You are not logged in.
The Spirit of the Beehive
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
The Spirit of the Beehive
Aivan parasta!
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
mitäs näitä on tullu katottua
gi joe : paskaa
brüno : paskaa
lesbian vampire killers: paskaa
religulous: paskaa
midnight meat train: paskaa
yokio mishima - patriotism : parasta
kurosawa - rashomon : joka kerta parasta
hellraiser: parasta
drag me to hell: semiparasta
aki kaurismäki: rikos ja rangaistus :semiparasta
ozu: ohayo: VITU MAAILMAN PARAS
the mindscape of alan moore: parasta
Mika Kaurismäen Haarautuvan rakkauden talo, hyi mikä paska!
[quote:e819d557da="barton_funk"]
[/quote:e819d557da]
Se oli hyvä se loppu kun sankari kävi heittämässä "good guys always win, evan at the eighties ja kävi sitten "keulimaan"
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
If...
aina vaan paranee! ihana elokuva. loppukin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mika Kaurismäen Haarautuvan rakkauden talo, hyi mikä paska!
Joo tosta riitti pelkkä mainoksen näkeminen.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Tuplapaskat tuli.
Kylläpä se Brüno olikin hyvä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Käsky
Nää oli samalla dvd:llä:
Roy Andersson - En kärlekshistoria
Roy Andersson - Sånger från andra våningen
Ensin mainitun näin ekaa kertaa ja oli ihqun söötti ja nostalginen. Toinen on kaikkien aikojen suosikkileffojani.
Sent from my iPhone 16
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Eipä ole tullut nähtyä tuota PITKÄÄN AIKAAN.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eipä ole tullut nähtyä tuota PITKÄÄN AIKAAN.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:4dca5b36d4="Tomsk"]Nää oli samalla dvd:llä:
Roy Andersson - En kärlekshistoria
Roy Andersson - Sånger från andra våningen
Ensin mainitun näin ekaa kertaa ja oli ihqun söötti ja nostalginen. Toinen on kaikkien aikojen suosikkileffojani.[/quote:4dca5b36d4]
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
lasisydän
en jaksanut loppuun asti.
Burn After Reading
Huomattavasti parempi kuin odotin. Brad Pittin hahmosta ilmeineen ja eleineen tuli vaan koko ajan rasittavasti mieleen se yks tyyppi Kolmas Kivi Auringosta sarjasta, tuskin lienee tarkoituksellista.
Alien vs Predator
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Suutele minua, tyhmyri
Tervetuloa nukketaloon
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Public Enemiesistä:
[quote:748f070593="börjeslandet"]Joo ja että pidit. Hyvä kuulla. Ootan tolta just eniten viihdyttävyyttä.
Niin, en tiiä. Luulisin että petyt! Oli viihdyttävä tarinan takia, mutta toteutus tökki jatkuvasti. Hienosti oli John kuvattu semmosena taviksena jolta puuttuu perus-filmnoir-gangstojen glamour ja ehkä tämän pohjalta keksitty leffan visuaaliset lähtökohdat mutta enpä kuule tiijä, film noirin valaistus plus tuommoinen kuvaustapa vaan kaahas jotenki vastaan. Ohjaajan kohdalla homma kusee, ajattelin, ja niinhän se..[/quote:748f070593]
Ohjaaja on nero, ja onhan se ollut myös käsikirjoittamassa tota eli tarinaan vaikuttanut... Johnny ei ehkä ollut jostain lukemani hehkutuksien arvoinen, mutta veti todella hyvin ja toi sopivasti kepeyttä tohon elokuvaan. Lopppupuolella oli jotain vähän hölmöjä kohtauksia, mutta yleisesti ottaen elokuvan fiilis parani mitä pitempään se kesti (ois voinu olla pidempikin). Tykkäsin kovasti.
Kuvaus toimi yllättävän hyvin, vaikka trailerin nähtyä pelkäsin pahinta. Kivasti toi digi jotenkin intiimimmäksi ne romanttiset kohtaukset. Välillä ei ihan toiminut (kaikissa digille kuvatuissa elokuvissa tainnu olla sama vika), mutta enimmäkseen pidin kuvauksestakin. Yllätyin lopputekstien kohalla, että tän oli kuvannu Dante Spinotti. Ei ole työskennellyt Mannin kanssa sitten Insiderin (viimeinen kokonaan filmille kuvattu Mann-elokuva). Hyvä että teki paluun
en ole kolmekybänen emoboy
Jotain uusintoja deeveedeeltä:
They Live - ohan tää ihan ässä.
