You are not logged in.
Yritän tänään ehkä tsekkaa tuon salin uuden girya eli kahvakuulatunnin
koska elämässäni ei ole tarpeeksi fail-tunnetta!
ennustukset: täynä HC "sali-äijiä" jotka rehkivät ääneen
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Kolmen viikon tauko tuli lenkkeilyyn flunssan takia ja eilen tuntu lenkillä siltä, että oon palannut lähtöpisteeseen. Motivaatiota tarvis. Ehkä toi oli vaan flunssan jälkeistä tukkoisuutta
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
tänään toinen nyrkkeilytunti. Jee.
tsiisus että oli raskasta. mutta teki hyvää. jaksoin. paupau.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
tänään rullaluistimilla 50 kilometriä kahdessa 25 km:n erässä, hyväähän tuo oli
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
tänään toinen nyrkkeilytunti. Jee.
Sinikaarti on vissiin päättänyt siirtyä hyssyttelystä asiaan.
[quote:156c13738d="aqzu"]tänään toinen nyrkkeilytunti. Jee.
Sinikaarti on vissiin päättänyt siirtyä hyssyttelystä asiaan.[/quote:156c13738d]
hei hei hei, ei nyt ruveta sotkee niitä junttijanareita ja meitä oikeita sivistyneitä kannattajia keskenään...
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:00151faaae="mitten"]Yritän tänään ehkä tsekkaa tuon salin uuden girya eli kahvakuulatunnin
koska elämässäni ei ole tarpeeksi fail-tunnetta!
ennustukset: täynä HC "sali-äijiä" jotka rehkivät ääneen[/quote:00151faaae]
aika repäsevä puolituntia, oli pakko käyttää 8kg kuulaa kun muut olivat jo varattuja ja joissain liikkeissä se oli ehkäpi liiankin kevyt mut ehkä hyvä ottaa eka kerralla iisisti. ennustukseni täysin väärät, täynä naisia mut mikäs siinä
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Kahvakuulajumppa on kyllä kivaa. Harmi kun ei oo päässy pitkään aikaan kuulailemaan.
Olikos täällä joku luisteluhöntsätopique? En löytänyt haulla tai kullilla. Muistaakseni foppa joskus perusti?
No anywho, oltiin eilen vähän kokeilemassa parin kaverin kanssa. Brakulla oli porukkaa ihan vitusti, joten sitten vaan pyörittiin ja palloiltiin siellä keskenämme. Kenttä oli täynnä jotain superhöntsäpelejä. Kivaahan toi on, puheet oli taas kovat, että otettaisiin toi ihan vakio-ohjelmaan. Vuoden päästä varmaan taas samat puheet.
3e maksaa, 5e luistimien teroitus. Kallion Pörssissä olut 3e. Ei narikkaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oonhan mä tos vieressä käyny vähän sirklailemassa talvisin kun on kylmempiä päiviä sattunu. Braku ois tietty vähän kelivarmempi.
Katellaan. Ei lämiminen hirveesti kiinnosta ku oon niin paska siinä.
Älä päästä painiks sitä
Maila pitäs saada ni vois lähtee "lämimään"
En kyl ole luistellu varmaan kymmeneen vuoteen ja edelliselläkään kerralla en ollu kovin hyvä joten parasta olis kaiketi pysyä suosiolla pois.
Ny ois vähän vilposempia kelejä tiedossa... saadaanks me peliä aikaseks?
Älä päästä painiks sitä
Kävin Näsijärven luistinradalla kiertämässä viiden kilometrin lenkin. Jää oli paikoitellen tosi kehnossa kunnossa ja niissä vauhti pysähtyi aivan kokonaan. Myötätuuleen olisi päässyt tosi kovaa mutta sileät kohdat eivät olleet kovin pitkiä. Kolmen kilsan lenkki olisi ilmeisesti ollut paremmassa kunnossa mutta sinne on vähän turhan pitkä kävelymatka.
Niillä joilla oli retkiluistimet ja sauvat pääsivät nuo huonotkin kohdat vauhdilla, hokkareilla taas ei.
