You are not logged in.
bzort glorf bööth
[quote:def021b799="Joe Caligula"][quote:def021b799="Jean-Babtiste"][quote:def021b799="Joe Caligula"]
Hyyppiä pelaa toistuvasti avauksessa. Harmi kyllä tää, mutta sellasta se on futis..[/quote:def021b799]Miten niin harmi, en tajuu[/quote:def021b799]
Sori jälleen kerran epäselvyys. Duunin ja kahvin välissä kun spämmää. Harmi siis toki Moisanderin loukkaantuminen!
Itse asiassa oon sattumalta nähnyt pari Meidän Samin matsia ja hyvällä tasolla mennään![/quote:def021b799]
Mulla oli selkeesti joku ennakkoasenne päällä tossa lukemisessa eli sorit myös sinne päin. Niin ja joo, Hyypiä tosiaan näköjään pelannu ihan usein viime aikoina. Kallion homma harmittaa, kun ne pelit mitä pääs Fulhamissa pelaamaan syssyllä pelas hyvin, mutta nyt on Fulham sit kuitenkin pärjänny muutenkin pulustamisessa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
BTW, tossa kävin taas yhen yliopistojengin (siis tossa samassa yliopistossa on jotain 12 jengiä) kanssa pelaamassa, ja ei voi ku ihmetellä tota korkeaa teknistä ja fyysistä tasoa. Jokasella on vähintään perusasiat hallussa, ja sit mukana on yleensä vielä jotain pari tyyppiä, jotka on pelannu jossain toisiks tai kolmanneks korkeimmalla sarjatasolla tai ollu niiden junioreina. Nytkin mukana oli yks jamppa, joka pysty harhauttelemaan lähes kaikki eikä juuri tehnyt pallon kanssa virheitä, vaikka vetikin välillä ihan showmeiningillä. Lämmittelyvälissä laitoin sille myös yhen keson, niin se coolisti vaan pamautti litmasmaisen (Tsekkipeli?) pään yli saksarin maaliin!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Kallion homma harmittaa, kun ne pelit mitä pääs Fulhamissa pelaamaan syssyllä pelas hyvin, mutta nyt on Fulham sit kuitenkin pärjänny muutenkin pulustamisessa.
itseasiassa Kalliohan pelas vaan yhessä Valioliiga-pelissä sen jälkeisessä pelissä kun Kocnhesky teki sen yhen karmean mokkan. Sen jälkeen Konchesky otti taas paikkansa vasemmalla ja Köpi on korkeintaan pelannut ressuissa jos sielläkään?
[quote:7e766245e3="Jean-Babtiste"]Kallion homma harmittaa, kun ne pelit mitä pääs Fulhamissa pelaamaan syssyllä pelas hyvin, mutta nyt on Fulham sit kuitenkin pärjänny muutenkin pulustamisessa.
itseasiassa Kalliohan pelas vaan yhessä Valioliiga-pelissä sen jälkeisessä pelissä kun Kocnhesky teki sen yhen karmean mokkan. Sen jälkeen Konchesky otti taas paikkansa vasemmalla ja Köpi on korkeintaan pelannut ressuissa jos sielläkään?[/quote:7e766245e3]
Jpp, 91 minuuttia se on liigaa tällä kaudella pelannut ja vissiin pari Carling Cup -ottelua. Ja joulukuussa ainakin Spursin reserveitä vastaan pelas kans. Ja sitä ennen Aston Villan reserveitä vastaan. Siinä ne kauden pelit taitaakin sitten olla.
Oon varmaan sotkenu sit noi Carling Cupit tohon mukaan. Mut pelejä ei tosiaan ollu munkaan mielessä paria enempää. Enemmän mielessä on, että Konchensky mokaili monien mielestä alkukaudella enemmänkin noissa peleissä (siis että sen laidalta tuli noita maaleja), ja föfföffillä vaadittiin tietenkin jo malttamattomana Royn kullia pölkylle
Joo piti ihan tarkistaa millon viimesin peli on ollu ja sen yhen liigapelin (sillonkin vaihtoon 73 minuutilla) lisäks pelannu viimeks Carling Cuppia syyskuussa. Sinänsä jännää, että matseja missannut oikeesti liigassa vaan kolme kun on kuitenkin istunu penkillä 15 pelissä.
Mahdollisten ressupelien minuuteista en tiiä mut 253 minuuttia ei hirveän kova suoritus kyl ole Wales-peliä ajatellen.
http://www.motionbox.com/videos/0a99d7b … r_&type=sd
bohemians-fanit kävivät ghanaa fanittamassa afrikanmestaruuskisoissa. tuollanen reissu vois olla aika mahtava!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hyvä video
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Helvetin hieno video.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tänään yhteensä 45 min eli n. 3 x 15 min futsalia ulkona keinonurmella. Olin suoraviivainen hyökkäyksissä ja söin vastustajat elävältä puolustuksessa
Stephen Irelandilla on uus auto!!
