You are not logged in.
Mjaa, kai tuo kapteenisääntö on ihan hyvä. Toisaalta lisäsi haastetta kun piti tietää varmasti että kapteeni pelaa.
Ainoa merkittävä (?) havainto toistaiseksi on se, että Arshavin on siirretty hyökkääjästä keskikenttäpelaajaksi...
Kolmen viimeisen kauden tilastot omalta osalta:
Vuosi / kokonaispisteet / kokonaisranking kaikista pelaajista
2006/07 / 1705 / 248,601
2007/08 / 2070 / 84,507
2008/09 / 1828 / 212,301
Tällä kaudella tavoitellaan taas 07-08:n tuloksia, vaikka silloinki oli yksi tosi tosi huono vaihe.
Mullakin 07/08 oli kiimakausi. Oon kyllä pelannut pidempään kuin kolme vuotta, mutta ehkä tuolla ei vaan näy history pidemmälle, tai sitten oon pelannut eri tunnuksilla tmv.
Vuosi / kokonaispisteet / kokonaisranking kaikista pelaajista:
2006/07 / 1828 / 89,030
2007/08 / 2275 / 1,180
2008/09 / 2059 / 6,706
[quote:ea45122094="ginipoika"]Jaaha, ensi kauden FPL on avattu. Koodi rotsi-liigaan on 10830-3760. Jotenkin tuntuu, että (varsinkin puolustajien) hinnat ovat nousseet viime kaudesta. Zhirkov esimerkiksi maksaa 7.5.
Kai teit tuollaisen classic leaguen?[/quote:ea45122094]
Toki.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Koitetaas sit täl kaudella kattoa ettei tonne eksy jotain tuntemattomia tyyppejä kun parilla edelliskaudella on ollu aina yks nimimerkitön tyyppi mukana. Oman jengin teen varmaan vasta muutaman viikon kuluttua vaikka sai tässä vissiin vaihella näin alkuun miten lystää?
Koitetaas sit täl kaudella kattoa ettei tonne eksy jotain tuntemattomia tyyppejä kun parilla edelliskaudella on ollu aina yks nimimerkitön tyyppi mukana.
Nazihåmåadminina heitän tuntemattomat tyypit kylmästi pihalle.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mä haluun mesiin tänä vuon!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:3ad7d8c240="ginipoika"][quote:3ad7d8c240="shanks"]Koitetaas sit täl kaudella kattoa ettei tonne eksy jotain tuntemattomia tyyppejä kun parilla edelliskaudella on ollu aina yks nimimerkitön tyyppi mukana.
Nazihåmåadminina heitän tuntemattomat tyypit kylmästi pihalle. [/quote:3ad7d8c240]:peuk: edellinen pallomekkomode oli kyvytön tuohon
[/quote:3ad7d8c240]
Mä unohdin sen sitte lopulta.
laitoin sitteki tylsyyksissäni tiimin jo nyt kuntoon.. säädetään sit lähempänä.
Aikasempina kausina menny näin:
2007/08 2021 144,474
2008/09 1903 95,602
Jätän Premier League fantasyn.
"A repo man's always intense"
Tein joukkueen. Aika arpomistahan toi lopulta oli.
6 osallistujaa vasta rotsiliigassa, kausi alkaa ens viikonloppuna joten pikapikaa tiimejä laittamaan kuntoon.
Kannattaa myös ottaa huomioon, että heti toisella kierroksella Europelejä pelaavat joukkueet (ja näiden vastustajat) eivät pelaa pelejä joten pientä sumplimisista sen suhteen lienee järkevä tehdä.
[quote:3bb41bc5e7="shanks"]6 osallistujaa vasta rotsiliigassa, kausi alkaa ens viikonloppuna joten pikapikaa tiimejä laittamaan kuntoon.
[/quote:3bb41bc5e7]
Jep, lisää kyllä kaivataan. Mainitaan vielä, etten aio kovin pitkään pitää rotsi-liigaa avoimena kauden alusta, joten hopi hopi.
Mä haluun mesiin tänä vuon!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mukana, jengin nimi vaihtui viime kaudesta ja sakki koottu viidessä minuutissa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Liityin
Vielä vähän hienosäätöä squadiin viimeistään perjantaina ja sit menox! Mull' on hyvä tunne tästä.. Crisut ja Thierryt onnex vihdoin poissa, toki Fatty ja Honest läd vielä dominoimassa. Saas näh'hä.
