You are not logged in.
perisuomalaista kateellisuutta, vihataan yrittämistä ja menestymistä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mut hei, näitten levy tulee ulos ens vuoden alussa, niin sanoivat lavalla Ruisrockissa!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:ba2ee2b9f8="greenie"]Ootte vaan kateellisia.
Kuunnelkaa se uus sinkku vaikka Maria! -ohjelmasta ja tulkaa sit haukkuu.
Tosi lapsellista ja just niin suomalaista! Ei ihme, et tyttöjä osataan arvostaa ulkomailla, eikä täällä junttien keskellä.[/quote:ba2ee2b9f8]
Moi se possun näköinen blondi Corpseista!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Ei helvetti, en oo muuten tullut kelanneeksi, että mä oon kyl sellanen tissiposki. Missäs tällä boardilla on se samisketju?
P.S. Oon toisaalle kirjoittanut enemmänkin rakkaudestani corpsei kohtaan. Kerron tämän, koska taatusti kiinnostaa.
[quote:8344e1b013="nordenstam"][quote:8344e1b013="greenie"]Ootte vaan kateellisia.
Kuunnelkaa se uus sinkku vaikka Maria! -ohjelmasta ja tulkaa sit haukkuu.
Tosi lapsellista ja just niin suomalaista! Ei ihme, et tyttöjä osataan arvostaa ulkomailla, eikä täällä junttien keskellä.[/quote:8344e1b013]
Moi se possun näköinen blondi Corpseista![/quote:8344e1b013]
flowssa porukalla eturiviin ok
[quote:1bc0fe3577="hc_jose"]
teoria[/quote:1bc0fe3577]
Kuule, kyllä kyse lienee vain kusipäisestä bättre folkkiudesta kuin mistään ajatellusta toiminnasta.
[quote:1e261878a2="greenie"]Kuunnelkaa se uus sinkku vaikka Maria! -ohjelmasta ja tulkaa sit haukkuu.
[/quote:1e261878a2]
Joo, mä kuuntelin - oli ihan vitun paska.
VOEE
bzort glorf bööth
[quote:200b1fef9c="Skeletonni"][quote:200b1fef9c="greenie"]Kuunnelkaa se uus sinkku vaikka Maria! -ohjelmasta ja tulkaa sit haukkuu.
[/quote:200b1fef9c]
Joo, mä kuuntelin - oli ihan vitun paska.[/quote:200b1fef9c]
Niin saako tuon uuden sinkun kuuntelun jälkeen nyt viimeinkin ihan luvalla ilmoittaa, että ei pidä yhtään tämän bändin musiikista, ilman että joka puolelta heitellään kateellisuus-kortteja..?
organizing the boy scouts for murder is wrong
Niin saako tuon uuden sinkun kuuntelun jälkeen nyt viimeinkin ihan luvalla ilmoittaa, että ei pidä yhtään tämän bändin musiikista, ilman että joka puolelta heitellään kateellisuus-kortteja..?
![]()
ei
[quote:a80eae4576="janne m."][quote:a80eae4576="Skeletonni"][quote:a80eae4576="greenie"]Kuunnelkaa se uus sinkku vaikka Maria! -ohjelmasta ja tulkaa sit haukkuu.
[/quote:a80eae4576]
Joo, mä kuuntelin - oli ihan vitun paska.[/quote:a80eae4576]
[/quote:a80eae4576]
Kyllä tässä on vähän sellasta "meidän bändi olis ollu parempi" -meininkiä. Jos ootte kerran niin hyvii, niin tehkää ite parempaa. Tytöt rohkeesti yrittäneet, lähteneet maailmalle ja nyt ne soittaa maailman parhailla klubeilla!
Tehkää perässä, jos osaatte!
[quote:32b90f18cd="greenie"]Kyllä tässä on vähän sellasta "meidän bändi olis ollu parempi" -meininkiä. Jos ootte kerran niin hyvii, niin tehkää ite parempaa. Tytöt rohkeesti yrittäneet, lähteneet maailmalle ja nyt ne soittaa maailman parhailla klubeilla!
