You are not logged in.
Niin alustavasti oli puhetta, että vois yrittää seuraavaa turneeta järjestellä johonkin siihen kohtaan kuin HUIG Suomessa vaikuttaa. Esim. vaikka samana viikonloppuna kuin Repsämä on. Millon ikinä tuo sitten tänä vuonna järjestetäänkään.
Joo seuraavaksi tuolloin.
Oli eilen Kallen kanssa puhetta, että vois joku päivä pitää 2vs2 höntzäiltaman.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:68b00002f1="hrmunoita"]Tässä Maxin duunaama panoraama:
http://farm4.static.flickr.com/3334/355 … a7de_b.jpg[/quote:68b00002f1]
Ihan hauska kuva
Itse siis makoilen tossa sängyllä tohon peittoon käärittynä.
Oli ihan kiva turnaus, vaikka olin ite suurimman osan aika tukevasti pihalla tai oksentelemassa. Eipä niitä oksuja oikein ees muistele, vaan sitä, että jengillä tuntu olevan hauskaa. Tosin kämpässä tais tulla aika kuuma ja mulla oli kylmä samaan aikaan.
Voidaan kyllä pitää seuraavatkin höntsät mun luona jos kahen areenan saaminen yksiin tiloihin on muutoin hankalaa.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:927b35a19a="börjeslandet"]
Oli ihan kiva turnaus, vaikka olin ite suurimman osan aika tukevasti pihalla tai oksentelemassa. Eipä niitä oksuja oikein ees muistele, vaan sitä, että jengillä tuntu olevan hauskaa.[/quote:927b35a19a]
Hauskaa oli kyllä
Voidaan kyllä pitää seuraavatkin höntsät mun luona jos kahen areenan saaminen yksiin tiloihin on muutoin hankalaa.
Sopii! Toi sun huone sopii tollaseen kahden areenan järkkäämiseen tosi hyvin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Turnauksessa nähtiin 34 varoitusta ja 10 ulosajoa. Yksikään ulosajoista ei tullut kahdella keltaisella.
Itse asiassa oon aika saletti siitä että toi 08000:n ulosajo tuli just nimenomaan kahella keltaisella. Jos pidetään tilastointiformaatti jatkossa samanlaisena niin näihin ehtii tottua silleen et pysyy homma hanskassa. Mulla tuli ainakin ekassa ottelussa pari fibaa joita piti sit korjata jälkikäteen.
Mutta nikkaroinnille ja turneelle ylipäätään
Älä päästä painiks sitä
Kiitos nikkaroinneista! Harmi ettei ollut aiemmista turnauksista ihan noin tarkkoja tilastoja.
tällä hetkellä näyttäs siltä että meitsin rantautuminen tapahtuu realistisimmin normaalisti elokuun lopulla. toisaalta himottais kyllä aiemmin mutta jos aion raahata jotai irkkuja mukanani niin tuolloin ainoastaa ois porukoiden mökki vuokraamattomana tarjolla. toisaalta jos otan irkkuja mukaani, tehään kyllä aika varmasti jotain muuta kaupunki/kulttuuri -juttua aika äkkiä ennenku istutaan koko päivää jonku "luolassa". ota tuosta sit selvää
mut eiköhän mun suunnitelmat suht pian selkiäöäöäöä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Laitetaan vielä erikseen yksi Bedderin vahvalle entreelle PES-turnausskeneen.
Älä päästä painiks sitä
[quote:e740523b46="shanks"]Turnauksessa nähtiin 34 varoitusta ja 10 ulosajoa. Yksikään ulosajoista ei tullut kahdella keltaisella.
Itse asiassa oon aika saletti siitä että toi 08000:n ulosajo tuli just nimenomaan kahella keltaisella. Jos pidetään tilastointiformaatti jatkossa samanlaisena niin näihin ehtii tottua silleen et pysyy homma hanskassa. Mulla tuli ainakin ekassa ottelussa pari fibaa joita piti sit korjata jälkikäteen.
Mutta nikkaroinnille ja turneelle ylipäätään
[/quote:e740523b46]
Smaa muistelen, että jollekin tuli ihan varmasti kaksi keltaista yhdessä ottelussa. Tämä tapahtui 1. areenalla.
Jälkiviisaana voisi todeta, että heitetään se punanuolinen Santa Cruz kentälle hieman aikaisemmin kuin vartti ennen loppua.
Nää on näitä valmentajan tiukkoja päätöksiä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Innostuin tästä pelistä tosi paljon. Nyt jos vaan olisi kunnon telkkari niin ostaisin heti jonku konsolin ja rupeisin hakkaamaan PESiä joka päivä. Tosin raha on tässä este just tällä hetkellä, mutta ehkä joskus. Ei ehkä tuolla 14 tuumaisella neliöllä viitsi nykyajan pelejä ruveta pelailemaan.
Innostuin tästä pelistä tosi paljon. Nyt jos vaan olisi kunnon telkkari niin ostaisin heti jonku konsolin ja rupeisin hakkaamaan PESiä joka päivä. Tosin raha on tässä este just tällä hetkellä, mutta ehkä joskus. Ei ehkä tuolla 14 tuumaisella neliöllä viitsi nykyajan pelejä ruveta pelailemaan.
yksinpelinä tää pes on muutenkin aika tylsä.
