You are not logged in.
[quote:21592f6472="börjeslandet"]Being John Malkovich
Olihan se edelleen ihan liian hyvä, vaikka muistinkin melkein kaiken ulkoa.[/quote:21592f6472]
Voisikin taas kerran katsoa.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Katoin Ps-nimistä leffaa ilmesest vikat 30 min, ihan hyvältä vaikutti, mut ei kyl mitään erikoista kai kuiteskaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Nyt meni kyl "ilmesest"-sana vähän väärään kohtaan, piti mennä ennen leffan oletettua nimeä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Kiva ku korjasit
bzort glorf bööth
[quote:8404116950="grasskirt"]Transformers 2: Revenge of the Fallen
Aikamoinen. Naurattaa vieläkin![/quote:8404116950]
Joo-o. Melekosta mehustelua oli
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:51f8d42f3b="asleep"][quote:51f8d42f3b="grasskirt"]Transformers 2: Revenge of the Fallen
Aikamoinen. Naurattaa vieläkin![/quote:51f8d42f3b]
Joo-o. Melekosta mehustelua oli [/quote:51f8d42f3b]
Oho, onko päpällä sittenkin huumorintajua?
en ole kolmekybänen emoboy
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^ Tulispa toi telkasta joskus. Näin sen aikanaan teatterissa, muistan vaan, et oli hyvä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Pearl Harbor
Lieksa
En voinu kattoa ku tunnin. Sit meni hermi ja jätin kesken. Paskinta ikinä!
[quote:63a0ab3eb0="leposi"]Pearl Harbor
Lieksa
En voinu kattoa ku tunnin. Sit meni hermi ja jätin kesken. Paskinta ikinä![/quote:63a0ab3eb0]
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:3df9f9f21a="börjeslandet"][quote:3df9f9f21a="leposi"]Pearl Harbor
Lieksa
En voinu kattoa ku tunnin. Sit meni hermi ja jätin kesken. Paskinta ikinä![/quote:3df9f9f21a][/quote:3df9f9f21a]
on se tylsä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Älkää koskeko valkoiseen naiseen.
Marco Ferrerillä meni kyl aika lujaa 70-luvun alkupuolella: ensin pierueepos Suuri pamaus ja sit tää hervoton Pariisinsorakuoppa-western.
(Plus Catherine Deneuve ei ole ikinä liponut ja purrut huuliaan yhtä aistillisesti kuin tässä... )
Orson Wellesin ohjaama Oikeusjuttu. Ihan jees sovitus.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lola rennt - Juokse Lola Juokse
Muutamia mainioita kohtauksia, muutamia ärsytystä ja verenpainetta kohottavia samaten. Lolan ja Mannin sänkykohtaukset <3
Kelpo toimintapätke torstai-aamun aloitukseen kahvin ja keksien kera.
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Harry Potter ja puoliverinen prinssi
Leave Her To Heaven
Late Autumn
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
magnum .44
[quote:93755e268d="ydinaukio"]magnum .44
[/quote:93755e268d]
Sama ja toiseen topikkiin hieman asiasta postailinkin. Hämmentävän pohdiskeleva Harry-leffa, vai alankos olla hieman plöröissäni.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Oli muuten hieno yks Harry Callahanin laini (suom.): "Joskus herään öisin ja mietin mihin tämä maailma on menossa".
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Eilinen Sonny Chiba, joku Street Fighter Counterattacks. Niinku honkkarikungfua, mut karatea.
Johan ollut viikonloppu: eilen Magnum .44 ja tänään Hikinen iltapäivä.
bzort glorf bööth
Itse katsoin Deep Blue Sea -elokuvan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Itse katsoin Deep Blue Sea -elokuvan.
Vois kattoo ton joku päivä!
bzort glorf bööth
[quote:aa8bf8263c="ginipoika"]Itse katsoin Deep Blue Sea -elokuvan.
Vois kattoo ton joku päivä! [/quote:aa8bf8263c]
Oli huonompi kuin muistin. Rennyltä silti rohkea veto antaa superhain syödä tunnetuimmat näyttelijät ensin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:5807c6a736="hiirimattona"][quote:5807c6a736="ginipoika"]Itse katsoin Deep Blue Sea -elokuvan.
Vois kattoo ton joku päivä! [/quote:5807c6a736]
Oli huonompi kuin muistin. Rennyltä silti rohkea veto antaa superhain syödä tunnetuimmat näyttelijät ensin.
[/quote:5807c6a736]
bzort glorf bööth
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Lättäjalka kaukoidässä - symppistä ja mainiota menoa. Yhtä hyvä kuin Turpa kiinni krokotiili.
Lennolla Atlantin yli ehdin katsoa:
He's just not that into you
Walk the line
ja ekat 30 minsaa Bride Wars -leffaa, oli niin luokaton että piti keskeyttää.
Eniten jäi harmittamaan se etten tajunnut tarjolla olleen Watchmen-rainan olleen puolitoistatuntinen "kaikille sopiva" editointi Olisi ollut mielenkiintoista nähdä mikä oli päässyt sensorien läpi...
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Australia
Risto Räppääjä
Maailman ihanin ja mukavin leffa!