#301 09.10.2009 15:09

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005

Re: HKI-keikkaspäm metakeskustelu

[quote:61a16e0be1="janne m."]Ehkei se olis jonkun toisen lehden tekemänä ärsyttänyt. Emmä osaa edes kunnolla perustella miksi se särähti silmiin.

Jotenkin vaan NYT yrittää olla rohkeampi ja nuorekkaampi ja ironisempi ja kaupunkilaisempi ja älykkäämpi kuin mihin pystyvät.[/quote:61a16e0be1]
En ois tarttunut tähän ellen epäilisi juuri tätä. Eli että lehden imago tekee valmiiksi jo skeeman päähän miten vastaanottaa tämmönen juttu. Musta siinä oli ihan hauskasti pilke silmäkulmassa ja en ihan odottanut sitä. Nauratti sitä lukiessa, joten en tiedä miks pitäis sit vihata kirjoittajaa sen takia, ettei se oo skenessä mukana. Tommonen amatöörien ylenpalttinen viha toimittajia kohtaan on niin kovin usein turhaa, etenkin kyse on jostain mitättömästä mitä tehdä tänään -jutusta.

en ole kolmekybänen emoboy

#302 09.10.2009 15:14

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006

börjeslandet wrote:

joten en tiedä miks pitäis sit vihata kirjoittajaa sen takia, ettei se oo skenessä mukana. Tommonen amatöörien ylenpalttinen viha toimittajia kohtaan on niin kovin usein turhaa, etenkin kyse on jostain mitättömästä mitä tehdä tänään -jutusta.

Mitä vittua??  icon_lol

kelaa vähän takasipäin - mähän olen just puolustellut maan valtavirtarokkilehtiä ja niiden toimittajia, sekä heittänyt ilmoittele ajatuksen että tuo "vihaamani", mun mielestä hyvää duunia radio-ohjelmineen ja arvioineen tekevä toimittaja sais lisää arviopalstatilaa Rumbasta  icon_razz

organizing the boy scouts for murder is wrong

#303 09.10.2009 15:22

börjeslandet
stetoskooppisetä

janne m. wrote:

[quote:fc5142b132="börjeslandet"]joten en tiedä miks pitäis sit vihata kirjoittajaa sen takia, ettei se oo skenessä mukana. Tommonen amatöörien ylenpalttinen viha toimittajia kohtaan on niin kovin usein turhaa, etenkin kyse on jostain mitättömästä mitä tehdä tänään -jutusta.

Mitä vittua??  icon_lol

kelaa vähän takasipäin - mähän olen just puolustellut maan valtavirtarokkilehtiä ja niiden toimittajia, sekä heittänyt ilmoittele ajatuksen että tuo "vihaamani", mun mielestä hyvää duunia radio-ohjelmineen ja arvioineen tekevä toimittaja sais lisää arviopalstatilaa Rumbasta  icon_razz[/quote:fc5142b132]
Toi nyt kursivoitu osuus oli ehkä kohdistettu JB:lle

#304 09.10.2009 15:27

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

börjeslandet wrote:

joten en tiedä miks pitäis sit vihata kirjoittajaa sen takia, ettei se oo skenessä mukana.

eix tää vuorela nyt oo jotenki "skenessä" mukana, sentään tekee (teki?) sitä radio-ohjelmaa jossa olli paukeki oli vieraana icon_surprised

munki mielestä se juttu oli ihan hauska. nytin lukeminen ei kuitenkaan nosta niin paljon verenpainetta ku vaikka jonkun city-lehden lukeminen

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#305 09.10.2009 16:40

suomenajokoira
Member
Registered: 05.03.2009

Eikö tuo Vuorela tehny sen kemialliset ystävät -levyarvostelun josta oli täälä joskus juttua?

Valitettavasti on käynyt rosvo.

#306 09.10.2009 17:08

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

börjeslandet wrote:

[quote:daaba8ccf6="janne m."][quote:daaba8ccf6="börjeslandet"]joten en tiedä miks pitäis sit vihata kirjoittajaa sen takia, ettei se oo skenessä mukana. Tommonen amatöörien ylenpalttinen viha toimittajia kohtaan on niin kovin usein turhaa, etenkin kyse on jostain mitättömästä mitä tehdä tänään -jutusta.

