You are not logged in.
Monacoa vastaan kotipeli. Toivottavasti pelataan Hangossa.
Illemmalla PAU PAU PUA
Älä päästä painiks sitä
Illemmalla PAU PAU PUA
MÄ SUA BUM BUM.
[quote:b6f62b9d65]Tennisverkko - DC Suomi-Monaco 10.-12.7. Naantalissa
Tenniksen Davis Cup käynnistyi Suomen osalta vierasottelulla Koldingissa, Tanskassa 6.-8.3. Ottelu oli Euroopa-Afrikan II ryhmän ensimmäistä kierrosta.
Voitettuaan Tanskan 3-2 Suomi kohtaa toisella kierroksella heinäkuussa 10.-12.7. Monacon, joka voitti Montenegron ensimmäisellä kierroksella kotikentällään 5-0.
Koska Suomi ei ole kohdannut Davis Cupissa Monacoa pelipaikka arvottiin ja arpa heitti kotiottelun Suomelle.
Suomen Tennisliitto valitsi toisen kierroksen pelipaikaksi Naantalin, jossa ottelun käytännön järjestelyistä liiton kanssa vastaa turkulainen TVS-Tennis.
Ottelut pelataan Kirkkopuiston tenniskentillä keskellä Naantalin vanhaa kaupunkia. Vilkkaan kesäkaupungin pääkentän ympärille rakennettavien 1500 katsojan lehtereiden odotetaan täyttyvän 10.-12.7.
Kirkkopuiston tenniskentillä on pelattu Finnish Satellite Circuitin Masters-turnaukset kolmesti, vuosina 1993, 1994 ja 1997.
Helsingin lisäksi Davis Cup-maaotteluita on järjestetty Tampereella vv. 1995, 1997 ja 2007, Turussa 2002 ja Hangossa vv. 2006 ja 2008.
Tanska-Suomi ottelu oli Suomen 105. DC-ottelu. Ensimmäisen ottelunsa Suomen joukkue pelasi vuonna 1928.[/quote:b6f62b9d65]
Älä päästä painiks sitä
Älä päästä painiks sitä
Kevään eka pyörälenkki kohdistui sit kantakaupungin ilmaisille ulkotenniskentille joista kävin kartoittamassa Mustikkamaan, Arabianrannan ja Lauttasaaren. Kaikissa verkot kentillä ja pallo jo pelissä.
Eli leposi: eiköhän paukauteta ulkokausi käyntiin? Mä en oo vielä kattonu sitä kaupungin tennispassia mut kyl senkin vois heti aikasessa vaiheessa napata mukaan niin helpottuu toi pelaaminen.
Älä päästä painiks sitä
Joo no tuolhan sitä infoa sit on: http://www.hel.fi/wps/portal/Liikuntavi … rattavissa
Kesän kausikortti se 50e, yksittäisvuorot 2e toimistosta tai 5e netistä. Kausi alkaa virallisesti 2.5.
Arabianrannan kenttiä ei voi varata.
Älä päästä painiks sitä
Joo, tää kausikortti vois olla hyvä:
[quote:8941d06eb8]Kausikortti oikeuttaa varaamaan peliaikaa miltä tahansa kentältä *vapaana olevana ajankohtana koko kauden ajan. Kausikortin haltija on oikeutettu varaamaan seuraavan vuoron vasta kun edellinen vuoro on käytetty. Pelivuorojen määrää ei ole rajoitettu. Hinta 50 e. [/quote:8941d06eb8]
Jos ymmärrän oikein niin tarvitaan vain yksi tuollainen per kenttä? Mieluummin maksaa kerralla könttasymman ja pelaa sitten mitä pelaa, ettei tarvii aina joka kerta erikseen maksella. Jos mulla olis jotenkin järkevät työajat niin vakiovuorosysteemi olis ollu kans hyvä, mutta ei viitti sellasta, kun menee sitten niin helkkarin moiseksi kikkailuksi. Toi mesta mistä sen kortin saa on aika lähellä mun kotia, että voisin vaikka käydä katselemassa tässä joskus. Tosin en varmaan tällä viikolla ehdi, että menee vapun jälkeen. Toisaalta eipä me pelaamaankaan ehditä ennen vappua. Tai voit sääki siellä käydä jos haluut. Iha kui vaa. Mut kommunikoidaan, ettei vahingossa tuu kahta korttia, jos sellaseen ei oo tarvetta. Kaupunkia ei tueta. eiku. Niin ja tosiaan, kun emmä kenenkään muun kanssa käy pelaamassa, että jos sulla on muita pelikamuja niin parempi sit varmaan sun se kortti ottaa. Kuis on?
