You are not logged in.
Ai kato tälle olikin jo topikki.. tosin miks vitussa tääl musaspämmissä hukkumassa kaikkeen paskaan?
Vaadin et mun Jamppa Tuomis -hehkutus siirretään tähän topikkiin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Heti kun rupes aurinko vähän pilkottamaan, niin Laila Kinnunen soittimeen, eikä tässä muuta enää kerkee kuuntelemaankaan. Tamara Lundia vois, mut en pysty kuuntelee sitä ku kesällä vaan. Ei o ku tuplan verran Kinnusta, tarttis jotain muuta kans. Sanokaas mitä kuuntelis seuraavaksi? Jotain tommosta vanhaa, ei ihan Katri Helenaa tms. Carola? En yhtään muista millasta se on, meneekö Kinnusen kanssa samaan sarjaan? Ja ei miehiä. Paitsi ehkä Olavi Virtaa.
Kukas muuten esitti Menolipun?
Miks ei oo jo kesä ja heinäpeltoja!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Kukas muuten esitti Menolipun?
satu pentikäinen. missähän se on nykyään?
[quote:a36c0dc27a="Pilke"]Kukas muuten esitti Menolipun?[/quote:a36c0dc27a]
satu pentikäinen. missähän se on nykyään?
Ehkä se ei hankkinut paluulippua?
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:aa6cc78d1d="psykokarkki"][quote:aa6cc78d1d="Pilke"]Kukas muuten esitti Menolipun?[/quote:aa6cc78d1d]
satu pentikäinen. missähän se on nykyään?[/quote:aa6cc78d1d]Ehkä se ei hankkinut paluulippua?
Mangojauhe goddamn.
foorumin keskustelun taso on ennätyskorkealla.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Mua jäi vähän harmittamaan kun en taannoin ostanut kirpparilta Mikko Alatalon vinyyliä.Se kansi oli hyvin hauska, Mikko oli kirjojen keskellä mm. Ja se levy maksoi jotain 2 euroa. Jätin sen, ja hetken kuluttua joku vinyylien keräilijä bongasi sen.
Helena Salon Haaveiden maa kuulosti aika hyvältä Saatavuus lienee olematon?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
pannan tämäkin tänne, hyvä biisi, tuli mieleen jopa mona carita
[quote:c901d3e95b="TWISTED BITCH"]eilen kuunneltiin toki iskelmäradiosta juhannuksen ISKELMÄ DISCOA, DJ VIRTANEN ja sieltä tuli kerran jos ei toisenkin sellanen mahti biisi jossa laulettiin aijaijaijai jussi, tuu pian takaisin, missä siis jussi oli joutunut armeijaan. kuka mahtaa esittää?[/quote:c901d3e95b]
Voisko olla tämä?
http://www.fono.fi/KappaleenTiedot.aspx … 95fd7763db
ja tigrulle kiitokset tiedosta
saakohan noita 80-luvun huiput -kokiksia enää mistään?
New Joysien Kuuluthan mulle Windy on soinut ahkerasti soittimessa viime aikoina. Samoin Painajainen, Dannyn versio Mas que nadasta, kuuluu ikisuosikkeihin. Hianoja biisejä!
Ernosin koko tuotanto!
[quote:439116519e="psykokarkki"]
saakohan noita 80-luvun huiput -kokiksia enää mistään?[/quote:439116519e]
Kyllähän noita ja vastaavia kirppiksillä näkee. Ostin just aika kivan Euroviisut 81' kokkarin eurolla..
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:7a97333eb0="grasskirt"]New Joysien Kuuluthan mulle Windy on soinut ahkerasti soittimessa viime aikoina. Samoin Painajainen, Dannyn versio Mas que nadasta, kuuluu ikisuosikkeihin. Hianoja biisejä!
Ernosin koko tuotanto! [/quote:7a97333eb0]
Mites toi Jormas
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Vissiin kyse on siitä, että pahimpien egoistien mielestä indietä kuunnellaan ja suhtaudutaan samoin kuin vaikkapa iskelmään ja heviin. Siis silleen "höhöö vittu mitä paskaa", eli diggaillaan mukamas campisti kun ei uskalleta rehellisesti nauttia hyvästä biisistä.