Tehkää perässä, jos osaatte![/quote:32b90f18cd]
Mitä vittua, oikeasti??
Tartunko mä nyt johonkin halpaan trolliprovoon vai oletko oikeasti tosissas? :?
Kaikkea hyvää bändille, en mä niiden menestystä tahdo niiltä ottaa pois. Siistiä vaan kun suomalainen bändi pärjää maailmalla. Ja noiden markkinointiporukka on tehnyt aika hiton hyvää duunia, mistä propsit. MUTTA, noiden musa ei sytytä yhtään, siis yhden nähdyn keikan ja irtobiisien perusteella.
Eli aina kun jonkun bändin musa ei kohtaa jonkun tyypin musamakua, kyse onkin pohjimmiltaan kuulijan kateudesta? Wow, sano.
Ja miks te haukutte toisten ulkonäköä?
Tulisko teille mieleen käydä haukkumaan PMMP:n tyttöjen ulkonäköä tai vaikka Reginan Iisan? Heti, jos joku on vähän erilainen ja nuorempi, niin käydään kimppuun, kun ei oo parempaakaan haukuttavaa! Ei kaikkien pidä näyttää joltain Jukka-Pojalta, Asalta tai mitä te nyt kuuntelettekaan.
Corpsien tytöt sentään opiskelee taikissa, että kyllä mä sanoisin, että niillä on aika hyvin homma hallussa.
^ toi kuva ei näy
eiq åhå näkyypä :sheeplove eiq mitäs
kuka niitä on lyöny?
[quote:d7b4fe95dd="psykokarkki"]
flowssa porukalla eturiviin ok [/quote:d7b4fe95dd]
Tässä on oikeeta asennetta, psykokarkki!
Todellakin eturiviin Flowssa kaikki vaan. Tiedä vaikka saattaisitte ihastua Rohkeesti vaan kokeilee jotain uutta. LCMDF, Heartsrevolution, New Young Pony Club! Tulee olee upeet bileet, joten kaikki vaan paikalle tyylillä.
Tuosta tyylikkyydestä vielä sen verran, että kyllä musta tytöillä on selkeesti enemmän tyyliä kuin monilla muilla. Le Corps Mince de Francoise on kuitenkin vähän tyylikkäämpi nimi ku joku Huoratron. Miks pitää haukkua naisia?
[quote:eefe8c4800="janne m."][quote:eefe8c4800="Skeletonni"][quote:eefe8c4800="greenie"]Kuunnelkaa se uus sinkku vaikka Maria! -ohjelmasta ja tulkaa sit haukkuu.
[/quote:eefe8c4800]
Joo, mä kuuntelin - oli ihan vitun paska.[/quote:eefe8c4800]
[/quote:eefe8c4800]
Smaa.
[quote:895f0a3a32="janne m."]Niin saako tuon uuden sinkun kuuntelun jälkeen nyt viimeinkin ihan luvalla ilmoittaa, että ei pidä yhtään tämän bändin musiikista, ilman että joka puolelta heitellään kateellisuus-kortteja..?
![]()
ei
[/quote:895f0a3a32]
Ei näköjään saa!
(paitti, että greenie ei vastannu mun kysymykseen)
Corpsien tytöt sentään opiskelee taikissa, että kyllä mä sanoisin, että niillä on aika hyvin homma hallussa.
Heti, jos joku on vähän erilainen ja nuorempi, niin käydään kimppuun, kun ei oo parempaakaan haukuttavaa!
Hidastappa vähän ettet aja ojaan
(PSST! ennen ku älähdät, en ole sanonut sanaakaan noiden ulkonäöstä)
[quote:8388f46ec3="greenie"]Corpsien tytöt sentään opiskelee taikissa, että kyllä mä sanoisin, että niillä on aika hyvin homma hallussa.
[/quote:8388f46ec3]
Nyt kyllä tuntuu siltä, että silvis on palannut foorumille hassuttelemaan
Ei kaikkien pidä näyttää joltain Jukka-Pojalta, Asalta tai mitä te nyt kuuntelettekaan.