Mitä vittua??  icon_lol

kelaa vähän takasipäin - mähän olen just puolustellut maan valtavirtarokkilehtiä ja niiden toimittajia, sekä heittänyt ilmoittele ajatuksen että tuo "vihaamani", mun mielestä hyvää duunia radio-ohjelmineen ja arvioineen tekevä toimittaja sais lisää arviopalstatilaa Rumbasta  icon_razz[/quote:daaba8ccf6]
Toi nyt kursivoitu osuus oli ehkä kohdistettu JB:lle[/quote:daaba8ccf6]
Hah, ei vittu mikä pelle sä oot icon_biggrin

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#307 09.10.2009 17:12

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Website

suomenajokoira wrote:

Eikö tuo Vuorela tehny sen kemialliset ystävät -levyarvostelun josta oli täälä joskus juttua?

Ainiin se!   icon_smilekulli:peuk:

bzort glorf bööth

#308 09.10.2009 17:46

börjeslandet
stetoskooppisetä

Jean-Babtiste wrote:

[quote:8501ed88dc="börjeslandet"][quote:8501ed88dc="janne m."][quote:8501ed88dc="börjeslandet"]joten en tiedä miks pitäis sit vihata kirjoittajaa sen takia, ettei se oo skenessä mukana. Tommonen amatöörien ylenpalttinen viha toimittajia kohtaan on niin kovin usein turhaa, etenkin kyse on jostain mitättömästä mitä tehdä tänään -jutusta.

Mitä vittua??  icon_lol

kelaa vähän takasipäin - mähän olen just puolustellut maan valtavirtarokkilehtiä ja niiden toimittajia, sekä heittänyt ilmoittele ajatuksen että tuo "vihaamani", mun mielestä hyvää duunia radio-ohjelmineen ja arvioineen tekevä toimittaja sais lisää arviopalstatilaa Rumbasta  icon_razz[/quote:8501ed88dc]
Toi nyt kursivoitu osuus oli ehkä kohdistettu JB:lle[/quote:8501ed88dc]
Hah, ei vittu mikä pelle sä oot icon_biggrin[/quote:8501ed88dc]
confused_new center Osoitat taas tasoas, kun ainut vastaus mitä kykenet antamaan mulle on nimittely. Täähän toki tapahtu eilen kans ku keskustelu tyssäs pissis-börje kortin nostoon confused_new center

#309 09.10.2009 18:51

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006

janne m. wrote:

[quote:7157747fd1="börjeslandet"]joten en tiedä miks pitäis sit vihata kirjoittajaa sen takia, ettei se oo skenessä mukana. Tommonen amatöörien ylenpalttinen viha toimittajia kohtaan on niin kovin usein turhaa, etenkin kyse on jostain mitättömästä mitä tehdä tänään -jutusta.

Mitä vittua??  icon_lol

kelaa vähän takasipäin - mähän olen just puolustellut maan valtavirtarokkilehtiä ja niiden toimittajia, sekä heittänyt ilmoittele ajatuksen että tuo "vihaamani", mun mielestä hyvää duunia radio-ohjelmineen ja arvioineen tekevä toimittaja sais lisää arviopalstatilaa Rumbasta  icon_razz[/quote:7157747fd1]

Se on kyllä ihan Mörvin omasta aktiivisuudesta kiinni - kyllä palstatilaa piisaa.

#310 09.10.2009 19:29

janne m.
Member

Feggy wrote:

[quote:232484b62c="janne m."][quote:232484b62c="börjeslandet"]joten en tiedä miks pitäis sit vihata kirjoittajaa sen takia, ettei se oo skenessä mukana. Tommonen amatöörien ylenpalttinen viha toimittajia kohtaan on niin kovin usein turhaa, etenkin kyse on jostain mitättömästä mitä tehdä tänään -jutusta.

