You are not logged in.
Two Canoes - Aivan mahtava. Hienosti kuvattu, mainiosti näytelty ja kirjotettu.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:e8020c463c="barton_funk"]Omat ehdottomat lempparit on kököt italoscifit. Niissä on tunnelmaa ja meininkiä.
No nämäkin kyllä![/quote:e8020c463c]
Kertokaas jotain hyviä/paskoja. En oo nähny muutaki Alien Terminatorin ja sehän on tietysti ainakin paskuudessaan loistava.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
[quote:2cb6947660="janne m."][quote:2cb6947660="barton_funk"]Omat ehdottomat lempparit on kököt italoscifit. Niissä on tunnelmaa ja meininkiä.
No nämäkin kyllä![/quote:2cb6947660]
Kertokaas jotain hyviä/paskoja. En oo nähny muutaki Alien Terminatorin ja sehän on tietysti ainakin paskuudessaan loistava.[/quote:2cb6947660]
No vaikka Luigi Cozzin Contamination (..oikeesti ihan laadukas, ei kyl mikään avaruusscifi, semmonen Aliens ripoff) ja Starcrash (David Hasselhoff!!), Antonio Marheritin Space Island. Alfonso Brescialla on paljon hyvää kuraa. Mulla menee ton leffat aina vähän sekasin. Tastelu Avaruudessa/Avaruudesta jne. Star Pilot oli muistaakseni viihdyttävä, en muista kenen ohjaama. Vielä noita scifejä enempi mulle maistuu ne post-holocaust leffat, New Barbarians jne.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Mikko Niskanen - Lapualaismorsian.
Jaakko Pakkasvirta - Vihreä Leski.
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
sinä, minä ja dupree
leaving las vegas
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
O'horten.
Varsin mainio melankolinen ja vähäeleinen komedia tämä.
Ostin jäsenkortin KYY:n järkkäämälle hyvät kuvat -leffakerholle, joten seuraavina viikkoina pitäis nähdä useampikin elokuva.
Oikean rytmin kiinni
Hiroshima, Mon Amour.
Vähän blääh-kokemus. Ei oltu lähelläkään L'Annee dernière á Marienbadin hienoutta. Saas nähä ajan kanssa millaisia muut on. Aivan hävettävän monta Resnaisia näkemättä.
Ainii äsken tietty Panssarilaiva Potemkin Arkistossa. Shostakovichille erityisesti
The Spirit
Olihan tässä oma hupinsa, mut ei oo kyllä vähään aikaan ollu leffan kattominen loppuun yhtä vaikeeta.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
The Wrestler
Hyvä leffa. Vaikka juoni olikin lopulta varsin kliseinen, kyllä se silti tällaista melopunkeroa kosketti.
"A repo man's always intense"
[quote:b0c020f6b5="danaström"]Hiroshima, Mon Amour.
Vähän blääh-kokemus. Ei oltu lähelläkään L'Annee dernière á Marienbadin hienoutta. Saas nähä ajan kanssa millaisia muut on. Aivan hävettävän monta Resnaisia näkemättä.[/quote:b0c020f6b5]
Käsittääkseni noi on ne parhaimmat ja samanlainen blääh reaktio oli mullakin Hiroshiman suhteen. Oon nähnyt kans jonkun uudemman värielokuvan, joka oli ihan kiinnostava, muttei loistava.
en ole kolmekybänen emoboy
Herzogin Heart of Glass
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Herzogin Heart of Glass
Ei ehkä niin hypnoottinen kokemus mitä voisi toivoa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:4dc5772dcb="Jean-Babtiste"]Herzogin Heart of Glass
Ei ehkä niin hypnoottinen kokemus mitä voisi toivoa [/quote:4dc5772dcb]
On ne näyttelijät silti mainioita
Kyllähän tuokin hieno oli, ja musat toki säväyttivät
Melvillen Toinen hengenveto/Le douxieme souffle. Mahottoman ylipitkä ja oli ajoittain vähän vaikeesti seurattava, kun ei Melville paljoa vaivaudu selittelemään, mut sillon kun oli hyvä, niin oli tosi hyvä.
Lino Ventura
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
^Suurimpia suosikkejani
Ostin jäsenkortin KYY:n järkkäämälle hyvät kuvat -leffakerholle, joten seuraavina viikkoina pitäis nähdä useampikin elokuva.
en tykänny. rasittava ämmä.
[quote:b9f8774bbe="Feggy"]
en tykänny. rasittava ämmä.[/quote:b9f8774bbe]
Smaa.
[quote:e33653f515="kri"][quote:e33653f515="Feggy"]
en tykänny. rasittava ämmä.[/quote:e33653f515]
Smaa. [/quote:e33653f515]
KYLLÄ!
Oikean rytmin kiinni
en ole kolmekybänen emoboy
Mä tykkäsin tuon tytön valoisasta elämänasenteesta.
Valoisa elämänasenne
Colin Hunt stunt
Tykkäsin enemmän siitä kämppiksestä.
Oikean rytmin kiinni
ei sen asenteessa mitään vikaa (muistaakseni) ollu, mutta se oli niin ylinäytelty/hahmo oli kirjoitettu niin, että se mimmi vaikutti vaan vakavalta ADHD-tapaukselta, jolla on vahvat piristeet päällä.
[quote:e891ac01ac="Acedia"]Mä tykkäsin tuon tytön valoisasta elämänasenteesta.
ei sen asenteessa mitään vikaa (muistaakseni) ollu, mutta se oli niin ylinäytelty/hahmo oli kirjoitettu niin, että se mimmi vaikutti vaan vakavalta ADHD-tapaukselta, jolla on vahvat piristeet päällä.[/quote:e891ac01ac]
Mike Leighia yhtään tuntien ni varmaan aika tarkoituksella haettua toi ylinäytteleminen. Leigh on aina ollut taitava pelaamaan hyvän ja huonon maun välisellä harmaalla alueella: kun mennään yli mennään tarkoituksella. Sinäällään siis ihan loistavaa näyttelijänohjausta.
[quote:5fac679e62="kri"][quote:5fac679e62="Acedia"]Mä tykkäsin tuon tytön valoisasta elämänasenteesta.
ei sen asenteessa mitään vikaa (muistaakseni) ollu, mutta se oli niin ylinäytelty/hahmo oli kirjoitettu niin, että se mimmi vaikutti vaan vakavalta ADHD-tapaukselta, jolla on vahvat piristeet päällä.[/quote:5fac679e62]
Mike Leighia yhtään tuntien ni varmaan aika tarkoituksella haettua toi ylinäytteleminen. Leigh on aina ollut taitava pelaamaan hyvän ja huonon maun välisellä harmaalla alueella: kun mennään yli mennään tarkoituksella. Sinäällään siis ihan loistavaa näyttelijänohjausta.[/quote:5fac679e62]
njoo oli miten oli, itelleni oli karmeeta kateltavaa.