Hyvä ku muistit tän. Oisin taas unohtanu koko jutun ja sitten elokuussa olis tullu taas, että no ens vuonna sitten, plpl.
Joo mulla on ainakin yks toinenkin jamppa jonka kanssa tulee joskus käytyä et varmaan toi mun kandee sit käydä hommaamassa.
Älä päästä painiks sitä
Joo mulla on ainakin yks toinenkin jamppa jonka kanssa tulee joskus käytyä et varmaan toi mun kandee sit käydä hommaamassa.
Tehrään näin. Voin maksaa siitä sitten puolet sulle, tietty.
Käyn tänään hakee ton passin. Milles päivälle buukataan eka peli? Mulle sopinee parhaiten ke & to -illat.
Älä päästä painiks sitä
Käyn tänään hakee ton passin. Milles päivälle buukataan eka peli? Mulle sopinee parhaiten ke & to -illat.
No nyt kyllä. Mulle käy ens viikon ma ja ti mihin aikaan vaan. Ja sitten ke ja to pääsen vasta 20 vaille seittemän, eli ei sitä kyllä varmaan enää sillo pysty pelailemaan, kun ei vielä ole ollenkaan tarpeeksi lämmin iltaisin.
[quote:88aed23751="ILR"]Käyn tänään hakee ton passin. Milles päivälle buukataan eka peli? Mulle sopinee parhaiten ke & to -illat.
No nyt kyllä. Mulle käy ens viikon ma ja ti mihin aikaan vaan. Ja sitten ke ja to pääsen vasta 20 vaille seittemän, eli ei sitä kyllä varmaan enää sillo pysty pelailemaan, kun ei vielä ole ollenkaan tarpeeksi lämmin iltaisin.[/quote:88aed23751]
Ma klo 17-18?
Älä päästä painiks sitä
[quote:143aaca1c9="leposi"][quote:143aaca1c9="ILR"]Käyn tänään hakee ton passin. Milles päivälle buukataan eka peli? Mulle sopinee parhaiten ke & to -illat.
No nyt kyllä. Mulle käy ens viikon ma ja ti mihin aikaan vaan. Ja sitten ke ja to pääsen vasta 20 vaille seittemän, eli ei sitä kyllä varmaan enää sillo pysty pelailemaan, kun ei vielä ole ollenkaan tarpeeksi lämmin iltaisin.[/quote:143aaca1c9]
Ma klo 17-18?[/quote:143aaca1c9]
Eiku vittu emmä nyt osaa sanoa, kun saattaa olla muutakin menoa just alkuillasta. ÄÄÄÄH. Palataan asiaan...
Pitääkö sitä alkaa naistennistäkin seuraan nyt entistä tarkemmin silmä (ja kenties jokin muukin) kovana
On tää sairasta kun alaikäisten perään jo lehdistössä läähätetään tuohon malliin. Kuvottavaa. Mut kai tätä aina on ollut.
ILR: käviskö sulla pelit tiistaina?
Tiistai on hyvä päivä, otetaanko Mustikkamaa 17-18? Niinku tuli todettua ni toi Arabianranta on ainoa semmonen yleiskenttä Ogelin lisäks mistä ei voi varata vuoroja.