Mitä vittua??  icon_lol

kelaa vähän takasipäin - mähän olen just puolustellut maan valtavirtarokkilehtiä ja niiden toimittajia, sekä heittänyt ilmoittele ajatuksen että tuo "vihaamani", mun mielestä hyvää duunia radio-ohjelmineen ja arvioineen tekevä toimittaja sais lisää arviopalstatilaa Rumbasta  icon_razz[/quote:232484b62c]

Se on kyllä ihan Mörvin omasta aktiivisuudesta kiinni - kyllä palstatilaa piisaa.[/quote:232484b62c]

Oikeesti? Jos, niin siistii icon_surprised

No kato ku nää on näitä juttuja, joista ei tiijä. Ku ensteks tulee infoo, että lehti on torpannut erään asiakirjottajan Sonics-raportin ni sitä jotenkin kuvittelee, että tommonen punkinräime olisi vielä heikommassa asemassa  icon_wink

(jos ei Mervi oo tarpeeks aktiivinen niin mä voin olla)

#311 09.10.2009 19:31

janne m.
Member

suomenajokoira wrote:

Ja muistaakseni myös Hetskujen Pajaron tyrmäysarvion? Eli multa hälle peuk

#312 09.10.2009 19:41

börjeslandet
stetoskooppisetä

psykokarkki wrote:

[quote:0f94ff63ee="börjeslandet"]joten en tiedä miks pitäis sit vihata kirjoittajaa sen takia, ettei se oo skenessä mukana.

eix tää vuorela nyt oo jotenki "skenessä" mukana, sentään tekee (teki?) sitä radio-ohjelmaa jossa olli paukeki oli vieraana icon_surprised

munki mielestä se juttu oli ihan hauska. nytin lukeminen ei kuitenkaan nosta niin paljon verenpainetta ku vaikka jonkun city-lehden lukeminen[/quote:0f94ff63ee]
Joo en epäile, etteikö se seurais "skeneä" mutta kyllä tosta jutusta jotenkin paistoi, ettei se oo fucking discossa käynyt...

Luen citystä ainoastaan de campin hassuttelut, jotka on usein kyllä aika huonoja, mutta joskus ihan riittävän törkeitä naureskelulle. Tulee kyllä kans luettua jotain haastiksia, mutta ärsyttää sen lehden kirjoitustyyli ja onhan se nyt ihan urpåille suunnattu kaikin puolin, mutta ihan virkistivää sitäkin on välillä vilkaista.

#313 09.10.2009 20:48

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006

janne m. wrote:

[quote:8ee0372227="Feggy"][quote:8ee0372227="janne m."][quote:8ee0372227="börjeslandet"]joten en tiedä miks pitäis sit vihata kirjoittajaa sen takia, ettei se oo skenessä mukana. Tommonen amatöörien ylenpalttinen viha toimittajia kohtaan on niin kovin usein turhaa, etenkin kyse on jostain mitättömästä mitä tehdä tänään -jutusta.

Mitä vittua??  icon_lol

kelaa vähän takasipäin - mähän olen just puolustellut maan valtavirtarokkilehtiä ja niiden toimittajia, sekä heittänyt ilmoittele ajatuksen että tuo "vihaamani", mun mielestä hyvää duunia radio-ohjelmineen ja arvioineen tekevä toimittaja sais lisää arviopalstatilaa Rumbasta  icon_razz[/quote:8ee0372227]

Se on kyllä ihan Mörvin omasta aktiivisuudesta kiinni - kyllä palstatilaa piisaa.[/quote:8ee0372227]

No kato ku nää on näitä juttuja, joista ei tiijä. Ku ensteks tulee infoo, että lehti on torpannut erään asiakirjottajan Sonics-raportin ni sitä jotenkin kuvittelee, että tommonen punkinräime olisi vielä heikommassa asemassa  icon_wink

(jos ei Mervi oo tarpeeks aktiivinen niin mä voin olla)[/quote:8ee0372227]

No siis...selitän näitä joskus privaatisti.

