You are not logged in.
[quote:ddfe7aa32e="PrivateJoy"][quote:ddfe7aa32e="ydinaukio"]stranger than paradise
kyllä [/quote:ddfe7aa32e]
latasitko, vai onko sulla dvd? ainoa jarmusch jota en ole nähnyt [/quote:ddfe7aa32e]
tallensin porukoiden digiboksille sillon kun tuo tuli joskus talvella.
doubt
Menetetty peli
harold & kumar go to white castle
olipas greisi
Voisin jatkaa tämän parissa kun viime yönä olikin pakko jättää kesken kun alkoi väsyttää liikaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Benjamin Button
huono, vaikka alussa pillahdinkin itkuun yhdessä kohdassa
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mitäs pidit?
Ite katoin Hungerin uudestaan dvd:ltä ja parani vaan tokalla kerralla
en ole kolmekybänen emoboy
Mitäs pidit?
Meinasin seota. Oli siis hyvä, mutta tuota noin öö, ehkä tää vaatii sen toisen kerran, että ei sekois lopussa ihan täysin. Kaufmanissa on sellaista vihaan ja rakastan juttua. Kiero mies. Adaptation pitäis nähä uudestaan, koska ekalla kertaa vihasin sitä.
Tieto.
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:ab39b96b8f="ginipoika"]Tieto.
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:[/quote:ab39b96b8f]
JPP!!!11 Ihan ygös leffa.
[quote:aba1bd71dc="ginipoika"]Tieto.
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:[/quote:aba1bd71dc]
[quote:d5ccf13187="shanks"][quote:d5ccf13187="börjeslandet"][quote:d5ccf13187="ginipoika"]Tieto.
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:[/quote:d5ccf13187]
[/quote:d5ccf13187]duunikaveri just "kehu"[/quote:d5ccf13187]
Just tänään imutin ton ja aattelin kattoo fudiksen jälkeen.
[quote:ad7f45007f="börjeslandet"]Mitäs pidit?
Meinasin seota. Oli siis hyvä, mutta tuota noin öö, ehkä tää vaatii sen toisen kerran, että ei sekois lopussa ihan täysin. Kaufmanissa on sellaista vihaan ja rakastan juttua. Kiero mies. Adaptation pitäis nähä uudestaan, koska ekalla kertaa vihasin sitä.[/quote:ad7f45007f]
Adaptation on varsin hyvä, vaikka siinä on kieltämättä ongelmansa, varsinkin loppupuolella toimintaplagiaateissa. Vois tosiaan kattoa senkin joskus toisen kerran.
Pääosin Kaufman on mulle parasta mitä nyky jenkkileffoissa tapahtuu. Ainakin leffoissa missä se on mukana aina odottaa ja haluaa nähdä heti.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kaufman
mut takaisin aiheeseen: City of God
Kauas pilvet karkaavat.
"Syödään keitto syksymmällä, minä toin kyljyksiä" on edelleen parhaimpia laineja koskaan
Mangojauhe goddamn.
Smaa
Clive Barkerin tarinat
Toteutus leffana oli vähän kökkö, mutta VERI LENSI, PERKELE!
Teemalta äsken:
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:af58eced39="kri"]
mut takaisin aiheeseen: City of God[/quote:af58eced39]
Hyvä - citymen ei hyvä
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:fda784fab5="hrmunoita"]Teemalta äsken:
[/quote:fda784fab5]
sama
[quote:72dde90a29="hrmunoita"]
[/quote:72dde90a29]
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:e1a5a8c4f3="kaistahai"][quote:e1a5a8c4f3="hrmunoita"]
[/quote:e1a5a8c4f3]
[/quote:e1a5a8c4f3]
Parhaita leffoja ikinä, pitää katsoa muutaman vuoden välein aina.
Dreamcatcher - Uniensieppaaja
Apocalypto
- Molemmille , mielenkiintoisinta nyky-Hollywood-elokuvaa!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Transformers: Revenge of the Fallen
Ihan kreisii hulinaa alusta loppuun. Oli kyl mahtavaa kattoa Tennarin isoimmalta kankaalta.