You are not logged in.
Gremlins
Edelleen kova. Mukana myös Peter Gabrielin kappale Out Out.
Wall-E
Flunssan takia herkistyin n. 50 kertaa elokuvan aikana.
Mangojauhe goddamn.
en jaksanut loppuun
[quote:c4ed2ff36d="Ulvis"]Gremlins
Edelleen kova. Mukana myös Peter Gabrielin kappale Out Out.[/quote:c4ed2ff36d]
mut ei niin kova kuin gremlins kakkonen
Vittu siinä on hauskaa läppää. Gremlinssit haluaa sivistyä ja vallottaa New Yorkin.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:d4765ed2f4="tiptoo"]Wall-E
Flunssan takia herkistyin n. 50 kertaa elokuvan aikana.[/quote:d4765ed2f4]
Wall-E:lle
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
-Pineapple Express
- Vicky Christina Barcelona
- Burn After Reading
*Kaikki sellasta kahden tähden kamaa. Hirveätä ristiin kuxsimista noissa kahdessa viimeksi mainitussa.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
American Gangster
Mangojauhe goddamn.
[quote:7b316dfa07="Joe Caligula"]
- Burn After Reading
*Kaikki sellasta kahden tähden kamaa. Hirveätä ristiin kuxsimista noissa kahdessa viimeksi mainitussa.[/quote:7b316dfa07]
[quote:aa1d8db4ed="ydinaukio"][quote:aa1d8db4ed="Joe Caligula"]
- Burn After Reading
*Kaikki sellasta kahden tähden kamaa. Hirveätä ristiin kuxsimista noissa kahdessa viimeksi mainitussa.[/quote:aa1d8db4ed]
[/quote:aa1d8db4ed]
Pidit "siitä" enemmän kuin mä? Hyvä. Musta aika väsynyttä, vaikka sinänsä ammattitaitoista hömpötipömpötiä. Tosin oon aika väsynyt itsekin..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
commando
about viides kerta. edelleen
station agent
täähän oli oikeen mukava
[quote:ec11d4ce3d="Joe Caligula"]
- Burn After Reading
*Kaikki sellasta kahden tähden kamaa. Hirveätä ristiin kuxsimista noissa kahdessa viimeksi mainitussa.[/quote:ec11d4ce3d]
Coen-laatutakuu ei ollut kyllä lähelläkään täyttymystä tässä raihnassa, I agree.
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
[quote:db2f231450="ydinaukio"]commando
station agent
täähän oli oikeen mukava [/quote:db2f231450]
Joo! Molemmille siis
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:1594a8b50a="Jean-Babtiste"][quote:1594a8b50a="ydinaukio"]commando
station agent
täähän oli oikeen mukava [/quote:1594a8b50a]
Joo! Molemmille siis [/quote:1594a8b50a]
Olen samaa mieltä hei
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
varjoja paratiisissa
[quote:fd77de067d="ydinaukio"]varjoja paratiisissa
[/quote:fd77de067d]
Tää on kyllä törkeän hyvä leffa. Aina.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
erittäin hyvin on saatavilla, esim filmifriikistä tai anttilasta
ja ehkäpä omakin suosikkini tämä
[quote:695a6d2cc6="shanks"][quote:695a6d2cc6="hrmunoita"][quote:695a6d2cc6="ydinaukio"]varjoja paratiisissa
[/quote:695a6d2cc6]
Tää on kyllä törkeän hyvä leffa. Aina.
[/quote:695a6d2cc6]
Ehdoton suosikkini kyllä aika heikosti lopulta hallussa olevasta Kaurismäki-tuotannosta. Onko noita muuten dvd:inä miten saatavilla? Ei ny jaksa googlailla jne. joten kysyn viisaammilta.[/quote:695a6d2cc6]
Juuh, ainakin Akin melkeinpä koko tuotanto löytyy dvd:llä ja varsin huokeaan hintaan. Taitaa niitä Mikankin leffoja olla suht kattavasti julkaistu.
E: Huigi ehti ekaks. Niin siis toi 'huokeaan hintaan' tarkottaa sellasta kymppiä kappale, joistain Anttilan alekamppiksista saattaa lähteä halvemmallakin.
organizing the boy scouts for murder is wrong
joo jaksoinkin kattoa just filmifriikistä.
Silent Running
NIGHT OF THE COMET :rockhands:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:b272e19396="hrmunoita"]Silent Running
NIGHT OF THE COMET :rockhands:[/quote:b272e19396]
Perkele kun olin eilen illalla niin poikki etten saanu itteäni ulos ja kattomaan noita.
viikonlopun saldo ol mr. freedom (oli vielä parempi kuin muistin!), koljan uus suosikkielokuva je t'aime moi non plus siihen perään ja eilen happy-go-lucky, tykkäsin siitäkin.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
^Mulla on notkunut toi Mr.Freedom hyllyssä ikuisuuden, vois kattoo. Happy Go Lucky on kyllä just nasta leffa.
Mr. Freedom on kyllä ihan reteetä hulinaa
Se eilinen Mel Gibson, jossa se luki naisten ajatuksia. Mainio! Näin tosin ehkä vaan pualet
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
^Mitäs nainen ajatteli. Joskus kiinnostaa sellainenkin
Kielletty hedelmä
Tykkäsin. Tuomo Hutri
en ole kolmekybänen emoboy