Diner - uppoonnuin taas.
Ninja in the dragon´s den - tiukat kungfut ja ninjailut.
Vhs:ltä
Zuma - aika käärmesälli varsinkin naisia kohtaan tää Zuma.
Dvd:ltä ekaa kertaan:
Synecdoche New York - en saanut ihan hirveästi irti. Raskas leffa.
JCVD - Öh, Jean-Claude hiukan Charlie Kaufman maisissa fiilixsissä
Otis - ei tottaly paska kauhukomedia.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:d81e0edb8a="janne m."]Burn After Reading
Huomattavasti parempi kuin odotin. Brad Pittin hahmosta ilmeineen ja eleineen tuli vaan koko ajan rasittavasti mieleen se yks tyyppi Kolmas Kivi Auringosta sarjasta, tuskin lienee tarkoituksellista.[/quote:d81e0edb8a]
Yllättävän hyvä kyllä
Mies vailla menneisyyttä tuli katsottua noin kahdenkymmenennen kerran. Maailmankaikkeuden merkittävin elokuva Blues Brothersin, Zombie & Kummitusjunan ja Gambling, Gods & LSD:n ohella.
En ole ollut elokuvateatterissa Sodankylän jälkeen kertaakaan. Olisi kivaa nähdä jotain isolta kankaalta, mutta kaikki uutuusleffat usean kuukauden ajalta ovat vaikuttaneet aivan roskalta. Ehkä hyvä näin, ei tarvitse nähdä mainontaa tai mitään siitä Tarantinon tulevasta paskaelokuvasta. Tavoitteeni onkin missata kaikki kyseiseen leffaan liittyvä materiaali. Laput silmillä, litkut lärviin ja pihalle.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Ralliraita
Kummeli alivuokralainen
[quote:3d6e3f10aa="barton_funk"][quote:3d6e3f10aa="janne m."]Burn After Reading
Huomattavasti parempi kuin odotin. Brad Pittin hahmosta ilmeineen ja eleineen tuli vaan koko ajan rasittavasti mieleen se yks tyyppi Kolmas Kivi Auringosta sarjasta, tuskin lienee tarkoituksellista.[/quote:3d6e3f10aa]
Yllättävän hyvä kyllä [/quote:3d6e3f10aa]
Öh, eri, aika bashaa
[quote:2e5844e44a="Joe Caligula"][quote:2e5844e44a="barton_funk"][quote:2e5844e44a="janne m."]Burn After Reading
Huomattavasti parempi kuin odotin. Brad Pittin hahmosta ilmeineen ja eleineen tuli vaan koko ajan rasittavasti mieleen se yks tyyppi Kolmas Kivi Auringosta sarjasta, tuskin lienee tarkoituksellista.[/quote:2e5844e44a]
Yllättävän hyvä kyllä [/quote:2e5844e44a]
Öh, eri, aika bashaa [/quote:2e5844e44a]
eri, viime vuosien parhaita elokuvia.
[quote:855a166ebe="ydinaukio"][quote:855a166ebe="Joe Caligula"][quote:855a166ebe="barton_funk"][quote:855a166ebe="janne m."]Burn After Reading
Huomattavasti parempi kuin odotin. Brad Pittin hahmosta ilmeineen ja eleineen tuli vaan koko ajan rasittavasti mieleen se yks tyyppi Kolmas Kivi Auringosta sarjasta, tuskin lienee tarkoituksellista.[/quote:855a166ebe]
Yllättävän hyvä kyllä [/quote:855a166ebe]
Öh, eri, aika bashaa [/quote:855a166ebe]
eri, viime vuosien parhaita elokuvia.[/quote:855a166ebe]
Ai, täytyy kattoa joskus kai uudestaan! Hmm, btw, sanos pari viime vuosien huippuleffaa mielestäsi
Alien vs Predator
Kakkonen on paree
Sent from my iPhone 16