You are not logged in.
Engelissä kävin katsomassa Milkin. Olihan tuo ihan hyvä.
Wrestler tulossa kai Engeliin uudelleen, menkää kattomaan jos mizzazitte aiemmin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ulvis ei oo ainakaan nähny. NYT JOS KOSKAAN
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:abb8c0c291="merrim"]
[/quote:abb8c0c291]
mitä???? ihan vitun paska läjäys, ainoastaan katottava raakakopiona, jossa efektit on keskeneräisii
[quote:ec4e4f21be="armashenrik"][quote:ec4e4f21be="merrim"]
[/quote:ec4e4f21be]
mitä???? ihan vitun paska läjäys, ainoastaan katottava raakakopiona, jossa efektit on keskeneräisii[/quote:ec4e4f21be]
[quote:542445f719="armashenrik"][quote:542445f719="merrim"]
[/quote:542445f719]
mitä???? ihan vitun paska läjäys, ainoastaan katottava raakakopiona, jossa efektit on keskeneräisii[/quote:542445f719]
ET VAAN OSAA.
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Män som hatar kvinnor.
Se olikin enemmän dekkari ja paljon vähemmän sellaisia syvällisiä moraalikysymyksiä pohdiskeleva leffa, kuin oli etukäteen annettu ymmärtää. Hyvä kyllä silti.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Hissillä mestauslavalle
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Hissillä mestauslavalle
Taas kerran tämä
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
aguirre
olihan tuo ihan hyvä. en tiiä, joku noissa leffoissa vaan ärsyttää, en tiiä mikä. jotenkin kuvittelin herzogin olevan "maailman paras ohjaaja!!!!!!!1" tai jotain niin tavallaan lieviä pettymyksiä nää on kaikki ollu, vaikka hyviä leffoja sinänsä.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:60a987aeb5="ydinaukio"]aguirre
olihan tuo ihan hyvä. en tiiä, joku noissa leffoissa vaan ärsyttää, en tiiä mikä. jotenkin kuvittelin herzogin olevan "maailman paras ohjaaja!!!!!!!1" tai jotain niin tavallaan lieviä pettymyksiä nää on kaikki ollu, vaikka hyviä leffoja sinänsä.[/quote:60a987aeb5]
Hehe, sä saat niin bänniä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oikean rytmin kiinni
[quote:872a0b6f25="ydinaukio"]
[/quote:872a0b6f25]
tykkäsitkö? muistaakseni ihan hauska, mut vähän puiseva
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:42390f22d2="barton_funk"][quote:42390f22d2="ydinaukio"]
[/quote:42390f22d2]
tykkäsitkö? muistaakseni ihan hauska, mut vähän puiseva[/quote:42390f22d2]
kyllähän siinä puoltoista tuntia ihan rattoisasti vierähti
[quote:f4d6d3f329="ydinaukio"][quote:f4d6d3f329="barton_funk"][quote:f4d6d3f329="ydinaukio"]
[/quote:f4d6d3f329]
tykkäsitkö? muistaakseni ihan hauska, mut vähän puiseva[/quote:f4d6d3f329]
kyllähän siinä puoltoista tuntia ihan rattoisasti vierähti [/quote:f4d6d3f329]
Dean Stockwellille tietty.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
smaa
Mustekala tekee comebackin Plan 9 from Outer Spacessa, tosin ilman moottoria...
Oikean rytmin kiinni
State of play.
Olipa miellyttävä yllätys. Hyvä jännäri, piti otteessaan koko keston ajan.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:f1fb7e7888="ydinaukio"]aguirre
olihan tuo ihan hyvä. en tiiä, joku noissa leffoissa vaan ärsyttää, en tiiä mikä. jotenkin kuvittelin herzogin olevan "maailman paras ohjaaja!!!!!!!1" tai jotain niin tavallaan lieviä pettymyksiä nää on kaikki ollu, vaikka hyviä leffoja sinänsä.[/quote:f1fb7e7888]
Ykskään Herzogin leffa ei oo alusta loppuun maailman paras, mutta onhan toi Aguirrekin nyt vaan ihan tajuttoman hieno, ja siitä jää vielä ihan mielettömät jälkifiilikset.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Mulla Herzogit alkaa toimimaan yleensä viikko katsomisen jälkeen. Silleen yllättäen vaan tajuu että voihan video.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Nyt tulee telkusta Huippunäkymät. Otin viime kesänä humoristisen kuvan anoppilan vuokraleffapinosta, kuvassa joku vuokraamon tarra peitti osittain ko. leffaDVD:n selän niin että siinä näytti lukevan "Jippunäkymät".