Tosta Karpaattien Serenasta en oo kyl koskaan kuullukaan. Martina Navratilovan oppien mukaan sille pitää kai sit lyyä pelkkiä rystyvolleypalloja, paitsi etteihän nää nykypelaajat WTA-tourilla nouse koskaan verkolle.
Älä päästä painiks sitä
[quote:97035e0b5e="ILR"]Tiistai on hyvä päivä, otetaanko Mustikkamaa 17-18? Niinku tuli todettua ni toi Arabianranta on ainoa semmonen yleiskenttä Ogelin lisäks mistä ei voi varata vuoroja.
Tosta Karpaattien Serenasta en oo kyl koskaan kuullukaan. Martina Navratilovan oppien mukaan sille pitää kai sit lyyä pelkkiä rystyvolleypalloja, paitsi etteihän nää nykypelaajat WTA-tourilla nouse koskaan verkolle.[/quote:97035e0b5e]
Verkolle nousemattomuus Verkkopeli on paskaa
Eiku, en vaan osaa
Mut joo, tiistai käy toi aika, tai ihan koska vaan ja missä vaan. Mut näillä puheilla tiistaina Mustikkamaalla klo 17. Nähdään! Siitä varauksesta vissiin tulee joku tekstari puhelimeen, että voi sitten näyttää jos joku horo ei usko, ettei tartte heti turpaan survasta.
Niin ja Jarkko Nieminen jääpi pitkälle sairaslomalle. Siltä meni ranne paskaks. Jännetupin tukisiteen repeäminen, kertoo Hesari. Leikataan maanantaina. Väliin jäänee Ranskan avoimet ja Wimbledon. Hitto jos Davis Cup jää myös väliin. Ei sitä sitten kyllä jaksa Naantaliin lähteä. Linjatuomariksi ei kuitenkaan viitti, kun ei jaska ottaa sitä varten vapaata oikeesta duunista. Mut muuten olisin perjantaina ehkä voinu käydä kattoo pelejä. Turpaan tulee.
Jaa ton takia se keskeytti siel Tunisiassa. Ton saman ranteenhan Jarkko mursi muistaakseni jo 2004, vaikka nyt onkin kyse eri vammasta. Tähystysleikkaus ei sinällään kuulosta pahalta mut repeämä ja viiden viikon kipsi kylläkin. Davis Cuppi jää noilla spekseillä satavarmasti väliin.
Älä päästä painiks sitä
Mut joo, tiistai käy toi aika, tai ihan koska vaan ja missä vaan. Mut näillä puheilla tiistaina Mustikkamaalla klo 17. Nähdään! Siitä varauksesta vissiin tulee joku tekstari puhelimeen, että voi sitten näyttää jos joku horo ei usko, ettei tartte heti turpaan survasta.
Tää lienee vielä voimassa?
Älä päästä painiks sitä
[quote:ad2f2bcad4="leposi"]Mut joo, tiistai käy toi aika, tai ihan koska vaan ja missä vaan. Mut näillä puheilla tiistaina Mustikkamaalla klo 17. Nähdään! Siitä varauksesta vissiin tulee joku tekstari puhelimeen, että voi sitten näyttää jos joku horo ei usko, ettei tartte heti turpaan survasta.
Tää lienee vielä voimassa?[/quote:ad2f2bcad4]
Näin on kalenteriin kirjoitettu. Soitellaan jos näyttää satelevan tai jotain. Sellaista taitaa olla nimittäin huomenna ilmassa.
Ihan pelisäähän tuol näyttää olevan. Mul on joku kolmoskenttä varauksessa, toivottavasti nois on numerot.
Oon reittioppaan mukaan 16:48 paikalla.
Älä päästä painiks sitä
[quote:91d707405b="ILR"]Ihan pelisäähän tuol näyttää olevan. Mul on joku kolmoskenttä varauksessa, toivottavasti nois on numerot.