Ei taida ihan yltää samaan klassikkostatukseen kuin edellinen superhankinta:
Jalkapallo
Voitettiin joku duunisarjajengi 10-2. Oli kyllä paikoitellen vähän tylsääkin pelata noilla lukemilla, saivat vielä molemmat maalit tuomarilta lahjana. Itse taisin rakennella noin kuusi maaliin johtanutta tilannetta loistavalla pelinlukukyvylläni. Vastustajan veskari venyi ainoastaan kerran varsin upeaan torjuntaan ja tämä tietysti juuri silloin kun pääsin tykittämään jostain 22-25 metrin etäisyydeltä kohti ylänurkkaa; sai snadisti näppejään väliin ja tolpan kautta takaisin peliin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:10ea095206="ginipoika"]http://www.youtube.com/watch?v=g7bmBluAp7Q
[/quote:10ea095206]
Vittuako ne dumarin suuntaan äksyilee, ei se ole sen vika jos linjatuomari liputtaa jassoksi?
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Futsalii! Eka matsi tasan 2-2, tasoitettiin viime sekunneilla. Ihan pätevä jengi vastassa, mutta vähän omaa tyhmyyttämme annettiin niille liikaa tilaa (ei pysynyt PAKETTI kasassa) ja meinasi käydä huonosti. Mulle tuli hyvä maalipaikka kuin varkain, yritin längistä sisään, mutta veskari piti jalat yhdessä. Homo.
Toka matsi sitten mainosrahoitteisen televisiokanavan joukkuetta vastaan ja heillä pelaajat myöhässä kuin ohjelmansa 80-luvulla, mutta päästiin siinä pelaamaankin. Vastustajalla nolla vaihtomiestä, mukana näppäriä kavereita, mutta tulos vääjäämätön 4-0 meille. Ekan matsin vaihto- ja pelipaikkasekoilut laitettiin kuriin ja homma toimi paremmin, tai ainakaan ihan koko ajan vastustaja ei saanut ylivoimahyökkäyksiä. Ihan kelvollista peliä itseltä, "kakkossyöttö" ekaan maaliin jne. Ois ollut yksi hyvä vetopaikka, mutta en tiedä mihin kärsä jäi. Syötin vielä laitaan, miksi? Homo.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Voitettiin eilen hallisarjan matsi 5-0. Olin taas suht hyvässä iskussa. Saispa saman tuntuman säilytettyä keväällä alkaviin hiekkapeleihin. Epäilen kyllä hieman, sillä nää matsit on nyt tullut pelattua sen verran kivalla alustalla ja hiekalla kaikki on suht perseestä.
Anyways. Syötin ekalla puoliajalla kulmasta tosi nätin maalin; kulmalta johonkin n. 20 metrin tuntumaan keskelle, josta frendi tykitti "ylämummoon".
Tokalla puoliajalla onnistuin viimeinkin tämän vuoden puolella maalinteossa. Laitoin matalan keskityksen sisään Shefkimaisesti "kantapäällä" (no enemmän kyllä varmaan sisäsyrjällä) sillai toisen säären takaa etutolpalle liikettä tekevän veskarin ohi, mulle
Sain myös aika monta hyvää läpisyöttöä, mutta en onnistunut skoraamaan joko hyvin vastaan tulleen veskarin ansiosta tai sitten mut työnnettiin nurin ja vaparista saatiin palloa korkeintaan tolppaan. Sain myös pari kivaa vetopaikkaa, mutta pieni kenttä ja pienet maalit rokottivat tälläkin kertaa sen verran, että ei uponnut yli 20 metrin etäisyydeltä sisään.
Jalkapallo
KTP:n MP-voitolle
Kuikkakin pässyt hiljaisemman viime kauden jälkeen maalien makuun
Rikbergille ja Lähteelle sopimuksien kirjoittamisesta myös
Ensi kaudella ykkösessä
[quote:5c32bfc308="noiseidea"]Futsalii! Eka matsi tasan 2-2, toka tulos vääjäämätön 4-0 meille.
Homo.[/quote:5c32bfc308]
Kova tehoinen paluu futsaaliin, joten homonoisixsen tehottumuus ei kostautunut. Ekan pelin vahva välähdys läpisyöttö vastustajan painostaessa johti tasoitusmaaliin ja tärkeisiin pisteisiin.
Toisessa pelissä hienon syöttokompon jälkeen maalin edustalta niitattu neljäs maali sinetöi lukemat juuri oikeiksi.
Rokulin, juhlinnan ja sairastelun jälkeen loistava paluu
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
åhå RTE näyttää tänään suorana Brasilia Italia matcshin. Huomenna sit Irlanti Georgia
Kukaan ei sitten viittiny muistuttaa että tänään Sportmagasinetissa ois ollu tällanen:
[quote:ca5368d636]Jalkapalloilija Teemu Pukin ensiesiintyminen Sevillan liigajoukkueessa 18-vuotiaana. Kim Böling päätti odottaa Närpiössä. Daniel Sjölund lähti hyvin nuorena. Milloin maailmalle, milloin ei, vuoden valmentaja Markku Kanerva?[/quote:ca5368d636]
Näin vain pari minuuttia lopusta.
