You are not logged in.
Viime hetkellä huomasin, nyt hätäset vaihdot kehiin
Meni ihan kohtalaisesti
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Saatana ku tulee nyt sotkettua taas. Oletin Tim Cahillin olevan jotenkin loukkaantuneena ja jätin miehen penkille.
Pitäs vissiin oikeesti ruveta seuraamaan näitä.
No mä taas unohdin vaihtaa joten Vidic kapteenina
en ole kolmekybänen emoboy
Ite tein jotain kuus vaihtoa ja silti taitaa jäädä pari äijää nollille. Just sisään vaihdettu Lescott penkillä koko matsin jne. Lisäksi Arsenal-duo van Persie-Nasri ihan turhaan jengissä kun Arsu ei saa mistään sisään kuitenkaan
Hyvä kierros.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hyvä kierros.
Taidan pikkasen taas ottaa Gintsua kuitenkin kiinni varsinkin jos Villa-kaksikko Agbonlahor-A.Young onnistuu. Kiitos Boltonin nollapelin niin tuli mukavasti pojoja sieltä vaikka toivoinkin. Eikä toi Tim Cahillin penkille jättäminen näytä muutenkaan kuin joku viisi pistettä maksavan kun Wiganin Figueroan sijastaan valitsin.
Taidan tyytyä tuohon viidenteen sijaan. Ei tästä enää nousta. Paska alkukausi ja kaikki oli piloilla.
Muistakaahan, että Valiossa pelataan jo tiistaina seuraavaksi joten vaihdot ja tiimit kuntoon siihen mennessä. Arkipelien lisäksi viikonloppuna pelataan myös pari rästipeliä jolloin neljällä joukkueella on tällä kierroksella pari peliä. Viikonloppuna ei sitten taas kierrosta ole.
No Vidicillä sai eilen jopa pisteen...mutta oiskohan hiljalleen aika heilauttaa VILLIÄ KORTTIA.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Onneksi vaihdoin Klosen pois kapteenin paikalta, kun ajattelin, että se ei ehkä pelais ollenkaan.
Messin olisi parasta onnistua tai muuten tämä kierros upottaa minut täysin.
Nyt meni kyllä tämä kierros täysin perseelleen. Yhteensä taitaa tulla 21 pistettä. :lol::center:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Nyt meni kyllä tämä kierros täysin perseelleen. Yhteensä taitaa tulla 21 pistettä.
:lol::center:
Smaa. (Paitti Gerard kapteenina ja se sai aika monta pojoo.)
Kippari-Crouchilla ropisi mukavasti pisteitä. Villikortti yhä edelleen käyttämättä, kohta lähden viimeiseen iskuun!
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Huomenna sitten UCL-fantasy jatkuu ja 6 ilmaista vaihtoa on käytettävissä. Muistakaahan päivittää tiiminne.
Kalinafantasyssa tuli sen verran paska kierros itselle, että voi mennä vielä tiukaksi sarjan kärkipaikan puolustaminen. Arshavin kapteenina oli ehkä liikaa sydämen eikä järjen valinta...
Mulla meni kierros ihan ok, mutta menin vaihtamaan Lampardin Gerrardiin ja vaikka Gerrardillakin oli ihan ok kierros, niin aika turha vaihtohan toi oli kun Lampard kapteenina ois tuonut 8pistettä enemmän :x
Kalinafantasyssa tuli sen verran paska kierros itselle, että voi mennä vielä tiukaksi sarjan kärkipaikan puolustaminen. Arshavin kapteenina oli ehkä liikaa sydämen eikä järjen valinta...
Viime kierros oli suht hyvä muutaman katastrofikierroksen jälkeen. Kärkeen on vähän reilu sata pistettä, mutta taidan kyllä keskittyä kolmannen sijani puolustamiseen. Tosin jos Crisu yltyy pommittamaan maaleja viime kauden tapaan, niin kuka tietää, mitä vielä tapahtuu...
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Unohin taas kalinafantasykierroksen joskin en nyt tiiä oisinko sit kuitenkaa valinnu oikein mut olipahan nyt Bolton-maalintekijät Taylor ja Cahill mm. penkillä.
Huh, voitin UEFAn fantasyssä Head to Headin kärkiottelussa vastustajan yhdellä pisteellä. Nyt johdan sarjaa kolmelle pisteellä. Kiitos Udinesen kavennusmaalille.
[quote:7ad68846f1="leposi"]Huh, voitin UEFAn fantasyssä Head to Headin kärkiottelussa vastustajan yhdellä pisteellä. Nyt johdan sarjaa kolmelle pisteellä. Kiitos Udinesen kavennusmaalille.
Hävisin niukasti sille ainoalle jengille joka on joukkueensa vielä muistanut laittaa kuntoon näihin. Pisteen edellä oleva kärkijengi hävis onneks kans (pistein 4-7 ) joten mukana ollaan vielä. Rotsi liigan voitto lipuu kyl leposille tässä mut eipä täsä ny hirveetä kilpailua ole ollukkaan koko kauden aikana.[/quote:7ad68846f1]
Leposin ylivoima vie mielenkiinnon.
Oon uefa cupin fantasyssä suomalaisten pelaajien listalla sijalla 13.
UCL-fantasyn viime kiekalle jäi vaihdot tekemättä. Crisu kapuna pelasti.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Oon uefa cupin fantasyssä suomalaisten pelaajien listalla sijalla 13.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Shanks, saan sut vielä kiinni Valioliigan fantasyssä. Jännäks menee!
Shanks, saan sut vielä kiinni Valioliigan fantasyssä. Jännäks menee!
Menit jo ohi. Neljä kierrosta taitaa olla enää jäljellä, joten teekki voinee laittaa jo kuohujuomaa kylmään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Yritellään Berbatovin avulla viimeistä pinnistystä.
---
tammi-helmikuun hyvä kiri vaihe tyssäsi totaalisesti maaliskuussa ja siitä eteenpäin ollutkin taas sitten vähän kyntämistä. Pitäs varmaan Kristiina tai ManUn pelaajia ylipäätänsä käyttää tässä niin ehkä ei antas "tasotusta" muille. No olihan toi Vidic mulla jonkun aikaa ja Berbakin ainakin mut joo tiukka kisa tuli tosta nelossijastakin vaikka pitkään pitäny sitä ite hallussa ja hamunnu ite sinne kolmen sakkiin.
Kuudennen sijan kaappaus on loppukauden tavoite.
Heräsin vasta siihen, että tänään on champparin semifinaalipäivä. Jengit siis kuntoon fantasyssä!
"A repo man's always intense"
Niin no, unohtuhan se. Toista kertaa putkeen
Nyt vaan yksi onnistunut kapteenin valinta sämppärin fantasyssä ja voitto on minun. Shanks, saan sut vielä! Eiku taitaa vaatia vähän enemmän, kun on 24 pistettä kärkeen. Kolmanneksi hujautin.