You are not logged in.
[quote:7df976a22e="Jean-Babtiste"]joka on toki doccari
söitkö ticcaria kun kattelit doccaria [/quote:7df976a22e]
oisinpa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kävin kattomassa Benjamin Buttonin. Loistava. Liian pitkä, mutta loistava. Ja kiehtova idea, pisti ajattelemaan aika paljon. Pitäis lukea se novelli.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:30e3ec49e2="Pilke"]Kävin kattomassa Benjamin Buttonin. Loistava. Liian pitkä, mutta loistava. Ja kiehtova idea, pisti ajattelemaan aika paljon. Pitäis lukea se novelli.
*[/quote:30e3ec49e2]
täysin eri
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:3dc9434671="Jean-Babtiste"][quote:3dc9434671="börjeslandet"]Un Detective
Antichrist
Drag Me To Hell
Sibelius
Cruising
Olihan nää kaikki aika hauskoja.[/quote:3dc9434671]
Oliko sikaa? [/quote:3dc9434671]
Olis ollu hauska tulla tonne, mut onnex en tullu kun näytettiin Sibelius.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Suuri sininen - ehkä vähän liian rankka juttu meitsille krapulassa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:1a21b68eba="barton_funk"][quote:1a21b68eba="Jean-Babtiste"][quote:1a21b68eba="börjeslandet"]Un Detective
Antichrist
Drag Me To Hell
Sibelius
Cruising
Olihan nää kaikki aika hauskoja.[/quote:1a21b68eba]
Oliko sikaa? [/quote:1a21b68eba]
Olis ollu hauska tulla tonne, mut onnex en tullu kun näytettiin Sibelius.[/quote:1a21b68eba]
Sibeliushan oli yön hienoin kokemus. Ei nukuttanut yhtään!
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:1ac7180a4a="börjeslandet"][quote:1ac7180a4a="barton_funk"][quote:1ac7180a4a="Jean-Babtiste"][quote:1ac7180a4a="börjeslandet"]Un Detective
Antichrist
Drag Me To Hell
Sibelius
Cruising
Olihan nää kaikki aika hauskoja.[/quote:1ac7180a4a]
Oliko sikaa? [/quote:1ac7180a4a]
Olis ollu hauska tulla tonne, mut onnex en tullu kun näytettiin Sibelius.[/quote:1ac7180a4a]
Sibeliushan oli yön hienoin kokemus. Ei nukuttanut yhtään![/quote:1ac7180a4a]
Ei nukuttanut ei. "Sinivalkoinen ääni".
Olihan tuolla yleisesti pari ihan turhaa leffaa ja tota ööh..
Trierin ja Timpan segoilut ja homokova Cruising taisivat olla mieleenpainuvinta.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
käytiin kiertokäynnillä kattomassa toi antichrist... no tulipa nähtyä ja ihan hyvä se oli. leffan kohokohta oli se kettu joka köhisi: CHAOS REIGNS!!!
Meet Dave
mutta ei ihan niin
kuin olin olettanut.
Liian suuret odotukset
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Uuno Epsanjassa
Bottle Rocket (Lurjukset). Ihan mahottoman hyvä, ihan niinku kaikki Wes Andersonin elokuvat.
tänään kuumeessa teinileffapäivä: Twilight, Labyrinth ja Narnia: prince caspian.
menihän ne. katoin myös hetken jotain paskaa leffaa ja nukahdin sen myötä kaheks tunniks. en palannu enää sen pariin.
Dracula. Menihän tuo taas pitkästä aikaa. Listen to them. Children of the night. What music they make.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Toi Kooma joka tuli töllöstä. Oli ihan hyvä.
Bottle Rocket (Lurjukset). Ihan mahottoman hyvä, ihan niinku kaikki Wes Andersonin elokuvat.
BR on kuitenkin noista selvästi heikoin.
bzort glorf bööth
The Wrestler
[quote:9048ef53cc="jn85"]Bottle Rocket (Lurjukset). Ihan mahottoman hyvä, ihan niinku kaikki Wes Andersonin elokuvat.
BR on kuitenkin noista selvästi heikoin.[/quote:9048ef53cc]
Enpä tiiä. Kyllähän Bottle Rocket vähän harjoitustyöltä näytti, mutta oli samalla niin sympaattinen, että tykkäsin paljon. Hyvän mielen elokuva.
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
[quote:e3edc25d43="Jean-Babtiste"][quote:e3edc25d43="jn85"]Bottle Rocket (Lurjukset). Ihan mahottoman hyvä, ihan niinku kaikki Wes Andersonin elokuvat.
BR on kuitenkin noista selvästi heikoin.[/quote:e3edc25d43]
Enpä tiiä. Kyllähän Bottle Rocket vähän harjoitustyöltä näytti, mutta oli samalla niin sympaattinen, että tykkäsin paljon. Hyvän mielen elokuva.[/quote:e3edc25d43]
Joo, etenkin nyt leffateatterissa nähtynä teki ihan yllättävän suuren vaikutuksen. Aiemmin se on vaikuttanut jotenkin heikolta, mutta kovasti nauratti. Värit oli myös filmillä aivan erilaiset kuin noissa näkemissäni halpis dvd:ssä ja näytti muutenkin tosi paljon hienommalta.
Transporter kolmosta parin kaverin kanssa. Alko vituttamaan koko väkivaltapaska, että lähdin kesken pois. En ole nähnyt trilogian aiempia osia, enkä aiokkaan.
Transporter kolmosta parin kaverin kanssa. Alko vituttamaan koko väkivaltapaska, että lähdin kesken pois. En ole nähnyt trilogian aiempia osia, enkä aiokkaan.
Ne on kyllä nykyajan parasta videovuokraamoväkivaltapaskaa, kröhöm, jos nyt sellanen kiinnostaa!!!
Tota kolmosta on kyllä kaikki haukkunut.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:f3be6a9627="barton_funk"]Transporter kolmosta parin kaverin kanssa. Alko vituttamaan koko väkivaltapaska, että lähdin kesken pois. En ole nähnyt trilogian aiempia osia, enkä aiokkaan.
Ne on kyllä nykyajan parasta videovuokraamoväkivaltapaskaa, kröhöm, jos nyt sellanen kiinnostaa!!!
Tota kolmosta on kyllä kaikki haukkunut.[/quote:f3be6a9627]
Joo kaks ekaa parasta, tää kolmonen vesitti koko homman. Pari kivaa toimintakohtausta, mut muuten tylsää ja mitäänsanomatonta.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Uusi Star Trek - höpsöä hattaraa, mutta silti paras Star Trek elokuva koskaan.
Vituttaa etten muistanut laittaa live long and prosper nörttipaitaani päälle.
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
Ihan jees.
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith