You are not logged in.
babel
koko ajan tuota katsoessa tiesi, et kohta kaikki menee perseelleen. sitten kaikki meni perseelleen :?
[quote:1374d441c8="ydinaukio"]babel
koko ajan tuota katsoessa tiesi, et kohta kaikki menee perseelleen. sitten kaikki meni perseelleen :?[/quote:1374d441c8]
vitun hyvä
Ite äsken Da Vinci koodi. Katoin vaan sen takia että TIEDÄN ASIOISTA JOTAIN, ja olihan se aika sysipaskaa tylsyyttä. Ian Mckellen ainoa pelastava näytteljiä, joka saa tymimmätkin jutut kuulostamaan joltain.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:78bef85d19="asleep"]
Muiden elämä
Loistavahan tuo oli.
[/quote:78bef85d19]
mulle tuo oli vähän pettymys.
lost horizon
Menetetty peli
kullien määrä vakuuttaa. haetaanpa karsintaeriin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
uinu uinu lemmikkini 2
[quote:ec56b3eedc="turkele"]Lisztomania by Ken Russell
Jätti-peenis
Vampyyrinatsi-Wagner
Ringo Starr paavina
[/quote:ec56b3eedc]
Tää on kyllä kova :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Junassa City of God ja musavideofestareilla Solo.
Das weiße Band
Oli taas aikas helvetin hyvä. Oli Sello-ekskursion arvoinen.
en ole kolmekybänen emoboy
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Katottiin Anttilasta matkaan tarttunut Nausicaä of teh Valley of teh Wind, joka on ollut jostain syystä näkemättä (sarjis on tuttu jo takavuosilta). Voi vittu, nää Miyazakin kantaaottavat luontoelokuvat on kuin säkillinen lsd:tä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tapiolassa:
Muukalainen
La Teta asustada
In the Electric Mist
Kävin kans Tapiolassa kattomassa sen Salaisuuksia ja valheita. Helvetin hauska kyllä.
Public Enemies
Ei mitenkään järisyttävän hyvä, mutta ihan ok ja viihdyttävä. Hyvin rullaavaa kerrontaa, ja kuvaus oli läpi leffan todella huikeaa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Katottiin Anttilasta matkaan tarttunut Nausicaä of teh Valley of teh Wind, joka on ollut jostain syystä näkemättä (sarjis on tuttu jo takavuosilta). Voi vittu, nää Miyazakin kantaaottavat luontoelokuvat on kuin säkillinen lsd:tä
Sarjis on parempi, mutta onhan tuokin kova. Aikoinaan tuli joltain VHS:ltä vahdattua silloisella kaverillani joka harrasteli animea (ja oli varakkaasta perheestä, eli oli varaa tilailla leffoja ympäri maailmaa kun ei noita muuten ollut)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Dragonslayer
-Nasta lohis ja hyvä score. Ookoo.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Ainiin katoinhan mä Poliisiopisto 4:n kans sunnuntaina. Sama ku uunoista, noi jaksaa katsoa aina vaan uudelleen.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ainiin katoinhan mä Poliisiopisto 4:n kans sunnuntaina. Sama ku uunoista, noi jaksaa katsoa aina vaan uudelleen.
Aijoo, smaa.
no EI KAI
[quote:fae496cba3="janne m."]Public Enemies
Ei mitenkään järisyttävän hyvä, mutta ihan ok ja viihdyttävä. Hyvin rullaavaa kerrontaa, ja kuvaus oli läpi leffan todella huikeaa.[/quote:fae496cba3]
Mulla on varmaan jotain yleistä suhteetonta antipatiaa digivideojuttuja kohtaan, mut toi Public Enemiesin digivideosuttu oli ihan hirveetä katottavaa kyl. En tajuu?
Mut joo, en kyl muutenkaan kauheesti tykännyt. Nykyään jotenkin etoo kun tehdään sankareita väkivaltaisista öykkäreistä. Aattelin kyllä mennä kattomaan Bronsonin joku päivä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
[quote:adc7fa4d5e="bernardblack"][quote:adc7fa4d5e="janne m."]Public Enemies
Ei mitenkään järisyttävän hyvä, mutta ihan ok ja viihdyttävä. Hyvin rullaavaa kerrontaa, ja kuvaus oli läpi leffan todella huikeaa.[/quote:adc7fa4d5e]
Mulla on varmaan jotain yleistä suhteetonta antipatiaa digivideojuttuja kohtaan, mut toi Public Enemiesin digivideosuttu oli ihan hirveetä katottavaa kyl. En tajuu? [/quote:adc7fa4d5e]
joo sama. lynchille sopi koska se käytti dv:tä hyväkseen paljon omalaatusemmin. silloinhan BÖRJE SAATANA kategorisesti tuomitsi DV-käytön mut michael mannin "curb your enthusiasm kehnommassa valaistuksessa" -käytössä onkin ok
public enemies nyt vaan näytti siltä kun vähän vaan niin silmiinkäyvästi lavastemeiningiltä eikä tunnelmaa syntynyt missään vaiheessa.