#314 10.10.2009 00:13

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

[quote:75ef34bb47="börjeslandet"]Joo en epäile, etteikö se seurais "skeneä" mutta kyllä tosta jutusta jotenkin paistoi, ettei se oo fucking discossa käynyt...
[/quote:75ef34bb47]
en oo minäkään mut huumorihan tuosta jutusta selvästi paistoi, mulle tuli ainaki sellanen fiilis että kyllä se tietää mikä juttu toi on mut piti hassutella.

mut vaikee sanoo ku en tarkemmin tiedä vuorelasta enkä fucking discosta biggrin

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#315 10.10.2009 00:18

janne m.
Member

Feggy wrote:

[quote:a1e662caf4="janne m."][quote:a1e662caf4="Feggy"][quote:a1e662caf4="janne m."][quote:a1e662caf4="börjeslandet"]joten en tiedä miks pitäis sit vihata kirjoittajaa sen takia, ettei se oo skenessä mukana. Tommonen amatöörien ylenpalttinen viha toimittajia kohtaan on niin kovin usein turhaa, etenkin kyse on jostain mitättömästä mitä tehdä tänään -jutusta.

Mitä vittua??  icon_lol

kelaa vähän takasipäin - mähän olen just puolustellut maan valtavirtarokkilehtiä ja niiden toimittajia, sekä heittänyt ilmoittele ajatuksen että tuo "vihaamani", mun mielestä hyvää duunia radio-ohjelmineen ja arvioineen tekevä toimittaja sais lisää arviopalstatilaa Rumbasta  icon_razz[/quote:a1e662caf4]

Se on kyllä ihan Mörvin omasta aktiivisuudesta kiinni - kyllä palstatilaa piisaa.[/quote:a1e662caf4]

(jos ei Mervi oo tarpeeks aktiivinen niin mä voin olla)[/quote:a1e662caf4]

No siis...selitän näitä joskus privaatisti.[/quote:a1e662caf4]

Ok ff

#316 10.10.2009 00:37

janne m.
Member

psykokarkki wrote:

[quote:3396939d7d="börjeslandet"]joten en tiedä miks pitäis sit vihata kirjoittajaa sen takia, ettei se oo skenessä mukana.

eix tää vuorela nyt oo jotenki "skenessä" mukana, sentään tekee (teki?) sitä radio-ohjelmaa jossa olli paukeki oli vieraana icon_surprised[/quote:3396939d7d]

Ja niin joo, tekee vieläkin. "Vastalause", kerran viikossa keskiviikkoisin YleX:llä. Aikamoinen valopilkku siellä Ylen muiden ohjelmien seassa.

#317 10.10.2009 11:28

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008

Vuorelan Mervi on kaikesta päätellen hyvin ihana ihminen, Flaming Sideburnsia en ole koskaan viitsinyt kuunnella, ja meitsi voisi kans ruveta duunaamaan rumbaan arvioita.

On muuten hieno homma, että täällä on asiakeskustelut menossa. Ihan lukiessakin virkistyi peuk

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

#318 10.10.2009 12:52

janne m.
Member

Neuvostoliitto wrote:

Vuorelan Mervi on kaikesta päätellen hyvin ihana ihminen, Flaming Sideburnsia en ole koskaan viitsinyt kuunnella, ja meitsi voisi kans ruveta duunaamaan rumbaan arvioita.

Voisit puhua itsellesi jonkun iskelmä-arviopalstan!! Sitä jos jotain Rumba (tai mikä tahansa muu rokkilehti) kaipaa.

#319 10.10.2009 20:07

Jean-Babtiste
spämking machine

[quote:1697531f3f="börjeslandet"]
confused_new center Osoitat taas tasoas, kun ainut vastaus mitä kykenet antamaan mulle on nimittely. Täähän toki tapahtu eilen kans ku keskustelu tyssäs pissis-börje kortin nostoon confused_new center[/quote:1697531f3f]
Ainut vastaus? Salli mun nauraa edelleen.