[quote:8666c25c29="leposi"]Innostuin tästä pelistä tosi paljon. Nyt jos vaan olisi kunnon telkkari niin ostaisin heti jonku konsolin ja rupeisin hakkaamaan PESiä joka päivä. Tosin raha on tässä este just tällä hetkellä, mutta ehkä joskus. Ei ehkä tuolla 14 tuumaisella neliöllä viitsi nykyajan pelejä ruveta pelailemaan.
yksinpelinä tää pes on muutenkin aika tylsä.[/quote:8666c25c29]joo aina kun uusi pes ilmestyy niin jonkun aikaa jaksaa tietokonetta vastaan vääntää mutta lopulta oikeat ihmisvastustajat tarjoavat paljon enemmän mielenkiintoa ja viihdettä.
[quote:2dc897ae7f="stratum"][quote:2dc897ae7f="leposi"]Innostuin tästä pelistä tosi paljon. Nyt jos vaan olisi kunnon telkkari niin ostaisin heti jonku konsolin ja rupeisin hakkaamaan PESiä joka päivä. Tosin raha on tässä este just tällä hetkellä, mutta ehkä joskus. Ei ehkä tuolla 14 tuumaisella neliöllä viitsi nykyajan pelejä ruveta pelailemaan.
yksinpelinä tää pes on muutenkin aika tylsä.[/quote:2dc897ae7f]joo aina kun uusi pes ilmestyy niin jonkun aikaa jaksaa tietokonetta vastaan vääntää mutta lopulta oikeat ihmisvastustajat tarjoavat paljon enemmän mielenkiintoa ja viihdettä.[/quote:2dc897ae7f]
On tuo tietokonevastustaja älykkäämpi kuin esimerkiksi NHL 09:ssa. Lähinnä kyllä tulee pelattua yksin, jotta saisi treeniä turnausta varten.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Njoo mut tuu lepsou joskus haastamaan. Oon oikeesti parempi mitä turnaus osotti.
Njoo mut tuu lepsou joskus haastamaan. Oon oikeesti parempi mitä turnaus osotti.
Ei pelattu vastakkain, joten en osaa arvioida tasoasi.
Tulos Topia vastaan olisi pitänyt olla toinen. Ensimäisen pelin paskuutta toi. Joskus pitää harjoitella kulmia, koska niistä olisi joskus ehkä kiva saada jotain aikaiseksi. Mutta tosiaan, turnauksen tavoite saavutettiin. Murskasin JB:n. Pronssimitallistin kanssa tasapeliin päättynyt ottelu jäi myös kaivelemaan. Olisin voinut paremmalla viimeistelyllä voinut voittaa koko ottelun, mutta Giovinco pamautta lähes tyhjästä maalista yli tai ohitte, en muista enää. Paskaa.
- Jatkoajalle on jouduttu yhteensä viisi kertaa ja kaksi näistä on edennyt myös rankkarikisaan asti. ILR ollut mukana kolme kertaa jatkoaikapeleissä.
Todettakoon tähän väliin että ILR on ylipäätään pelannut yhteensä kolme pudotuspeliottelua
Älä päästä painiks sitä
Pitäiskö tässä nyt alkaa järkkäilemään seuraavaa turneeta kun huig on tulossa Suomeen ja kaikkea?
Taitaa tulla vähän turhan äkkiä nyt ja muutenkin kun näin kesällä on muutakin ohjelmaa niin veikkaan, että osallistujalista näyttäs aika kehnolta.
Taitaa tulla vähän turhan äkkiä nyt ja muutenkin kun näin kesällä on muutakin ohjelmaa niin veikkaan, että osallistujalista näyttäs aika kehnolta.
Höntsäturnaus!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Höntzäiltiin tossa just Tupilla 2vs2 -matseja jokunen tunti. Paikalla oli Mun ja Tupin lisäksi Björkka, Kalle ja yhden matsin ajan vieraillut ILR. Kivaa oli!
Parasta ois, jos sais joskus pelattua jonkun turnauksen noin.
Joulun tienoolle vois yrittää seuraavaa turneeta. Näin äkkiseltään katottuna la.2.1, su 3.1. tai loppiainen eli ke 6.1.2010 vois vaikuttaa sellaisilta päiviltä jotka mahdollisimman monen ohjelmaan sopii. Joulut ja uudetvuodet siinä vaiheessa jo ohi ja päivätyössä käyvillekin luonnollisesti sopii viikonloput ja pyhät paremmin. Pistäkää kalenteriin ja tulkaa vähän kauempaakin.
Laitoin kaksi muistutusta kännykkään! Hirveä kiima päällä jo nyt!
Hyvä että ajoissa suunnitellaan. Sinne
turston wrote:
Uusi PES vaikuttaa varsin lupaavalta!
PESsin PC-demo julkastiin justiinsa. En varmaan kerkeä tota ennen sunnuntai-iltaa testailla mut FIFAn PC-puoli on edelleen niin soosia että kai se ykkösvaihtoehtona tälle alustalle säilyy.
Ei nyt rehellisesti sanottuna oo odotukset kovin kummosella tasolla, noi konsolit tuntuu olevan niin vahvasti priorisoituna varsinkin EA:lla ja kaikki mielenkiintoiset jutut demotaan sit Wiillä.
Älä päästä painiks sitä
Ei nyt rehellisesti sanottuna oo odotukset kovin kummosella tasolla, noi konsolit tuntuu olevan niin vahvasti priorisoituna varsinkin EA:lla ja kaikki mielenkiintoiset jutut demotaan sit Wiillä.
Joo. NHL 10 taidettiin julkaista pelkästään konsoleille, ja 09-versio oli käytännössä sama kuin ainakin 07. Tuo EA:n panostus on yksi syy, miksi olen harkinnut konsolin ostoa.
turston wrote:
Tuli nyt jokunen peli juostua läpi noita viiden minuutin testimatseja demossa ja täytyy kyl todeta et tää uus pessihän on aika...
hyvä
Älä päästä painiks sitä