You are not logged in.
Eli jos toinen töllö vaan löytyy niin lets play.
Onks tupilla muuten jotain päivityksiä pelaajalistoihin kun mulla itellä on vaan ite editoidut?
[quote:eacb4167db="shanks"]Eli jos toinen töllö vaan löytyy niin lets play.
Onks tupilla muuten jotain päivityksiä pelaajalistoihin kun mulla itellä on vaan ite editoidut?[/quote:eacb4167db]
Joo, mullon ne tammikuun siirtoikkunan jälkeiset kokoonpanot. Niinku semmoinen virallinen päivitys.
Joo toi yks homo kyl lupas jo et vois lainata telkkariaan. Eli kaks töllöö löytyis. Toinen on vaan tommonen vanhempi neliömäinen (4:3) ja toinen on toi mun laajakuva-tv. Molemmat pitää scartilla kytkeä kiinni. Pitäiskö toi toinen tv sit olla eri tilassa ettei liikaa häiritse se mitä toisessa pelissä tapahtuu?
en ole kolmekybänen emoboy
No nyt sit vaan mesta. Kuka haluaa hostata?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Rägh? En mä lähe mun tv:tä mihinkään kantamaan (painaa yli 80kg), eli noi tv:t on vaan täällä käytössä...
Rägh? En mä lähe mun tv:tä mihinkään kantamaan (painaa yli 80kg), eli noi tv:t on vaan täällä käytössä...
No pelataan sun luona.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei kyllä vältsiin tarvi olla eri tilassa etenkään jos jengiä ei oo ihan vitusti. Edellisessä NHL95-turneessakin pelattiin kahdella areenalla aqzun yksiössä ja paikalla oli jotain 16 yanaria. Ihan hyvin sujui ilman mitään häiritsemisiä.
Juu, kyllähän tuonne vois.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Helatorstaina! Vapaapäivä! Mahtuuko mukaan? Jos mahtuu, niin tulen. Oon paska enkä jaksa käydä missään treenaamassa eka, mut ehkä tää silti vois olla kivaa.
Paljonkos meitä nyt sitten olisi, teenpä listan:
hermis
shanks
björkka
tupi
ILR
J-B
Kalle
leposi
bedderi
Pitäiskö sitä sitten vielä yrittää saada joku mestoille, että saatais taas kaksi viiden lohkoa?
Ei ny kolme kolmen lohkoakaan oikeen ideaaliselta kuulosta
Älä päästä painiks sitä
Eiköhän se yksi vielä saada. Luultavasti Vodkis.
Kallella ois toinen xbox tuoreimmilla pelaajapäivityksillä, joten Kalle ja Tupi tuovat sitten pelialustat paikalle(?)!
No kyllähän shanksin listat ny koska tahansa nää Konamin perusräpellykset kepittää.
Älä päästä painiks sitä
[quote:6fc1727542="hrmunoita"]Eiköhän se yksi vielä saada. Luultavasti Vodkis.
Kallella ois toinen xbox tuoreimmilla pelaajapäivityksillä, joten Kalle ja Tupi tuovat sitten pelialustat paikalle(?)![/quote:6fc1727542]no jos jo valmiiks on pelaajapäivitykset kunnossa ni ilman muuta. Voin hoitaa otteluohjelmat ja kaaviot sekä muun tilastoinnin.
Jokaiselle oma joukkue tällä kertaa?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Kyllä, tämä olisi tarkoitus.
Kalle mainitsi eilen, että varaa Marseillen. Muita varauksia ei kai ole vielä tehty ainakaan varmuudella.
Sampdoria/Bologna todennäköisesti.
Mulle Udinese.
Älä päästä painiks sitä
Otat varmaan Montrealin?
eiq
Millähän sitä ite hölntsäis. Les Verts on luultavasti vähän liian puuhastelujengi viimeistelyn suhteen kuten äsken kokeiltu Besiktas. Joku Fenerbache/Sporting/Shaktar/Kiova/Zenit/Galatasaray taitaa olla meikän valinta. Pitää vielä kokeilla jollain noista.
Man City
Harjoitushöntsissä tänään:
Tottenham (stratum) - Fulham (leposi) 1-2
Mikä muuten tän turnauksen arvioitu kesto on? Mulla meinaan saattais olla halua mennä muualle klo 19 hujakoilla. Oletetaan, että tipahdan viimeistään ekalla pudotuspelikiekalla.
Vähän vielä turnausformaatti kai hakusessa riippuen osallistujamäärästä mutta jos päästäis alottamaan hyvissä ajoin (12-14 välillä) pelit niin en näkis mitään ongelmaa etteikö seiskan aikaan jo oltais lähellä loppuratkasuja.
Vähän vielä turnausformaatti kai hakusessa riippuen osallistujamäärästä mutta jos päästäis alottamaan hyvissä ajoin (12-14 välillä) pelit niin en näkis mitään ongelmaa etteikö seiskan aikaan jo oltais lähellä loppuratkasuja.
Kannatan ajoissa alottamista! Niin ja tosiaan enköhän näillä puitteilla ole varmasti ulkona jo ennen kuutta. Tosin harjoituspelit lupaavat hyvää. Yksi tappio, yksi tasapeli ja yksi voitti.
Turnauksen ainoa tavoite on persraiskata JB.
Kaheltatoista vaan heti pöhinä päälle
Älä päästä painiks sitä
Otan PSG:n
turston wrote:
Alustavasti varaan Villarrealin.