Tästä Neucculan kommentista "indiejoraustopikissa" tuli jostain syystä mieleen se selittämätön ja luultavasti täysin epäoikeutettu vitutus mikä mut valtasi aina kun Flöüssa hiippailin sen Welovehelsinki-saunaiskelmäpihan ohi tai läpi. Tietyssä mielessä on tietenkin ihan vitun mahtavaa että tuommoisissa hipsterlöiden kokoontumisajoissa jengi bailaa liekeissä jonkun Kake Randelinin tahtiin, mutta jotenkin vaan tuntui siltä, että se ei olisi mahdollista ellei joku vatipää olisi keksinyt brändätä tuota "coolien citynuorten lavatanssijuttuu" siistiksi ja katu-uskottavaksi jopoilija-ilmiöksi.
Eritoten toi mietitytti siksi, että kun vähän pidemmän ajan hengasin siinä marimekon divaaneilla, DJ soitti sellaista todella geneeristä "Menneisyyden vangit"- henkistä Finnhits-settiä jota kuulee joka firman pikkujouluissa ja haja-asutusalueiden jortsumestoissa (siis toki loistavia, mutta todella kuluneita piisejä). Jos vastaava dj olisi soittanut ilman mainitun We Helsinkibrändin suojaa, olisi trendihassuttelijoiden vaivaantuneisuus ollut todella käsin kosketeltavaa.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kyllä sen yleensä soitetuista biiseistä kuulee, onko dj asiallinen vai ei. Tämä vaikuttaa myös yleiseen ilmapiiriin.
Eka ja vika kuva parhaita.
[quote:3bf26c4a0e="Acedia"]
Eka ja vika kuva parhaita. [/quote:3bf26c4a0e]
sama, ja on muuten hyvä levy
Silkkaa asiaa.
Jukolauta Pope, mää kosisin sua jos asiat olisivat toisin.
"Tää on sikasiistii, mä kuntelin tätä aina ku mentiin mökille, sikapaskaa tää on, mut mä tykkäänki tästä ironisesti kun tää on niiku 80-lukuu ja kommunismii ja Neuvostoliittoo ja hähähähähä enpä kuule tiijä, karvahattuu ja Hannu Karpoo ja tää soi aina taustalla kun mutsi ja faija veti pleksit ja alkoi mättämään toisiaan dunkkuun ja hehehehehe entäs ne sukujuhlat, sillon tätä kuunneltiin voi pojat, Kake Randelin ja R.A.K.A.S Tapsa Kansa, ehehehehehe!"
Ja Kuudennen Linjan juhannustanssit, voi vittu sentään! En jaksa edes aloittaa niistä.
Ja Mikko Alatalo. Ja vitun naistenhakkaaja vittupää Tauski. AARRGGHHHH!!! "Mutku ne on oikeesti siistei hei, Maalaispoika oon, gähähähähähhähähähähähää menee maito nenuun kun nin naurattaa!"
Ja lopuksi kiteytykseni kaikelle vitun ironiselle diggailulle:
Kyllä, minulla on traumoja näistä musiikeista.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Toivoin että olis ollu TOTO coveri, mutta kyllähän tääkin menee. On muuten aika pc.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^ Ihan törkeen hyvä biisi!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Robinin "Prinsessa" on ihan törkeen kova piisi.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Kake ois keikalla Stadissa olikohan 16. päivä.
Saarnaaja
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Äänestä Suomen kaikkien aikojen iskelmäriimi
tuntuu että ehdokkaita ei ole kovin kauaa mietitty
oma ääni lähti unto monoselle, junnulta olis kyllä löytyny parempiakin.
VOITTAJA:
ei ukkikaan kerro enää sodasta
se kasvaa heinää Honkanummella
nyt paremmin ymmärrän tarinan
ja hänen tekojaan arvostan
CLASS ACT -lohdutuspalkinto:
Aurinko suuteli meitä, André. Kun kuljettiin hiekkateitä, André
JUNNULIIGAN YKKÖNEN:
Simon Le Bon jo purjeissa on ja huhuu Rioo