Varikset komentavat
No nyt on uudet juoksukengät. Ihan vitun rumat (valkoista ja neonvihreää) Niken Air Pegasukset. Stadiumissa oli fysioterapeutti testaamassa jalkoja ja menin sit testiin. Päätyi sellaiseen johtopäätökseen että meitsin jalkakivut johtuvat jalkapöydän jäykästä rakenteesta. Ei suositellut alkamaan treenaamaan maratonille vaan pitämään juoksumatkat maltillisina ja juoksemaan enempi päkiöillä. Oisin enemmän kuin tyytyväinen jos pystyisin sellaisen kymmenen kilsan lenkin heittämään kerran tai kaks viikossa ilman vaivoja.
Varikset komentavat
Hyviltä tuntuivat! Haluan jo uudestaan juoksemaan!
Varikset komentavat
Alasta aika paljon tietävänä en voi kuin kompata valitusta juoksupopojen ulkonäöstä. Nimenomaan Asicsi on mielestäni se pahin terroristi, mutta minkäs teet, kun kengät on ilmeisen laadukkaita päätellen ylivoimaisesta suosiostaankin. Karhulla oli muutama vuosi sitten varsin mainiota yritystä retrohenkisellä M1- ja M2-mallistollaan. Ite rakastuin M1:iin syvästi heti ensimetreistä alkaen, ja nyttemmin mallin "vanhennuttua" oon noita haalinut halvalla kaapin perukoille useita pareja, notta säästyisin vielä hetken mallinvaihtostressiltä.
Noi Karhut on ihan siistejä juu, mutta eivät sopineet millään mun jalkaan. Noita myytiin jossain vaiheessa tosi halvalla..
Varikset komentavat
Kävin aamulenkillä. Oli niin pirun kylmä keli että vasta lopussa alkoivat lihakset kunnolla lämpeämään. Kyllähän me tästä vielä juoksukuntoon päästään
Varikset komentavat
En oo käyny juoksulenkillä ainakaan vuoteen. Talvikaudella pari-kolme kertaa viikossa futsalia ja säbää, nyt kesän kynnyksellä sitten futista ja säbää saman verran. Kohtalaisessa kunnossa ollaan, vaikka maha tuntuu kasvavan mässäilyn vuoksi.
Hiekkakenttähaltuunotot hier ai kam, jes.
Last edited by Leif Erikson (28.04.2010 13:01)
"A repo man's always intense"
Kaukalofutista! Muutaman pelaajan tarvis vielä lisää niin sais hyvät höntsät.
Varikset komentavat
Pari kertaa käyty lenkillä, ihan hyvältä tuntuu.
ois tarkoitus juosta puolimaraton syyskuussa, pitää alkaa käydä juoksulenkillä. lapinjärvellähän sitä ehtii juoksennella. aikatavoite? totta munassa, miten sitä nyt muuten motivoituis. ei kuitenkaan vielä jakoon.
kestävyyspohjaa on jonkin verran, mutta nivelet ja askeltaminen mietityttää etenkin kun lenkillä alkaa olla mittaa. ok, säbää ja sulista on pelattu, mut silti juokseminen on oma juttunsa ja tottuminen vie aikansa. ehkä ylläpito2 tai muut osaa evästää vähän tarkemmin mitä kandee huomioida. juoksemaan kai oppii juoksemalla, mut yli puolentoista tunnin juoksulenkkejä koitan ainakin lähtökohtaisesti välttää. muutaman triathlonistin kanssa kun on jutellut, niin kehottivat ajamaan tunnin fillarilla tunnin juoksulenkin alle. kuulemma huijaa hermotusta ja keho luulee juosseensa kaks. vähän vinolla hymyllä suhtauduin, mutta kokeilemallahan toikin selviää. yhdistelmätreeni sinällään on lähtökohtaisesti ihan hyvä idea.
kengät joutuu varmaan vaihtamaan, kun noi nykyiset on himpasti liian isot ja 10+ vuotta käytössä olleet jalantappajat.