"A repo man's always intense"
[quote:570d7663ca="Leif Erikson"]Kukaan ei sitten viittiny muistuttaa että tänään Sportmagasinetissa ois ollu tällanen:
[quote:570d7663ca]Jalkapalloilija Teemu Pukin ensiesiintyminen Sevillan liigajoukkueessa 18-vuotiaana. Kim Böling päätti odottaa Närpiössä. Daniel Sjölund lähti hyvin nuorena. Milloin maailmalle, milloin ei, vuoden valmentaja Markku Kanerva?[/quote:570d7663ca]
Näin vain pari minuuttia lopusta. [/quote:570d7663ca]
Katsoin alusta asti, tosin muistin vasta samalla kun ohjelma alkoi ja jotenkin oletin, että kiinnostuneimmat olisivat lukeneet föfföfkakkosen pukki-topikista ajoissa.
[quote:81f16e8945="hrmunoita"][quote:81f16e8945="Leif Erikson"]Kukaan ei sitten viittiny muistuttaa että tänään Sportmagasinetissa ois ollu tällanen:
[quote:81f16e8945]Jalkapalloilija Teemu Pukin ensiesiintyminen Sevillan liigajoukkueessa 18-vuotiaana. Kim Böling päätti odottaa Närpiössä. Daniel Sjölund lähti hyvin nuorena. Milloin maailmalle, milloin ei, vuoden valmentaja Markku Kanerva?[/quote:81f16e8945]
Näin vain pari minuuttia lopusta. [/quote:81f16e8945]
Katsoin alusta asti, tosin muistin vasta samalla kun ohjelma alkoi ja jotenkin oletin, että kiinnostuneimmat olisivat lukeneet föfföfkakkosen pukki-topikista ajoissa.[/quote:81f16e8945]
Yleensä "se" tuleekin luettua, mutta tänään on ollut kiire.
"A repo man's always intense"
Nyt streamista Brasilia - Italia.
Nyt streamista Brasilia - Italia.
Meen kuukauden päästä kyseiselle stadionille...
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:c6ba6942a1="hrmunoita"]Nyt streamista Brasilia - Italia.
Meen kuukauden päästä kyseiselle stadionille...[/quote:c6ba6942a1]
Mikäs stadion? Missasin lähetyksen alun.
[quote:37d883f885="Leif Erikson"][quote:37d883f885="hrmunoita"][quote:37d883f885="Leif Erikson"]Kukaan ei sitten viittiny muistuttaa että tänään Sportmagasinetissa ois ollu tällanen:
[quote:37d883f885]Jalkapalloilija Teemu Pukin ensiesiintyminen Sevillan liigajoukkueessa 18-vuotiaana. Kim Böling päätti odottaa Närpiössä. Daniel Sjölund lähti hyvin nuorena. Milloin maailmalle, milloin ei, vuoden valmentaja Markku Kanerva?[/quote:37d883f885]
Näin vain pari minuuttia lopusta. [/quote:37d883f885]
Katsoin alusta asti, tosin muistin vasta samalla kun ohjelma alkoi ja jotenkin oletin, että kiinnostuneimmat olisivat lukeneet föfföfkakkosen pukki-topikista ajoissa.[/quote:37d883f885]
Yleensä "se" tuleekin luettua, mutta tänään on ollut kiire. [/quote:37d883f885]"sama"
bzort glorf bööth
[quote:5ac8f20de3="aqzu"][quote:5ac8f20de3="hrmunoita"]Nyt streamista Brasilia - Italia.
Meen kuukauden päästä kyseiselle stadionille...[/quote:5ac8f20de3]
Mikäs stadion? Missasin lähetyksen alun.[/quote:5ac8f20de3]
Oho sori sekotin, kyseessä on Emirates missä pelaavat mutta QPR:n sivuilta nopsaan lukiessani ymmärsin että pelaavat Loftus Roadilla mutta siellä Italia vain reenasi.. Mut siis QPR:n Loftus Roadille, Fulhamin Craven Cottagelle ja Millwallin New Denille oon menossa kuukauden päästä.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:6de1da11ed="hrmunoita"][quote:6de1da11ed="aqzu"][quote:6de1da11ed="hrmunoita"]Nyt streamista Brasilia - Italia.
Meen kuukauden päästä kyseiselle stadionille...[/quote:6de1da11ed]
Mikäs stadion? Missasin lähetyksen alun.[/quote:6de1da11ed]
Oho sori sekotin, kyseessä on Emirates missä pelaavat mutta QPR:n sivuilta nopsaan lukiessani ymmärsin että pelaavat Loftus Roadilla mutta siellä Italia vain reenasi.. Mut siis QPR:n Loftus Roadille, Fulhamin Craven Cottagelle ja Millwallin New Denille oon menossa kuukauden päästä.[/quote:6de1da11ed]
Lutuurikierrokselle
UP THE R's!