Oon reittioppaan mukaan 16:48 paikalla.[/quote:91d707405b]
Jpp, mulla näyttää 16.44. En tiijä miten toi 58 bussi menee, että on miten ruuhkainen reitti, mutta sittenpähän sen näkee. Kesällä pitää käyttää fillaria kyllä. Nyt ei jaksa sillä lähteä. Eli jos myöhästyn niin se menee HelBin piikkiin
leposi: Tossahan noi kentät on listattuna: http://www.hel.fi/wps/portal/Liikuntavi … nniskent_t
Kuten voi huomata niin painopiste on pohjoisessa ja idässä.
Jos lähetään ekskursioita tekeen ympäri kaupunkia niin mulle passaa parhaiten Lassilan, Konalan ja Kannelmäen kentät. Niihin on mahdollista fillaroida suoraan duunista.
Älä päästä painiks sitä
[quote:3bac8b39c0="Acedia"]
Pitääkö sitä alkaa naistennistäkin seuraan nyt entistä tarkemmin silmä (ja kenties jokin muukin) kovana
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2009050 … 2_ur.shtml[/quote:3bac8b39c0]
http://www.findance.com/uutiset/6672/sh … ikkaukseen
SOSDO MASSA KOMOROSSA
[quote:eeb7ccc4f6="ILR"]leposi: Tossahan noi kentät on listattuna: http://www.hel.fi/wps/portal/Liikuntavi … nniskent_t
Kuten voi huomata niin painopiste on pohjoisessa ja idässä.
Jos lähetään ekskursioita tekeen ympäri kaupunkia niin mulle passaa parhaiten Lassilan, Konalan ja Kannelmäen kentät. Niihin on mahdollista fillaroida suoraan duunista.[/quote:eeb7ccc4f6]
Kannelmäessä näyttäisi olevan hiekkatekonurmi kentät. Jos ne on suht hyvässä kunnossa niin olis kyllä kivempi siellä mätkiä ku asfaltilla. Sais liukuakin ja kaikkee muute hurjaa. Eikä kenkiin tulisi heti reikiä. Pitää joskus plärää noi kaikki linkit läpi ja kattoo, että mitä kenttiä on ja missäki.
Mulla selviää lauantaina et oonko maanantain vai tiistain kiinni muissa nakeissa. Tiistaille ois lisäksi korispelit tiedossa, joten menee kiharaiseks tän säätö.
Lähetään ny kuitenkin siitä et jompana kumpana päivänä pelataan. Mieluusti siitä klo 16 eteenpäin, jos sopii. Katotaan pelipaikka sit kunhan muut muuttujat on selvillä. Noita varauksia saa kyl, musta näyttää et jengi ei ihan hirveesti varaile kenttiä noita vakiovuoroja lukuunottamatta.
Älä päästä painiks sitä
[quote:bf154023b4="ILR"]Mulla selviää lauantaina et oonko maanantain vai tiistain kiinni muissa nakeissa. Tiistaille ois lisäksi korispelit tiedossa, joten menee kiharaiseks tän säätö.
Lähetään ny kuitenkin siitä et jompana kumpana päivänä pelataan. Mieluusti siitä klo 16 eteenpäin, jos sopii. Katotaan pelipaikka sit kunhan muut muuttujat on selvillä. Noita varauksia saa kyl, musta näyttää et jengi ei ihan hirveesti varaile kenttiä noita vakiovuoroja lukuunottamatta.[/quote:bf154023b4]
Jpp, laita vaikka puhelimella mieluummin ilmoa, kun en tiiä miten oon vkl netin ääressä. Sunnuntaina ehkä koko päivän tai sitten ehkä jopa en ollenkaan. Pääsen duunista puol kolme ma ja ti, että neljäksi kyllä varmaan hyvin ehdin jonnekin, jos otan kamat töihin mukaan. Muuten menis turhan tiukaksi.