You are not logged in.
The Departed.
Kauanpa olinkin tuota vältellyt. Ja pieni pettymyshän tämä nyt oli. Ylipitkä ja kuluneet naamat, Infernal Affairs hoiti kyllä tuon tarinan parempana pollaritrillerinä.
I love you and dream about the Führer
mean streets
ihan hyvä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:c34d0bb421="huïg"]
[/quote:c34d0bb421]
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
[quote:4ce974fdd4="bernardblack"][quote:4ce974fdd4="huïg"]
[/quote:4ce974fdd4]
[/quote:4ce974fdd4]
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:c8618d6a89="barton_funk"][quote:c8618d6a89="bernardblack"][quote:c8618d6a89="huïg"]
[/quote:c8618d6a89]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
sama
Richard Stanleyn Hardware (1990) oli aika hyvä. Aika timmi fiilis leffassa. Nykyään jotenkin tykkää katsoa enemmän ja enemmän leffoja jotka ei oo ihan kauheen hyviä, mutta silti todella mieleenpainuvia.
en ole kolmekybänen emoboy
njaa
Viikonloppuna:
Vaaleaverikön rakkaus
Kummeli Alivuokralainen
Vankila
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Night of the Living Dead
Odessan miehet (The Odessa File)
Tää ois voinut olla superhyvä, mutta ei ollut. Natseja ja salaliitto, sen pystyy mokaamaan vain tunaroimalla tai tietoisesti. Oli aika löysää ja innotonta touhua.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Natseja ja salaliitto, sen pystyy mokaamaan vain tunaroimalla tai tietoisesti
Just sama kävi mielesä....
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Dragonball Evolution
ei saatana
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Richard Stanleyn Hardware (1990) oli aika hyvä. Aika timmi fiilis leffassa. Nykyään jotenkin tykkää katsoa enemmän ja enemmän leffoja jotka ei oo ihan kauheen hyviä, mutta silti todella mieleenpainuvia.
Diggasin tosta aikanaan aikalailla. Kandee tsekata saman ohjaajan DustDevil, vaikka erifillixsen leffa kuin tuo Hardware onkin..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Inglorius basterds
-Välillä tyhjäkäyntiä, mutta olihan tässä nastoja juttuja kanssa.
Hieno teatteri jossa tuli tsekattua: http://en.wikipedia.org/wiki/Tuschinski
Public Enemies
-Peruskuviot, mutta toimivasti.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:3f15df14a2="börjeslandet"]Richard Stanleyn Hardware (1990) oli aika hyvä. Aika timmi fiilis leffassa. Nykyään jotenkin tykkää katsoa enemmän ja enemmän leffoja jotka ei oo ihan kauheen hyviä, mutta silti todella mieleenpainuvia.
Diggasin tosta aikanaan aikalailla. Kandee tsekata saman ohjaajan DustDevil, vaikka erifillixsen leffa kuin tuo Hardware onkin..[/quote:3f15df14a2]
Molemmat kuuluu suosikkeihini
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
-CJ7 - mainio lepposa aika absurdi paikoin
-Mama's Boy - todella helppo, mutta välillä silti aikas repsäyttävä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
District 9 ja Scorsesen Mean Streets.
Ensinmainittu oli aika hyvä, jos ny odotin ehkä vähän erilaista leffaa ja oli vähän mälsää kun meni loppusuoralla nii yksioikoiseksi äksönrymistelyksi. Mut olipahan ainakin melko messevää äksöniä.
Jälkimmäisen näin ekaa kertaa ja voi vittu että ol hyvä. Mannaa taivaasta!
Scorsesta kun oli puhe, ni hiukanko toi Shutter Island vaikuttaa trailerin perusteella kakalta. Okei, en oo nähny yhtään Scorsesen 2000-luvun leffaa että enpä tiiä kuin alas se on vajonnu, mut jeesus sentäs. Kai se täytyy käydä kattomassa ihan vaan uteliaisuuttaan, että onko se just niin geneeristä hömpänpömppää ku miltä vaikuttaa. Uu minä näen kuolleen vaimoni ja lapseni ja minnuu ahistaa ja ILKEÄT TOHTORIT(TM) kiusaa! uu!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Lonesome Jim
olipas kiva komedia näin viikon aloitukseen
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
[quote:bdeb5f1e2a="leende solen skiner"]Lonesome Jim
olipas kiva komedia näin viikon aloitukseen[/quote:bdeb5f1e2a]
Tää oli tosi kiva ::peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Punisher: war zone
-Mieltäylentävä leffa kaikenmaailman matalamielisten väkivaltarymistelyjen aikana.
Outlander
-Tulevaisuuden mies ja avaruusmonsteri tipahtavat viikingiaikaan. Ok
Breakfast Club puolenpäivän ratoksi. Aina parasta :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
The Silent World - Jaq Cousteau
Onkohan tullut joskus moniamonia vuosia sitten viimeksi katsottua ala-aste ikäsenä poikasena Cousteau-pätkiä kun muistin että olis söpöä vedenalasta luonto ilottelua. "Ilottelua" kyllä löyty: haulikolla päähän valasta-poikasta, haiden joukkomurhaus kannelle kirveillä yms. kättä pidemmillä, dynamiittikalastusta, kilpikonnilla ratsastusta...
Vai olikohan ne myöhemmät pätkät sitten luonto- ja katsojaystävällisempiä.
Silti aina Cousteaulla ja tälle toki
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Nyt vasta katoin tän ekan kerran. Olipa leffa, huh.
Vuokralainen on kyllä niin parhuutta!
Kävin tsiigaas Limits of Controlin. Olihan tuo ihan jees.
Illuusio (Leposi ) ratsastaa sporalla - Olipas hauska ja lepposa hyvän tuulen leffa
Antichrist - Voi ny helvetti...kannattaako tän jälkeen enää elokuviin mennä?
Kävin tsiigaas Limits of Controlin. Olihan tuo ihan jees.
Kävin kans. Aika tylsä. Joitain ihan ok kohtauksia, mutta ei mitenkään oikeuta kestoaan.