You are not logged in.
[quote:921f0152b7="janne m."]To Kill a Mockingbird
Olipa hieno.[/quote:921f0152b7]
eilen törmäsin AFI:n top 100 heroes and villains -listaan ja Atticus Finch paistatteli sankareiden ykkösenä.
katsomisesta jo aika paljon aikaa, mutta muistan että yllätyin kuinka hyvin toimi vaikka kirjan oli lukenut juuri ennen leffaa ja siitäkin pitänyt. jossain juuri sanottiin kuinka romaanifilmatisointien onnistuminen on kiinni siitä, kuinka hyvin elokuvan kuvasto pystyy korvaamaan kirjan muodostamat mielikuvat. tässä tapauksessa tuntui, kuin ne olisivat olleet samat.
Menetetty peli
Pakko yhtyä edellisiin ja hehkuttaa tuota To Kill a Mockingbird -elokuvaa. Harmi vaan, ettei tullut tallennettua kovalevylle.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
sama! kirjalle ja elokuvalle tyystin varaaukseton molemmille!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Itsellä kirja lukematta, ja leffankin näin eilen ensimmäistä kertaa. No mut, eilen sit hiukan tuon perään Saw.
Öööää. Ei toi ny oikein lähteny. Tai siis hyvin rullaavaa viihdettä, mutta aika yhdentekevä leffa loppujen lopuksi. Emmä oikein edes tiedä mitä odotin, jotain tosi piinaavaa jännitystä ja ylilyöntejä varmaan. Ajatuksena mielenkiintoinen, mutta toteutus teki siitä jotenkin huvittavan. Eikä auttanut, että näyttelijät olivat aikamoisia urpoja.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Moodysonin Mammoth.
Tää ei sitten lähtenyt ei niin millään. Oli kyllä niin toisintoa Iñárritun Babelista, että alkoi jossain vaiheessa ihan kuvottaa. Babel sentään onnistuu koskettamaan paikoitellen, kiitos Gustavo Santaolallan kauniin minimalistisen musiikin, mutta Mammoth jätti täysin kylmäksi.
Ice Age 3.
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
Kirjalle ja elokuvalle täältäkin
bzort glorf bööth
Push
18 Year Old Virgin
Harry Potter and the Philosopher's Stone
Brunon paskuus ja paska huumori ärsytti enemmän kuin nauratti suhteessa 90% - 10%. Harrison Fordin roolisuoritus ja Lähi-Itä oli ainoat valopilkut.
zombie holocaust
no eihän tuo kovin hyvä ollut
[quote:f1286c6ce6="ydinaukio"]zombie holocaust
no eihän tuo kovin hyvä ollut [/quote:f1286c6ce6]
No ei
Mutta kyllä noita tuon ajan italokauhuja aina mielellään katsoo, on tuokin muistaakseni ihan hupaisa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Brunon paskuus ja paska huumori ärsytti enemmän kuin nauratti suhteessa 90% - 10%. Harrison Fordin roolisuoritus ja Lähi-Itä oli ainoat valopilkut.
Valitsit sitten kaikkein tylsimmät kohdat.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:4dcd5b22e8="leposi"]
18 Year Old Virgin
[/quote:4dcd5b22e8]
Aikamoista
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:12575f2cb7="janne m."][quote:12575f2cb7="ydinaukio"]zombie holocaust
no eihän tuo kovin hyvä ollut [/quote:12575f2cb7]
No ei
Mutta kyllä noita tuon ajan italokauhuja aina mielellään katsoo, on tuokin muistaakseni ihan hupaisa.[/quote:12575f2cb7]
toki, onhan tuo kuitenkin paras genre koskaan.
katsoin äsken happinessin monen vuoden jälkeen. loistava leffa kyllä edelleen.
Onkos kukaan nähnyt noita Che-leffoja?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kohta se on toi Videodrome
bzort glorf bööth
![]()
Meni jo
Oli hyvä. Ekan kerran vasta näin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:86f1d42e70="hiirimattona"]Kohta se on toi Videodrome
![]()
Meni jo
Oli hyvä. Ekan kerran vasta näin.[/quote:86f1d42e70]
mahtikamaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:d5d20f1bc1="Jean-Babtiste"][quote:d5d20f1bc1="hiirimattona"]Kohta se on toi Videodrome
![]()
Meni jo
Oli hyvä. Ekan kerran vasta näin.[/quote:d5d20f1bc1]
mahtikamaa[/quote:d5d20f1bc1]
Viimeksi Barton Funkin kera leffassa tämä. Long live the new flesh
Hyvä arvio muuten Hesarissa tästä, luin kaxxixsella/safkixsella
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
En ole nyt jaksanut tunnollisesti listata näkemiäni leffoja tänne :x
Yritetään ulkomuistista
Uusintoja leffassa ja digiboxilta:
Driver -Keikkakuski. Vuonna 1986 vaikutti tylsältä, mutta nyt toimi hippusen paremmin.
Elää ja kuolla LA:ssa. Aina toimii. 80-luvun asiallisimpia rainoja.
Flash Gordon. Hauska ja upean näköinen. Get Carterin ohjaaja hiukan erifiilixsissä
Pako New Yorkista. Suosikkicarpentersoundtrackkeja. Kova castig. Mutta täytyy sanoa että skidinä upposi kympimmällä. Silti ikisuosikkeja.
Fog. Parempi kuin muistikuvat.
En ole nyt jaksanut tunnollisesti listata näkemiäni leffoja tänne :x
Yritetään ulkomuistista
Uusintoja leffassa ja digiboxilta:
Driver -Keikkakuski. Vuonna 1986 vaikutti tylsältä, mutta nyt toimi hippusen paremmin.
Elää ja kuolla LA:ssa. Aina toimii. 80-luvun asiallisimpia rainoja.
Flash Gordon. Hauska ja upean näköinen. Get Carterin ohjaaja hiukan erifiilixsissä
Pako New Yorkista. Suosikkicarpentersoundtrackkeja. Kova casting. Mutta täytyy sanoa että skidinä upposi kympimmällä. Silti ikisuosikkeja.
Fog. Parempi kuin muistikuvat.
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Ekalla katselulla:
Vetyihminen - haahuilua Godzillan tekijältä.
Onnenpeli - Jarva ranskalaisissa tunnelmissa. Raju kohtaus suokissa.
Kun taivas putoaa - Jarva sensaatiolehdistö fiilixsissä. Aika ja moista.
Transformers 2 - Kaatuneiden kosto. Value for money Tekijän tunnusmerkit yhdistettynä sieltä ja täältä lainailuihin. Suosikkikohtia: teininaispääsosan "esittely" ja pahis robottien pisin keskustelu. Voi juma!
Harry Potter and the Chamber of Secrets
![]()
Olihan se yhtä hyvä kuin joskus 10 vuotta
bzort glorf bööth
valkoinen ilmapallo
Menetetty peli
Saturn 3
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
peli on menetetty
Menetetty peli
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
stalker
Menetetty peli
Apollo 13