvä oli.[/quote:35ed0fc1d5]
Tänään piti vielä muutama kohtaus katsoa uudelleen ja huomasin, jotta Kauppatorin rannassa kuvatussa kohtauksessa taustalla nökötti Gutzeitin talon sijaan kovasti sen tieltä purettua ns Norrmenin taloa näyttävä rakennus. Onko sitten kyseessä steitmentti vai estetiikka, sekä että kaiketi.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
tykkäsin enemmän kuin old joysta
siis sangen hyvä
tosin ellottavat koirat pitäis pitää kaukana kameroista, tai ainakin sillä paremmalla puolella, sillä puolella siis joka ei tallennu nauhalle
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Tappajahai.
Aika kova edelleen.
Aidosti outoa (Stranger than Fiction).
Olipahan hyvä elokuva.
[quote:cc1a7d3475="jn85"]Aidosti outoa (Stranger than Fiction).
Olipahan hyvä elokuva. [/quote:cc1a7d3475]
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kusturican esikoisohjaus Do you remember Dolly Bell. Haikea, absurdi ja hauskan kaurismäkeläinen
Leffassa jatkuvasti soinut ja soitettu 24 mila baci on aivan järjettömän hyvä biisi
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:8a3d89f8d1="leende solen skiner"]
tykkäsin enemmän kuin old joysta
siis sangen hyvä
tosin ellottavat koirat pitäis pitää kaukana kameroista, tai ainakin sillä paremmalla puolella, sillä puolella siis joka ei tallennu nauhalle[/quote:8a3d89f8d1]
Will Oldham vie aina näytellessään huomion, ja meitsi kadottaa siten aina tarinan keskipisteen ja kaiken. Ihan kelpo kamaa, ei tullut liian Sundance-fiilis. 80 min oli juuri sopiva pituus.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Pitkästä aikaa: Ilppo Pohjolan Asphalto. Leffa, jossa vilahtelee Shellin logo varmaan useammin kuin Godardin koko tuotannossa.
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
If....
-Oleellista brittielokuvaa 1960-luvulta.
Fingers
-Oleellista amerikkalaista 1970-luvulta.
Dragon Squad
-Epäoleellinen nykypäivän honkkari
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Burn after reading
Varikset komentavat
[quote:857de33bde="Joe Caligula"]If....
-Oleellista brittielokuvaa 1960-luvulta.[/quote:857de33bde]
tän leffan loppu oli aika epäsovinnainen
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Doubt
Meryl Streep ja Philip Seymour Hoffman mittelevät katolisen koulun poikarakkausjupakassa. Enpä oo nähnyt Streepiä noin hirveänä lu...
Ihan mainio leffa, jolle rapsahtaa ***, jotenkin karrikoiduiksi henkilöt kuitenkin jäivät, vaikka näytelmätekstin sovittaminen leffaksi olikin toteutettu hienosti. Epäilys säilyi loppuun asti ilmassa, ja leffasta saattoi tulkita kaksi täysin erilaista loppuratkaisua.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
One Night Stand. Katsoin Robert Downey Jr.:n takia. Heikkous. Aikamoista teennäistä sontaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:cb0512edae="ydinaukio"]dead man
[/quote:cb0512edae]
Ihan parasta ikinä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tuulen viemää.
En oo ikinä ennen jaksanut katsoa kokonaan, ja oisin varmaan nytkin poistunut ruudun äärestä jos olotila ois sen sallinut.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:4e038dcd58="schlagobers"]Tuulen viemää.
En oo ikinä ennen jaksanut katsoa kokonaan, ja oisin varmaan nytkin poistunut ruudun äärestä jos olotila ois sen sallinut.[/quote:4e038dcd58]
Piti katsoa, mutta en taaskaan jaksanu kuin vähän keskivaiheilta...
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Äsken Teemalta tullut korealainen Viisi Vuodenaikaa. Valehtelematta varmaankin kaunein elokuva, mitä oon ikinä nähnyt
![]()
Onhan tuo aika hyvä muistaakseni.
Risotto hei! Mikä oli se Zombie-leffa, joka me katsottiin jatkoilla? Haluan sen musat jostain!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
no se city of god, nyt vasta, ja hemmetin hyvähän se
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
no se city of god, nyt vasta, ja hemmetin hyvähän se
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:5bc261642c="grasskirt"]Äsken Teemalta tullut korealainen Viisi Vuodenaikaa. Valehtelematta varmaankin kaunein elokuva, mitä oon ikinä nähnyt
![]()
Onhan tuo aika hyvä muistaakseni. [/quote:5bc261642c]
Vähän jotenkin korealaisen ahdistavahan se oli, mutta ihan törkeen hieno kyllä. Valkokankaalta vieläpä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Korea Apua!
Leffassa toki toi nähty
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Mut mä näinkin ilmaseks
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Gone With The Wind
Näin tän ekaa kertaa kymmenvuotiaana, oli jänskää mennä katsomaan K-12 -leffaa Hämeentien Pirttiin (sittemmin Elysée, nyt joku hihhulihuone ).
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Muukalainen. 8/10
Visuaalisesti yksi parhaista kotimaisista elokuvista, mitä olen nähnyt. Muutoinkin varmaan lupaavin suomalainen esikoisohjaus. Varsin tunnelmallinen taidepläjäys, jossa ei puhuta paljonkaan. Käykää katsomassa. Torstaina on viiden euron päivä ja tämä tuskin enää kauaa Helsingissä viihtyy (ei ole vetänyt kauheasti katsojia).
en ole kolmekybänen emoboy
John Cassavetes - Faces
Mut mä näinkin ilmaseks
Sama!