You are not logged in.
The Hellström Chronicle.
Todella hieno ja mielenkiintoinen tekele. Suomalaiselle selostustukselle ja alta paahtavalle englanninkieliselle, samoin kuin fiktiivisen tohtori Hellströmin ilmeille ja tulkinnalle, joutui kyllä hajoilemaan muutamaan otteeseen.
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
[quote:18155f67b7="danaström"]The Hellström Chronicle.
Todella hieno ja mielenkiintoinen tekele. Suomalaiselle selostustukselle ja alta paahtavalle englanninkieliselle, samoin kuin fiktiivisen tohtori Hellströmin ilmeille ja tulkinnalle, joutui kyllä hajoilemaan muutamaan otteeseen.[/quote:18155f67b7]
Kyllä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
sama
[quote:de6c3c3d00="hrmunoita"]
sama [/quote:de6c3c3d00]
kuuntelitteko perään stoogesia
ette kai kun täällä vielä spämmitään eiq mitäs
TIPTOO KÄY NYT HELVETTI JO KATSOO SE ANTICHRIST!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
TIPTOO KÄY NYT HELVETTI JO KATSOO SE ANTICHRIST!
NO EI SE MEE TÄÄL MAALLA!
Mangojauhe goddamn.
...mut discomadot oli just niin mahtava kuin ajattelinkin. suosittelen kaikille. tanskalaiset osaa päähenkilöstä tuli mieleen risto_m
Mangojauhe goddamn.
[quote:6d4745313f="Moronica"]TIPTOO KÄY NYT HELVETTI JO KATSOO SE ANTICHRIST!
NO EI SE MEE TÄÄL MAALLA![/quote:6d4745313f]
Taitaa taas pyöriä huomisesta lähtien Juliassa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Meet the Feebles
bzort glorf bööth
[quote:3f4b1e9e18="tiptoo"] päähenkilöstä tuli mieleen risto_m
[/quote:3f4b1e9e18]
Niin mut käy tsiigaa kato nyt kun tuut stadiin. Tahdon kezskustella kanssasi "siitä".
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
En päästä tiptoota katsomaan tylsää paskaa
en ole kolmekybänen emoboy
Bruno
Väsyttää nauramisesta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Football Factory
Hulinoinnin romantisointia.
"A repo man's always intense"
happy-go-lucky. sillee ihan hauska..
Menetetty peli
Ping Pong Kingen.
Olihan tää hauska, vaikka eipä tuossa näytöksessä kyllä kukaan muu nauranut kuin minä. Kuvakerronnaltaan ja lavastukseltaan kumartaa kyllä syvästi Roy Anderssonin suuntaan. Hienoja pelkistettyjä kuvia, hullunkurisia asetelmia ja toimivia leikkauksia. Ainoo vaan että kaikki anderssonmaiset hulluttelut ei ihan lunasta paikkaansa tässä pätkässä, koska tää Jonssonin esikoispitkä on kuitenkin selkeemmin juonielokuva, kun mun mielestä Andersson taas on enemmän kotonaan erilaisten, välillä irrallistenkin, asetelmien rakentajana.
Kuitenkin kierolla tavalla hauska ja toimiva leffa. Isot miinukset lähtee kyllä kuitenkin äänikerronan ylidramaattisuudesta. Ois nimittäin mun mielestä toiminut paljon pienemmilläkin paukuilla.
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
Brüno. Ihan helvetin huono.
Ite oot
[quote:3732750542]Ilmeisesti suomalaisten pelko tulla kusetetuiksi on niin vahva, että Brünon ilmiselvimminkään aidot jaksot eivät mene meikäläisille kriitikoille läpi. On Brünossa tietysti lavastettujakin jaksoja, mutta ne ovat juonen kuljetusta ja tarkoituksellisesti helposti havaittavissa muun matskun joukosta.[/quote:3732750542]
Blondikaksoset elokuvaan päätymisestä:
[quote:2fc1778784]And how did you react to that news? Were you worried youd come off looking foolish?
We didnt look at it in a negative way at all, because we werent celebrities, we werent like Ron Paul having to make a public apology for what happened or anything. It was a fun experience for us, we laughed at it. They really edited this thing. We met with him for two hours, and our part was less than two minutes. Everyone knows that Sacha Baron Cohen makes fun of people in movies, so we took it as humorous, and we thought of it as a different opportunity to brand our company.[/quote:2fc1778784]
http://www.blackbookmag.com/article/the … duped/8998
[quote:c8d490f0e4]Ilmeisesti suomalaisten pelko tulla kusetetuiksi on niin vahva, että Brünon ilmiselvimminkään aidot jaksot eivät mene meikäläisille kriitikoille läpi. On Brünossa tietysti lavastettujakin jaksoja, mutta ne ovat juonen kuljetusta ja tarkoituksellisesti helposti havaittavissa muun matskun joukosta.
http://suomenkuvalehti.fi/blogit/kuvien … astaanotto[/quote:c8d490f0e4]
Minusta sillä, olivatko kohtaukset aitoja vai lavastettuja, ei ole hirveästi merkitystä. Näyteltyä paskaa tai spontaania paskaa, ihan sama. Kuivalehden kirjoittaja miettii, lähteekö moni kesken näytöksen pois. Kävi muutaman kerran mielessä, muttei todellakaan leffan "rankkuuden" tai epäsovinnaisuuden takia. Ihan vaan sen paskuuden.
bruno oli ihan jees. nauratti paljonkin pari kertaa, mut eihän tuo nyt ollut lähellekään boratin tasoa
Nauroin Brünolle enemmän kuin Boratille, vaikka varmasti tiettyjen standardien mukaan se on huonompi "elokuva".
Trailereista ei okei saa käsitystä, mutta onks bruno muuttunut paljonkin Da Ali G Showin ajoista? Silloin se oli hauskin hahmo tosta sarjasta.
bzort glorf bööth
Leffan ongelma on, että se ei ole niin ehyt kokonaisuus kuin Borat. Oli silti todella hauska.
Ice Age 3
Ei niin hyvä kuin City of God, mutta erittäin katsottava kuitenkin.
"A repo man's always intense"
big fish
edelleen parasta ikinä.
v for vendetta
oli jotenkin parempi ku ekalla katsomiskerralla
Watchmen
Aivan loistava!!
To Kill a Mockingbird
Olipa hieno.
organizing the boy scouts for murder is wrong