Saako pelaajia vaihtaa ennen kauden alkua niin, ettei tule pistemenetyksiä?
Saako pelaajia vaihtaa ennen kauden alkua niin, ettei tule pistemenetyksiä?
Saa, rajattomasti.
Nonni, nyt on joukkue viritetty (arvottu) huippuunsa. Saas nähdä miten menee. Jos tällä kaudella osaisi käyttää vaihtoja vähän järkevämmin eikä menettäis yli sataa pistettä niihin.
Kai ton Europa Leaguen ja CL:n fantasyn vois pistää kans sitten aikanaan pystyyn. Mä pelaan niitä sit vaikka yksin.
Vähän kyl aiheuttaa hankaluuksia toi toinen kierros kun 8 jengillä ei ole ollenkaan peliä mut mietitään vielä iltapäivään asti muutamaa nimeä.
Vähän vaikeeta kyllä joukkueen kasaaminen on, kun mieleen pukkaa jatkuvasti toinen toistaan parempia kuningasideoita. Taisi jopa käydä niin ikävästi, että Titus Bramble ei sittenkään mahdu tiimiini.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Adebayor olisi mitä klassisin floppi, mutta tein silti kapteenin. Kattellaan viitisen kiekkaa.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Lamps-Gerrard-Arshavin -kolmikolla hintaa vain 36. Loppuihin 13 pelaajaan saa siis käyttää 64 eli keskimäärin 4,9 milliä.
Maalivahdeista alle 5 hintaisia hyviä nimiä voisivat olla Stoken Sörensen (4,0) ja Wiganin Kirkland (4,5).
Puolustuksessa rinkiin sitten WIganin Figueroa (4,5), Stokesta Shawcross tai Faye (4,5) tai sitten hakee noiden nousijajoukkueiden pakkeja jotka pääosin on hinnaltaan 4,0.
Keskikentällä halpisvaihtoehtoja edustavat Stoken rajaheittolinko Delap (5,5), Pompeyn laitamenijä Belhadj (5,0) tai Sunderlandiin siirtynyt Wiganissa Steve Brucen miehistössä rouhinut Cattermole (5,0). Yllätysvetona voisi myös ottaa Blackburnin kovapotkuisen Reidin (5,0) tai sitten etsiä nousijoista näitä halpoja.
Kärkeen edullisia nimiä voisivat olla Stoken kokenut Beattie (6,0) tai muutama kausi sitten Readingin paidassa maaleja paukutellut Wolves-kärki Doyle (5,5) mutta voi sitten tietysti olla fiksumpi panostaa vaikka siihen Torresiin jos meinaa pisteitä saaha.
Vähän vaikeeta kyllä joukkueen kasaaminen on, kun mieleen pukkaa jatkuvasti toinen toistaan parempia kuningasideoita. Taisi jopa käydä niin ikävästi, että Titus Bramble ei sittenkään mahdu tiimiini.
Muuten erittäin sama, paitsi Titus Brambleen eri
Todnäk tuli kasattua vähän liian tasapaksu ja keskinkertainen nippu ilman varsinaisia pomminvarmoja pisterohmuja. Viime vuoden malliin yritetään muutamalla Fulhamin pakilla, Crouch myös remmiin vanhasta muistista (nyt Tottenhamissa, eli vielä varmempi floppi).
---
Nyte joukkueeni on valmis. Ilouutinen kaikille: Titus Bramble on sittenkin mukana! :)8)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
eri.
onks head-2-headii?
onks head-2-headii?
Mun mielestä siellä sai liittyä kolmeen tollaseen random-liigaan. Sit sai valita, että onko head-2-head vai ihan tavallinen systeemi. ööö. Emmä muista enkä nyt jaksa mennä hidsailee tuonne sivustolle ko on vähe hidsaruuhka.
Esim. äfäfällä on sekä classic että h2h-liigat joihin eri koodit ja molemmissa voi olla samanaikaisesti. Toki tou classic on SE OIKEA!
Mä keikautin sit koko squadini uusiksi aamupäivän ratoksi; jengiin mahtuivat mm. Arshavin, LamBard, Gerrard ja myös Torres..
Näillä mennään: Sørensen; O'Shea, A. Cole, Evra, Shawcross; Lampard (C), Arshavin, Valencia, Lawrence; Drogba, Ebanks-Blake
Ja vaihdossa: Kirkland, Bramble , Lucas, Jerome
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.