You are not logged in.
Pages: 1
laitetaas tämmönen tuon levynmetsästys-topikin kaveriksi. tämmönen ois hakusessa:
fernando pessoa - levottomuuden kirja
alkaa turhauttamaan kun vuosia jatkuneesta enemmän tai vähemmän aktiivisesta kirppisten, antikvariaattien ja netin tonkimisesta huolimatta ei tunnu natsaavan
joku onnellinen omistaja tarjoutukoon myymään mulle!
[quote:26f0ba3534="maloun"]laitetaas tämmönen tuon levynmetsästys-topikin kaveriksi. tämmönen ois hakusessa:
alkaa turhauttamaan kun vuosia jatkuneesta enemmän tai vähemmän aktiivisesta kirppisten, antikvariaattien ja netin tonkimisesta huolimatta ei tunnu natsaavan
joku onnellinen omistaja tarjoutukoon myymään mulle![/quote:26f0ba3534]
Meiltä löytyy. Ostin ton joskus X vuotta sitten kirja-alesta, ja kirja näkyy olevan hyllyssä edelleen lukemattomana...
Paljonks tarjotaan?
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Mulle saa tarjota tätä:
François Truffaut: Hitchcock (Love kirjat)
Maksan ihan hyvin. Ja siis nimenomaan se suomalainen painos.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:bcdc23b5d5="tomitarmo"][quote:bcdc23b5d5="maloun"]laitetaas tämmönen tuon levynmetsästys-topikin kaveriksi. tämmönen ois hakusessa:
joku onnellinen omistaja tarjoutukoon myymään mulle![/quote:bcdc23b5d5]
Meiltä löytyy. Ostin ton joskus X vuotta sitten kirja-alesta, ja kirja näkyy olevan hyllyssä edelleen lukemattomana... [/quote:bcdc23b5d5]
smaa
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:7c72d6d292="tomitarmo"][quote:7c72d6d292="maloun"]laitetaas tämmönen tuon levynmetsästys-topikin kaveriksi. tämmönen ois hakusessa:
joku onnellinen omistaja tarjoutukoon myymään mulle![/quote:7c72d6d292]
Meiltä löytyy. Ostin ton joskus X vuotta sitten kirja-alesta, ja kirja näkyy olevan hyllyssä edelleen lukemattomana...
Paljonks tarjotaan? [/quote:7c72d6d292]oho oho, hienoa että heti tärppäsi! en kyllä tiedä yhtään millasissa kursseissa tuo on nykyään tai ollut ostohetkellä. heitä vaikka privaillen mulle hintapyyntö, kyllä mää oon valmis siitä jonku roposen maksamaankin kun kerran niin kauan oon jo etsiskellyt
Oh, valehtelematta voin sanoa, että rekisteröidyin tänne, jotta voisin kysyä, että olisiko kellään vielä myydä tuota Fernando Pessoan Levottomuuden kirjaa?
Kuvittelin, että sen löytäisi helposti netistä, mutta ilmeisesti ei ole näin... Harkitsin englanninkielisen tilaamista ja ostamista, mutta ei se ole sama kuin suomenkielinen
stanislaw lem - futurologinen kongressi
keneltä/mistä löytyis?
kirjastosta http://luettelo.helmet.fi/record=b1368974~S9*fin
hieno kirja
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^ no sieltä toki, mutta jos siis haluais omaksi.
^taitaapi olla nykyään keräilykappale, eikä ainakaan näkynyt divarihauissa (antikka ja antikvaari)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
niinpä, mut jos joku jossain bongaa niin vinkatkaapa
Pages: 1