Olenkohan koskaan muistanut postata kuvaa foorumille, hrmikselle sitä taisin joskus kamerasta esitellä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Liian pitkä, liikaa kauhuelementtejä. Muuten hyvä.
Mulla Herzogit alkaa toimimaan yleensä viikko katsomisen jälkeen. Silleen yllättäen vaan tajuu että voihan video.
Aika usein just näin. Wernerin kyky pelata tunnelmilla niin, että ne jäävät kummittelemaan mieleen on ilmiömäinen. Moni sen 70/80-lukujen ohjaus on mulle ns. aution saaren kamaa. Ja jokanen joka väittää, että herra ei olisi mitään ilman Kinskiä niin voipi tsekata Herz aus Glasin, Stroszekin tahi Kaspar Hauserin.
Aguirre on niitä harvoja leffoja (lapsena katottujen Mad Maxien ja Star Warsien ohella) jonka olen katsonut kaksi kertaa lähes putkeen, kahteen eri otteeseen. Toinen kerta oli kun hankki dvd:n, jolloin toka kerta meni kommenttiraidan kera. Tulvii vaan hirmusesti ylisanoja mieleen kun ajattelee elokuvaa. Siinä on jokainen hetki ja asia ihan kohdallaan. Viimeinen kymmenen minuuttia tekee mieli olla hengittämättä kun se tunnelma on vaan niin uskomaton.
Ja nii juu, äsken Dirty Dozen. Mahtavahan tuo edelleen. Hienoa useissa tuollaisissa 60-luvun "isoissa toimintaelokuvissa" on miten niihin pystytään lisäämään huumoria ilman, että se syö yhtään elokuvan vakavuutta.
[quote:f42d841a2e="Neuvostoliitto"]Mulla Herzogit alkaa toimimaan yleensä viikko katsomisen jälkeen. Silleen yllättäen vaan tajuu että voihan video.
Aika usein just näin. Wernerin kyky pelata tunnelmilla niin, että ne jäävät kummittelemaan mieleen on ilmiömäinen. Moni sen 70/80-lukujen ohjaus on mulle ns. aution saaren kamaa. Ja jokanen joka väittää, että herra ei olisi mitään ilman Kinskiä niin voipi tsekata Herz aus Glasin, Stroszekin tahi Kaspar Hauserin.
Aguirre on niitä harvoja leffoja (lapsena katottujen Mad Maxien ja Star Warsien ohella) jonka olen katsonut kaksi kertaa lähes putkeen, kahteen eri otteeseen. Toinen kerta oli kun hankki dvd:n, jolloin toka kerta meni kommenttiraidan kera. Tulvii vaan hirmusesti ylisanoja mieleen kun ajattelee elokuvaa. Siinä on jokainen hetki ja asia ihan kohdallaan. Viimeinen kymmenen minuuttia tekee mieli olla hengittämättä kun se tunnelma on vaan niin uskomaton.[/quote:f42d841a2e]
Aguirre on fiiliselokuva. Ja etenkin se loppu. Alkukin toki
Katoin äsken myös yhden fiiliselokuvan - Less Than Zero. Ihan jännä. Visuaalisesti varmasti paras Ellis-filmatisointi. Kirjan outo tunnelma oli aika hyvin saatu mukaan, vaikka käsis oli aikamoista sontaa. Välillä toki näyttelijätkin aika kakaa, mutta tykkäsin silti aika paljon.
en ole kolmekybänen emoboy
Man on the Moon - olihan tuo hieno, ja ennenkaikkea mikä tarina tai siis millanen tyyppi!
city of the living dead
tämä oli meikän makuun. fabio frizzin umpinerokkaat musat ja kaikki muukin (lähikuvat!) toimi vaan niin törkeän hyvin että
[quote:aeb71faa3e="Feggy"]
Liian pitkä, liikaa kauhuelementtejä. Muuten hyvä.[/quote:aeb71faa3e]
Jeps, hirmuliskoja ja kaikenmaailman öklötyksiä oli vahvasti yliannosteltu.
Pula-ajan New York oli hienosti toteutettu. Näyttelijöille myös
Oikean rytmin kiinni