You are not logged in.
Kohta Hippokselle jossa FCJ-Satan Klaus. Perkele jos ei jo voittoa irtoa niin myyn maani.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
tänään jjk-honka. jokohan alkais olemaan ekan voiton aika?
FCJ hoiti hommansa oikein mallikkaasti 4-0. Bägi Hiukka ja muutama muu vanha RoPSin peluri kävivät hakemassa Keski-Suomessa hien pintaan ja nyt onkin mukava istua bussissa kotiin päin 550 km kaljaa juoden.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Voivoi, typerä tappio Interille, Haka pääsi rankaisemaan kahdesti avopaikasta Verinon munauksista. Ekassa maalissa mies yritti hiukan ylimielisesti purkaa jalalla korkeaa palloa ja potkaisi huti, Ristilä yksin läpi. Ja heti parin minuutin päästä päästi löysän syötön huolimattomasti lävitseen, Ikävalko läpi ja syötti vielä keskelle Mäkitalolle, joka pommitti komeasti.
Kerta kaikkiaan paska päivä argentiinalaisella. Toivottavasti näitä ei nähdä jatkossa.
Muuten peli oli aikalailla isäntien pallonhallintaa, laukauksia Hakalla 3 ja Interillä 17. Ramirezin vapariylärimaa lähemmäksi ei nyt päästy. Hyvä peli puolustussuuntaan Hakalta kyllä. Vaikka vetoja oli paljon niin montaa tosi vaarallista paikkaa ei nähty. Keskityksiä sateli boksiin, mutta eipä niistä erikoisempaa seurannut. Kai sen kotitappionkin oli joskus tultava, mutta harmi että tällä tavalla ja juuri tässä matsissa.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
joo oli kyllä pieni tasoero nähtävissä jjk:n ja hongan välillä. aikamoisessa flipperissä olivat jyväskylän pojat keskikentällä. honka pelasi kevyesti parasta peliä mitä olen tänä vuonna harjulla nähnyt.
Stadin femman ykköslohkon kärkikamppailussa hävittiin niukasti 2-1 Arsenalille. Onneks oli sentään kaks vaihtomiestä. Niiden toka maali tuli vähän pöllösti kun meidän topparit juoks toisiaan päin, pallo jäi väliin ja tippu sit kaverille tarjottimelle. Tokalla puoliajalla pelattiin välillä meidän kauden parasta peliä, mut silti ei päässy kunnolla maalipaikkoihin. Go figure. Toppari sentään teki kädellä maalin, mutta dumari huomas ja maali hylättiin + keltanen.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kellään laittaa mitään raporttia Tepsin pelistä? Jäi itsellä harmittavasti väliin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Urheiluruudussa näytettiin, kuinka tuhlailivat paikkoja.
Mut Mypa, herran jestas! Seuraavat viikot näyttänee, oliko hyvä alku vaan ilmaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Kellään laittaa mitään raporttia Tepsin pelistä? Jäi itsellä harmittavasti väliin.
Peli näytti kulkevan mallikkaasti, mutta viimeistely ontui taas pahasti. Kannattaa katsoa TPS TV:stä, myös se Pasin lehdistötilaisuus.
Pulssia negatiivisessa mielessä nostatti Heinikankaan pelinavauksen yrittäminen. Joko riskialtista ja kankeaa neppailua, tai sitten surkeaa roiskimista.
"A repo man's always intense"
kai se on lähettävä tästä puistokaljottelemaan ennen matsia. Sääkin mitä mainioin.
kai se on lähettävä tästä puistokaljottelemaan ennen matsia. Sääkin mitä mainioin.
Ihan mainio matsikin oli. Klubi oli tokalla jaksolla parikolme askelta edellä ja jos 1-0 voitto joskus on ansaittu niin eilen mielestäni oli.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
ma 1.6. 19:15 Tali N3
HIFK/2 - FC HIK
Nyt en saa unohtaa tätä! Aamuvuoro vielä, eli tuonne on mentävä.
Bondarenko sai sitten (odotetusti) potkut. Lumijärvi ja Zaileti toimivat rovaniemeläisten väliaikaisina valmentajina.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Es-vitun-poo! Ei bussit kulje?
Es-vitun-poo! Ei bussit kulje?
Työttömät, ulkomaalaiset ja muu epämääräinen aines ajaa bussilla, ei espoolaiset.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Okei, korjataan, eikö katumaasturit kulje? Ai no, taisi sataa vettä, menee bemari likaiseksi.
Shanks e ole kommentoinut Lahin viimeistä peliä :x
Kepu kaupasta vienyt muistin mitööööhhhh
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Taitaa Sedu tietää enemmän futiksesta kuin Vallu...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Millos noisis vie pojat kattomaa jotain b-tyttöjen peliä?
Ilmottaudun jo etukäteen mukaan tällaiselle excursiolle
en ole kolmekybänen emoboy
Wusu
Turhautuneen Furuholmin itkupotkuraivareille vaihtoon otettaessa Menikö kisalippu ohi, mjötööööööhhh!1
Wusulle toki iso Täytyy myös myöntää, että Interin kahden viime pelin pupellus lämmittää mieltäni. Ja tämä kaikki sen jälkeen, kun TS:n Welling oli tekemässä henkilöpalvonnan kuvottavia huippuja tavoittelevassa kirjoituksessaan sympaattisesta Jobista maajoukkueen päävalmentajaa. Welling
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jumalauta kun keulii.
Jumalauta kun keulii.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Onneks ei tullu lähettyä paikan päälle mut varo silti ettei liikaa keuli taas koska se pudotus on sitte kahta kauheempi mitä korkeemmalle nousee.
Onneks ei tullu lähettyä paikan päälle mut varo silti ettei liikaa keuli taas koska se pudotus on sitte kahta kauheempi mitä korkeemmalle nousee.
Saattaa keuliminen kostautua jo tänään. Tilanne jo 2-3. :x
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tulihan se sieltä, 2-4.
Kups
bzort glorf bööth
Muurinen - eroa vitun kyrpä!