You are not logged in.
Oikein mukavaa peliä nähtiin tänään Kupittaalla. Kujalan vaparille , tuollaisia pommeja nähdään yleensä hieman Suomea eteläisimmillä leveyspiireillä. Kujalalta muutenkin hyvää ja tunnollista peliä, vaikka toki muutama hassi mukaan mahtui, mutta eivätköhän nekin jää pois, kunhan pelikaverit tulevat tutummiksi. Cleaverin voisi taas jättää penkille seuraavassa pelissä. Kappea ja Kujalaa keskikentän pohjalle. Nybergin korttitili tuli täyteen, joten Jaroa vastaan sitten Igoria kehiin.
Suoraan sanoen hyvältä näyttää tällä hetkellä. Lahtikin pyristeli hyvin ensimmäisen puoliajan, mutta ei kestänyt enää toista puoliaikaa. Töpsi pelaa hyvällä itseluottamuksella ja kärsivällisesti. Ja kun tänäänkin vaihdossa oli Ääritaloa, Hämäläistä ja Riskiä, niin ei auta valittaa. Hasitan mestaruuden vienon mutta voimistuvan tuoksun nenässäni.
Kuten Shanks jo kirjoittikin, Lahden topparipari oli kyllä aika pihalla. Rafaelille voi taas kerran nostella peukkuja. Loistava hyökkääjä. Ja laitetaanpa erityinen vielä Lahden maalivahti Szentpeterin miehekkään kuuluvalle ja möreälle äänelle.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kiitos Sedu!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Oikein mukavaa peliä nähtiin tänään Kupittaalla. Kujalan vaparille
, tuollaisia pommeja nähdään yleensä hieman Suomea eteläisimmillä leveyspiireillä.
http://www.youtube.com/watch?v=OSfD3UKItF0
Onhan tuo kyllä sairas veto, kohdassa 1:24 kun näytetään takaapäin, niin vasta näkee kuinka mahdoton torjuttava olisi ollut.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Gintsu tuossa sanoikin jo oleellisen.
Mutta mieluummin Kujala toppariksi kuin Lima-Igor. Keskikentälle löytyy kuitenkin enemmän tarjontaa.
"A repo man's always intense"
Kups
bzort glorf bööth
[quote:c94a987970="Leif Erikson"]Gintsu tuossa sanoikin jo oleellisen.
Mutta mieluummin Kujala toppariksi kuin Lima-Igor. Keskikentälle löytyy kuitenkin enemmän tarjontaa.[/quote:c94a987970]
Itse näkisin asian juuri niin kuin Gintsu mainitsi. Eli keskikentän pohjalle Kappe ja Kujala. Cleaverilta melko vaatimaton esitys eilen. Kosketus palloon on välillä kovempi kuin Shefkillä. Toppareiksi sitten Igor ja Jallu. Heinikankaallakin seuraava varoitus tietää pelikieltoa.
Lima-Igor oli hyvä sen aikaa minkä tuossa ehti Jallun tilalla pelata. Toki pääsi kentälle aika paineettomassa tilanteessa, kun peli taisi olla 4-2.
Aika höntsää tuo eilinen matsi oli. TPS:n puolustukselta pari kohtalokasta virhettä. Tuollaiset pitää kitkeä pois, jos halutaan vekkulin Mursun edellä sarjataulukossa olla.
Kujala
Wayne
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?8162923
Kupsin kolmannesta maalista voisi joku tehdä hartsa-irkulle giffin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Nyt ehkä kohta huudetaan!!
Joukkue O V T H Te Pä P
FC HIK 18 11 4 3 43 18 37
EBK 18 11 2 5 47 26 35
Ponnistus 18 10 5 3 29 16 35
BK-46 18 9 6 3 37 20 33
EBK-HIK on 4.10. Jännäks kyl menee!
[quote:38d9cffeb3="leposi"]Nyt ehkä kohta huudetaan!!
Joukkue O V T H Te Pä P
FC HIK 18 11 4 3 43 18 37
EBK 18 11 2 5 47 26 35
BK-46 18 9 6 3 37 20 33
EBK-HIK on 4.10. Jännäks kyl menee![/quote:38d9cffeb3]
Oho. Tota matsia vois kyllä mennä katsomaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tosin HIK vierailee Karjaalla vissiin keskiviikkona, että jos sieltä tullee voitto, niin sitten ehkäpä jo uskaltaa ajatella nousua. Karjaa kuitenkin on se lohkon "kovin" jengi. Tai näin oon vähe kuullu puhuttavan.
Miksi Kujala pois treelta
Silloin kun Jussi tuli takaisin Ajaxista niin se laulu meni jotenkin "Jussi lähti poikasena Ajaxiin / Tuli kuninkaana takaisin" tjsp...
Mutta töpseleiden wagonissa mennään broem broem
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
4-0 voitto äsken. Olipa tosi mukava pelata pitkästä aikaa ts. sain tänään runsaasti palloja ja pääsin osallistumaan jatkuvasti hyökkäysten rakenteluun. Vastustaja oli ihan kuutamolla meidän nopeiden seinäsyöttöjen ja laitapelin kanssa. Tein myös n. 55min kohdalla aika käsittämättömän upean maalin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Keulimiselle
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Yleiseen jaltsutopikkiin nämä höntsäsarjojen pelit.
Eiks kyse oo kuitenkin aladivareista? Ainakin hirmiksen ja allekirjoittaneen osalta
"A repo man's always intense"
Vitonen ei ainakaan ole
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Gintsu, Lefa ja lejon Lahi-matsin jälkeen dynkyssä:
Mutta mihnä Risto marjapoimurin kanssa?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ai vittu, Karjaa voitti 1-0.
Taitaa homoponnistus viedä nousupaikan.
Joukkue O V T H Te Pä P
FC HIK 19 11 4 4 43 19 37
BK-46 19 10 6 3 38 20 36
EBK 18 11 2 5 47 26 35
[quote:4351d754dd="hrmunoita"]Gintsu, Lefa ja lejon Lahi-matsin jälkeen dynkyssä:
[/quote:4351d754dd]
katkennut petsari ja shanks
Varikset komentavat
samaan aikaan DTM:n vessassa jägermaister-promo horkkos ja ulvis
Varikset komentavat
Samaan aikaan Harry-Irene muistelee KuPS:in huippuvuosia vuoden 1923 -pelipaita päällään ja kirjoittaa paperille sen vuoden avauskokoonpanoa: "Nissinen oli ainakin keskikentällä, sen kanssa ajettiin hevosella sitten matsista pois... Åkerblom taisi olla kärjessä..."
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Risotto ja Interin hapokkaat pikkujoulut.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Parhaasta telkkarisarjasta tämä. IT Crowd, suosittelen!!
täällähän on laatuspämmiä
kaikille ylläoleville
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
kaikille ylläoleville
Eritoten itseäni hauskuutti toi Norden postaus
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Tänään klo 18:30 alkaen Pallokentän tekonurdella Hekula yrittää nussia PPJ/Akatemiaa vähemmän hellästi peräaukkoon.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Tänään klo 18:30 alkaen Pallokentän tekonurdella Hekula yrittää nussia PPJ/Akatemiaa vähemmän hellästi peräaukkoon.
4-3 voitto. Sarjapaikka säilyy varmasti, vaarana jopa nouseminen.