Eipä nyt eilen vaan jaksanut asiasta taas vääntää. Kuulut jengiin, jonka mielestä NYT-tyylinen journalismi ajaa asiansa tms. Mä kuulun jengiin, jotka ovat lopettaneet NYT-liitteen lukemisen, koska se on muuttunut vastenmieliseksi. Sä puolustat myös monia muita valtavirtalehtiä niiden ammattimaisuudella, mulle niillä ei ole mitään annettavaa. Ei ole myöskään mitään vaihtoehtoja tuolla kentällä, ja itse asiassa monet valtavirtalehdistä eivät kiinnosta lähtökohtaisestikaan joko aiheellisesti tai niistä heijastuvan maailmankuvan takia. Onneksi niistäkään kaikki eivät kuitenkaan ole kai ihan samanlaisia kuin NYT. Veikkaus- ja Urheilulehti ym. harvemmin ilmestyvät jalkapallolehdet toki mulla poikkeuksena. Niissä on toki helppo keskittyä aiheeseenkin, kun sen on yksi ja sama.

Lyhyesti vielä tosta Vuorelan buffista: tuntuu, että buffi on enemmän Vuorelasta ja NYT-liitteestä kuin itse "tapahtumasta". Itse tapahtumahan on kuitenkin enemmänkin punk-skenen ja näiden ympärillä pyörivien ihmisten sosiaalinen tapaaminen kerran kuussa höystettynä parilla keikalla ja diskolla.

Olipahan eilen kyllä taas hyvät keikat, joka bändi. Ride for Revengen noisesludgebläkkis veti kyllä aika sanattomasti.

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

#320 10.10.2009 20:27

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Website

shanks wrote:

Ihan hauska juttuhan toi NYT-liitteen Fucking Disco-kirjotus oli.. vain tosikko ottaa nokkiinsa, tai punkkari ihan sama. icon_wink

Ois ollut hauska, jos ois sisältänyt ainoastaan linkin Piffille kyseistä tapahtumaa koskevaan ketjuun.

- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

#321 11.10.2009 12:29

Jean-Babtiste
spämking machine

shanks wrote:

[quote:66e1af9589="Katkennut petsari"][quote:66e1af9589="shanks"]Ihan hauska juttuhan toi NYT-liitteen Fucking Disco-kirjotus oli.. vain tosikko ottaa nokkiinsa, tai punkkari ihan sama. icon_wink

Ois ollut hauska, jos ois sisältänyt ainoastaan linkin Piffille kyseistä tapahtumaa koskevaan ketjuun.[/quote:66e1af9589]no mut toi oliki suunnattu kuitenkin ihmisille jotka ko. foorumia ei lue (kuten ite) eivätkä ymmärrä asiasta ns. yhtään mitään.[/quote:66e1af9589]
Eivätkä ymmärrä vieläkään.

#322 11.10.2009 13:09

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009

Rumban arvioista pitää vielä vähän nillittää: näköjään sinne pääsee ihan kuka tahansa kirjoittamaan arvioita. Taannoin kirjoitettiin Lady Escapen kuulostavan "miltä tahansa 90-luvun kotimaiselta indie-bändiltä". Hyvää taustatyötä siis icon_rolleyes

Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

#323 11.10.2009 13:29

Jean-Babtiste
spämking machine

Yleisimmät silmiin pistävät viat:

1) Taustatyö puuttuu. Tätä perustellaan yleensä sillä, ettei ole aikaa tai rahaa ottaa selvää kaikesta perusteellisesti.

2) Perehtymättömyydestä huolimatta yritetään olla sarkastisia. En tiedä, millä vitulla tätä perustellaan.

#324 11.10.2009 13:37

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009

Sarkasmi on trendikästä?

Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

#325 11.10.2009 16:21

nordenstam
Member
Registered: 19.04.2006

rc-lungen wrote:

Rumban arvioista pitää vielä vähän nillittää: näköjään sinne pääsee ihan kuka tahansa kirjoittamaan arvioita. Taannoin kirjoitettiin Lady Escapen kuulostavan "miltä tahansa 90-luvun kotimaiselta indie-bändiltä". Hyvää taustatyötä siis icon_rolleyes

Moi Lady Escapen kitaristi/rumpali/laulaja/basisti.

"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."