[quote:d7ae672cf6="huïg"][quote:d7ae672cf6="bernardblack"][quote:d7ae672cf6="janne m."]Public Enemies
Ei mitenkään järisyttävän hyvä, mutta ihan ok ja viihdyttävä. Hyvin rullaavaa kerrontaa, ja kuvaus oli läpi leffan todella huikeaa.[/quote:d7ae672cf6]
Mulla on varmaan jotain yleistä suhteetonta antipatiaa digivideojuttuja kohtaan, mut toi Public Enemiesin digivideosuttu oli ihan hirveetä katottavaa kyl. En tajuu? [/quote:d7ae672cf6]
joo sama. lynchille sopi koska se käytti dv:tä hyväkseen paljon omalaatusemmin. silloinhan BÖRJE SAATANA kategorisesti tuomitsi DV-käytön mut michael mannin "curb your enthusiasm kehnommassa valaistuksessa" -käytössä onkin ok [/quote:d7ae672cf6]
DV on eri asia kuin HD
[quote:d338c10e76="börjeslandet"][quote:d338c10e76="huïg"][quote:d338c10e76="bernardblack"][quote:d338c10e76="janne m."]Public Enemies
Ei mitenkään järisyttävän hyvä, mutta ihan ok ja viihdyttävä. Hyvin rullaavaa kerrontaa, ja kuvaus oli läpi leffan todella huikeaa.[/quote:d338c10e76]
Mulla on varmaan jotain yleistä suhteetonta antipatiaa digivideojuttuja kohtaan, mut toi Public Enemiesin digivideosuttu oli ihan hirveetä katottavaa kyl. En tajuu? [/quote:d338c10e76]
joo sama. lynchille sopi koska se käytti dv:tä hyväkseen paljon omalaatusemmin. silloinhan BÖRJE SAATANA kategorisesti tuomitsi DV-käytön mut michael mannin "curb your enthusiasm kehnommassa valaistuksessa" -käytössä onkin ok [/quote:d338c10e76]
DV on eri asia kuin HD [/quote:d338c10e76]
digi käy high deffinä mut ei muuten?
[quote:3208ec7ab8="huïg"][quote:3208ec7ab8="börjeslandet"][quote:3208ec7ab8="huïg"][quote:3208ec7ab8="bernardblack"][quote:3208ec7ab8="janne m."]Public Enemies
Ei mitenkään järisyttävän hyvä, mutta ihan ok ja viihdyttävä. Hyvin rullaavaa kerrontaa, ja kuvaus oli läpi leffan todella huikeaa.[/quote:3208ec7ab8]
Mulla on varmaan jotain yleistä suhteetonta antipatiaa digivideojuttuja kohtaan, mut toi Public Enemiesin digivideosuttu oli ihan hirveetä katottavaa kyl. En tajuu? [/quote:3208ec7ab8]
joo sama. lynchille sopi koska se käytti dv:tä hyväkseen paljon omalaatusemmin. silloinhan BÖRJE SAATANA kategorisesti tuomitsi DV-käytön mut michael mannin "curb your enthusiasm kehnommassa valaistuksessa" -käytössä onkin ok [/quote:3208ec7ab8]
DV on eri asia kuin HD [/quote:3208ec7ab8]
digi käy high deffinä mut ei muuten?[/quote:3208ec7ab8]
Riippuu vähän jäljestä. Mutta kategorisesti en ole ainakaan HD:tä kieltänyt
[quote:43497a42b7="börjeslandet"][quote:43497a42b7="huïg"][quote:43497a42b7="börjeslandet"][quote:43497a42b7="huïg"][quote:43497a42b7="bernardblack"][quote:43497a42b7="janne m."]Public Enemies
Ei mitenkään järisyttävän hyvä, mutta ihan ok ja viihdyttävä. Hyvin rullaavaa kerrontaa, ja kuvaus oli läpi leffan todella huikeaa.[/quote:43497a42b7]
Mulla on varmaan jotain yleistä suhteetonta antipatiaa digivideojuttuja kohtaan, mut toi Public Enemiesin digivideosuttu oli ihan hirveetä katottavaa kyl. En tajuu? [/quote:43497a42b7]
joo sama. lynchille sopi koska se käytti dv:tä hyväkseen paljon omalaatusemmin. silloinhan BÖRJE SAATANA kategorisesti tuomitsi DV-käytön mut michael mannin "curb your enthusiasm kehnommassa valaistuksessa" -käytössä onkin ok [/quote:43497a42b7]
DV on eri asia kuin HD [/quote:43497a42b7]
digi käy high deffinä mut ei muuten?[/quote:43497a42b7]
Riippuu vähän jäljestä. Mutta kategorisesti en ole ainakaan HD:tä kieltänyt [/quote:43497a42b7]
formaattinirsoilut naks naks. inland empire näyttää paremmalta kuin public enemies
Jihuu ja taas mennään!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.