You are not logged in.
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
parasta
bzort glorf bööth
Tälle leende solen skinerin avatarille vankka
en ole kolmekybänen emoboy
Sama
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
the thing
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Repo Man
"A repo man's always intense"
aliens vs. predator 2
Män som hatar kvinnor
Män som hatar kvinnor
Smaa. Oli yllättävän viihdyttävä. Luulin etten pitäis.
en ole kolmekybänen emoboy
Dialogileikkausperiodin tyly aloitus:
Bergmanin Syyssonaatti.
Reservoir Dogs.
Mike Leighin Naked.
Ensimmäinen ja ennen kaikkea viimeinen veti kyllä psyykkeen aika paskaksi.
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
[quote:cf8c4c0148="danaström"]Dialogileikkausperiodin tyly aloitus:
Bergmanin Syyssonaatti.
Reservoir Dogs.
Mike Leighin Naked.
Ensimmäinen ja ennen kaikkea viimeinen veti kyllä psyykkeen aika paskaksi.[/quote:cf8c4c0148]
Virkistäs muistia, mikäs olikaan Syyssonaatti? Oonko edes nähnyt..
Myöhäsynnynnäinen Bergman-fanittaja täällä, mut oon koittanut paikata pahimpia puutteita. Dvd:ltä tuli kesällä tsiigattua Paholaisen silmä, oli ihan tolkuttoman hauska (Bergmania ei taida kovin usein mieltää humoristiksi, mut onhan ainakin Seitsemäs sinetti ja Kasvot tietyiltä osin hillittömän hupaisia), Neidonlähde taasen ihan muuta ja mielettömän vahvaa kuvaa. Mansikkapaikka iski teininä kovaa, mut jostain syystä ei nyt oikein tehnyt vaikutusta.
Muita suosikkeja... Suden hetki (pari(?) vuotta sitten Hurme-festareilla) oli tolkuttoman hieno), Persona kans, yllämainitut...
Ja jumangek, Max von Sydow oli kyl ihan maailman parhaita näyttelijöitä silloin joskus. Saamari sentään.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
[quote:6599c8fd65="leposi"]Män som hatar kvinnor
Smaa. Oli yllättävän viihdyttävä. Luulin etten pitäis.[/quote:6599c8fd65]
Smaa. Pakkohan ne kaksi muutakin kattoa, jahka tulevat. Kirjoja en toki jaksa kahlata.
[quote:c40435bc3c="bernardblack"]Virkistäs muistia, mikäs olikaan Syyssonaatti? Oonko edes nähnyt..
.[/quote:c40435bc3c]
Syyssonaatti on se kun tää koko elämänsä pianonsoitolle ja konserttikiertueille omistautunut äiti tulee vierailemaan tyttärensä luokse. Eivät oo nähny seitsemään vuoteen. Suhde on alusta asti lähtenyt kasvamaan ihan täysin kieroon ja nyt tällä vierailulla kaikki kymmeniä vuosia pinnan alla kuplineet traumat ja muistot nostetaan pintaan.
En mä tiiä voiks tätä leffaa unohtaa nähneensä, varmaan sairainta psykodraamaa mitä on tullut vähään aikaan nähtyä. Plus tähän päälle vielä se Leighin Naked ni ei vittu huuuuuuuh...
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
[quote:cb3cc0803f="danaström"][quote:cb3cc0803f="bernardblack"]Virkistäs muistia, mikäs olikaan Syyssonaatti? Oonko edes nähnyt..
.[/quote:cb3cc0803f]
Syyssonaatti on se kun tää koko elämänsä pianonsoitolle ja konserttikiertueille omistautunut äiti tulee vierailemaan tyttärensä luokse. Eivät oo nähny seitsemään vuoteen. Suhde on alusta asti lähtenyt kasvamaan ihan täysin kieroon ja nyt tällä vierailulla kaikki kymmeniä vuosia pinnan alla kuplineet traumat ja muistot nostetaan pintaan.
En mä tiiä voiks tätä leffaa unohtaa nähneensä, varmaan sairainta psykodraamaa mitä on tullut vähään aikaan nähtyä. Plus tähän päälle vielä se Leighin Naked ni ei vittu huuuuuuuh...[/quote:cb3cc0803f]
Unohdit tosta vielä sen vähän flipanneen toisen tyttären. Mut joo. En kyllä varmaan tuu ihan helposti unohtamaan ton näkemistä.
[quote:09479c9a96="danaström"][quote:09479c9a96="bernardblack"]Virkistäs muistia, mikäs olikaan Syyssonaatti? Oonko edes nähnyt..
.[/quote:09479c9a96]
En mä tiiä voiks tätä leffaa unohtaa nähneensä, varmaan sairainta psykodraamaa mitä on tullut vähään aikaan nähtyä. Plus tähän päälle vielä se Leighin Naked ni ei vittu huuuuuuuh...[/quote:09479c9a96]
Mää voin unohtaa ihan mitä vaan... mut joo, ei oo tota tullut vielä nähtyä.
Ja Naked olis kyllä kans kiva nähdä pitkästä aikaa.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
State of Play
[quote:2ad5122ce3="danaström"]Dialogileikkausperiodin tyly aloitus:
Bergmanin Syyssonaatti.
Reservoir Dogs.
Mike Leighin Naked.
Ensimmäinen ja ennen kaikkea viimeinen veti kyllä psyykkeen aika paskaksi.[/quote:2ad5122ce3]
Naked on ehkä kaikkien aikojen top vitosessa mulla. Käsittämätön kokemus angstiselle ekan vuoden opiskelijalle joskus vuonna pissa ja kakka ja toiminut ever since. Tää ja Withnail & I on kaksi elokuvaa joiden dialogia voisi siteerata jatkuvasti.
En tosin pidä ahdistavista elokuvista lainkaan
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
District 9. Vitun hyvä.
Herätti jopa ajatuksia..
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
nacho libre
Do the right thing
Totally fucked up
Mangojauhe goddamn.
herzogin kinski-dokkari
diary of the dead
aikamoista paskaa.
The FOG
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The FOG
oho, just tulin postaamaan
eilen kattelin ekaa kertaa, vitunhyvä!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
^ on
State of Play
Sent from my iPhone 16
Ihajjeez.
^ on
sama
bzort glorf bööth
on the waterfront
Menetetty peli