#326 11.10.2009 16:40

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

janne m. wrote:

Vuorelan Merville vois toki antaa lisää arviotilaa.

lueskelin ketjua vähän toisella silmällä ja tämä pisti kyllä silmään biggrin

edit: mitäs, tän tyypin jutuista tykkää täällä näköjään moni muukin spede

#327 11.10.2009 17:38

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Website

shanks wrote:

[quote:764e70c34b="Katkennut petsari"][quote:764e70c34b="shanks"]Ihan hauska juttuhan toi NYT-liitteen Fucking Disco-kirjotus oli.. vain tosikko ottaa nokkiinsa, tai punkkari ihan sama. icon_wink

Ois ollut hauska, jos ois sisältänyt ainoastaan linkin Piffille kyseistä tapahtumaa koskevaan ketjuun.[/quote:764e70c34b]no mut toi oliki suunnattu kuitenkin ihmisille jotka ko. foorumia ei lue (kuten ite) eivätkä ymmärrä asiasta ns. yhtään mitään.[/quote:764e70c34b]

Myönnän että mulla asenneongelma sen suhteen, kuinka nettifoorumeja viedään painettuun sanaan (tai ylipäätään minnekään kulloisenkin foorumin ulkopuolelle), mutta tulee vaan niin hemmetin laiska vaikutelma toimittajasta, kun pitää poimia ikäänkuin quoteja juttuun. Jos nuo jutussa olleet lausunnot olisi kuitattu esim punkkari sen ja sen kommenteiksi, asia olisi oitis eri.

- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

#328 11.10.2009 17:55

janne m.
Member

ydinaukio wrote:

[quote:3961ae8492="janne m."]Vuorelan Merville vois toki antaa lisää arviotilaa.

lueskelin ketjua vähän toisella silmällä ja tämä pisti kyllä silmään biggrin

edit: mitäs, tän tyypin jutuista tykkää täällä näköjään moni muukin spede[/quote:3961ae8492]

En sanonut, että mitenkään yli kaiken arvostaisin hänen kirjoituksia, siis mielipiteitä tahi sitä miten se ne pukee sanoiksi, aika neutraali suhtautuminen niihin. Mutta ylipäätään kyllä tykkään helvetin paljon siitä että a) jonkun annetaan kirjottaa isoon lehteen tommosista jutuista b) joku on kiinnostunut tommosista jutuista ja kirjottaa niistä isoon lehteen. Tai ajatellaan Vastalause-ohjelmaa, ja jos käännetään toi sun silmiin pistäminen toisinpäin: oletko sitten ihan oikeasti sitä mieltä, että olisi parempi, jos YleX:llä ei olisi tuon kaltaista erikoisohjelmaa ollenkaan?

#329 11.10.2009 18:08

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

en kuuntele koskaan radiota, joten en kyllä tiedä tuosta ohjelmasta mitään. käsitykseni vuorelasta perustuu ihan pelkästään sen karmeisiin levyarvioihin rumbassa.

#330 11.10.2009 18:29

janne m.
Member

Soittaa Vastalauseessa aika paljon pienkustanteita, sieltä tulee hyvin kaikkea kotimaista kamaa. Tärkeä ohjelma, vaikka toki tuleekin sellaseen aikaan että ei siellä hirveesti jengiä vastaanottimien ääressä ole (ke 23-24). Mut silti, pienkustanteet ei paljon Ylen taajuuksilla juhli, joten parempi noin kuin ei ollenkaan.

Ihan yleisesti arvioista: mun mielestä, jos ajatellaan vaikka omien bändien kautta, otan jossain lehdessä mieluummin ihan karmean perustelemattoman lyttäysarvion kuin en arviota ollenkaan. vaikka noin periaatteessa peräänkuulutankin jonkinlaisia perusteltuja mielipiteitä kritiikeissä. Toki noissa on jotain huvittavuusarvoa kans. Mulle arvioiden tärkeimpiä tehtäviä on toimia infona siitä, että semmonen ja tämmönen levy on ilmestynyt, pienlafkoille korvaamatonta mainontaa, kun sitä varsinaista mainosbudjettia ei yleensä ihan hirveästi ole.

Board footer