Odottelen, mitä looriksella on sanottavana asiaan
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ai mihin kysymykseen? Tähän vai?
[quote:a52009d027="janne m."]
Eli aina kun jonkun bändin musa ei kohtaa jonkun tyypin musamakua, kyse onkin pohjimmiltaan kuulijan kateudesta? Wow, sano.[/quote:a52009d027]
Kyl mä näkisin, et tää lähtee kateudesta ja katkeruudesta omaa rajallisuutta kohtaan. Jos ei pysty sillei hyväksyy esimerkiksi just tyttöjen tyyliä, ikää tai muuta, niin kyl se on aika pinnallista, kun tärkeintä tyttöjen kaikissa jutuissa on kuitenki musiikki. Et tota, kyl se kuuluu jo yleissivistykseen, et pitää mölyt mahassa, jos ei osaa sanoa mitään hyvää. Makuasioista ei voi kiistellä.
Tuosta Flowsta tuli mieleen, että ootteko te miettiny jo millasia kledjuja laittaa päälle? Mä oon kattellu vähän yksiä byysia Helsinki 10:stä. Wunderissa oli kans yks ihan älyttömän siisti paita myynnissä. Vois saada vielä vähän alennuksella, kun siellä tulee käytyy kuitenki aika paljon, vaikka toisaalta teen ja muokkaan ite kans aika paljon juttui.
Psykokarkilla on ainakin värejä selkeesti luvassa?
totta kai
[quote:bf36cbd929="greenie"]Ai mihin kysymykseen? Tähän vai?
[quote:bf36cbd929="janne m."]
Eli aina kun jonkun bändin musa ei kohtaa jonkun tyypin musamakua, kyse onkin pohjimmiltaan kuulijan kateudesta? Wow, sano.[/quote:bf36cbd929]
Kyl mä näkisin, et tää lähtee kateudesta ja katkeruudesta omaa rajallisuutta kohtaan. Jos ei pysty sillei hyväksyy esimerkiksi just tyttöjen tyyliä, ikää tai muuta, niin kyl se on aika pinnallista, kun tärkeintä tyttöjen kaikissa jutuissa on kuitenki musiikki. Et tota, kyl se kuuluu jo yleissivistykseen, et pitää mölyt mahassa, jos ei osaa sanoa mitään hyvää. Makuasioista ei voi kiistellä.[/quote:bf36cbd929]
Joo, just tota kysymystä tarkoitin
Oletko muuten huomannut, että tämä on keskustelufoorumi. Ja täällä keskustellaan musiikista. Keskusteluun kuuluu, että joku voi olla eri mieltä. Makuasioista ei tartte kiistellä, senhän takia onkin siistiä että joku tykkää jostain ja joku ei. Siinä mistään rajallisuudesta ole kyse.
Mulle kuuleppa tyttöjen tyyli tai ikä ei ole mikään ongelma. Huvittaa vaan tuo kaikki vouhotus kun se niiden musa on pikkasen keskinkertaista ja aika moneen otteeseen kuultua.
[quote:a40e1c837f="janne m."]
Oletko muuten huomannut, että tämä on keskustelufoorumi. Ja täällä keskustellaan musiikista. Keskusteluun kuuluu, että joku voi olla eri mieltä.[/quote:a40e1c837f]
No niinpä!
Jos keskustellaan, niin miks pitää haukkua? Eikö kotona opetettu tapoja? Mitä, jos Emma Le Corps olis sun sisko? Tuntuisko kivalta, jos jotkut nimettömät netissä kirjoittelis siitä ja nimittelis possuksi ja laittais perään vielä halventavia kuvia? Tuskinpa vaan.
Musta Suomessa pitäisi olla kyllä tilaa erilaisuudelle, jota Le Corps Mince de Francoise edustaa. Ilman pelkoa tuomituksi tulemisesta.
Mahtava trolli
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Tuus juho internettiin späm