You are not logged in.
Mikko täs moi.
Onko teillä koskaan ollut sellanen olo, että olisitte heränneet aamulla sellaseen fiilikseen, kuin olisitte käyttäneet kovia huumeita, harrastaneet seksuaalisen suuntauksen vastaista seksiä ja heränneet siihen, kun sen jäbän tyttis herättää sut ruikauttelemalla kuukautisverta sun päälle sen kuukupista?
Vähän sellanen fiilis ollu täs
Mut oli ihan kiva loma.
:peuk:
:x
organizing the boy scouts for murder is wrong
No voi morjens.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tsekatkaapa muuten huviksenne Googlen tuloksia blogspotista aiheeseen liittyen.
Supercoolia, sööttiä, upbeatia, rokkaavaa, coolia, siskoksia...
Le corps mince de Francoise on ihana yhtye...
se on sellaista musiikkia, jota haluaa kuulla festareille
(Ks. lähde)
Menköön, onhan jengi muutenkin ihan vitun yössä, mutta...
They are hailed as the next CSS
(Ks. lähde)
Joidenkin separeiden vertailut CSS:n ei ole uusia, mutta... syökää paskaa, apinat! CSS on sentään neljäkymmentäviisituhatta kertaa parempaa kuin Le Corps Mince de Francoise ikinä.
Mun mielestä tämä on köyhän naisen Le Tigre ilman mitään sanottavaa. Tai en mä oo ainakaan huomannut, että niillä olis sitä.
Laulaja on mielestäni edelleen hyvä, mikään muu ei
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kelpaa odottaa tulevaa (mainosmainosmainos) Berliinissä miksattua LOVE&NATURE -debyyttialbumia, jota voi fanitella Erottajan vessassa samalla kun runkkaa SIS. Delin biohajoavaan salaattikulhoon.
Ei olis tosiaan mitään hyvää kotimaista elektroish musiikkia vastaan, mutta ei kai nyt tässä voi olla se kaikki?
näiden maxisinkkuja sentään bongaa kaupoista, toisin kuin huoratronin
Stupidon myyjä sanoi joskus keväämmällä, että Huoratronin dolladollabiljoosta olisi tulossa uusi painos, mutta... ei oo näkynyt?
Forrrrssto, lisätietoja?
Vittuun nyt puhumasta jostain rotsiHuoratronista, tämä on Corpsejen otsikko!
ALKUKEVÄT 2010, UUSI CORPSE-LEVY TULOSSA! PASS THE CONVER... CONSIEV... SE KALLIS KONJAKKI!
Höhötin ääneen Ruississa kun nämä tytöt heittivät ilmoille jonkun uuden biisinsä, missä tää blondi räppäsi (kyllä!!!) ja kertosäe oli pöllitty MIAn D-puoli -kokoelmalta. Toki heittivät käsiä ilmaan.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
missä tää blondi räppäsi
Voi ei . . .
[quote:0144f2bfca="nordenstam"]
ALKUKEVÄT 2010, UUSI CORPSE-LEVY TULOSSA! PASS THE CONVERSE ALL STAR LIGHT (BLACK) $69.90![/quote:0144f2bfca]
Huh, saispa jo tulla, mutta kun ei enää ees seiso
[quote:751db7735c="nordenstam"]missä tää blondi räppäsi
[/quote:751db7735c]
korjasub
[quote:a9088ef0d4="Skeletonni"][quote:a9088ef0d4="nordenstam"]missä tää blondi räppäsi
[/quote:a9088ef0d4]
korjasub [/quote:a9088ef0d4]
http://www.myspace.com/psycomallu
blondi räppää
[quote:cf096703e8="psykokarkki"][quote:cf096703e8="Skeletonni"][quote:cf096703e8="nordenstam"]missä tää blondi räppäsi
[/quote:cf096703e8]
korjasub [/quote:cf096703e8]
blondi räppää[/quote:cf096703e8]
No nyt päästiin asiaan
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hienon kuuloista matskua toiselta blondilta. Kyllä jää Trinat, Rihannat ja muut ulkomaanpellet kauas, puhumattakaan Le Corpse Mince de Francoisen Emmasta.
Kumpi voittaa?
vs.
[quote:b0850616b3="psykokarkki"][quote:b0850616b3="Skeletonni"][quote:b0850616b3="nordenstam"]missä tää blondi räppäsi
[/quote:b0850616b3]
korjasub [/quote:b0850616b3]
blondi räppää[/quote:b0850616b3]
Opiaattiorkkuja!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
kutosnikkeily
bzort glorf bööth
Joojoo, Mallu on siis sata kertaa mielenkiintoisempi tapaus ku nää cörpset.
Mallu vittu vetää sienii ja tappaa jengii!
[quote:816fe19147="Skeletonni"][quote:816fe19147="psykokarkki"][quote:816fe19147="Skeletonni"][quote:816fe19147="nordenstam"]missä tää blondi räppäsi
[/quote:816fe19147]
korjasub [/quote:816fe19147]
blondi räppää[/quote:816fe19147]
Opiaattiorkkuja!
[/quote:816fe19147]
Tää SKENE pitää tsegata!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Woot!
Saa nähdä, että mitä tulee. Kuulemma Kutosella (?) olisivat kieltäytyneet soittamasta, kun oli niiden mielestä liian vähän jengiä paikalla. Et nyt kaikki paikalle, niin saadaan tytöt soittaa!!!
Kuulemma Kutosella (?) olisivat kieltäytyneet soittamasta, kun oli niiden mielestä liian vähän jengiä paikalla.
Jos toi on totta, ni hitto mä alan vihata tätä bändiä TOSI rankasti.
Nythän mä muistinkin, eli kyseessä oli New Judasin (eli niiden levylafkan.. eiku siis nehän onki self-unsigned, eli niinku frendien) omat bibikset Kutosella. Silloinkin kyseessä DJ-setti, eli... ei olis pahemmin tarttenu steitsil notkuu.
"nyt muistinkin"
eiq
bzort glorf bööth
Buu, ihan paskat bileet täällä!
Tuokaa tytöt lavalle....
Hells yeah!!!
Ylös.
Eiqu onkin jo!
Oiei, taitaa huominen keikka jäädä väliin, kun oon fleguna.
Psykokarkki nostattanee tunnelmaa siellä Nollan "tanssilattialla"?
[quote:76721d58ae="greenie"]Oiei, taitaa huominen keikka jäädä väliin, kun oon fleguna.
Psykokarkki nostattanee tunnelmaa siellä Nollan "tanssilattialla"?[/quote:76721d58ae]
vain hengessä mukana, oon mökillä tuolloin
Nyt kävi näin.