pitää vaan varoa, ettei juoksemisesta tuu uhta hässäkkää kun sit on viä pyöräily. sen verta vielä että eihän lenkkarit oo ees rumia kun vertaa esim. ajokenkiin. miulle sopi tollaset fruittarit:
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Ai, tää ei sitten ilmeisesti mene humanismin ekan kurssin harjoitusesseen puolelle. Voiko enää naurettavampaa olla. Puolitoni ei tarkkaan ottaen ole edes kestävyysmatka, eikä sitä ole kokonainenkaan pyöräilyyn vertailussa. Mikäli haluaa juosta kovaa, on myös harjoiteltava kovilla vauhdeilla. Kun kerta sulla fassu on todennäköisesti suhteellisen hyvin hallussa toi peruskestävyyspuoli, niin suosittelisin satsaamaan just nopeisiin treeneihin pituuden kustannuksella. Viikkoon on toki syytä kuulua yksi pitempi hidasvauhtinen laahustelu, mutta muuten urut vaan auki. Nopeissa treeneissä vaan on se riski, että vammojen todennäköisyys kasvaa. Siksi voikin olla ihan hyödyllistä vedellä fillarilla lisäksi.
Niin joo, ääniraidaksi olis toki tarjolla vaikka mitä, mutta Irman The Loneliness of the Long Distance Runner vois olla sopiva tietäen fassu intresseistäsi jotain. Tossa on vaan snadina vaarana laukalle hyppääminen
Puolimaraton on ollut kans mielessä jo viime kesästä asti, mutta vähän työt ja säbäily + kausittainen motivaatiovaihtelu sotki kuvioita syksyllä ja uudelleen pääsiin lenkin makuun vasta keväällä. Vähän liian innokkaasti tuli aloteltua, ja oikea polvi on nyt alkanut oireilla. Pidin taukoa ja toissapäivänä kävin muutaman kilsan yrittämässä, mutta pientä kipua oli taas. Tänään sitten päätin ekaa kertaa pyöräillä ihan kuntoilumielessä (pidän juoksemisesta enemmän). Tunti tuli pyöräiltyä kovassa sateessa ja rytmi vaihteli aivan liikaa, kun aika randomilla valitsin reitin. Välillä meinas hapottaa ja välillä joutu pysähtelemään liikenteen takia. Pitäis suunnitella reitti, jossa vois vetää sellaset 1,5 h tasaista vauhtia. Oikean vauhdin löytäminen vaatii kyllä totuttelua, juostessa on paljon helpompi tarkkailla esimerkiksi omaa hengistystä ja päätellä siitä, onko tahti oikea. Mut eipä ainakaan polveen sattunut ajon aikana
Puolimaratonin aikatavoitteeksi voisi asettaa varovaisesti 1.45. Viime kesän lenkkien perusteella tuo pitäisi ainakin alittua.
Torstaina paukutellaan tonneja.
Täytyy vielä sen verran pahoitella tuleville toonareille, että mielelläni jakelisin vinkkejä harjoittelemisesta enemmän, mutta johtuen omista tottumuksistani en oikein kykene niitä antamaan. Mä kun en käytä edes kelloa treenatessani ja tunnen oikeastaan vain kaksi vaihdetta; hitaasti ja vitun kovaa. Vaikkapa täältä löytyy viitteellisiä ohjelmia ja alan termistöä sekä vireähkö keskustelupalsta, josta selviää muun muassa se, että mukaviin lopputuloksiin voi päästä hyvin erilaisiin koulukuntiin kuulumalla: http://www.seponkotisivut.com/index.php
Maratonille menemistä ei kannata pelätä tippaakaan, jos peruskunto on ok ja viitsii treenailla suht säännöllisesti muutaman kuukauden ajan. Ite juoksin ekan tonini jälkeenpäin ajatellen älyttömän vähällä treenaamisella (kolmisen kertaa viikossa jotain 8km lenkkejä ilman mitään tietoa mistään ohjelmista tai vastaavista). Faneilleni tiedoksi, että tänä vuonna taidan piirtää ranteeseen 3.10:n väliajat, mutta oon oikein tyytyväinen muutamien minuuttien lipsumiseen tuosta.
Lähe turska joskus pyörälenkille?
Shanksin kanssa ollaan mahdollisesti pyöräilemässä Bodominjärvelle joku päivä (meidän suunnitelmathan toteutuu usein ) Oisko muita lähössä mukaan? Menomatkan vois vetää aika rauhassa, kun mua ainakin kiinnostais vähän tsekkailla paikkoja siellä. Takaisin voitais sit tykittää kunnon vauhtia.