You are not logged in.
uusi ladattava 5-osainen ilmanen julkaisusarja kirlian crossingilta. alkanu niinku nyt.
http://www.verdurarecords.com/kirliancr … adness.htm
madness and repeat
vol. 1. 2.9.2007-
vol. 2. 2.10.2007-
vol. 3. 2.11.2007-
vol. 4. 2.12.2007-
vol. 5. 2.1.2008-
Madness and repeat is the third series of free downloadable records made from recorded improvisations of Kirlian Crossing.
We go in circles and clockwise. This is a logical output summoning the previous release series.
The downloaded file is a .zip package including a .wav file for cd-r burning, .mp3 file for free internet distribution and a printable cd-r cover (.pdf).
madness and repeat vol. 2 julkaistu niinku nyt.
kreisiiiii
madness and repeat vol. 3 julkaistu niinku nyt.
ai nii just. madness and repeat vol. 4 on julki ja ulko-ulkona.
tämäkin vielä
viimonen eli viitososa ladattavissa
uusi ilmainen julkaisusarja kirlian crossingin nauhoituksista. sarja on 9-osainen ja tottelee nimeä repeat and repeat. julkaistaa yhtäaikaa, täydellisenä wav-pakettina, erillisinä mp3- ja kansifile-paketteina, sekä torrentina.
alkanut tänään ja jatkuu seuraavasti..
vol. 1 2.9.08-
vol. 2 2.10.08-
vol. 3 2.11.08-
vol. 4 2.12.08-
vol. 5 2.1.09-
vol. 6 2.2.09-
vol. 7 2.3.09-
vol. 8 2.4.09-
vol. 9 2.5.09-
http://www.verdurarecords.com/kirliancr … repeat.htm
Mainiolta vaikuttaa toi repeat & repeat vol 1. Ekassa ja kolmannessa biisissä oli selkeästi ymmärretty se, mikä tekee slintistä hyvän, eikä yritetty vaan sokeasti kopioida. Tokan biisin kitarahurinamatto ei ollut mun korviin mitenkään kiehtovaa. Mut eipä tässä muuta kuin tsemppiä vaan uralle.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Lisätään nyt vielä että tää on ihan vitusti parempaa ku joku Joensuu 1685.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Niin sama.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
onko noilla levyillä laulua?
en lataa jos on, oon kuullu näiltä yhden levyn tai siis kuuntelin sitä siihen asti kunnes jamppa alkoi laulamaan
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Jamppahan lauloi jo aikoinaan Sissy Spacekissa - ja sehän oli neroutta. Kuin myös tämä.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:7692026fa8="ydinaukio"]onko noilla levyillä laulua?
en lataa jos on, oon kuullu näiltä yhden levyn tai siis kuuntelin sitä siihen asti kunnes jamppa alkoi laulamaan [/quote:7692026fa8]
Taidan lähettää sulle kaikki kopsut Sissy Spacekin pitkäsoitosta, jotka on jäljellä. UPS tuo ne sun kotiovelle. Homo.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:32e8ad50db="forssto"][quote:32e8ad50db="ydinaukio"]onko noilla levyillä laulua?
en lataa jos on, oon kuullu näiltä yhden levyn tai siis kuuntelin sitä siihen asti kunnes jamppa alkoi laulamaan [/quote:32e8ad50db]
Taidan lähettää sulle kaikki kopsut Sissy Spacekin pitkäsoitosta, jotka on jäljellä. UPS tuo ne sun kotiovelle. Homo.[/quote:32e8ad50db]
tänne kans.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:e2b861b436="forssto"][quote:e2b861b436="ydinaukio"]onko noilla levyillä laulua?
en lataa jos on, oon kuullu näiltä yhden levyn tai siis kuuntelin sitä siihen asti kunnes jamppa alkoi laulamaan [/quote:e2b861b436]
Taidan lähettää sulle kaikki kopsut Sissy Spacekin pitkäsoitosta, jotka on jäljellä. UPS tuo ne sun kotiovelle. Homo.[/quote:e2b861b436]
pistä tulemaan vaan, mun osote sulla varmaan onkin
[quote:5956b60e6d="ydinaukio"][quote:5956b60e6d="forssto"][quote:5956b60e6d="ydinaukio"]onko noilla levyillä laulua?
en lataa jos on, oon kuullu näiltä yhden levyn tai siis kuuntelin sitä siihen asti kunnes jamppa alkoi laulamaan [/quote:5956b60e6d]
Taidan lähettää sulle kaikki kopsut Sissy Spacekin pitkäsoitosta, jotka on jäljellä. UPS tuo ne sun kotiovelle. Homo.[/quote:5956b60e6d]
pistä tulemaan vaan, mun osote sulla varmaan onkin [/quote:5956b60e6d]Mäkin lähetän eiqu...
repeat and repeat vol. 2 on julkaistu
repeat and repeat vol. 3 on julkaistu
repeat and repeat vol. 4 julkaistu.
sitä samaa. repeat and repeat vol.5 julkaistu
jeeJEE. repeat and repeat vol. 6 ulkona
repeat and repeat vol7. ulkonaULKONA.
sitä samaaSAMAA.
repeat and repeat vol 8. ulkonaULKONA.
viimeinen osa repeat and repeatia julkaistu. eli vol. 9